Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn mol was Joris, toen Edo, toen Dennis en nu twijfel ik toch tussen die twee. Zal wel Regina zijn dan dus
ik heb ook een tijd aan joris gedacht ja!
Wij gaan zo even ons meiske wegen, en boodschappen doen. laters!
Veel plezier!
quote:Star schreef op 28 februari 2008 @ 15:16:

Mijn mol was Joris, toen Edo, toen Dennis en nu twijfel ik toch tussen die twee. Zal wel Regina zijn dan dus hahaha
quote:bambino schreef op 28 februari 2008 @ 15:15:

Regina, dat zeg ik al vanaf aflevering 1ik ook
Bridges, mss moet je proberen Fieke in te bakeren. Dat werkte als een tiet bij Laurens.
.
Tjee, Bridges, wat een prachtbevalling! Super! Daarkun je mooi op terugkijken (zegt zij jaloers over de twee persweeen haha).

Mal, handig al die kortingsbonnen! Heb geen karwei hier helaas voor je.

Star, een doos is het omdat ze me toch met ontsluiting heeft laten rondlopen (dan had mijn mamma wel op tijd geweest als we dat wisten en had ik dus toch paar dagen/weken kunnen liggen) en omdat ze zei dat er maar twee opties zijn, die pil of dat spiraal. Tuurlijk zijn er meer mogelijkheden en het is aan ons om dan een keuze te maken toch? Ik twijfel nog over dat spiraal, lijkt me niks en het is erg duur.

Wat fijn dat de zinkzalf een beetje helpt!

Enka, wat gaaf dat je dat kunt doen, van die geboortekaartjes. Is net wat voor jou. Het wordt vast prachtig!

Compu, ik weet eigenlijk niet waar ie heen vliegt. Heb zijn rooster hier niet bij de hand. Wacht, ik gil even naar beneden, misschien weet hij het uit zijn hoofd. (Geeft nu een gil). Hij is oproepbaar zaterdag (kan dus van alles worden) en zondag naar Venetie en Milaan.
LIEHIEHIEHIEF die ballon!!!!

Was nog even spannend want Gijs is doodsbang van ballonnen maar deze werd niet als dusdanig herkend door ENNIE en BET.

Volgens mij zit ik hier op het attentste forum OOIT.

Gaat goed met 'm trouwens, hij kwijlt alleen verschrikkelijk veel, echt niet normaal meer. Hoop maar dat dat wel over gaat anders ga ik 'm terugbrengen naar het zhuis.

Ok, even eten!
Bridges, goeie bevalling zeg! Fijn hoor dat het nu een stuk relaxter ging. Dus meiden: als jullie tegen een 2e opzien vw de bevalling, dan heb je nu geen excuus meer!

Arme kwijlende Gijs....hopelijk kwijlt ie van de ballon...
Meiden ik ben zo gelukkig, want...CG LOOPT!!!!! Goed he! Hele stukken door de kamer. Hopelijk blijft het zo en is het geen gril.

Ik ga nog even nagenieten!!!
Mooi bevallingsverhaal, Bridges, is heel erg goed gegaan zo te lezen! Heerlijk, die tweede kindjes als ze eruit komen! (niet erin trappen hoor, het gaat niet bij ieder kind makkelijker )

Heeeeeeeeej, wat goed van CG!!!!!!!!!! Kan me voorstellen dat je er helemaal gelukkig van wordt!

Applaus voor jullie meisje!

Oja hallo!

Vriend komt net thuis met nieuwe schoenen, een turboaankoop! Binnen 10 min. weer in da house. En ze zijn leuk, ook belangrijk!

Bridges, goed verhaal! Ik ga het nog een paar keer lezen, vind het echt een hele positieve ervaring zoals je het beschrijft. Thanx!

Viel veekaa mee toen?

Gefeli met nw. fam. lid!

Hij durft misschien niet zo te slikken, Cin? Is hij wel weer het mannetje?

Dank voor je applaus. Het is zo'n mijlpaal, vast voor iedere ouder?

Leuk te weten Jinny! Denk jij er vaak bij na eigenlijk? Waar hij dan zit, wat hij mee moet nemen etc. :-)

Suze, ik dacht dat jij al leuk woonde eigenlijk. In de stad. Is daar niet veel te doen dan?

Star, ik ken kinderDidi weer niet.. In de winkel? Bonaparte jurkjes zijn mt. 90, vreemde maat vind ik.

Heb je weleens van de tip gehoord tegen de jeuk badderen in Aspro bruis?

Maf he. In elk geval sterkte.

Naatie, ik ben zo'n open boek, dus ik vertel er wel vaak over. De meesten reageren niet. Maar ik begrijp het wel, ik had vroeger een uitgesproken mening over bv! Borsten vond ik voor iets anders, ik zou never nooit gaan voeden en moeders die lang voeden zouden hun kind niet los kunnen laten.

Maar wij hebben er allebei nog veel plezier in en ik ondervind weinig nadelen, behalve altijd honger te hebben.

Ga jij er weer voor?

(zag vandaag leuke pos. broeken bij Mamalicious voor 20 euro)

Mal, stickers genoeg? Of moet ik ook met mijn hoofd in de papierbak?
quote:compu schreef op 28 februari 2008 @ 19:47:

Meiden ik ben zo gelukkig, want...CG LOOPT!!!!! Goed he! Hele stukken door de kamer. Hopelijk blijft het zo en is het geen gril.

Ik ga nog even nagenieten!!!

Wat goed zeg van Cg hoera!!
Ze loopt een beetje alsof ze dronken is trouwens. Hebben jullie kindjes dat gehad? Dus 15 stappen met Charlie Chaplin voeten en dan een beetje dronken.

(nee ik drink niet hihi)
hahaha, je bedoelt een soort van waggelen Compu? dat doet Juul nu nog wel eens, zeker als ie moe is
Juul hoeft trouwens alleen nog grote smurf. En uiteraard de goude smurf.

Suze: welke moet Julia nog?
Smileys leuk!!

Waggelen..ja, ik denk het wel. Dat je denkt, ze gaat vallen, maar dan loopt ze toch weer door. Ik moet het morgen filmen!!
Fijn dat ze loopt Compu! Voor wie heeft vriendje schoenen gekocht?

Mooi verhaal Bridge, dat geeft de burger moed en dat kan ik wel gebruiken

Fijn Cin dat hij niet bang was voor de ballon en komt dat kwijlen idd niet van de pijn? Weet je al wanneer je weer moet? Hoe is het op de bv-cursus?

Mal heb helaas geen stickers mee, we hebben ze zelf opgemaakt aan jawel een heuse hoge drukreiniger . Vent zag hem en was er meteen verliefd op, nu gaat hij het terras schoon spuiten dus ik verheug me er nu al op. Dan worden onze mooie groene tegels weer mooi wit .

Star helpt de zinkzalf? Ben jij ook al met de cursus begonnen?

Komen de smurfen eigenlijk nog op tv? Jinny je kent ze toch nog wel van vroeger?

Bam al een reserveknuffel op de kop getikt?
Hé wat goed van CG zeg! Super! dat waggelen is herkenbaar hoor, heeft Ties ook een tijdje gedaan! VK viel trouwens erg mee op het einde. tsja ze is "anders" dan in bridgesstad (haha) maar het is me prima bevallen. Zou haar niet afraden bij anderen!

Cin: fijn dat het goed gaat met gijs joh! Super! Dat kwijlen wordt vast nog wel minder, kan me voorstellen dat slikken niet fijn is inderdaad. Heb jij al bloed geprikt?

Amalia: inbakeren mag niet. Ik heb vroeger spreidbroek gehad dus Fieke heeft grotere kans op heupafwijkingen en dan mag je niet inbakeren. Daarom hebben we voor Ties toen een bakerzak aangeschaft. Maar die kan pas vanaf een week of vijf a zes, is nu nog te groot. (kleinste maat) dus tot die tijd gaan we voor de regelmaat en laten we haar nu dus slapen in eigen kamertje. (behalve 's nachts) Vanmiddag heeft ze prima geslapen daar, na wat protest en vanavond slaapt ze daar tot nog toe, wel wat onrustig maar met ons naast haar gaat het wel.

Ben vanmiddag wezen wegen en mevrouw is in bijna 2 weken tijd 150 gram boven haar geboortegewicht! Kijk dat was nou idd zo leuk aan bv! Nu weet ik het weer een beetje!!!

Heb ik soms wat mails gemist dames? Heb een nieuw adres hè... staat in de lijst.
Joepie voor CG!!!!!

Zooooo Compu, jij bent zoooooo toe aan een 2e Je bent helemaal blij van mijn verhalen, zit te kwijlen bij het bevallingsverhaal van Bridges (wat bijna mijne had kunnen zijn, zo'n makkie die 2e ha ha. Cin had het me al verteld), en je kijkt al naar zwangerschapsbroeken!!! Nou, ruk die vent van je de bank af zo je bed in!

Suf zeg die smurfen. Laurens vond het uitpakken leuk, ik vond het chemisch ruiken. We hebben van de 7 smurfen 3x zaagsmurf (die vond Laurens geweldig, want hij is helemaal into het zagen), 3x Gargamel en 1x een fitnesssmurf ofzo (is dat met 3x een s?). En toen lagen ze allemaal onder de verwarming.

Maargoed, mocht iemand een van deze nog missen, ik stuur ze wel op (de dubbele, want jullie begrijpen dat ik ze nu toch ook wel allemaal wil hebben!!!).

NOg niets duidelijk bij WIDM, irritant zeg.

Nou, we hebben net een beveiligingsmonteur over de vloer gehad. We zitten hier op een inbraakgevoelig plekje, zo op de hoek, dus het lijkt ons wel handig.

Ben er bekaf van.

Hmm, schiet lekker op bij Het 6e Zintuig. Niemand kan die man vinden.
Joepie voor Fieke op haar eigen kamer!!! En joepie voor de borstvoeding!!!!

Oja, nee dan mag je niet inbakeren. Hmm, we hebben Berend ook eens ingebakerd, maar dat werkte niet. Maar ik ben nu blij, nu hij die peit boet heeft dat we niet door zijn gegaan met dat inbakeren. Was echt niet goed geweest dus....
Ja irritant hè, van de mol. Baalde er echr even van, moet ik volgende week weer kijken! En heb nog steeds niet een heel duidelijk idee!

Oeh een beveleigingsinstallatie. Klinkt wel erg Goois maar kan het me inj jullie geval helemaal voorstellen. Haha dat wordt wat, kunnen de mannen "later" nooit zomaar het huis uitsluipen... Daar gaat je puberteit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven