Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuke onderwerpen op studiedag Juud?

Hahahahaha zal het maar niet tegen Starman zeggen
Het zijn jouw woorden hoor Star.

Ik ga naar beneden, hoor gesnotter en gebrabbel.
Sterkte met snot
Brandend zand . Sja, hij zou gek zijn als 'ie die affaire niet tot de laatste drup zou uitmelken, haha.
Gelukt met financien? Nog wat over?
quote:Star schreef op 11 november 2007 @ 13:38:

Suus, hoe is het met Juuls uitslag trouwens?

Ze zit nog steeds helemaal onder. Ik ga dinsdag alles zonder wasmiddel wassen (want wel zelfde merk maar andere doos dus je weet het niet he). En het jeukt ook dus das mooi balen. Di ook maar even naar ha al voorspel ik weinig anders dan " aanzien maar even" .

Jinny, sneeuw, leuk!!!

Juud, nee was de 1e keer wel leuk hoor, alleen met je kind op stap. Aan te raden. Ook leuk met Oma denk ik zo :-)

Hoest verder met jou daar?

Hellus, ah, lekker weekendje bij je ouders. Gezellig! Doen we morgen nog een borrel? Vanaf uurtje of 8 bijvoorbeeld?

Amalia, mogen Juul en ik dinsdag nog op thee komen? We vinden het niet erg als Bam er ook is hoor
Ja mag even proberen dan inderdaad. Zal je net zien dat er een ander stofje oid inzit waar jouw Freule niet tegenkan

Arm popke. Is ze nog gaan slapen trouwens vanmiddag?
hier staat trouwens een pompoen risotto te pruttelen en mijn vent gaf al weer aan dat hij het niet lust... GEK word ik van die kerel met zijn aardappelen vlees en groente (als in bloemkool, broc, wortel, en meer van dat soort on inspirerende zaken).

Ik dacht de pompoen voor wortel door te laten gaan maar helaas zag hij me dat ding snijden. Nou hij gaat maar friet halen.....

Jullie mannen wel een beetje makkelijke eters?
Pfffffffffffffffffff makkelijk, NEE! Hier komt vent ook niet verder dan doperwten, wortelen, broc en bloemkool.
jewel hoor. Om 1 uur lag ze erin maar dan duurt het nog een kwartiertje tot ze haar slaapzak uit heeft en in slaap valt (ik wacht op het eerste Enka poep incident......). Toen wel gewoon 1,5 uur gedut. En de jouwe? Slaapt die overdag nog of dan ook niet
?

afijn, deze moest dus bij vorige bericht...
Heeft hij het wel eens geprobeerd trouwens? Of roept hij bij voorbaat al dat hij het niet lust? Da's helemaal vervelend namelijk.

Ze slaapt nog wel overdag, maar slaat steeds vaker over. Erg vermoeiend voor moeders soms
Ja dat vraagteken snapte ik
nee hij roept al direct dat hij het niet lust de zeur.....

En maar zeggen dat tie zo'n normale jongen is. Soms krijg ik er wat van

en believe me, gezien de hoeveelheid werk die het was is deze risotto heeeeeerlijk!

Na ja, verder valt er goed mee te leven hoor
Klinkt lekker hoor Suze! Door de plee spoelen die vent. O zo. Mijn vent lust erg veel, maar geen stamppot (boehoe) en liever geen rijst. Verder makkelijke eter. Mijn ovenschotel vond ie net erg lekker, dus niet voor niks in de keuken gestaan!
nou mop, zonder stampot en rijst komen we hier echt niet ver... Waar zouden we zijn zonder de zuurkool? Ha ha ha
Hallo allen!

Ik ben er nog hoor maar moet werk voorbereiden dus weer geen tijd. Heb vrijdag pretecho gehad en het was zo leuk! Wij krijgen wederom een prachtig kindje en NEE we weten nog NIET wat het is! Zal snel foto's proberen te plaatsen al is de kans groot dat het pas woensdag wordt als het vanavond niet lukt... druk vanwege rapporten en zo. Dus ga hard aan de klus nu zodat ik nog even tijd voor jullie kan maken vanaaf!

En willen jullie allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen voor vriendinnetje... morgenochtend weten we meer... en ik ben zooooo nerveus...
Ooooo spannend Bridge! Hopelijk is het raak! Of mag ze nog niet testen morgen?

Ben reuze benieuwd naar pretecho! Hadden jullie bij Ties niet laten doen toch?
Nou doe het maar even via de snelle weg... Dus hierbij een foto en als je erop klikt zie je als het goed is de rest van ons mooie ukkepukkie!!!

En morgen mag ze idd testen dus dan weet ik meer...
Oh ja mal: ik probeer jou te mailen maar krijg hem elke keer terug... ook als ik jouw mail beantwoord dus het lukt niet... misschien kun je mij eerst nog eens mailen? of is er nog een ander adres?
Aaaaaah wat een lief klein..... ik zeg meisje!
Bam: mag ik een pooltje in het schema?
een Pooltje?
ohhh. hij valt.. ja hoor
Goedemorgen!!

Je pooltje staat er, Bridges.

Als jullie het willen sturen naar het mailadres, graag (dat is een stuk overzichtelijker als dat ik het uit deze teksten moet vissen), dank!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven