Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Suze heerlijk dat je nu echt kunt aftellen! Dan volgens mij nog een paar daagjes vrij en dan lekker een nieuwe uitdaging! Hoe is het met de huizenjacht?

Leuke trui Mal! We hebben nog steeds het cadeautje voor Jonathan hier liggen, binnenkort weer daten? Vervelend dat M ziek is, kan hij thuis dan niet voldoende uitrusten dat hij dan altijd naar je ouders gaat?

Zo Mart heeft gister van mij een pop gekregen met flesjes, zo lief. Nu speelt hij de hele dag met zijn baby. Hij heeft alleen geen sokken aan en daar snapt hij maar niks van, maar ja waar vind je van die ieniemini sokjes... Vent vindt het geloof ik wat minder maar dat maakt het voor mij weer extra leuk .

Naweeen ik had er niet zo last van, maar ja was dan ook nog een hele dag aan de morfine en daarna flinke pijnstillers, ideaal zo'n kz . Maar drinken aan de borst is toch juist goed, dan slinkt alles toch weer mooi? Maar net wat Cin zegt lekker aan de pillen! Nu even fotootjes kijken...
Wat een lieffie !

Leuk al dat haar! Maar waarom stond het bed ook alweer beneden? Slaap je nu wel boven en ben je gewoon bevallen met de gordijnen open, had je dan geen inkijk (hahaha letterlijk en figuurlijk ) ?
Bridges, wat een poppie!! Super om te zien. En jullie tonen helemaal happy! Heerlijk. Nu die naweeen nog weg, hopelijk mag je net als Cin veel paracetamol snoepen.

Sterkte!

Fijne avond voor de rest, ik ga naar een feessie!
Bridge en Man en Ties: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER EN ZUSJE FIEKE! Wat leuk, weer eens een meiske erbij.

Zie alleen geen link op Ties zijn site, of is ik blind?! Ben zo nieuwsgierig!
Zo iedereen aan het uitslapen?

Wat een lekker weer, we gaan zo even lekker een stukje fietsen met Tobias en de hond!

Fijne zondag allemaal!
Wat een beauty is fieke, geweldig!
Hier gaat het, maar nog niet super. Nog steeds naweeën. Voel me echt een beetje in de seik genomen, had er geen rekening mee gehouden dat dit er ook nog bij kwam. Met max. dosering paracetamol is het nog niet altijd goed te doen, en bv geeft veel nieuwe weeën dus minder fijn. daarbij doet het voeden weer pijn, net als bij Ties dus we zitten alweer aan de daktarin. Morgen weer overleg en als het niet werkt wil ik evt. een lactatiekundige laten kijken maar bij twijfel gaan we over op tepelhoedje. dan is het maar niet anders. Productie komt wel super op gang, stuwing begint al. Vermoeiende nacht achter de rug, dametje doet het super, maar helaas nog verkeerd om. Overdag dus als een roosje en 's nachts... Maar ja, hoort erbij, gaat wel weer over. druk weekend met visite gehad, vanaf morgen erg rustig (bewust) en dan weer iets meer in een ritme met ties komen. Ties vindt het super, maar ook wel erg druk.

Sorry erg lang ego, maar fijn om even te kunnen typen...
He Bridge wat balen dat je nog steeds zo'n last hebt van de naweeën. Ik hoop dat het nu snel over gaat en dat je dan ook niet meer zo'n last hebt van het voeden. Goed dat jullie wat rust in huis gaan maken, voor jullie allevier.

Hmmm wij hadden ook een enerverende middag, mijn schoonouders waren er, nog een fikse discussie/ruzie gehad over het niet-bezoeken van Jonathan de laatste maanden en in het ziekenhuis (misschien dat ik dat nog wel eens op de groep zet, ben nu erg moe, koste veel energie) maar wel goed uit elkaar gegaan uiteindelijk, en nog even samen naar de kinderboerderij geweest met de kleine held. Nu hij loopt vind hij het echt veel leuker, lekker de geitjes aaien enzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zo mijn spruiten slapen!!! Wat een rijk bezit zeg, 2 moppies! Ik geniet ook enorm hoor! Ze zijn geweldig saampjes!

Mal: was het weer zover? Goed dat jullie het uitgepraat hebben en in ieder geval dat het besproken is!

ben verder helemaal niet bijgelezen of zo. Ga eerst even site nog een keer doen, dan misschien nog even hier...
Wauw, mooie foto's van jullie mooie moppie Bridge! Wat een rijkdom inderdaad. Jullie zien er zo gelukkig uit! Hoop dat de naweeen gauw weggaan! Wist helemaal niet dat dat zo lang kon aanhouden?!

Mal rot zulke gesprekken, dat vreet idd energie. Wat constructief geweest of niks geholpen?

Ben nog steeds helemaal niet lekker, telkens beroerd en benauwd, bleh.

Gister mijn moeder even ons nieuwe huis laten zien, ook van binnen. Was wel leuk om het weer te zien! Heb er echt zin in! Nog 10 weken, maar eerst lekker op beebje wachten nog

Ik lag trouwens zonet op de bank omdat ik niet lekker was, komt Shanna me echt stevig knuffelen en een soort van troosten, heerlijk, zo lief!

Nou ik ga zo naar bedje toe, oogjes dicht en snaveltjes toe!

Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen!!

Bridges: ohhh wat is het een schatje, jullie kleine meisje. En die foto met Ties & Fieke geweldig! Vannacht wat kunnen slapen?

Noosje: Beterschap. Wat lief van Shanna, ze voelen dat echt aan als je niet lekker bent.

Enka: Stoere fiets heeft Thijmen gekregen. Hoe gaat het met de voorbereidingen voor de bruiloft?

Suze: Al aan het aftellen?, hoeveel dagen moet je nog werken?

Amalia: Berend al gewend aan zijn broekje?
Jaa, berend is al gewend en ik zie het zelf ook al niet meer. Ik merk wel dat anderen er graag wat over vragen of zeggen. Niet op een vervelende manier hoor.

Even naar Fieke kijken hoor....
Effe snel hoor, maar Bridges, wat een prachtgie foto's van de eerste dagen van julie meisje! Ik word er helemaal stil en blij van!
Amalia, wat fijn dat Berend al gewend is. Je kunt haast gaan aftellen....

Bam, pakket binnen! Nog niet open gemaakt, maar het is dus wel binnen, mijn grote dank. Maarre, hoe is ie daar?

Noosje, wat leuk dat je het huis hebt laten zien! Vond ze het mooi?

Suze, aftellen? Helpt het wasmiddel tegen djeuk bij la Freule, vroeg ik me af.

Bridges, zeer he, die naweeen. Ik had een injectie gekregen om ze extra op gang te houden, echt naar! Houd moed, je komt er wel!

Cin, jij dacht dat voeden bij de Mc Donalds voor gevorden was he, nou het verbleekt bij mijn gevoed. Bij de tapirs in het hok in de dierentuin haha. Ik was echt trots op mezelf (duf he).
Ik moet hier even zeggen dat ik Juudman echt heel erg lief vind! Vanmorgen de keuken uitgezocht en we hebben alles wat ik graag wilde maar waarvan ik dacht dat we dat niet konden betalen. Ik heb echt even een traantje weggepinkt zo blij ben ik ermee! Hij heeft ons echt zo gematst.

We hebben uitgezocht; witte hoogglans kastjes en een 10 cm dik werkblad in een donkere houtkleur, en dan zo'n extra breed RVS fornuis met wokbrander met mega-oven eronder, zooooo gaaf!!!!!! En dan verder een vaatwasser, koelkast en magnetron ingebouwd. En hele mooie greepjes en een hele mooie kraan, het is gewoon helemaal super!!!! Kan nu helemaal niet meer wachten!
Stressed is just desserts spelled backwards
Aaaah, wat een mooie dochter Bridge
Het komt je toe, Mal! Wat leuk voor jullie. Kun je fijn naar uit kijken. Het klinkt helemaal te gek!

Hoe is het nu, Bridges? Al minder pijn?

Kan me voorstellen dat je helemaal happy bent als ze lekker saampjes slapen.

Nu wat rustiger, heel goed. Heb je een leuke hulp?

Mooi weertje he. Moeder komt zo, samen gebaren oefenen.
Noosje, beterschapjes!!
Oh Bridges, wat een mooie foto's weer! Die met z'n 4-tjes, jullie vreten elkaar bijna op haha!
Lianne mag vanaf 5 maart naar psz . Ik had haar vriendje een kaartje gestuurd, belde vriendin net: hij vond het zo leuk dat 'ie het gelijk aan iedereen vertelde, Lianne komt bij hem op 'school'. Als dat geen liefde is....

Hoe doen jullie dat met labelen/stickeren van bekers, kleding? Gewoon een stuk leukoplast er op plakken?

Hel, hoe was het etentje?

Juud, pfoe met 200 kinderen op de schaatsbaan! Nou, dan mag je inderdaad wel moe zijn. Hoe gaat het verder?

Ah, wat lief: Mart en een pop. Poppensokjes.... hmmm.... bij de speelgoedwinkel? Ik had een grote babypop, die past kleine babysokjes.

Lianne wil nu ook met een pop spelen, ze had een pop met geluid maar die vond ze eng. En er stond nog een gloednieuwe pop maar die wilde ze ook niet aanraken. Vorige week heb ik hem gepakt en ze speelt ermee. Er zit ook een potje bij en een flesje. Dus ik:"Kijk, pop zit op het potje, ga jij ook op het potje?" Dan roept ze:"Neehee!" (leuk geprobeerd, mama:-) )

Mal, Jonathan nog koorts? Geen kiezen, misschien last van zijn oor(tjes)???

Lianne heeft wel pijn in d'r mond, rechtbovenin. Ik zie niks, maar ze begon 2x te huilen met tanden poetsen dus er zal wel een kies doorkomen want ze heeft ook een knalrode en warme wang aan die kant.

voor Juudman.

Enka, lekker geslaagd voor de trouwvoorbereidingen! Ja, het wordt inderdaad tijd voor voorjaar, lekker naar buiten.

CD, wat lekker dat het zo goed gaat. En wat een lieve opmerking van Kevin.

Suze, knuf voor Juul.

Compu, leuk feestje gehad?

Noos, hoi! Rustig aan hoor! Wat lief van Shanna dat ze je kwam knuffelen.
Kokos, wat lief van dat vriendje! Labels kun je heel handig hier bestellen:http://www.goed-gemerkt.com Dat ga ik doen als ie naar Kindergarten gaat. Op welke dag gaat ze dan? Op de woensdag?

Compu, doe je dat vaak met je moeder oefenen? Gaat jullie hele familie gebaren oefenen? Mijn moeder leert wat Duits. Dat is wel wat anders, maar ook een "andere taal".

Mal, wat een geweldige lieve man heeft Juud! En het is jullie zo gegund, wat leuk en wat een prachtige uitvoering hebben jullie gekozen! Wij hebben ook een wokplaat. Best handig, maar het opscheppen is lastig vind ik.
Fijn Mal dat je nu zo'n mooie keuken hebt! Het was jullie ook zo gegund zei hij en dan is dit wel het minste wat hij voor jullie kan doen!

Kokos ik heb voor Mart ook de plak- en de strijklabels van goedgemerkt. Zijn erg leuk en handig! Dat is al snel dat ze mag gaan en mooi op de woensdag he! Dat wilde je graag, fijn hoor! Kun je op vrijdag lekker naar de markt .

Compu hoe ging het oefenen?

Jin snapt Thomas de duitse taal daar een beetje (misschien heb ik al over je antwoord heen gelezen )
Hai!!

Hier staat de site van Jinny ook al een poosje in mijn favorieten, hoor er goede geluiden over.

Mal: Wat lief van Juudman, Jullie verdienen het!

Kokos: Dat is nog snel gegaan ineens zeg, fijn voor je. Kan je lekker naar de Markt op vrijdag ;)

Jinny: ohh nog best een poos onderweg geweest dus. Nu nog hopen dat het heel aangekomen is, haha

Hier alles goeddies hoor. Kan je al een beetje wennen zo met zijn 4 tjes?

Wat goed van je moeder dat ze ook gebarentaal wil leren, Compu.
Twee zielen, 1 gedachte Bam en Juud

Jin, ze gaat op de woensdagochtend.
Ik dacht nog kom ik weer aan met mijn eieren, hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven