Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Môgu... Wat een nacht. Ik mocht eigenlijk niet meer klagen, maar het gaat van kwaad tot erger. 11 uur, 1 uur, 3 uur, 5 uur, 7 uur. Wel een ritme

Hij wil dan gewoon even bij me liggen, 2 slokjes en hij slaapt weer. Maarja, dat schiet niet op.

Laurens lag er gisteren laat in en was om 7.15 weer wakker met diarree. en nu echt peeuwerig (om die term er maar weer eens in te gooien). Heeft nu aandacht nodig, ben weer weg.

Belooft een leuke dag te worden...

Oja, straks een echo van berends heupjes laten maken, want zijn billetjes zijn niet gelijk. Later meer hierover. Ik verwacht niets hoor, maar in het ergste geval moet hij een spreidbroekje
Van mij mag je klagen hoor Amalia, dat bedoelde ik gisteren niet hoor. Dit soort nachten zijn rond een half jaar natuurlijk niet meer leuk! Succes met de echo straks!
Amalia, hoe zie je dat z'n billetjes niet gelijk zijn? Fijn dat ze een foto maken, dan weet je meteen waar je aan toe bent.

Mal, leuke foto's van Jonathan! Grappig, van die groen geruite pyama heeft Max de slaapzak. Ik ga hem van het weekend ook voor Sam halen, hij is lekker dik.

Star, wat flauw dat je niks van Ceetje hebt gekregen! Vent maakt hier altijd een tekening met Max en dit jaar kreeg ik ook een bos bloemen van ze.

Juud, hoe is het met Mart? Knapt hij al wat op van het kuurtje?
Bridges, ik weet dat je het niet zo bedoelde. Maar ik vond van mezelf dat ik niet meer moest klagen. Het is alleen zo irritant dat ik weet dat hij best zonder al die voedingen 's nachts kan. Om 3 uur heb ik hem ook even laten liggen, dan is hij gewoon aan het kirren. Maarja, dan slaap ik niet en lief wordt wakker. Schiet niet op.

Mamax, op het cb kijken ze of de knieën even hoog zijn als je ze naar de buik duwt, of de benen evenlang zijn bij het uitrekken en of de knieën soepel naar buiten vallen. Dit gaat allemaal goed. Ze draaien de baby dan op de buik en kijken of de onderrand van beide billen op dezelfde hoogte zitten. Alles was bij Berend goed, maar de ene bil zit iets lager. Dit is meestal niets, maar lief heeft al van jongs af aan rugklachten. Er is nooit gevonden waar het vandaan komt, maar het zou uit zijn heupen kunnen komen. En zoiets zou erfelijk kunnen zijn. Dus dat was reden genoeg om een echo van de heupkom te laten maken. Ik verwacht er niets van, maar als het wel wat is kan er nu nog wat aan gedaan worden. Zoals gezegd zou hij dan een spreidbroek moeten. Nou, ik hoop het niet natuurlijk.

Ik hoor pas over 5 dagen de uitslag via de huisarts. Zo raar, je ziet dat toch meteen op de echo? Nouja, ik zal het wel even vragen daar.

Bouwvakker is nog steeds ziek, nou ligt het nog een dag stil. Balen. Ik hoorde net op de radio dat er een flink griepvirus heerst. Hmmm.
laat dat buikvirus maar ver weg blijven, bah

Goedemorgen!

Bridges: Het begint al op te schieten voor je, je kan bijna gaan aftellen. trek je het allemaal nog.

Amalia: Wel goed dat ze meteen aktie ondernemen met berend, hopelijk is het niks.

Dat was wel een heel heftig nachtje voor je.

Mamax: Je kan soms leuke dingen scoren op marktplaats. Juul heeft voor volgende winter een knalrode jas. stoerrr
Ja hoor Bam gaat nog prima. Ja het is nu wel "zwaar" en ik ben erg moe, maar ach... hoort erbij hè... Krijg je straks wat moois voor terug. Ben het nog niet zat. (Al praat ik soms 's avonds wel anders als ik weer voor jaffa lig..., haha!)

Bij jou alles goed?
Hier afgelopen zaterdag Julian zijn verjaardag gevierd, jeminee wat is hij verwend zeg. heel de tafel stond echt nokvol.

Zal zo wel even een foto plaatsen van juul zijn vangst.

Zijn taart vond hij ook helemaal geweldig. Het was echt feest voor hem, en hij was zo ontzettend lief, helemaal niet hyper enzo, wat ik dus wel verwacht had.

Gisteren was juul niet helemaal lekker, en aan het mopperen, hahaha. het leek wel of hij de 60 gepasseerd was.

Gaat nu gelukkig weer goed, hij is weer zijn gezelligheid zelf.

Gister bericht gekregen van de psz waar Juul heen gaat. Er komt een plaatsje vrij begin april, en dan op dinsdag en vrijdagochtend. Juul is dus onder de pannen. Lijkt me echt fijn.
Juul zijn taart op zijn echte verjaardag
Oh lekker zeg! Ties was ook na zijn verjaardag evenuit het gareel, maar kwam bij ons ook door kerst etc. natuurlijk... Moest echt weer even wennen aan de sleur...

Foto's op zijn site of op de groep? of hier?
Oh haha zie het al. GAVE TAART!!!!!
quote:amalia schreef op 29 januari 2008 @ 09:24:

Mamax, op het cb kijken ze of de knieën even hoog zijn als je ze naar de buik duwt, of de benen evenlang zijn bij het uitrekken en of de knieën soepel naar buiten vallen. Dit gaat allemaal goed. Ze draaien de baby dan op de buik en kijken of de onderrand van beide billen op dezelfde hoogte zitten. Alles was bij Berend goed, maar de ene bil zit iets lager. Dit is meestal niets, maar lief heeft al van jongs af aan rugklachten. Er is nooit gevonden waar het vandaan komt, maar het zou uit zijn heupen kunnen komen. En zoiets zou erfelijk kunnen zijn. Dus dat was reden genoeg om een echo van de heupkom te laten maken. Ik verwacht er niets van, maar als het wel wat is kan er nu nog wat aan gedaan worden. Zoals gezegd zou hij dan een spreidbroek moeten. Nou, ik hoop het niet natuurlijk.

Ik hoor pas over 5 dagen de uitslag via de huisarts. Zo raar, je ziet dat toch meteen op de echo? Nouja, ik zal het wel even vragen daar.

Meeestal is diegene die de echo maakt geen arts en wordt er daarna nog door een arts naar gekeken. Vaak kunnen ze wel zeggen of ze iets raars zien hoor. Maar dat is dan nog niet officieel. Goed dat het cb dat is opgevallen en dat ze je doorsturen, zeker met mans achtergrond!
Juul zijn taart op zijn feestje.

Wat een gave taart Bam!! Die had Max ook super gevonden!
Die tweede vind ik nog leuker!
ja, zal hier ook wel geweest zijn, even teveel allemaal en dan ook niet helemaal lekker. Ook wel logisch.

Hier alles verder goeddies. Ik baal alleen soms dat er geen 48 uur in een dag zitten, hahaha
ja, gaaf zijn ze he, echte kunstwerkjes, vind knap hoor dat ze dat kunnen maken. Eigenlijk zonde om op te eten
deze wil ik jullie ook niet onthouden, jammer dat ie niet helemaal gelukt is

de rest ga ik straks op de site van juul zetten.
Enig allemaal!!! Ziet er super uit hoor!
Leuke taarten Bam! En lekker veel en leuke kado's (is ook belangrijk, want aan veel kado's die eigenlijk prut zijn heb je niets). Liehief die kusfoto. Met wie is dat? Of herken ik nu iemand van de groep niet..... ohoh...

Heb je die taarten van de bakker? Hmm, ik vind Laurens' fototaart ineens in het niets vallen Nou, die is vast ook heel gaaf.

Zo, even en rondje naar de brievenbus gedaan. laurens weer even uitgewaaid. Die is doodmoe. Hopelijk gaat hij dus slapen tussen de middag en dat komt goed uit, want ik denk dat ik ook wel even ga liggen. Lijkt me een goed plan.
De taart van laurens is ook vast prachtig. Deze taart komt niet van de bakker, maar van iemand die dat als hobby doet.

Ja, heeft zeker hele leuke kado's gekregen. Hij heeft alleen wel 3 rugzakken nu, haha elke schooldag een andere;). favoriet is keuke en servies momenteel.

dat is Imke, dochtertje van mijn vriendin.
Mogge meissies,

Jeetje Bam, die Julian is wel verwend zeg. Wat een prachtige taarten en bergen cadeau's zeg!

Verder alles ok hier?

Amalia, succes bij echo! Hopelijk alles ok... En hopelijk slaapt Laurens vanmiddag even lekker.

Julia hier vervelend. Wil niks, alleen maar tv kijken en dat mag ze niet omdat ze niet mee wilde naar buiten... Zie ook snot, het zal wel weer een verkoudheid zijn dus. Arm poppie.
suze: hier ook altijd strijd om de tv, grrrrrr.

zielig altijd als ze zo verkouden zijn.

Hoe is het met de huizenjacht?
We hebben een bod gedaan!!!!!!!

Hoop dat het wat wordt want we vonden het beiden een erg mooi huis voor wat wij aankunnen qua hypotheek enzo

zal even snel een link op de groep zetten, en dan ga ik lekker slapen want het was vannacht weer flink raak en heb bijna geen oog dicht gedaan, de thuizorg is er nu dus ik kan even lekker rusten. En dan hoor ik daarna wel wat de makelaar van het bod vond. Spannend, spannend!
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven