Good Luck!
vrijdag 4 januari 2008 om 09:04
Kon het me al niet voorstellen Star!
Bam: ja bij jou dan weer wel, haha. Ik ook veel gedaan al hoor. Kind weggebracht, slingers weggehaald, balonnen stuk gemaakt...Straks komt schoonmoeder, gordijnen babykamer opmeten. Maar vriend opperde gisteren dat ze ook wel kon helpen met kerstboom aftuigen en ramen lappen. Maar heb ik niet zo'n zin in, wil vandaag lekker zelf rommelen... Dus dat moet ik straks nog tactisch duidelijk proberen te maken...
Bam: ja bij jou dan weer wel, haha. Ik ook veel gedaan al hoor. Kind weggebracht, slingers weggehaald, balonnen stuk gemaakt...Straks komt schoonmoeder, gordijnen babykamer opmeten. Maar vriend opperde gisteren dat ze ook wel kon helpen met kerstboom aftuigen en ramen lappen. Maar heb ik niet zo'n zin in, wil vandaag lekker zelf rommelen... Dus dat moet ik straks nog tactisch duidelijk proberen te maken...
vrijdag 4 januari 2008 om 09:18
ow dat tactische zorg ik gewoon dat alles al weg is, hahaha
is soms ook wel lekker ff zelf rommelen.
Ik heb de kerstboom met Julian opgeruimd, die kan ook zo gezellig helpen en trots dat hij dan is.
ohh, ja duurt weer een jaar voor ze mogen hangen de slingers voor de kleine man. Ik heb gister toevallig slingers gekocht voor juul zijn verjaardag en taart besteld.
is soms ook wel lekker ff zelf rommelen.
Ik heb de kerstboom met Julian opgeruimd, die kan ook zo gezellig helpen en trots dat hij dan is.
ohh, ja duurt weer een jaar voor ze mogen hangen de slingers voor de kleine man. Ik heb gister toevallig slingers gekocht voor juul zijn verjaardag en taart besteld.
vrijdag 4 januari 2008 om 09:38
Hoera voor Jinny, Jinnyman en Thomas! Daar is die dan Simon! Leuk, leuk, leuk, maar wanneer was ze nu eigenlijk uitgerekend? Bam bedankt voor je sms!
Star wat gaat ons niet aan met je lalidalida???? Nu wil ik het weten!
Dat is schrikken Compu, hier ligt ie er nog niet onder. Fijn dat ze nu een ander ritme heeft is voor jou ook fijner he!
Star wat gaat ons niet aan met je lalidalida???? Nu wil ik het weten!
Dat is schrikken Compu, hier ligt ie er nog niet onder. Fijn dat ze nu een ander ritme heeft is voor jou ook fijner he!
vrijdag 4 januari 2008 om 09:39
vrijdag 4 januari 2008 om 09:43
Jinny en man en Thomas gefeliciteerd met de geboorte van Simon!!!!
Wat een leuke naam! Hoop dat jij en de kleine Simon het goed maken.
ps ik voelde me net weer als 2 jaar geleden, ik lag in het grote bed te soezen (met Mr J dat was dan het enige wat anders was ) en Malman die van onder aan de trap zachtjes naar boven riep dat er een babietje was geboren.
Wat een leuke naam! Hoop dat jij en de kleine Simon het goed maken.
ps ik voelde me net weer als 2 jaar geleden, ik lag in het grote bed te soezen (met Mr J dat was dan het enige wat anders was ) en Malman die van onder aan de trap zachtjes naar boven riep dat er een babietje was geboren.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 4 januari 2008 om 09:44
Star, het lag nog goed vast. Ze is gedraaid en lag met haar hoofd bij het voeteneind onder het dekbed dus. Ik hoorde via de babyfoon ook al dat het gehuil erg ver weg klonk. Ik sliep half en realiseerde me zoiets niet.
Julian slapen tot half 10??? Hoe laat gaat hij dan slapen? Lekker slaapkoppie.
Ben zo benieuwd of het Jinny is meegevallen..
Julian slapen tot half 10??? Hoe laat gaat hij dan slapen? Lekker slaapkoppie.
Ben zo benieuwd of het Jinny is meegevallen..
vrijdag 4 januari 2008 om 09:47
Mal, wat een fijn moment beschrijf jij. Heb jij mooie herinneringen aan de kraamweek van J. eigenlijk (ik schreef toen nog niet mee)?
CG staat mijn aandacht te trekken. Ik zeg: mama gaat even computeren en jij gaat even spelen. Dan doet ze verschillende dingen:
-nephuilen
-heel zielig lipje trekken
-of mij aaien!
Wat een actrice haha (ondertussen sta ik op de negeer he).
CG staat mijn aandacht te trekken. Ik zeg: mama gaat even computeren en jij gaat even spelen. Dan doet ze verschillende dingen:
-nephuilen
-heel zielig lipje trekken
-of mij aaien!
Wat een actrice haha (ondertussen sta ik op de negeer he).
vrijdag 4 januari 2008 om 09:49
Compu, wat een schrik met dat dekbedje! Dat is ook een beetje mijn angst. Wij kregen het ook als tip omdat Jonathan steeds elke dag om 4-5 uur wakker wordt en hij niet zo lekker kan draaien in de dikke combisleeper, maar ik durf het toch nog niet echt.
Juud, hoe gaat het met de zieke mannen? ik durf te wedden dat de grootste man het lastigste is haha en kruik vragen per sms is wel bijdehand.
Juud, hoe gaat het met de zieke mannen? ik durf te wedden dat de grootste man het lastigste is haha en kruik vragen per sms is wel bijdehand.
vrijdag 4 januari 2008 om 09:51
haha Compu, dat is wel grappig! Jonathan slaat gewoon mijn laptop dicht met mijn vingers er nog tussen.
Het berichtje deed me meer een beetje denken aan toen ik zelf nog moest bevallen en dan zaten m en ik steeds elke morgen te kijken of er bij de anderen al wat was gebeurd.
Het berichtje deed me meer een beetje denken aan toen ik zelf nog moest bevallen en dan zaten m en ik steeds elke morgen te kijken of er bij de anderen al wat was gebeurd.