Good Luck!
zaterdag 14 augustus 2010 om 21:21
zondag 15 augustus 2010 om 08:30
Oh, ga zo even naar de groep Mal.
Star, haha ouders denken leuk, een etertje doen we leuk met patat en zo. Dag doorgekomen, maar was af en toe even voor ogen houden dat een verantwoorde aanpak echt beter helpt dan de achter-het-behang-plakmethode. Joepie een vakantie! En toch zonder broer en schoonzus, mijn gedachtegoed was zo slecht nog niet .
Suze, diep respect voor die dame van jou! Ik zou echt über-trots zijn! Wow!
Bridges, wat een heerlijk dagje heb jij gehad! Vrolijkheid spat van het scherm hier. Ik ben inderdaad goed uitgerust met knutseldingen en zo. Alles om het maar een beetje licht en luchtig te houden. Je kunt je soms haast niet voorstellen dat een kind van vier zo vreselijk kan blokkeren en over de toeren kan zijn. Dus ik zet veel dingen in ja.
Star, haha ouders denken leuk, een etertje doen we leuk met patat en zo. Dag doorgekomen, maar was af en toe even voor ogen houden dat een verantwoorde aanpak echt beter helpt dan de achter-het-behang-plakmethode. Joepie een vakantie! En toch zonder broer en schoonzus, mijn gedachtegoed was zo slecht nog niet .
Suze, diep respect voor die dame van jou! Ik zou echt über-trots zijn! Wow!
Bridges, wat een heerlijk dagje heb jij gehad! Vrolijkheid spat van het scherm hier. Ik ben inderdaad goed uitgerust met knutseldingen en zo. Alles om het maar een beetje licht en luchtig te houden. Je kunt je soms haast niet voorstellen dat een kind van vier zo vreselijk kan blokkeren en over de toeren kan zijn. Dus ik zet veel dingen in ja.
zondag 15 augustus 2010 om 12:54
zondag 15 augustus 2010 om 18:16
Hoi! Eindelijk staan er foto's op de groep. CV moest nog de foto's van het toestel afhalen en ik heb ze gelijk geplaatst.
Nog een bevallingsverhaal plaatsen? Het is nogal een epistel geworden haha.
Alles gaat fijn hier. Zit in de stuwing, maar valt mee tot nu toe.
Enige smetje is die vieze navelstomp!! Mijn zoon ruikt naar een bakje filet americain van 3 weken oud!
Gaat ie goed hier? Hoe is het met jou, Mal?
Nog een bevallingsverhaal plaatsen? Het is nogal een epistel geworden haha.
Alles gaat fijn hier. Zit in de stuwing, maar valt mee tot nu toe.
Enige smetje is die vieze navelstomp!! Mijn zoon ruikt naar een bakje filet americain van 3 weken oud!
Gaat ie goed hier? Hoe is het met jou, Mal?
zondag 15 augustus 2010 om 21:05
We leven nog . Ben nu helemaal op. Is geen doen, het bleek een heel etentje met wijnglazen op steeltjes en al. Hele aardige mensen, wel wat "intiem" met de jongens, maar verder heel vriendelijk en ze hadden het zich wat anders voorgesteld. Wat een drama, met zo´n handicap van oudste. Maar goed, we hebben er het beste van gemaakt (oudste gooide bijvoorbeeld met veel tamtam uit het niets zijn glas leeg in de wijnkoeler, dat soort dingen). Maar de mensen deden hun best en het was best gezellig, maar ik ben gesloopt.
zondag 15 augustus 2010 om 21:39
Jaaaa Compu, dat stinkt he? Man bij Jeetje deden ze nog alcohol... Ik moest trouwens bij Meetje wel zoeken naar die gore lucht want ik kon het in eerste instantie niet thuis brengen
Maar goed, voordeel was dat hij er bij M ook met 5 dagen al af was.
Bevallingsverhaal graaaaaag! Ik ben zo benieuwd!
Je CBtje is een dotje
Jin, dat zal een pittig etentje geweest zijn idd. Pfoeh. Ik doe nog maar eens een rondje:
Zo, ik ga vroeg naar bed dus fijne avond nog dames!
Maar goed, voordeel was dat hij er bij M ook met 5 dagen al af was.
Bevallingsverhaal graaaaaag! Ik ben zo benieuwd!
Je CBtje is een dotje
Jin, dat zal een pittig etentje geweest zijn idd. Pfoeh. Ik doe nog maar eens een rondje:
Zo, ik ga vroeg naar bed dus fijne avond nog dames!
zondag 15 augustus 2010 om 21:59
Jin: oeh klinkt niet enorm fijn. Maar gelukkig overleefd! Lekker werken dan morgen!
Compu: ja bevallingsverhaal altijd leuk! Lekker ventje hoor!
Hier ook even moe. Manlief gaat toch nog niet beter, vandaag dipje en daar had hij de balen van. Ik heb maar met kinders bij de gouden boogjes gegeten. Verder visite van mijn vader dus dat vreet ook weer mijn energie. En lees net mailtje of ik dinsdag of woensdag nog even kan afspreken. Ik heb a: geen zin en b: geen oppas. Maar eigenlijk wel belangrijk, dus ik zit even te denken hoe op te lossen. Ik ga maar voor een mailoverleg denk ik... Of ik nodig ze hier uit voor de lunch of zo...
Compu: ja bevallingsverhaal altijd leuk! Lekker ventje hoor!
Hier ook even moe. Manlief gaat toch nog niet beter, vandaag dipje en daar had hij de balen van. Ik heb maar met kinders bij de gouden boogjes gegeten. Verder visite van mijn vader dus dat vreet ook weer mijn energie. En lees net mailtje of ik dinsdag of woensdag nog even kan afspreken. Ik heb a: geen zin en b: geen oppas. Maar eigenlijk wel belangrijk, dus ik zit even te denken hoe op te lossen. Ik ga maar voor een mailoverleg denk ik... Of ik nodig ze hier uit voor de lunch of zo...