Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
hmmm... weet niet of ze me belt hoor... Maar zeg dan alleen even of alles gezond is!
Tsss ja zelfde naam zou me daar niet echt verbazen hoor...
Ik vinnut flauw....
Tijs en.... Bas? Nick? Ben?
Daan? Jort? Siep? Max? Sam? Rick? Cas? Felix?
Ik behoud mij wijselijk van ieder commentaar! Maar betekent dus dat jij uitgaat van een jongen?
De naam is een hij... dus kan ook nog een meisje maar idd... wijst toch wat op jongen... Dat vermoeden had ik wel al...
hmmm... dan maar even reageren op vandaag...

Enka: oeh zomaar de jruk tegen het lijf! wat super! En wat een mooie datum om in ondertrouw te gaan! "Fijn" dat Thijmen Finley niet mist. Is al naar genoeg allemaal...

Star: morgen of donderdag wel foto van de bril hè! Wat gaat dat snel daar zeg!

Juud: al uit de wacht? Ben blij dat ik van UPC af ben, geen al te beste ervaringen mee.

Bam: alles al bijna klaar voor de grote dag?

Jin: geniet je lekker van het samen zijn? Er al uit wat je meeneemt?

Amalia: nee geen interesse in wagen hier tenminste...

CD: verdrietig hoor, pas je wel op jezelf... Neem goed rust hè!
Ik weet het!!! Ze belde me! leuk leuk leuk, en niet onze naam!!! Nu ben ik ook hyper!
Ze zei ook dat ze zou bellen vandaar. Leuk he?! Ik was er ook van overtuigd dat het een meisje zou worden en ik had gelijk. Vind Roos ook helemaal leuk.
ogen wij het nu ook weten? ik ken haar toch niet
Lief dat jullie zo met me meeleven en naar me vragen steeds!

Heb niet geweldig geslapen nee, werd zo'n beetje elk uur wakker en kon dan moeilijk in slaap komen weer. Andere hond Nash was ook heel onrustig, heeft meerdere keren liggen piepen en heen en weer gelopen (hoorde ik, want hij ligt altijd voor onze slaapkamerdeur). Gelukkig ging het vandaag wat beter met hem. Heb hem nog even bij Bobby gelaten die in de schuur ligt, maar daar snuffelde hij even aan en wilde toen weer weg. Misschien hadden ze al wel afscheid genomen, kweet niet hoe honden dat doen.... Geef hem wel extra aandacht nu, hoop dat dat voldoende is.

Kevin heeft het ook niet echt door geloof ik, alleen vanavond met Nash eten geven, wilde hij gelijk ook de andere bak pakken om brokken in te doen. Dat is tie zo gewend, dat hij de bakken neerzet voor ze.

Bobby is nog niet begraven, het gat is wel al gegraven, (vriend heeft een minikraan, dus kan nu wel door de harde grond heen komen) morgen leggen we hem erin. Is er vandaag niet van gekomen helaas, moest naar de vk en naar het cb met Kevin, dus al druk genoeg.

Vind het gewoon een raar idee dat ie er niet meer is nu. Heb ook steeds de neiging (vooral gister) om te kijken of ik me niet vergist heb en hij toch ineens "leeft" ofzo....

Maar goed, ik hou me maar voor ogen dat ie een mooi leven heeft gehad in die 10 jaren en hang een mooie grote foto van hem op in de hal! Wilde ik sowieso al doen, ook van Nash!

Vriend beleeft het anders, die heeft hem niet 10 jaar gehad, ik had hem echt al van pups af aan. Vriend heeft ze erbij gekregen toen hij met mij ging, dus nu ruim 4 jr geleden. Maar ook hij vindt het wel verdrietig en had dit dus niet verwacht.

En daarbij reageer ik nu natuurlijk nog heftiger, omdat ik ook nog es zwanger ben, dus ben al emotioneler enzo.

Bij de vk was alles goed gelukkig. Was wel een kilo afgevallen, maar dat komt gewoon ook door alle stress denk ik. Was niet erg, zolang ik maar gezond eet.
Ja is dus een meisje en ze heet Roos! En ik vind het ook helemaal leuk! Ben zo blij voor ze!

(nu hoop ik ook op een meisje bij mij, lijkt me enig, twee van dezelfde leeftijd en geslacht...)(Maar ben eigenlijk met een stoere knul ook wel erg blij, en onze jongens naam is ook wel erg leuk...)
CD: Vind je dat niet raar, een dode hond in de schuur?, krijg er helemaal de kriebels van. Gelukkig maar dat Kevin er nog niet zo het besef van heeft.

Schiet het al op met je babykamer en de kamer van Kevin?.

Mamax en bridges: Leuk een meisje. ik wordt nu wel nieuwsgierig naar jou namen bridges ;)
Oooooh Roos vind ik een hele leuke naam!!! Maar 2 mannen is ook echt heel stoer hoor

Over en sluiten. tot morgen!
Amalia, bij Gijs deed het voeden zeer dus ben ik gaan kolven. Net als bij Sam. Bij Cas was de begeleiding beter en ging het goed. Dus die is al sinds z'n geboorte aan de borst en het ziet er niet naar uit dat ie er af gaat binnenkort. Hij komt trouwens ook nog 's nachts, hoe vaak is heel wisselend. Soms 1 keer, soms 2 keer.

Kolven doe ik alleen op m'n werk (met tegenzin )

Mamax, bijvoeden mag hier nog geen naam hebben. Hij heeft 2 keer een stronk broccoli voor z'n neus gehad, verder nog niks. We zijn er nog niet aan toegekomen en ik moet nog een weg vinden in dat rapley-en. Maar het heeft ook geen haast, komt wel. Ik denk niet dat ie daardoor minder zal komen 's nachts, bv heeft veeeeeeeeeeeeeeeel meer kcal dan bijvoeding (broccoli = 0 zelfs ).

Gaaf Enka, je jurk gevonden! Ik ben ZEER benieuwd!

Roos is gaaf idd, heel mooi. Gefeliciteerd Mamax en Bridges

Ok, bedtijd.

De kinderen zijn op school trouwens ECHT vervelend, het is tijd voor vakantie! Kijken jullie nog even op de groep en geven jullie aan wanneer en of jullie kunnen, dan kunnen we een datum kiezen ergens deze week!

Goeiemorgen....

Wat een nacht! Gisteren op de laatste dag van het kdv de knuffel van Laurens laten liggen!!! Daar was hij gister al wat verdrietig, en na Berend om 1 en om 4 uur gevoed te hebben werd Laurens om kwart voor 6 wakker. Notta, Notta (Rosa, zo heet de knuffel). /laurens bij ons in bed, want die was heel verdrietig. B weer wakker, nog maar een slok. L alleen maar draaien en nu al een uur beneden. Hij is alleen maar aan het hangen, zucht. Ritje kdv dus zo... |Hmmm B is nu ook wakker..
Ai, niet relaxt zo'n nacht Amalia. Arme Laurens, helemaal van slag zonder Notta.... Hoe was je lunch gisteren (toch?) trouwens?

Cin, en dan te bedenken dat je met Sam en Gijs fulltime gekolfd hebt! Met terugwerkende kracht respect!

Mamax en Bridges, Roos, mooi! Wat lief dat jullie zo meeleven. Vroeger buurmeisje van me is pas bevallen van een tweede dochter Rosa, ook mooi...

CD, jeetje een kilo afgevallen. Gelukkig kan het geen kwaad. Wat mooi hoe je dat schrijft, dat Bobby en nash misschien al wel afscheid hadden genomen.

Laatste werkdag voor m'n kerstvakantie realiseerde ik me vanochtend. Leuk, maar moet dus nog wel heuleboel doen....
Pffff hier ook al zo'n rare nacht. Maneficent was zo moe van de afgelopen weken dat hij een nachtje bij mijn ouders ging slapen. Jonathan sliep toen 23 uur gewoon lekker, toen zag ik dat hij helemaal in elkaar kroop en dat zijn neusje vol zat, maar ja het was ook nog maar 14 gr in de kamer. Hij had het echt koud. Dus ik hem een bekertje melk gegeven en in ons bed gelegd. En de kachel toch maar weer aangedaan voor als hij niet kon slapen bij mij. Maar ja, helemaal uit zijn normale ritme dus ik werd om 2 uur wakker van een aanval. Gelukkig niet zo'n lange. Daarna kon Jonathan zijn draai niet meer vinden en was het in zijn kamer 17 gr, dus heb ik hem weer teruggelegd en heeft hij lekker geslapen tot half 7. Toen medicijnen gegeven en sliep hij daarna weer tot 10 uur. Blij dat M vanavond weer thuis is want als je alleen bent slaap je toch een stuk minder.

De uitslag is er waarschijnlijk pas begin februari hoorden we gisteren.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ah, en wij inmiddels ook kerstplannen (pfew ). Soort van, dan. Eerste kd iets met mijn ouders - wij bij hen eten of zij bij ons (klein verschilletje maar hoor..). En tweede kd overdag bij vriend z'n ouders langs en verder gewoon lekker thuis. Cool. Nu nog een kerstboom regelen en zien dat de boodschappen op tijd in huis zijn. Oud en Nieuw bedenken we dan volgende week wel....
Jeetje Mal, wat een onrustige nacht zo. Kan jij ook wel eens een nachtje bijslapen bij je ouders? Of vind je dat met de borstvoeding nog te veel gedoe? Hopelijk kan je vandaag overdag nog een uurtje pakken...
Mal, wat waardeloos dat jullie nog tot begin februari moeten wachten zeg!

Hier begint de kerststress aardig toe te slaan inmiddels . Er moeten nog kado's en boodschappen gehaald worden, energie en zorgverzekering geregeld worden, enz enz. Bah!

Amalia, lekkere nacht! Notta alweer opgehaald?

Wij gaan trouwens 2 plan kindjes sponsoren. Je kunt een notariele akte krijgen waarbij je het sponsorgeld af kunt trekken van de belastingdienst. Op die manier is het zelfs goedkoper om 2 kindjes te sponsoren dan 1. En nog belanrijker, er worden ook 2 kindjes geholpen ipv 1.
Nee, de knuffel is nog niet opgehaald. Kreeg vanmorgen koffiebezoek, dus ng geen tijd gehad. Ik hoop het straks even te kunnen doen, want Laurens vroeg er net weer naar toen hij naar bed ging. Zo sneu.

goed, even wat betalingen doen (Bam, komt er aan!)
Oja, het was idd de jas van Laurens gisterne, maar hij is veel te groot. en hij is zo leuk!!! Jammer zeg. Nu vind ik dat ding wat hij nu heeft echt heel armoedig . En ook niet echt warm. Ik wil dus nog echt een jas voordat we met Oud en Nieuw naar Friesland gaan. Brrrr. Mission impossible. Mss zaterdag even naar Bamstad... zucht.
Tsss, saaie boel hier. Het is toch koud, dan zit je lekker warm achter de pc toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven