Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou Berend na zijn slaapje mee naar de SEH nemen. Dit duurt nu al veel te lang.
Wat een gekloot Amalia, arm mannetje moet gewoon zsm goed bekeken worden. Al krijgt hij maar wat tegen de pijn (kan dat eigenlijk, bij zulke kleintjes?) Ga je naar de EH? Heel veel sterkte!

Star, spannend! Cool dat 't zo positief was!

Kokos, succes morgen, tuurlijk is alles goed, maar ik kan me je gevoel goed voorstellen.

Wij morgen ook even naar de dokter. Mare loopt al bijna een week een beetje te hinken. Voel me nu stom dat ik het zo lang heb aangekeken want dokter dacht aan scheurtje in bot. Bah, hoop dat 't meevalt.
Ik bel om half 2 nog de arts Star en als daar niets uitkomt dan ga ik idd naar de Eerste Hulp.

Jij voelt je dus ook al stom Hel? Tja, je gaat ook niet met het eerste het beste kuchje, krampje, strompeltje naar de arts toch? Maarja, mss moeten we dat dus voortaan wel doen! Sterkte met Mare, arm kreupel kindeke...

Zetpil helpt trouwens niet bij B Hel, dus ik wil idd in ieder geval iets tegen die pijn.
Pluk net Ceetje hoestend als een zeehondje uit bed: 'Volgens mij ben ik ziek mama'
Scheurtje in bot? Was ze gevallen ofzo?
Ah, die oefent vast voor als ze straks op school zit Star. Of je even een briefje wil schrijven mama..

Ja, bizar niet? Was de assistente die het zei hoor, weet niet hoe serieus ik het moet nemen, maar ik schrok er wel een beetje van, vooral ok dat ze zei dat we beter vandaag konden komen (gewetenskwestie want ze was al op kdv toen ik belde, en ik was in vliegende vaart op weg naar belangrijke vergadering...). Ik zag het toen ik 'r van kdv ophaalde maar daar hadden ze (natuurlijk) niet gezien of gemerkt dat er iets gebeurd was.

Yep, volgende keer sta ik meteen op de stoep bij ha hoor. beter dat hij/zij me overbezorgd vindt dan dat kaboutertje met iets echt vervelends rondloopt....
Ja maar kan me wel voorstellen dat je niet meteen aan iets vervelends denkt. Gewoon, blauwe plek of beetje zeer, zal nog wel vaker gaan voorkomen. Dus logisch vind ik dat je niet meteen naar de ha gerend bent.
Amaal, dikke voor Berend en ook voor jou! Laat niet over je heen lopen, maar onderneem inderdaad actie. Sterkte.

Hel, soms kun je bepaalde dingen over het hoofd zien. Denk je dat het iets anders is. Kan gebeuren. Hopelijk valt het mee.

Ga weer, heb een tekening voor Lianne geprint. Kan ze lekker kleuren.
quote:Star schreef op 19 augustus 2008 @ 12:31:

Ja maar kan me wel voorstellen dat je niet meteen aan iets vervelends denkt. Gewoon, blauwe plek of beetje zeer, zal nog wel vaker gaan voorkomen. Dus logisch vind ik dat je niet meteen naar de ha gerend bent.

Gelukkig! Sja, er is niks aan te zien, niet dik, niet blauw, geen splinter. Het doet ook niet zeer als ik eraan kom. En ze rent en springt er niet minder om. Dus ik dacht misschien beetje gezwikt ofzo, beetje rustig aan doen en dan zakt 't met een paar dagen wel.

Anyway, we zullen morgen eens zien.

Dokter al gesproken Amaal?
Half twee Hel
Owja, ik zag wel half op de klok, maar dat was half 1... Even geduld nog maar. Hoop dat Berend het rustig houdt dan.
En Amaal?
Mag om 16.10 weer bij de ha langskomen, hijn kon ook niet eerder iets regelen bij de ka.
Maar schiet je wel iets op met de HA dan? Als hij niks kan doen ga je gewoon direct door naar SEH hoor je me?! Mooi

Succes straks!
Succes Amalia!
Amaal?
quote:Star schreef op 19 augustus 2008 @ 14:48:

Maar schiet je wel iets op met de HA dan? Als hij niks kan doen ga je gewoon direct door naar SEH hoor je me?! Mooi

Succes straks!

Neeheee, kon dus niets doen. Was ik 40 min weg van huis met een brullend kind vd pijn en een opstandige peuter.

'Ja, ik denk z'n darmen, zetpilletje'. Ja dokter, dat helpt niet, is er niets anders? 'Nee, daar is hij te jong voor, kruikje misschien?'

Ik voel me echt een oen! Ben er ingeluisd. Omdat er geen bloed in de ontlasting zit is het niet acuut genoeg om hem met spoed door te sturen.

gelukkig slaapt hij nu en morgen om half 2 heb ik sowieso een afspraak bij de SEH, dus dan hoef ik hopelijk ook niet te lang te wachten.

Ik ben dom ik ben dom ik weet het maar eigenlijk ben ik een heel timide verlegen moedertje en ik moet nog een hoop leren....
Kon niet eerder posten want ik heb vanaf half 4 met een brullend kind rondgelopen en Laurens geprobeerd te vermaken. Die overigens steeds opstandiger wordt en nu zelfs gaan slaan! Oooh, ik ga hem eens lekker heeeeel veel aandacht geven dit weekend en iets leuks met hem alleen doen.
Jij timide?

Pfffff wat een flutzooi weer. Hopelijk morgen wat serieuzer allemaal. Succes vannacht iig!
Oh Amaal wat klote... Gelukkig kan je morgen terecht maar dit is natuurlijk waardeloos zo... Hopelijk valt het vannacht mee... voor jou en een voor B. (En vooruit, ook eentje voor L. )

Kokos: foto's van kamer graag!

Star: en Ceetje echt ziek?

Hel: ai niet fijn... Hopelijk valt het mee. Ik snap ook dat je niet bij ha was direct hoor, doe ik ook niet zo snel...

Naatie: gefeliciteerd, u heeft officieel meldplicht!!!!!

Rest even vergeten... Ben retedruk met werk (wat nog niet naar behoren loopt, heb flink de balen ervan, maar geen ernst hoor) en mijn kids. Fieke erg onrustig want was ziek en kan sindsdien niet poepen dus zit aan de lactulose en Ties is gewqoon leuk dus veel mee knuffelen. En morgen EINDELIJK weer eens naar de markt. (pfff in zo'n dorpje heb je in vakantie niet eens een knappe markt )
Mal, Derek komt nog een extra keer in NL, 10 okt. Mss zijn er nog kaarten?
0900-3311332

35 euro voor kaarten. duurt 2 uur.
Fijn Bridges, dat er weer markt is, hè hè

Zielig voor Fieke. Knuffel voor haar! En ook voor Ties natuurlijk!
Hoe is het nu Amaal, is B. rustig?

Hè jammer, 10 oktober ga ik naar Marco Borsato... Anders had ik graag meegewild...
Hello,

Sorry dat ik vanmiddag niet meer langs ben geweest, maar ik had het heel druk met slapen

Ik heb van half 2 tot 5 geslapen. Pff.. ik moest daarna wel even bijkomen zeg. En nu zit ik weer te geeuwen!

Amalia, wat een gedoe. Wat verschrikkelijk voor je kleine man dat ie zoveel last heeft! Zie je niet op tegen de nacht? Dat zou ik dan weer hebben. Maar gewoon de ha post bellen hoor, en je niet zomaar af laten schepen, want daar zijn ze daar erg goed in!

Ah zielig voor Fieke, ik hoop dat de lactulose snel werkt!

Star wat goed dat Ciara zindelijk is! Is ze nog schoolziek

Helen, dat is inderdaad schrikken als een assistente dat zo zegt. Maar had je haar alleen aan de telefoon gehad, dat kan ze toch niet door de telelfoon heen zien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven