Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kokos, wat goed voor Kokosman!! Een nieuwe baan, leuk hoor!

Helen, arme Mare zo verkouden. Ik denk ook dat we voor de fiets gaan. Tractor is ook vanaf 1 jaar, dus misschien erg klein. Van mijn ouders krijgt hij een houten werkbank. Die vind hij waarschijnlijk helemaal het einde. Hij vind het namelijk geweldig om papa te helpen met klussen.

Amalia, het is soms even zoeken he, met 2 van die kleintjes. Max is een echt papa's kindje, dus als die 's nachts wakker wordt moet papa heen. Sam slaapt gelukkig lekker door, van 20 uur tot 7 uur ongeveer.
Naatie, dat is een lange dag!! En dan ook nog visite 's avonds. Ben je vrijdag wel vrij?
Hai!

Ben er wel hoor maar zit weer in een bar moeie fase (niet vanwege Ties hoor, vanwege mezelf) dus even wat minder aanwezig. Alles goed hier. babykamer schiet al aardig op, vloer ligt er al in en het wordt moooooiiiii!!!

Ties gaat super, doet het prima allemaal. lach me suf om hem! vanmorgen voor het eerst sinds wintertijd weer goed op tijd wakker, namelijk half 8!!! Dat is echt zeer uitzonderlijk hier! Andere dagen was het telkens voor half 7, en dat is toch echt wat vroeg...

Mamax: jemig het schiet al op zeg! Wow! Gave cadeaus. Ik zou voor de trekker gaan trouwens, super stoer! En dan straks gewoon fietsje met zijwieltjes erbij...Welke werkbank krijgt hij? Foute site, staat meteen in de favorieten!

Kokos: gefeliciteerd met Kokosman! Super hoor!

Naatie: alvast gefeliciteerd met Naatieman! Hoezo zulke lange dagen ind e BSO? Is toch alleen buiten schooltijd? Of zeg ik nu iets stoms... Sorry dan, weet het echt niet!

Suus! Hé je bent er weer! Fijn!!! Ben benieuwd naard e foto's!

Arme Shanna! Gelukkig alweer snel het dametje!

Ciara soms aan de wandel dus 's nachts. Wel schattig ja. Sneu voor broertje joh. Is het nu definitief? Hoe was Paul de Leeuw, of is dat nou morgen?Hoe is het met opa?

Mare verkouden, ach... Hoe staat het met alle spannende plannen daar Hel?

Hmmm er wordt wat wakker denk ik. Ga maar even knuffelen boven denk ik! Dag maar weer! Wie weet ben ik er vanaaf weer even...
Deze krijgt hij
Wat een leuke site Mamax. En leuke kadootjes, Max wordt verwend.

Auwauw, ik ben zielig. Jonathan gooide net een houten ring van korte afstand in mijn gezicht. Heb nu een blauwe dikke neus en een angelina-jolie-lip. Ik was blij dat mijn moeder er bij was want het deed zo'n pijn dat ik bijna neer ging. Nu denkt iedereen op straat natuurlijk dat ik geslagen wordt door mijn man haha.

Wauwie Kokos, dat is goed nieuws!!! Daar moet op gedronken worden hihaho!

Bridge, fijn dat de babykamer opschiet! Jammer dat je zo moe bent. Maar ja elke morgen om half 7 eruit zou mij ook niet goed doen.

Noosje, o dat zou ook niks voor mij zijn met dat hechten enzo, arm meisje Shanna. Heeft ze er nog last van?

Hel, beterschap voor Mare. Wel lief zo'n lekker wijfje in bed tegen je aan. Vind ik ook altijd gezellig.

Amalia, leuk dat het zwemmen zo goed ging. Het is wel een held die Berend. Lieve foto's! Ik vind ze nu wel meer op elkaar lijken dan een tijdje terug.

Star, er was al weer een relletje om Paul de Leeuw want hij laat daar beelden zien van Anneke Gronloh dat hij haar nadoet zeg maar, dus die is alweer naar de rechter gestapt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Gaaf, die werkbank Mamax! En idd, wat een leuke site - staat hier ook in de favo's. Denk dat Mare een poppenhuis of keukentje al wel leuk zal vinden. Wat een keuzes toch allemaal...

Kokos, wat leuk voor man (en jou)! Gefeliciteerd! Wanneer zou 'ie beginnen? En 't is bij hetzelfde bedrijf toch?

Mmm, taartjes en verjaardagsvisite - helpt ook niet echt bij die 2,5 kg he Naat . Ik denk dat ik het serieuze lijnen maar gewoon utistel tot na de feestdagen. Voor die tijd is het toch geen doen, haha! Jee, wel lange dag idd. kan je niet ruilen met een collega of doen jullie daar niet aan?

Half 8, dat zijn de betere tijden Bridges! Niks gek dat je moe bent hoor.

Stoere Berend in het zwembad! Heeft Laurens het nu trouwens naar z'n zin in de nieuwe groep op het KDV?

Mare op het kdv gisteren weer een babytje gekrabd. Ik vind het ontzettend vervelend voor die kindjes, en voor die ouders die dan een gebutst kind mee naar huis krijgen... Weet niet goed wat ik eraan kan doen. Thuis doet ze het niet dus ik kan haar er zelf moeilijk op aanspreken. Ik heb het er wel eens met haar over, en ik denk dat ze dat best snapt. Maar er al te veel aandacht aan besteden als het helemaal niet aan de orde is, lijkt me ook niet goed. De leidsters zij er wel relaxt over hoor, gaat volgens hen vanzelf over. En het is ook geen kwaaiigheid van 'r zeggen ze, meer een soort actie en reactie: kijken wat er gebeurt als ik dit doe. Ze schijnt ze ook vaak om te duwen, die kleintjes. Net zo lang tot ze gaan huilen. Dat vindt ze dan blijkbaar spannend of zo. Rare druif. Mijn lieve meiske terroriseert de boel, snik... Zo eens gaan horen wat ze vandaag weer heeft uitgespookt.
Wow Mal, dat moet idd hard zijn gegaan zeg! Auw auw auw. Koud washandje erop? Nou ja, je kan altijd nog zeggen dat je aan extreme make over hebt meegedaan (want zeg nou zelf, zo'n mooie neus en zulke welgevormde lippen - daar moet een expert aan te pas zijn gekomen)

Zeg Mamax, misschien moet je even snel commissie regelen bij die toko. Ik ga hun site naar de diverse opa's en oma's mailen. Ter inspiratie .
Goedemorgen!

Lang geleden dat ik een nacht doorgehaald heb

Julian is ziekkies, met het gevolg dat ik hooguit alles bij elkaar een half uur geslapen heb. Julian is ineens goed verkouden, en hoest als een oude opa, slapen wil maar niet lukken en een soloorkest is daar het gevolg van. Heb hem uiteindelijk bij ons in bed gelegd, wat dus voor geen meter werkt, want het is zo'n woelwater dat ie het halve bed nodig heeft . heb ik mijn kussen gepakt en ben naar de bank verkast, wat dus echt voor geen meter lag. Julian uiteindelijk wel in slaap gevallen, en ik hem voorzichtig teruggelegd, maar dat was ook geen succes, weer bij ons in bed, wilde hij allleen boven op mij liggen, ligt errug lekker

. Uiteindelijk maar een zetpilletje gegeven, en hij is nog wakker, maar wel een stuk rustiger, dus hopelijk gaat ie zo slapen. Ik ben zo wakker, dat ik me maar beter nuttig kan maken

Eens even kijken of ik het allemaal nog weet.

Hel: ah ook zo,n verkoudend meisje, heeft ze vannacht wel beter geslapen?. Jij hebt het wel wat beter voor elkaar, door je vriend naar de bank te verbannen .

Schiet het al een beetje op met het uizoeken voor het samenwoonplan?

Suze: Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad, daar in verweggiestan. volgend jaar weer, als je nog plek over hebt in de koffer

Star: Wat schattig, dat Ciara je wakker komt maken, en daarna weer lief gaat slapen.

Mal: Auww, ik voel hem zelfs , dat zal wel hard aangekomen zijn inderdaad, is het al een beetje geslonken?. Ik vind dat die kleintjes toch behoorlijk wat kracht hebben, ik krijg wel eens een knal en dat kan ook behoorlijk zeer doen, en dan is het nog maar met de hand, laat staan met een stuk hout

Amalia: Wat een makkelijk kereltje is Berend toch, fijn dat ie zich als een vis in het water voelt. Eendjes voeren is leuk, doe ik met Julian ook wel eens, alleen het brood voor de eendjes, gaat regelreacht in zijn eigen mondje als hij het vast heeft.

Dan gaat het: 1e 2e (is dus de bedoeling dat dat brood bij de eendjes beland) huppakeee. Maar meestal laat hij niet los en dan belandt het 1e 2e huppakeee in zijn mond .

Mickey: Waar ben je?, hoe is het?. Je schoonouders nog steeds over de vloer?

Jinny: Ohhh, dat van die wasmachine, ik had heel in het begin ook een nieuw shirt van manlief ineens stuk. Maar ik zag het pas met strijken, en vond het nogal merkwaardig als het al gelijk door de wasmachine zou komen, dus heb het maar onder de catogorie: nooit opgelost gemikt. Nu jij het verteld van jou kleren en gruis, begin ik toch danig te twijfelen aan onze wasmachien (had naar ik me herriner ook zooi in de wasmachine).

Is je machine ondertussen gemaakt?

Fijn dat het de eerste keer goed is gegaan met oppassen, ook wel leuk dat ze gelijk blijft hangen, voelt ze zich vast erg op haar gemak bij jullie.

Cd: jammer, dat je het nogal zwaar hebt met je zwangerschap. Rustig aan doen hoor!. Wel goed van je om te stoppen met werken voorlopig. Je kan over een paar jaar altijd nog zien, of als het echt niet bevalt.

Bridges: klote is dat, jezelf in de weg zitten. Rustig aan doen hoor!! Fijn dat alles goed is met Ties.

Cin: Nok nok, waar ben je?

Kokos: gefeliciteerd met je man zijn nieuwe baan (feliciteer hem maar namens ons) Goed zeg, wanneer kan hij aan zijn nieuwe baan beginnen?

geloof dat ik nu wel al een eind op weg ben.
Kleine update van huize Bambino

Hier gaat alles zijn gangetje, manlief is sinds een week bij zijn nieuwe baan aan het werk, en het is allemaal nog erg nieuw en anders.

Julian ontwikkelt zich als een echte peuter, roept heel de dag nee, nou nou, nah en zozo . kan soms ook behoorlijk driftig zijn en is nogal van het gooien momenteel (verbaasd mij dat ik nog geen blokje ontvangen heb), maar ook erg lief en knuffelig . Ik denk dat hij zoveel leert momenteel, dat hij zichzelf wel eens in de wegzit en dat dan uit in wat minder gezellig zijn.

Julian wil wel altijd helpem, en er sneuvelt hier dus weleens een mok of zo

Afgelopen maandag zijn we naar het cB geweest: ondanks dat hij op blokjes stapelen na, alles vertikte te doen wat zij wilde, was ze erg tevreden. Julian is nu 90 cm en 12,8 kilo

heb overigens wel een tip : ik dacht dat we er kwart over 10 moesten zijn, dus toen ik om kwart over tien binnen kwam vliegen, bleek ik dus te laat te zijn. Ik mocht wel meteen Julian uitkleden wegen meten en door naar de verpleegkundige. Ik zei: Ik kom vaker te laat, dan ben ik tenminste gelijk aan de beurt . Hier is het meestal wortel schieten bij het CB.

Ik heb me toch een fanmail elke dag, hahaha. Zoveel fanmail heb ik nog nooit gehad

De kleurplatenactie, loopt super. Echt heel erg leuk!
Naatie: Gefeliciteerd met Naatieman
oja, staat me nog iets bij dat er werd gevragen over meer geheugen krijgen op de group. Daar zijn 2 manieren voor:

* ervoor betalen, dan heb je 30mb opslagruimte, geloof ik.

* of je aanmelden met een ander emailadres (dat zou ik aanraden, heb er zelf namelijk ook meerdere)

En er werd nog gevragen naar de foto van julian: gaaf istie hé, ikzelf vind hem helemaal super.

Er was bij de Albert-Heijn zo,n toestand, waar je voor 2,50 een sessie kon laten maken, waar je dan 1 foto krijgt, en de rest is vrijblijvend.

Ze maken dan alles al kant en klaar, en jij kan kiezen of je foto's wilt of niet. iedereen kent het wel denk ik.

Deze foto, was het mooist, en jawel alleen op doek afgedrukt, maar ja ik laat zo'm foto echt niet liggen (deze foto zegt alles over Julian vind ik), dus ik ben er met open ogen ingetuint

Het is dus eigenlijk een doek, waarvan ik dan weer een foto heb gemaakt.
ohh Noos: gat in het hoofd, arm meiske. Kan me voorstellen dat je van slag was. wel stoer, een hechting
Goedemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen zeg! (Sorry Bam) Vent moest op de bank want ik trek dat gesnurk niet hoor. Hij heeft wat aan zijn neus en moet geopereerd worden maar omdat hij net bij zijn nieuwe baan begonnen is wil hij dat nog niet. Word echt bijna altijd wel een keer of 6 wakker en moet hem dan proberen op zijn zij te krijgen. Hoop maar dat het wel voor de bevalling gaat gebeuren want dit is niks.

Gister is de hechting eruit gehaald. Ze was weer zo overstuur dat er nog een bij moest komen om haar in bedwang te houden. Ben blij dat het voorbij is. Het ziet er redelijk mooi uit, nog wat bloederig.

Mamax nog een nachtje dus en dan is je ventje alweer 2! Niet te geloven he?! Is het nog gelukt met de gang? Aaaah wat lieeeeeeef dat Max dat zegt tegen zijn broertje! Dan smelt je toch!

Helen heerlijk he, zo'n lichaampje tegen je aan. Ook al een papa op de bank, hihi. Ze moeten hun plaats wel een beetje weten toch. Hoe is het nu met Mare? Over dat krabben op het KDV: Als je haar nageltjes heel kort houdt kan het nooit veel schade aanrichten toch? Ik weet het, nageltjes knippen is een drama. (trouwens gister nog gedaan en als beloning kreeg ze nagellak. Erg he?! Ik kon het niet laten...Ben ik nu een Tokkie mama?)

Amalia, nou had je het zo goed geregeld, dat Laurens PAPA moest roepen! Een man een man, een woord een woord

Kokos wat super voor man, een nieuwe baan. Daar was hij ook echt aan toe toch?

Naatie gefeliciteerd met Naatieman!!! Jammer dat het afvallen niet lukt. Hoop dat je vanavond wat eerder wegkunt van je werk, wat een lange dag zeg!

Bridge jammer dat je zo moe bent. Had je dat met Ties ook? Heb je geen bloedarmoede? Ik had na de bevalling op advies van de kraamverzorgster een fles Floradix gekocht omdat ik zoveel bloed was verloren en dat was echt een paardenmiddel. Is een kruidenelixer. Ik heb het de eerste 3 maanden van deze zs ook gebruikt en ben nu best fit. Is te koop bij de apotheek en sommige drogisten. Beetje prijzig wel: 18,50 voor een fles en daar doe je een maand mee.

Mal hoe is het met je Jolie lip?

Bam wat een nacht voor jou joh. Dat is geen doen meer he, kind die OP je wil slapen! Strax er nog maar even in?

Gaat goed dus met Julian, 12,8 kilo! Ik ben al een eeuwigheid niet naar het CB geweest. Weet wel dan Shanna 13,1 kilo weegt. Echt een peutertje dus. Gezellig he, de hele dag NEE!

Ga nog ff een bakkie pakken.
Goedemorgen

Naatie, gefeliciteerd met Naatieman!

Hel, hoe is het met Mare, goede nacht gehad? Wat een wijffie toch op het KDV.

Bridges, lijf moe of moe van het klussen van de babykamer? Ha, Ties weer wat later wakker. Nou, juich niet te vroeg, Lianne was gisterochtend klaarwakker om 06.00u. Een half uur later zat ze aan haar ontbijt.

Lekker dat je zo om Ties moet lachen. Uitspraken? Lianne kan er ook wat van, meestal moet ik om gezichtuitdrukkingen lachen of acties van haar. Klapt ze voor zichzelf als ze iets heeft gedaan, zo komisch.

Mal, auw! Ik moet wel lachen om je 'Angelina Jolie' lip.

Hel, die Mare, klein dondersteentje. Ach, als de leidsters het goed in de gaten houden en er geen kwaad in zien...

Kokosman gaat bij een ander bedrijf werken, maar werkt geregeld samen met mensen dan dat bedrijf. Dit bedrijf keurt liften, waar hij nu werkt, daar maken ze liften voor glazenwassers en Kokosman gaat voor onderhoud en storingen (monteur). Van de 14 sollicitanten waren er 5 doorgegaan naar de tweede ronde.

Het liftinstituut is een hele andere organisatie. Hij begint in groep drie, er zijn er tien. Wat ik begrijp is dat de functie 'inspecteur' de basis is, hij gaat eerst meelopen met een collega. Het gaat met name om personenliften, daar zijn er natuurlijk veel meer van. Daarna breid het uit naar gevelliften, het werk wat hij nu nog doet en roltrappen.

Ze zagen hem al in de functie van adviseur, maar dan praten ze over zo'n vijf jaar later. Voordeel is dat hij daar kan groeien naar een hogere functie, wat nu niet kan. In principe zouden ze hem niet hebben aangenomen omdat hij al bij een soortgelijk bedrijf werkt, ze willen geen mensen wegtrekken bij collega's. Maar omdat ze hem later in de functie van adviseur zien en hij al 16 jaar bij zijn huidige werkgever werkt, zien ze het wel zitten.

Bam, beterschap voor Julian. Maar wat een korte nacht voor jou! Vanmiddag nog even een tukje doen? Leuk, al die kleurplaten, hang je ze op, wat doe je er mee?

Kokosman heeft een opzegtermijn van (ik meen) 2 maanden, ze gaan er vanuit dat hij per 1 februari kan beginnen.

Maar eh.... Bamman ook aan een nieuwe baan? Had ik wat gemist, ergens overheen gelezen zeker? Wat doet hij nu voor werk?

Julian al 90cm., hij gaat papa achterna.

Noos, hechting er weer uit, wat een strijd zeg. Wat een eigen willetje hè? Meestal vind ik het van Lianne wel grappig, maar zij gooit zich ook niet op de grond.

Genoeg
Bridge en Noosje, ze hebben van Floradix ook tabletjes. Iets beter weg te krijgen en je hoeft het niet binnen 6 weken op te hebben.

Heb je nog ergens foto's van de babykamer Bridge? Ben erg benieuwd!

Bam, wat een geweldige foto van Julian! Ik heb vorige week weer een stapel sepia foto's van de jongens gemaakt. Ik wil nieuwe canvasfoto's boven de bank. Van Sam een paar leuke, van Max en Sam samen ook, maar van Max alleen wilde niet echt lukken. Hij wil ook steeds meekijken als ik een foto maak, erg lastig. Van het weekend nog maar even met manlief proberen. Hoe is het nu met Julian?

Kokos, bedankt voor je kaartje! Max vond hem erg mooi. Hij bleef maar Cleo roepen tegen het poesje!

Gaat er zondag nog iemand Sint-Maarten lopen? Ik ga met m'n buurvrouw en haar 3 kinderen een rondje. Ik denk dat Max de lampionnen helemaal geweldig vind!

Zo, nog even poetsen en als Max op bed ligt ga ik vast brownietaart bakken voor zaterdag. Tot later!
Hé Mamax, graag gedaan hoor. St. Maarten wordt hier ook gevierd, maar wel op zaterdag. Wij zijn weg, Kokosman heeft een optreden met de fanfare in Drachten (met jury-beoordeling), ik ga mee. Lianne gaat naar opa en oma.

Alvast een gezellige dag morgen!
Goedemorgen allemaal.

Hier ben ik ook weer eens. Heb de laatste tijd mijn computer thuis niet veel aan, druk aan het schilderen om opdrachtjes op tijd af te hebben. Wel erg leuk.

Dus nu maar even op het werk.

Kokos, gefeliciteerd met Kokos'man nieuwe baan! Leuk joh. Gaat hij het vandaag op zijn eigen werk vertellen? Leuk idee om een kado zo te geven. Wel veel werk volgens mij.

Naatie, jij ook gefeliciteerd met je vent! Nog wat kunnen regelen op je werk? En hier ook motivatie-afval-probleem. Iheb al overal gezocht naar mijn doorzettingsvermorgen mar kan het echt nergens vinden.

Noosje, oooh wat zielig een gat in haar koppie. En nu alweer de hechtingen eruit...is ook snel. Nee hoor jij bent geen Tokkie mama, gewoon een meisjes mama.

Bridges, is toch niet gek dat je zo moe bent, en werk en klussen en peuter (die veel te vroeg waker wordt) en zwanger. Maar met beeb alles goed?

Star, Ceetje nog verkouden? Ik zal volgende week weer wat foto's neergooien van Finley. De site is niet zo veel soeps http://www.iersesetter.nl/

Bam, pff wat een nachtbrakertje heb jij. En nu??? Ligt hij nu wel lekker te knorren? En er komen dus genoeg kleurplaten terug?!. Leuk zeg, Thijmen is nog druk bezig. merk je het ook aan de drukte op je site?

Suze, klinkt goed zeg je vakantie, heerlijk genieten dus. Foto's op AK?

Helen, een hoestend en krabbend meisje, hihi moet wel lachen om je kleine kindjes omduw verhaal, dat ze gaat kijken wat ze doen

Ris, dus het gaat lekker met je nieuwe computer. En hoe gaat het met je zeehondje, alweer wat beter aan het worden?

Mal, Auw! dat doet zeker pijn. Echt verbazingwekkend hoe sterk ze zijn.

Juud, en hebben jullie Mart nog ingeschreven bij het nieuwe KDV? Ben je wel al helemaal op je nieuwe werk ingeburgerd?

Cin, hoe is het bij jullie thuis. Een drukte of trek je het allemaal nog.

Jinny, fijn zeg dat het zo goed ging met de oppas. Ga je nu een vaste oppas dag inlassen? Ook leuk dat je nu al gelijk zoveel contacten hebt.

Mickey????????!!!!!

CD, Kom je alweer een beetje bij of gaat het nog steeds moeizaam. Hoe gaat het met Kevin?

Compu, fijn dat je nu je draai hebt gevonden met het werk. Toch wel lekker denk ik.

Mamax, wat lief dat Max Sam zo noemt. En alweer 2!!! Sjips het gaat echt veel te snel. Het zijn allemaal leuke kado's. Thijmen krijgt een fiets met zijwieltjes.

Amalia, dat gaat goed zeg bij jou. Al helemaal gewend aan het moederschap van 2 als ik het zo lees. 2 Kids, zwemmen, klussen, eendjes voeren.

Ff posten..
Hier gaat het verder prima. Ben dus druk naast het werk met opdrachten en de naaicursus. Heb nu bijna de trui af en een trainingsbroekje.

Dinsdag zijn vriend en k nog naar Bert Visscher geweest, we vonden het wel leuk maar niet hilarisch.Vorige maand waren we naar Samba Schutte en die was echt veel leuker, vonden wij dan. Maar ja verschil in humor moet er zijn.

Maandag stond ik om9.15 bij het KDV want Thijmen mocht op de foto. Alleen is het dus pas komende maandag, lekker slim van mij

Daarna wel lekker wezen zwemmen met hem. Gaat best goed.

Hij wordt ook echt steeds meer peuter, nee is nu zijn favoriete woord ( wat hij zegt lijkt meer op nje) en etuh koku (eten koken) dan MOET meneer echt meehelpen anders drama. Hij gooit zich niet driftig op de grond als iets niet mag maar valt op zijn knietjes, hoofd achterover, ogen dicht en dan echt een aanzet om te beginnen met nephuilen, ik rol dan soms echt van mijn stoel van het lachen.

Verder is het gewoon een heerlijk ondeugend binkie. Hij wordt wel steeds onstuimiger, valt daardoor ook wat vaker. Maandag duwde hij de poes van de rand van de bank en waarschijnlijk keek hij dus even waar ze heen ging om er vervolgens zelf achteraan te kukelen. Maar gelukkig niets ernstigs.

Nu ga ik even verder want ik heb er ineens weer 2 opdrachten bij

Kuffels en tot later
Hoi, even kort want er komt zo iemand langs ik moet nog even wat uitzoeken op het net.

Hel, Laurens is superstoer op zijn nwe groep. We gingen laatst nog even naar boven om de oude juf een kadootje te geven, want die was op vakantie toen hij wegging. Nou, ik kreeg hem daar echt niet mee naar binnen! En als ik hem kom halen, laat hij vanalles zien. Rent hij van de wiebeldino naar de trekpop, het keukentje, de verschoonruimte (trekt de lades met luiers open) en de kast met mandjes. Hij weet al alles te liggen. Heel leuk. Morgen hebben we lampionnenoptocht, met echte kaarsjes! Slik. Nepkaarsjes is niet antroposofisch....

Oja, over dat krabben. Mijn nichtje was laatst gebeten door een kindje op het kdv, en die ouders hebben toen 's avonds gebeld omdat ze het zo vervelend vonden. Mijn zus stelde dat erg op prijs. Mss kan je dat ook doen?

Mamax, gave kado's! Laurens is ook helemaal in zijn element als hij kan klussen met papa!

Heee, enka! Leuk je weer te lezen.

Lekker Bam, een goeie nacht!

Sorry, ben weer weg, ciao!
Wat is het weer gezellig hier!!!
Jee Bam, wat een spooknacht. Arme Julian ook. Voordeel is natuurlijk wel dat je tijd voor ons hebt . Just kidding, hoop dat je vannacht beter slaapt - 2 van die nachten achter elkaar is echt niet grappig meer.

Noosje, ai, hechtingen moeten er ook weer uit, da's waar. Gelukkig is het achter de rug. Ha ha, nagellak! Ik vind het een volkomen geoorloofde taktiek hoor . Ik red het hier nog door elk kortgeknipt nageltje uitgebreid te bewonderen ("Oooooh Mare, kijk eens hoe MOOOOOOOOOOIIIII!!!") maar dat duurt vast niet lang meer! Maareh, ja, ze had idd wat lange nageltjes dinsdag. Slordig van ons. Heb ze 's avonds meteen geknipt.

Enka, ha ha, een kleine keukenprins met talent voor schwalbe's dus! Misschien is zo'n keukentje uit de winkel van Mamax wat voor hem! Mmm, jouw motto was toch "langzaam lopen is beter dan rennen"?! . Hoe krijg je die tekst trouwens bij je posts? Bij profiel ergens zeker? Ik ga wel eens even kijken zo (en nadenken over een pasend motto...).

Wat lekker dat Laurens zo goed gaat bij de peuters Amalia! Hadden ze het goed ingeschat dat hij eraan toe was. Is het een antoposofisch kdv dan (vanwege die kaarsjes)? Hier is ook een lampionnentocht door het park (langs de deuren is een beetje sneu hier in da ghetto ), maar voor kindjes vanaf 2,5. Vond Mare er toch nog een beetje klein voor dus dat komt goed uit. Is wel een idee ja, om die ouders even te bellen. Zal eens vragen welk kindje het was (vriend had 'r die dag opgehaald en had dat niet meegekregen). Gisteren gelukkig geen slachtoffers.

Ha, net telefoontje van vriendin, heeft nog massagebonnen liggen die bijna verlopen. Gaan we volgende week verzilveren. Lekker!

Mevrouw ligt al 2 uur te slapen, zal zo wel wakker worden. Ik ga nog even wat doen.
Nieuwe foto's op de groep!
Kado voor Max is gekocht! Het is toch een fiets met zijwieltjes geworden. Dit is um.
zo, de eerste nieuwe zwangerschap in mijn omgeving en ik ben stik jaloers...

(moest het even kwijt, je niet rot voelen als jij de volgende bent!)
Oh meis wat zal dat steken!! En tuurlijk gun je het ze, maar het blijft wel zeer doen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven