Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha kerst, altijd een leuk onderwerp.

1e kerstdag, ouders + zus en aanhangels hier

2e kerstdag een van de aanhangsels jarig. Ha ha, mijn nichtje wordt 4. Daar dus overdag en 's avonds lekker met het gezinnetje.

Vanaf 28 dec. naar Friesland tot nieuwjaarsdag. Gezellig. Laat de kou maar komen! Heerlijk. Oja, en de 23e nog de gluhweinborrel.
Weet je al wat je met de hapjes gaat doen?
WinterEfteling is het Hel, compleet met nepsneeuw en alles versierd met lichtjes. En een ijsbaan.

Concertgebouw, wow, doe maar cultureel
quote:mamax schreef op 19 december 2007 @ 20:36:

Weet je al wat je met de hapjes gaat doen?Opeten
hapjes. Oja, ik heb gewoon kerstkransjes en wat pinda's voor op tafel, ha ha. Ik heb 4 van die sta tafels gehuurd. Als ik teveel eten doe blijven mensen eeuwig had ik bedahct.

Zo, maar weer een jas besteld bij olliewood. Hopelijk is deze wel goed, want volgens mij kan ik deze niet terug brengen... op hoop van zegen dan maar. Ik vind het zooooo koud en Laurens jas die hij nu heeft vind ik maar kouwelijk . wat een miskoop!
Wat zonde, wij lijsten ze meestal in!
Welke heb je besteld?
Een Pointer jas, ik kan die plaatjes hier niet plakken hoor, snap daar niets van. Maar ik zal het proberen.
hmm, ik weet het niet hoor, het lukt niet. Balen.
even een check want ik heb een plaatje van berend op de aviator. Kijken of het gelukt is. Zal ook wel weer niet, want ik kan niets op dit forum
nee, nog steeds een heel leuk en gezellig bloemetje. nOuja, ook leuk.
Oh, het is wel gelukt, wat leuk!!!
Alleen zie ik alleen een stukje voorhoofd. Nouja, genoeg in mezelf geluld. ik ga naar bed. daahaaag!
.
******SNEEUW!!*****
quote:amalia schreef op 19 december 2007 @ 21:59:

even een check want ik heb een plaatje van berend op de aviator. Kijken of het gelukt is. Zal ook wel weer niet, want ik kan niets op dit forum Aviator? Je maakt het steeds mooier
Nee die niet Bam. een kakikleurige. maar ik vind het wel irriant dat jij het wel kan en ik niet!!!!!!

Zien jullie nou een foto? Ik zie alleen een voorhoofd. Anders ga ik weer naar het bloemetje terug...
quote:Star schreef op 20 december 2007 @ 09:35:

[...]

Aviator? Je maakt het steeds mooier
Aviator is Jinnyman

Zie jij dat plaatje dan Star? Ik denk dat ik maar weer een andere moet zoeken. Irri zeg.
Nee, voorhoofd alleen
Goeiemorgen

ik zal je wel even een lesje geven amalia
u heeft mail, Amalia
hier is de situatie met kerst gewijzigd: schoonouders komen eerste kerstdag: we gaan gourmetten, lekker makkelijk (ook interresant nieuws overigens, haha)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven