Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lastig dat soort dilemma's. Met Max heb ik ze tot nu toe niet gehad. Over het algemeen kan hij met z'n vriendjes wel leuk spelen. Laatst pakte Seth een keer wat van hem af en toen liep hij er wat beteuterd achteraan, maar Seth's papa had dat snel opgelost. Geen ervaringen van deze kant dus.

Hel, ga zo naar de foto's kijken. Weet jij toevallig hoe lang het ongeveer duurt voor je wat hoort als je een kindje sponsort bij Plan? Wij hebben een week of 6 geleden alle papieren ingestuurd, maar tot nu toe nog niks gehoord. Het gaat bij ons wel via de notaris omdat we er 2 met een notariele akte gaan sponsoren. Moet ik al in de telefoon klimmen of ben ik te ongeduldig?
Prachtligging zeg, je zou toch zeggen dat je zo,n appartement zo kwijt bent.
Mamax, heb het even voor je gecheckt, normaal duurt 't idd 6 weken, collega heeft even in het systeem gekeken en jullie akte ligt nog bij de notaris, wordt deze week verwacht en dan meteen afgehandeld. Dus het goede nieuws: jullie zitten in elk geval in het systeem . Super dat jullie het doen trouwens!

Foto's van appartement zijn wel okee geworden vind ik, alleen jammer dat het 's ochtend pijpestelen regende en het licht dus niet mooi is. Fotografe is 's middags toen de zon scheen nog teruggekomen voor de buitenfoto's.

Graag jullie deskundige mening, wat vinden jullie van dat "schilderij" dat boven de eettafel hangt? Dat gaat dus NIET mee naar ons nieuwe huis, laat dat duidelijk zijn
Nou inderdaad zeg, wat een uitzicht!

Ik ben heel erg voor 'zelf op laten lossen' trouwens. Die van mij is iig bijdehand genoeg om dat te doen
Laten we 't hopen Bam! Wel geinig, 't staat ook op een andere site, en daar zag ik dat 'ie al bijna 100 x is bekeken (in 3 dagen).
Ik zou de gordijnen ook laten hangen als je toch bezig bent...

De eetkamerstoelen zou ik dan weer wel meenemen!

Lief dat je het nagekeken hebt, ben benieuwd wat voor kindjes we krijgen!
Bam gaat balletjes zuigen
Ha ha, ja, Ceetje zie ik nog wel eens assertiviteitstrainingen geven... Nah, ik vond 'r haskke lief toen we er laatst waren hoor!
quote:Helenita2 schreef op 04 maart 2008 @ 11:59:

Mamax, heb het even voor je gecheckt, normaal duurt 't idd 6 weken, collega heeft even in het systeem gekeken en jullie akte ligt nog bij de notaris, wordt deze week verwacht en dan meteen afgehandeld. Dus het goede nieuws: jullie zitten in elk geval in het systeem . Super dat jullie het doen trouwens!

Foto's van appartement zijn wel okee geworden vind ik, alleen jammer dat het 's ochtend pijpestelen regende en het licht dus niet mooi is. Fotografe is 's middags toen de zon scheen nog teruggekomen voor de buitenfoto's.

Graag jullie deskundige mening, wat vinden jullie van dat "schilderij" dat boven de eettafel hangt? Dat gaat dus NIET mee naar ons nieuwe huis, laat dat duidelijk zijn VRESELIJK
Ah gelukkig hoeft het schilderij van jullie ook niet mee. Wat een onding... En ha ha, die gordijnen zijn nog van de vorige bewoners, hangen er al minstens 7 jaar, daar plaag ik hem altijd mee. De eetkamerstoelen zijn idd okee, die gaan mee!

Balletjes zuigen Star? Mis ik iets?
quote:Helenita2 schreef op 04 maart 2008 @ 12:02:

Ha ha, ja, Ceetje zie ik nog wel eens assertiviteitstrainingen geven... Nah, ik vond 'r haskke lief toen we er laatst waren hoor!Ja maar Mare pakte ook niks van haar af
Ja dat zegt ze net op MSN

(Juul heeft sambabal gesloopt, Bamman is niet thuis )
quote:Star schreef op 04 maart 2008 @ 12:09:

[...]

Ja maar Mare pakte ook niks van haar af Nee, die kijkt wel uit Ze was echt niet lekker toen trouwens, kleine plakzegel...Normaal is wel wel iets aktiever
quote:Star schreef op 04 maart 2008 @ 12:12:

Ja dat zegt ze net op MSN

(Juul heeft sambabal gesloopt, Bamman is niet thuis )Oh, ik dacht al misschien heeft ze bezoek
Oh ja de postbode misschien. Of de glazenwasser

Wou net zeggen, Mare klinkt toch best actief altijd in jouw omschrijvingen
Haha Hel, jullie moeten jezelf opgeven voor 'samenwonen'op net 5. Ik moet altijd zo lachen om dat stukje met de groene en rode stickers. Dan zie je soms de meest spuuglelijke dingen waarvan de eigenaar vurig hoopt dat het mee mag naar het nieuwe huis. En als het dan niet mee mag heel beteuterd kijken.

Ik vind het ook nog wel lastig hoe om te gaan met andere kindjes. Jonathan is eigenlijk altijd veel te lief en wil samen spelen en kusjes geven enzo. Vanmorgen was er ook een vriendje even en die zag een leuk speelgoedje van Jonathan, wil ermee spelen en dan komt Jonathan erbij om het samen te doen en dan gaat dat vriendje onwijs driftig doen, dan zie ik hem altijd zo schrikken. Dat vind ik best wel zielig maar wat doe je daar aan. Beide reakties zijn normaal en horen bij de leeftijd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja, da's helemaal waar Mal. Ik ben altijd zo bang dat Mare 'dr vertrouwen in de mensheid of in zichzelf dan meteen een deuk oploopt. En ik vind het juist zo mooi dat ze zo lief is, en altijd alles wil delen enzo... Ik denk dat ik gewoon niet wil dat ze verandert, maar ik realiseer me ook wel dat ze nu eenmaal ook moet leren omgaan met "tegenslagen" en met het gegeven dat niet iedereen altijd maar lief is. Misschien moeten Mare en Jonathan maar gewoon veel samen gaan spelen! Ach joh, en straks hebben we allebei onze eigen tuin met zandbak en kunnen we onze kinders behoeden voor brutale leeftijdsgenootjes . Jij zit van de zomer al in je eigen tuin trouwens, lekker hoor... Daar al plannen voor, voor de tuin bedoel ik?

Ha ha, dat is met die Erik toch, dat programma? Geinig ja. Ik denk dat we er wel uitkomen, hebben wel redelijk dezelfde smaak (afgezien van dat afschuwelijke verfsel met die blote billen dan - maar goed, het was een krijgertje en nu laat 'ie het alleen maar hangen om mij te stangen, volgens mij vindt hij het zelf ook een spuuglelijk ding - mannen.....). Maar soms denk ik idd dat het nog wel eens een aardige uitdaging kan worden want we zijn ook allebei errug eigenwijs.... We zullen zien.
quote:Helenita2 schreef op 04 maart 2008 @ 12:15:

[...]

Oh, ik dacht al misschien heeft ze bezoek sssssssssssssssssssst
quote:bambino schreef op 04 maart 2008 @ 12:41:

[...]

sssssssssssssssssssstJe hebt ook wel verdacht vaak wat met je wasmachine he?
quote:Star schreef op 04 maart 2008 @ 12:02:

Bam gaat balletjes zuigen WAT RANZIG, BAH...
Ja, leuk schilderij
Heb jij nou al een vakantie geboekt Amalia? Wij gaan bijna 3 weken naar Frankrijk, naar Ile d'Oleron. Een hele uitzoekerij, maar het ziet er erg leuk uit!
Brrr wat een leuk schilderij! Zou een mooie rode sticker krijgen wat mij betreft! Wel mooi appartement! Zeker mooi uitzicht op het jaarlijkse vuurwerk?

Mamax: leuk bed! Foto's van de rest van de kamer komen dus nog? Dit ziet er al leuk uit in ieder geval!

Amalia: hoe was Harry? Of heb je toch weer iets anders gedaan?

Juud: je moet dus even langskomen hè, dat snap je wel. Wij zijn ook erg nieuwsgierig!!!
Hallo, hoe is het hier dan?

Heb wel bijgelezen, maar dat waren zoveel pagina's dat ik het meeste alweer kwijt ben...

En ik heb gewoon heel weinig tijd over voor mezelf... Twan is 's morgens echt heel onrustig, wil dan zo'n beetje elk uur drinken, krijg er maar geen regelmaat in. Tegen de tijd dat hij eindelijk slaapt, is het alweer bijna tijd voor de lunch! 's Middags slaapt ie dan prima, maar dan is Kevin meestal wakker en 's avonds is het weer mis. Gelukkig gaat ie 's nachts meestal gelijk weer slapen na de voeding.

Ook heb ik steeds het idee dat mijn voeding nog terugloopt, ondanks dat Twan toch echt wel elke 3 uur drinkt en soms nog eerder.

Heb echt momenten dat ik het even niet meer weet of zie zitten die bv.

Even reageren..

Bridges: fijn dat Fieke eindelijk 's nachts heeft begrepen dat je dan moet slapen! En van half 11 tot 4,15 uur is lang! ben jaloers! Als Twan om 11 uur voeding heeft gehad komt ie vrolijk om 2 uur weer en met een beetje pech om 4 uur nogmaals. Dan zit er net 2 uur tussen en heb je het gevoel dat je je kussen amper geraakt hebt...

En dan vrolijk om half 6 nog een keer, en 7 uur en ga zo maar door. pffffff

En dat elke dag zo'n beetje, dus regeldag kan het niet zijn! Misschien zuigbehoefte, maar hij drinkt wel echt, en de speen wil hij niet dan... vermoeiend hoor!

Kokos: gefeliciteerd, leuk zeg!

Rissie: ik begreep de hint ook niet eerlijk gezegd (had niet eens door dat er een hint instond, haha maar ben dan ook niet helemaal wakker meestal) maar na het lezen van de reacties van de rest en jouw bericht nogmaals, snapte ik hem ook! Leuk! Fijn dat alles goed is.

Mamax: leuk, Max' kamer af, welk bed is het nu geworden?

Ben benieuwd naar de foto's.

pfff. weet het niet meer, even korte teruglezing dan maar....
Oja, Kevin heeft zondag ook een leuke actie gehad, waren op verjaardag bij schoonzusje in Enschede. Hij klom op een barkruk, en dat lukte niet helemaal, maar uiteindelijk toch wel! En wat zei meneer toen: zo doej dat! En dat dat eigenwijze koppie van hem erbij! Echt lachen!

Hahaha, iedereen lag helemaal in een deuk!

En spelen met andere kindjes vind ie ook geweldig, neefjes van schoonzus waren er ook even, zijn 3,5 en 1,5 jaar oud. Oudste viel toen, huilen en wat doet Kevin? Komt er met een handdoekje aanzetten, zo lief. En dan die blik in z'n ogen, zo schattig!

Overigens is die uitspraak van Kevin van "zo doe je dat" iets wat hij tegenwoordig heel vaak zegt! Als hem iets lukt of zo dan roept ie dat.

Nou, dat wordt dus later terugkomen, Twan is wakker.

Denk wel aan jullie hoor!

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven