Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren

naar hoor

*gooit brulshirt en welpies weer achterin de kast*
Stressed is just desserts spelled backwards
er zijn gisteren heftige dingen gebeurt (niet bij ons hoor) maar het is nogal persoonlijk dus heb het even op de AK gezet...!
Morguh,

Oranjegekte is weer voorbij. Ik had het ze wel gegund, maar moet toegeven dat Rusland goed heeft gespeeld. Applaus voor Guus.

Wij hebben even geld uitgegeven aan een Dyson stofzuiger, speciaal voor mensen met allergie. Ik had er positieve berichten over gelezen, kost een boel geld maar dan heb je ook wat.

Enka, hoe ging het afzwemmen van Thijmen?

Lekker toch, eind augustus pas op vakantie? Wij gaan 6 september pas, wel heel laat vind ik zelf, maar omdat we met mijn ouders, broer/schoonzus gaan was dit de enige optie.

Loopt Thijmen in zijn blote billen bij jullie binnen? Of begrijp ik het nu verkeerd?

Amaal, snap dat het verwarrend is dat hij niet aan de hondenbak mag komen en wel met zijn vinger in een ander bakje. Hoe is het met jou?

Jin, gezellige dagen met Star, man en Ceetje.

Lianne is nu nog bij vriendin. Man had gisteren promsconcert, aansluitend met EK voetbal. Meisje heeft bij hen geslapen vannacht, ik ga haar zo ophalen.

Als het weekend is rust ik meer uit, omdat man dan thuis is, dat scheelt. 's Avonds en 's nachts hoest ik nog veel.

Non, goed kijken: je hebt het verkeerde topic.

Ik ga Lianne ophalen, man heeft nog een concert nu.
Mal, ik lees later AK even.
Oh nee, wat een voetbaldrama Nee serieus, ik vind het echt heel erg, ik heb er zelf over gedroomd..hihi..

En ik vind het nog veel erger van de voetbalpool..*&^$ zooi...

Even koffie zetten.
Leuke zondag . Wij zijn net op de spoedeisende hulp geweest met Jonathan en daar 2 uur zitten wachten. Hij kon zijn armpje helemaal niet meer bewegen en was de hele tijd aan het huilen. Toen we daar waren bleek hij een 'zondagsarmpje' te hebben zo noemen ze dat. Dan zit er een botje in de elleboog uit de kom, klik klik en ik kreeg weer een blije Jonathan mee, die ging meteen weer overal mee spelen enzo, pffiieeeeuuuuww. Ik was echt bang dat hij iets had gebroken. Hij heeft echt al die tijd op schoot gehangen bij mij en huilde steeds als ik iets bewoog zo zielig. Het deed echt pijn.

Ze noemen dat zondagsarmpje omdat het vaak in het weekend gebeurt, wandelen in het bos en aan de armpjes optillen en zwieren (had M inderdaad gedaan in huis) en dan kan dat er makkelijk uitschieten. Gelukkig viel het mee dus!!!!
Get Mal, dat klinkt akelig. Deed het ook pijn? Gelukkig was het snel verholpen.

Met mij gaat het goed Kokos, dank voor het vragen :-) Ben wel erg moe omdat ik zo slecht slaap, maar ik hoop dat dat in de vakantie goed komt. Volgens mij is het psychisch. Ik ben heel moe, maar als ik in bed lig kan ik niet slapen. En ik ga me al zorgen maken omdat ik weet dat ik niet kan slapen, nouja, vicieuze cirkel dus. Ik heb vanalles geprobeerd -geen tv kijken-slaapthee-druppeltjes-douchen-bad- maar het helpt niet.

Balen ja van het voetbal. Ga er verder maar geen woorden aan vuil maken.

Feestje was gister leuk en geslaagd! Mooi weer, veel kinderen die heerlijk speelden en daardoor ook genietende ouders. Helemaal lekker toen ze allemaal op bed lagen

Tja, en toen de voetbaldomper.... Maargoed, een troostbiertje in de tuin met de vuurkorf was nog wel gezellig.

Meiden, fijne zondag!
allemaal naar het strand geweest?
quote:amalia schreef op 20 juni 2008 @ 21:03:

Pff, saaie pot, Turkijke Kroatie. Ik zou vast satheetjes kunnen rijgen als ik me niet zo f*cking beroerd zou voelen. Echt balen.

Jinny en ik hebben ons anders prima vermaakt tijdens die wedstrijd Alle mannen geanalyseerd
Zondagsarmpje ken ik inderdaad, heel zielig is dat en schrikken als je niet weet wat het is. Gelukkig alles goed!

Guus is God, dat jullie het even weten

Het was echt heel erg leuk! Ik moest bijna huilen vanmorgen Kan niet zo goed tegen afscheid nemen. Stad moest ik even aan wennen, maar toch wel erg mooie dingen gezien. Ik vond het in tegenstelling tot andere steden heel veilig en 'gemutlich' voelen, ondanks dat het een grote stad is.

Voor de rest was het heel gezellig, kindjes hebben zich super vermaakt samen en ik heb nu een theebuik
Leuk dat je er weer bent Star! fijn dat het zo gezellig was!!!

Amalia, er bestaat ook iets en dat begint met een M, en dat helpt je met inslapen. Is niet verslavend of schadelijk of dat je er suf van wordt. Kan niet op de naam komen verder. ik zal wel een beetje nadenken vandaag, misschien schiet het me binnen.
Dag dames,

Hé Star, ook weer in het land, gezellig. Dus de thee klotst nog wat na maar verder dus een heerlijk uitje gehad.

Mal wat rot zeg van Mr. J armpje. Ja ik heb er ook van gehoord want mijn zusje vertelde het dat ze heel veel van die kindjes krijgen, niets ernstigs gelukkig maar wel erg vervelend. hug voor AK.

Amalia, leuk dat het feest zo geslaagd was. Ondanks de malaise van NL. Man's moeder was jarig en na de pot ging bijna iedereen naar huis....

Kokos, Thijmen is geslaagd voor zijn diploma zal straks of vanavond wel even wat filmpjes of foto's op i'net zetten. En nee hij loopt niet in zijn blote billen maar als ik thuis ben laat ik hem 's ochtends in een boxershortje lopen. En dan merkt hij dus wanneer hij plast, want met een luier aan voelt hij niets.

Jinny, jij dus ook een gezellige tijd gehad. Hoe is het nu met het slaapprobleem?

Wij zijn gisteren nog naar Goes geweest en vandaar met een oud stoomtreintje naar een vlindertuin, schapenboerderij en nog meer van dat soort dingen. Was gezellig maar wel vermoeiend zo de hele dag op sjouw met de hele familie. Maar Thijmen was helemaal dol op de "linders en de tein"

Zometeen weer even een mannetje wakker maken want we gaan weer zwemmen en dan koffieleuten bij vriendin. Dus toyt later.

RIIIISSSSSSIIIIIEEEEEE??????????
Veel plezier Enka! Mission oudstezooningrootbed failed. Hebben hem maar weer in het ledikant gepropt en dat gaat weer beter.

Oh Mal, dat lijkt me zo akelig. Arme Mr J en jullie ook. Brrrr.

En arme Berend met zijn zere vinger. Beterschap!

Ceetje en Thomas hebben echt heel zoet gespeeld. Geen één keer ruzie, trekken oid. Echt zoet. En Simon vindt Ceetje echt grappig. Hij moest heel lief naar/om haar lachen. En nu moet ik weer alleen voetbal kijken boehoe. Maar mét thee (haha) en chips, dat dan weer wel.
Leuk dat Thomas en Ceetje zich zo goed vermaakt hebben. En weer in het ledikant lees ik, ach over een tijdje maar weer proberen.

Gezellig dagje uit Enka! Wij willen ook nog eens met de stoomtrein maar het komt er niet van. Ik denk dat Mart dat ook wel erg leuk vindt.

Is Quispel al zindelijk?

Fijn Mal dat het armpje over is. En voor dat andere een .

Star is je voet weer helemaal goed hersteld?

Vandaag is de keuken gestuuct en gespoten en het is MOOI! Echt ik snap niet waarom we er 2 jaar over gedaan hebben om tot actie te komen . Nu nog een coating erover en dan is het helemaal klaar. (geeft wel een hoop stof want ik blijf dweilen en zonder nesteldrang is daar echt niks meer aan )

Onze computer heeft steeds kuren, vandaag al voor de 2e keer in 4 dagen tijd een computerman geweest. Nu maar hopen dat hij het voorlopig blijft doen.

Zo nu ben ik weer uitgerust en ga nog maar een keer dweilen en van mijn mooie keuken genieten.

Ciao!
Juud, balen dat de computer kuren heeft. Is vent al weer naar het kdv geweest om Mart te halen of te brengen? Oh en een hele nieuwe strakke keuken, wat gaaf! Welke kleur?

Compu, hoe was je vakantie? Heb je het leuk gehad?

Suus, hoe gaat het met inpakken? Al tachtig dozen verder?

Star, beetje bijgekomen vandaag?

Mal, heeft Jonathan nog last van zijn elleboogje? Ik vond het zo sneu!

Rissie, melden!!!!

Oh ja, en Ceetje is echt een schatje, heel lief meiske. Ze wilde telkens opgetild worden.
Jinny, hij heeft er helemaal geen last meer van! Toen het ingeklikt was ging het meteen weer helemaal goed. Terwijl hij daarvoor zo'n pijn had, raar he! Ik was echt onwijs opgelucht want ik dacht echt, die zit de hele zomer in het gips.

groot gelijk dat je Thomas weer in het ledikant hebt gedaan. Sommige kindjes hebben wat langer die begrenzing nodig om lekker te kunnen slapen. Gewoon over een tijdje weer proberen. Ik laat Mr J voorlopig er ook nog in hoor, ik vind het net zo veilig zo (ook ivm met epi, maar dat gaat nog steeds goed)
Hallo meiden,

Best lekker weertje vandaag geweest. Ik ben al 21 weken zwanger, morgen eerst VK om 09.30u en twee uur later (toevallig) de 20 weken echo. Man is vrij en Lianne gaat mee.

Zie er wel naar uit, kan wel wat positiefs gebruiken. Op zich gaat het wel beter, maar gisteren had ik weer zo'n aanval waarvan ik het idee had dat ik stikte. Gelukkig helpt de inhalatie goed. En vandaag heb ik het hele huis gestofzuigd, met de nieuwe stofzuiger: dag huisstofmijt (hoop ik).

Lianne is hartstikke lief, ik heb vaak om haar gelachen vandaag, heerlijk kind.

Amalia, vervelend dat je zo moe bent! En dan al liggen denken: ik kan toch niet slapen. Dat schiet niet op, nee.

Lekkere massage van man vragen? Sex kan ook goed zijn, ha, ha!

Mal, ach die Jonathan heeft weer pech. Ik heb het toevallig gezien laatst op een medisch programma, kindje liep weer blij de behandelkamer uit.

Enka, applaus voor Thijmen is. Erg trots op zijn diploma? Vast wel!

Oké, hij loopt in zijn boxershort. Ja, Lianne loopt ook wel eens in haar onderbroek maar vraagt dan na een tijdje om een luier. Dan doet ze een plasje en dan is het:"Lianne wil een schone luier'.

Leuk dagje uit gehad!

Star en Ceetje, welkom terug.

Jin, groot gelijk dat je het ledikant weer gebruikt.
Amalia, wat ik bedoelde heet Melatonine! Misschien wat voor jou, dat is een stof die je lichaam ook aanmaakt voor het in slaap vallen.
Leuk dat het zo leuk was Jin en Star!

Mal, wat heerlijk dat de epi nog weg is, super. Melatonine, mag je dat ook in combinatie met bv? Ik heb Domeasan, van Vogel, maar daar lag ik helemaal wakker van

Juud, eindelijk de keuken klaar ha ha. Nouja, kan je er extra van genieten!

Kokos, een aanval dat je dacht dat je stikte??? Bah, klinkt heel naar! Schopt het kind al tegen je longen mss, of heeft dat er niets mee te maken? Leuk, de 21 weken echo! Jullie willen het geslacht niet weten toch?

Berend's vinger is bijna over gelukkig. Arm kind. Is wel de afgelopen 4 nachten wakker geworden, maar vannacht al minder vaak, dus ws was het iets tijdelijks. Hoop hoop hoop!!!

Volgende week gaat lief een week voor zijn werk weg en meteen daar vandaan door naar Frankrijk. Ik moet nu al gaan schiften voor de vakantiespullen. Ik gooi een deel bij hem in de auto (wat ik dus een week niet nodig heb) en de rest bij mijn ouders. Dan hoef ik alleen maar een rugzakje mee te nemen in het vliegtuig. Nou, wat een gedoe allemaal, ha ha! Maar ik kijk er wel naar uit hoor! Vind het wel heel spannend; vliegen met 2 kinderen. Vooral omdat ik helemaal niet van vliegen hou omdat ik er een raar hoofd van krijgt (heel licht en ik voel het draaien, stijgen en dalen altijd heel erg). Maarja, mss heb ik met die 2 kleintjes genoeg afleiding om mijn hoofd niet te voelen.

Fijne dag! Het blijft superlekker weer vandaag, hier 24 graden! Joehoeoeoeoe!
Ach ja, een week shiften en inpakken - gratis extra vakantie voorpret Amalia . Leuk dat 't feestje zo geslaagd was (afgezien van het voetbaldebacle dan), nog gefeliciteerd met jullie 5 jarig jubileum! Ah, sneu van Laurens z'n vinger zeg... Dat drama-puberen hebben we hier ook bij vlagen. Vooral 's morgens. Ze zal mijn ochtendhumeur ge-orven hebben, arme man die 'dr later aan de haak slaat

Mal, jij ook al zo'n zielig mannetje. Toevallig hoorde ik pas iemand over zondagsarmpjes. Akelig als het zo'n pijn doet.

Enka, haai, stoere Thijmen met z'n zwemkunsten! Mare springt nu ook van de kant in m'n armen, maar dat doet ze zo enthousiast dat ik er soms maar net op tijd bij ben - beetje eng wel.

Juud, ha ha, vriend hier gaat ook verdacht graag naar het KDV om Mare op te halen - de dames zijn me nét iets te enthousiast over Mare 'dr papa. Hoe is het met het gat in het dak, wanneer gaat 't dicht? Heb je trouwens nog wat aan de muizenplaag gedaan na de offerte van die dure mousebusters?

Suus, joehoe, veel plezier in Parijs!

Jinny en Star, wat leuk dat het zo klikte tussen de kabouters!

Kokos, hoe was het bij de vk, en de echo? Alles goed met baby2?

Naat, he, sneu is dat he, zo'n groot verdriet bij het wegbrengen? Heeft hij het als je eenmal weg bent wel naar z'n zin? Misschien is 1x per week inderdaad moeilijk voor hem om echt te wennen.

Bam, getsiedegetsie wat een vieze foto! Zou het soms lekker zijn, wroeten in je eigen poep?! Apart, haha! Mare poept nooit 's nachts (afkloppen ..), dat scheelt.

Wij waren ook een weekendje weg, twee nachtjes Vlieland voor vriend z'n verjaardag, was erg leuk.

Kom vanavond nog wel even uitgebreider langs.
Oh, dat was eigenlijk al best wel uitgebreid
Hel, goed kado 2 dagen Vlieland! En nog lekker weer ook, goed gepland dus
Tis hier wel rustig de laatste tijd Iedereen op vakantie of op bevalling aan het wachten?
Nee aan het bijkomen nog

Gisteren en vandaag nog vrij, morgen weer aan het werk. Vent is ook vrij, die begint 1 juli met nieuwe baan. Lekker aan het niksen/winkelen/wandelen dus.
Geen van beiden...

Beetje druk met hele situatie hier en moe van meisje...

Hel: is het huis al verkocht? Leuk hoor twee daagjes weg.

Amalia: fijn dat B. zijn vinger weer beter is. En een leuk feestje, mooi!

Mal: Ai dat armpje klinkt inderdaad erg zielig... Hopelijk heeft hij het niet nog eens... En het gaat dus nog steeds goed bij jullie, super!!!

Enka: fijn dat T. geslaagd is!

Jin: al nieuws op werkgebied verder? Leuke foto's van het stel hoor!

Suus: Parijs? Leuk! Veel fun!

Juud: haha nesteldrang over? Nee toch? Heb je al beetje rust?

Bam: al nieuws van Ris?

Ris: meld je eens!!!

Cin: gaat het wat bij jullie? Jij hebt al vakantie toch? Gaan jullie nog weg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven