Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wazzup Juud? Zwanger???????????????????????
Compu, opa woont nog thuis. Ze woonden nog geen jaar in hun nieuwe huis. Heeft oma veel te kort van mogen genieten helaas.
Zo ik heb weer een nieuwe avatar, zien jullie hem? Vind het toch niet zo fijn om mijn kind op het net te hebben.

Balen Mal dat hij weer vocht achter de oren heeft, daar doen ze idd niets aan. Neusspray zou de druk eraf moeten kunnen halen en anders ... (ik zal het even aan mijn vriendin vragen) die wist ook nog iets voor vocht achter de oren.

Star heb je je gister nog flink een stuk in de kraag gezopen? Het zal voor opa en je familie nu wel moeilijk zijn nu alle ziekenhuisbezoekjes wegvallen. Ik vind ook dat er best wat humor mag zijn tijdens een begrafenis, wel gepast, even lachen en dan kun je er weer even tegenaan.

Compu wat goed een assertiviteitscursus. Kun je mooie oefenen op je schoonmoeder ;).

Amaal blijf je de hele week bij je ouders? Is er nog contact met je schoonvader? Heeft hij Berend al wel gezien?
Ja ik zie hond Juud.

Haha stuk in kraag viel mee!
Ik test me een ongeluk en ik weet zo zeker dat ik het ben, krijg ik alleen maar van die vage streepjes. Een streep heel duidelijk en als je dan heel goed in het daglicht kijkt nog heel in de verte een streepje, maar geen vette en niet in het daglicht zie je hem ook niet, maar alles eromheen is roze. Vent wordt al helemaal gek van me en ik mag van hem niet verder testen voordat het woensdag is. Ondertussen heeft ie me al wel 3x gebeld of het al een echte streep is .
Koop dan zo'n digitale! Daar krijg je gewoon in letters op of je wel of niet zwanger bent
\\:-)// Spannend, spannend Juud!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar, een lichte streep is ook een streep toch? Wanneer moet je ongesteld worden eigenlijk???

Amalia, sterkte deze week als AM. Ben je de hele week bij je ouders?

CD, ook al stoppen met werken. Hoeveel uur werk je nu? Houd je taai hoor! Fijn dat je financieel de ruimte hebt om te stoppen als je dat graag wilt!

Compu, een assertiviteitstraining, oei, moeten we gaan uitkijken hier? Nee hoor, knap van je. Hopelijk brengt het wat je zoekt!

Zo, babykamer is ook geschilderd door Jinnyman. Gisteren wieg, wippertje en zo besteld (wij hadden veel dingen gebruikt die in de familie horen, maar die heeft kleine neef nu in gebruik, en dat overlapt elkaar, dus vandaar dat we andere spullen moeten). Nu nog een box. Net heerlijk Nicci French uit gelezen op het terras in de tuin, poezen naar buiten, kind lekker ind e tuin rommelen en Jinnyman aan de schilder. Wat wil een mens nog meer .
He, een digitale is een goede tip...... En geeft Juud een schop onder de billen om naar de apotheek te rennen......
Dat klinkt als een gezellige middag Jin! Wat voor een kleur hebben de babykamer en de meubeltjes gekregen?

Tja Star ik wil ook zo'n digitale maar waar haal ik op zondag hier in de stad een digitale? Nergens dus en om er nu voor naar Amsterdam te rijden, nee ik wacht wel tot morgen .

Vrijdag moest ik ongesteld worden.
Jaaaa Jin, jij bent gewoon nieuwsgierig

Waar heb je nou uiteindelijk iets gevonden Jinny?
Apotheek Juud, apotheek
Bij Babymarkt en bij een andere babywinkel. Meubels (commode en kast hadden we nog en schommelstoel gaan we schilderen in ecru) allemaal beuken of wittig/ecru. Wanden allemaal ecru en dan met wat accenten groen en blauw (van de kikkers). Heel rustig kamertje. Maar zijn nog lang niet klaar hoor, ga deze week de schommelstoel verven, het blad van de commode ook en wat knoppen van de deuren verven.

Tuurlijk ben ik nieuwsgierig. Ben je vaak overtijd Juud?
quote:Star schreef op 14 oktober 2007 @ 16:44:

Apotheek Juud, apotheek Mijn tip..........
Ja maar schreef 'm nog een keer op zodat Juud het niet over het hoofd zou kunnen zien

Mooi een rustig kamertje, slaapt babylief vast heerlijk in!
Bedoelde eigenlijk meer dat ik ook aan de apotheek dacht, twee zielen één gedachte. Baby komt toch eerste half jaar bij ons op de kamer (of bij mij als manlief vroege diensten heeft slaapt ie vast weer in de logeerkamer).

Juud, rent nu naar de apotheek????
Ik ga even mijn ovenschotel in de oven doen. Doei!!!
Ja Juud nu wil ik het ook weten! Hihi. Bij de huisartsenpost zit een apotheek daar kun je vast terecht. Maar streep is streep hoor!

Star, afscheid klinkt mooi zoals het ging. Hoe is het met Opa?

Lekker dagje gehad Jinny?

Wij zijn net even op de hei geweest. Goed plan . Jonathan wil alleen nog maar lopen en dat houdt ie niet zo lang vol op mulle grond maar als je hem dan terug zet in de wagen wordt ie boos ! Maar ik merk dat hij steeds sterker wordt. dus dat is superfijn! hij is nog wel een beetje ziekjes maar veel beter dan gisteren.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja dat zou nog kunnen, maar kun je daar op een zondag voor terecht?

Maar ik wacht wel hoor, ik heb geduld
Wat een flinke knul is het toch Mal!

Ja maar wij hebben geen geduld
Geduld is een schone zaak (*logt speciaal in voor Juud, maar niks geen nieuws...)*.

Mal, wat een kanjer! Super zeg. Hij haalt Jinnyman nog in, die liep met 22 maanden en hij haalt Jinnybroer in, die liep ook met 22 maanden! Knapperd!!!

Star, wie is de naam op je msn? Is er een baby geboren? Weet niet of ik de naam hier mag noemen, vandaar maar even zo...
Meisjes, ik koop morgen een digitale test \\:-)// en jullie hebben heel veel pech want morgen moet ik werken en 's avonds heb ik een ouderavond, dinsdag ook de hele dag werken dus dinsdagavond, zo misschien dat het me dan toch nog wel lukt om het twee dagen geheim te houden, heb ik ook een keer een geheimpje . Gaat dat lukken Star en Jin?
Lekker even naar de hei Mal en een wat fijn dat hij lekker zelf wil stappen!
Voor jou wel hoor Juud. Red je het zelf zolang? Ik ga nu weer uitloggen want ga genieten van mijn grote man en de kleine gaat nu naar bed.

Doei!!!
Ja ik kan nog wel tot morgen wachten.

Fijne avond! Ik ga ook afsluiten, Gooische vrouwen zo kijken
Jinny, Juno van Eowynn is geboren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven