Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk Star, spannende nieuwe baan voor Starman?
Nog niks gehoord, bridges.

ze zei vorige week nog dat ze vandaag ging bevallen, dus wie weet
Gewoon hetzelfde, maar bij ander bedrijf

Meisje aan het spoken?
Haai!

Niet aan het bevallen en ook niet op vakantie, helaas... Maar gewoon aan het genieten van het hele mooie weer . Nesteldrang is helaas weer over, duurde twee weken en nu wil ik het nog wel netjes hebben maar ik ben niet meer zo extreem. Was ook niet zo leuk want ik had liever dat Mart een filmpje ging kijken dan dat hij ging spelen want dan zou hij alleen maar rommel maken, erg he . Maar ik heb mezelf weer hervonden en nu is het gewoon weer een gezellige rommel .

Gezellig Star dat jullie lekker samen vrij zijn of ben je hem nu alweer zat . Nog wat leuks gekocht in Jinnystad?

Bridge gaat het slapen nog zo slecht? Alleen 's nachts of/en ook de nachten?

Spannend Amaal, vliegen met 2 kleintjes! Maar jij kunt dat!

Heerlijk Hel een paar dagen naar Vlieland, dat zijn de leuke cadeaus om te geven want daar heb je zelf ook nog wat aan .

Zo ga met Vent even gezellig een filmpje kijken, fijne avond!
Kokos hoe was de echo? Weet je nu wat er in je buik woont???
quote:bambino schreef op 24 juni 2008 @ 20:08:

Nog niks gehoord, bridges.

ze zei vorige week nog dat ze vandaag ging bevallen, dus wie weet

nou helaas is dat niet waar Meisje zit nog steeds in mijn buik en maakt ook nog geen aanstalten om eruit te komen....

vandaag 38 weken en een goede controle bij de dokter. Meisje ligt er klaar voor en de bloeddruk is ook goed. Weer niet gegroeit qua kilo's , dus da's wel prettig. Meisje groeit wel gewoon goed.

Wilde idd vandaag wel bevallen. Mark is ook op dinsdag de 24e geboren. Maar dan moet ik wel heel erg snel nu. Bed is vandaag eindelijk gebracht (zou vorige week al. 5 telefoontjes verder en een opmerking van hun kant; hoeveel haast heeft het eigenlijk? staat 'ie in de gang.) Morgen opmaken. En ik kan morgen de proefdruk van het geboorte kaartje ophalen!! Ben echt heel benieuwd hoe hij geworden is.

Mark slaapt vannacht bij mijn ouders; de muur is eindelijk gestuuct (of eigenlijk is hij daar nu mee bezig) Bah vind het echt helemaal niks als we zelf gewoon thuis zijn. Volgende week moet het ws nog een keer. Misschien dat ik dat ook bij mijn ouders ga eten en hem wel gewoon op bed breng.

Oh en afgelopen weekend hebben we de vijver dicht gegooit. Er zat een reiger steeds bij, dus de vissen zagen we toch niet meer. We hebben de koi-karper naar mijn ouders gebracht en de andere vissen bij de oppaskindjes van mijn ouders. En ik heb de koi nu al vaker gezien dan het afgelopen jaar bij ons in de vijver. En een ruimte die we straks krijgen!! We leggen er gras op en een mooi speeltoestel voor mark en ons meisje. Ben echt blij dat we het gedaan hebben.
Aha, hij wordt nu grote baas binnen het bedrijf Star? Niet gek!

Ris: kom maar even melden dat ukkepuk is geboren!

Juud: haha dat is wel heel erg. Kom anders maar hier nestelen hoor, kan mijn huis wel gebruiken!

Star: tsja meisje spookt weer eens... Is al aantal weken om 4 uur wakker weer. Dus schiet weer even niet op hier. Maar ja. Vandaag weer naar therapeut geweest dus hopelijk helpt het weer wat... Maar gelukkig gaat het in slaap vallen overdag en in de avond nu wel beter. Nu nog in slaap blijven...
Ah jammer Ris...
Wanneer zou Compu eigenlijk terug komen van vakantie?
Halllooooo

De echo was fantastisch! Ik dacht dat de gyn ze zou maken, maar de echoscopiste deed het. En ze nam er ruim de tijd voor. Ze heeft zelfs beelden laten zien in 4D, blijft apart maar mooi om te zien. Ze kon de afbeelding stop zetten en die dan in 4D draaien. Ik heb ze net gescand, dus als jullie ze willen zien: zie hier

Alles was in orde. Wat wel leuk was om te weten: hartje is zo groot als een volwassen pinknagel. Kun je nagaan hoe klein het dan is als het voor de eerste keer begint te kloppen? Ik blijf het een wonder vinden! Ben er hyper van.

Lianne vond het niet zo indrukwekkend, ze had natuurlijk een leuk tekenfilmpje verwacht :-). Ze zat meer met het speelgoed te spelen wat ze mocht meenemen. Toen ze een foto'tje kreeg was ze wel blij. En later op de dag had ze het er wel over, dus is ze er toch mee bezig.

Amalia, het geslacht willen we niet weten. Was wel lachen, de echoscopiste wilde de lengte van de beentjes meten, ze zei:"Niet kijken dan omdat ik bij het geslacht in de buurt kom"> wij niet kijken. Zegt ze:"Ik heb het niet gezien, hij is zo bewegelijk".

Van vliegen word ik ook meestal niet lekker, misschien kun je er iets tegen krijgen?

Knuffel voor Berend.

Ja, rustig hier, maar met zo'n mooi weer zit ik liever buiten dan achter de pc en 's middags slaap ik nog dus neem ik het er van.

Hel, lekker naar Vlieland geweest. Heerlijk.

Bridges, van mij!

Star, gefeliciteerd met vent zijn nieuwe baan..... collega's .

Juud, ha, ha, dat ken ik wel hoor. Dat je wat wilt doen, maar dat je dan liever hebt dat je kind even braaf gaat spelen zodat jij je gang kan gaan.

Ris, fijn dat alles goed is met je meisje, jammer dat je nog niet bent bevallen. Maar joh, je bent nu 38 weken, zal vast niet lang meer duren.

Juud, en wat woont er in jouw buik???? (ik kan toch proberen te vissen he). Toch fijn dat die drang over is....

Amalia, leuk naar Frankrijk! Druk dus, maar nog wel forumtijd, nou ja als je zo weinig slaapt kun je ons ook niet verwaarlozen. Hopelijk slaap je snel weer beter.

Hel, leuk een weekendje Vlieland! Goed gedaan en heeeeel origineel en zo goed voorbereid :-).

Zo, er gaat niets boven een Hollandse stroopwafel.
Hi Jin! Nog steeds mooi weer bij jullie?
Kokos, wat fin dat de echo zo goed was. Maar ehm, HIJ??? Het is hier tegen de dertig graden, echt super weertje!
Ha, ha, jij denkt dat ik me verspreek. Wij zeggen altijd 'hij', in het ziekenhuis zeggen ze dat ook en in folders van de VK wordt ook over 'hij' gesproken. Kan natuurlijk net zo goed een 'zij' zijn .

Blijft warm bij jullie!

Ik ga afsluiten, fijne avond nog!
Een hij is een hij hoor Kokos, zit niks tussen in . Fijne avond!
Ha ha Juud, kan ik dat? Ik hoop het maar

Leuk Kokos, zo'n beweeglijk kindje. En alles zag er dus goed uit, fijn! Laurens vond het toen ook maar gek. Was drukker bezig met alle snoeren in de kamer en vond het maar raar dat iemand aan mijn buik zat :-)

Juud, jammer dat de nesteldrang over is. Ik heb nl echt een goeie poets nodig hier :-)

Suze, lekker zeg Parijs! Bon voyage! Et beaucoup d'amour bien sur!

Ris, tsss ga eens bevallen zeg! 38 weken?! Nou, die gup blijft echt nog wel even zitten. Je bent zuur als je nu gaat zitten wachten. Neeee, rustig aan en geniet van het mooie weer.

Oei, de vriezer piept, even kijken, zal wel weer niet goed dichtzitten. De theedoek gaat er steeds tussen, zucht...

Ja lekker stond weer open. Is niet goed hè?

Jin, verwend door Star met stroopwafels? Hadden jullie elkaar al vaker gezien behalve die ene keer in H'sum?

Lekker Star, nog een dagje vrij met lief samen. Gaat hij nu in salaris omhoog, of was dat niet de rede van de overstap?

ai, Berend z'n nagel gaat er af. Hij zit al los, alleen nog bij de riem vast. Ik denk dat ik er maar een pleister opplak ofzo totdat ie helemaal los is. Ik kan m er nu niet afhalen natuurlijk, als ie nog aan het einde vast zit. Alsof hij mij ook even lekker laat pulken...
quote:Jinny schreef op 24 juni 2008 @ 20:51:

Een hij is een hij hoor Kokos, zit niks tussen in . Fijne avond!Precies wat ik dacht
Haai!

Al een paar dagen terug van Vlieland. Het was heerlijk. En balen om weer hier te zijn.

CG heeft ook errug genoten van alle aandacht, heeft vriendinnetjes gemaakt daar. Helaas geen superweer. Maar we zijn helemaal relaxed teruggekomen en daar gaat het om.

Rissie nog overeind zie ik!

En Kokos, mooie beelden!

Amalia, leuk van je reisjes (heb even kort meegelezen via de foon)!

Mal, alles goed in da house? En bij de anderen?

Zodra ik wat meer tijd heb, dan check ik weer in.

En voor de geinteresseerden, het slijmalarm is weer van kracht.

Doewie!
Hé Compu, Hel tegen gekomen op Vlieland?
Ooo oooh, het wipalarm gaat af daar, ha ha! Daarom ben je weer zo snel weg
kokos, super van je goede echo!!! was ook helemaal hyper toen ik daar weg kwam. kan hier nog 4 1/2 week duren, en die gedachte maakt mij niet blij..... Oh wilde nog zeggen dat wij ook zo'n zon van de ikea hebben op de baby kamer.

Jin en star, was het meeten leuk????

oh even foto's voor bam maken....
Hel op Vlie?? Leuk, waar zat je dan, Hel? Ik in een huisje vlakbij het hotel aan zee.

Amalia, hij is de schuur aan het opruimen! Dus hij stinkt en is druk haha.

Ris, heb je het zwaar meid?
quote:amalia schreef op 24 juni 2008 @ 20:59:

Ooo oooh, het wipalarm gaat af daar, ha ha! Daarom ben je weer zo snel weg
Proest, wipalarm...

Amalia, auw van het vingertje! Star nog een keer eerder gezien op een meeting en dat was het dacht ik. En ja, heerlijke echte stroopwafels gekregen! Mmmmmmm. Maar goed dat vent werken is.

Compu, leuk dat julie het zo heerlijk hebben gehad. Balen inderdaad, is het weer zo gewoon he? Nog huizen gespot?

Rissie, jammer dat je niet vandaag bevalt. Ik dacht altijd de derde en bij mij is het de vierde geworden. Dus ik ga voor morgen!
Wipalarm: het moet niet gekker worden hier! Succes ermee Compu!

Kokos: fijn van de goede echo, leuk hoor. en een ventje, leuk hoor ! (haha goed staaltje: hoe helpen we de verhalen de wereld in!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven