Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat kwam daarvan Hel. Ik heb net een uur geslapen en voel me al veel beter!

Flink aan de straf dus?

Zit momenteel verdiept in dat Grenzen-boek van Ria Blom.

Heeft iemand het al gelezen?
Echt leuk deze site: laurens zat te genieten!

http://www.kinderliedjes.nu/
Jaaaa, eindelijk de tekst van dat liedje over dat olifantje gevonden (als mare het zingt versta ik alleen de eerste twee regels en dan iets van kwijt )! Leuke site Amalia, thanks!

Straf vanwege de creditcards achter de bank, bedoel je Compu? Nee hoor, als ik me daar druk om moet maken krijg ik het veeeeel te druk. Grenzen boek ken ik niet van Ria. Is het wat? Haar RRR/inbakeren boek werd ik vooral onzeker van, met al die staatjes van hoeveel uur baby's minimaal "horen" te slapen, haha! Lekker dat je even hebt kunnen liggen!
Nee, vanwege Mare achter de bank haha!

Dat RRR boek heb ik compleet gemist. Had ik achteraf wel willen lezen. Ik zal verslag uitbrengen over het Grenzen-boek als ik het uit heb.

Amalia, spelen ze al een klein beetje samen? Niet echt natuurlijk, maar dat ze lief naast elkaar zitten? En hoe is het met je arm/ontsteking?

Vriend komt later thuis, even wachten met de spaghetti carbonara.

CG heeft al een potje op, die eet ze nog steeds af en toe voor de tv..
Hel, goeie site he? Laurens zingt steeds een liedje van de eekhoorn, die vond ik daar ook terug. Zo schattig dat hij dan daar 2 regeltjes van zingt, echt cute!

Inbakeren heb ik ook gelezen van RB Compu, dat heb ik bij Laurens gedaan. Wel interessant, maar zoals met alle boeken; je wordt er zoals Hel al zegt wel wat onzeker door, want jouw kind doet het altijd anders dan het boekje. Maar ik heb er veel aan gehad hoor.

hmmm mijn arm. Kaaa uuuuu teeeee om maar even heel plat te zeggen. Het doet verrotte pijn en met die brace nog meer. Maar ik wil dan niet meteen weer naar de arts. Ja waarom eigenlijk niet. Omdat hij dan denkt: oh, daar heb je mevrouw Amalia weer, ik zei toch geef het 2 maanden. Slaat nergens op natuurlijk, want hij is er om mij te helpen. Mss bel ik morgen wel even...

Als dit niet hielp wou hij ws foto's maken. Nou, maak maar wat foto's, ziet ie meteen dat ik me niet aanstel (of juist wel ).

Oh lekker Carbonara. Zelfgemaakt? Met nog een rauw eitje op het laatste moment er doorheen? Spek of ham? Jummy!!

Potje, helaas, dat gaat er hier niet in. Zowel B als L trappen daar niet in. Ik heb zelfs Fijnproevertje voor B gehaald, maar nee. Met wat afleiding 5 hapjes meer niet. Gelukkig is hij erg van de aardappels en groenten, dus dat gooi ik in een pannetje, even koken en meneer smult. Prima toch?
Hallo allemaal! er is weer een kies door! Nog maar eentje te gaan . Heb ik dus niet voor niks al die diarree-luiers staan te verschonen dit weekend . Het is altijd zo moeilijk te checken want Jonathan wil niet dat ik achterin zijn mond voel. Maar goed, nog maar 1 te gaan. Ik kijk daarna wel of het beter of slechter gaat met de epi. Het gaat zo goed met hem qua ontwikkelen dat ik die nare aanvalletjes er maar even bij neem. Vandaag knuffelde hij mijn benen en zei mama. En met bumba-boekje lezen zei hij een paar keer mmmba (bumba denk ik).

Kokos, ik kon de link niet openen. Hoe is dat de anderen wel gelukt? Ik ben schieuwnierig!

Suus, succes met verhuizen! En tot forums vanauit je nieuwe paleisje!

Amalia, bah, naar dat je nog zo'n pijn hebt. Is het ook lastig met verschonen en tillen van Berend?

Hel, wauw mooie boots!!!

Compu, jij leest veel opvoedingsboeken he! Eet CG nog altijd potjes of lust ze geen spaghetti? Geef je ook nog BV? (ik mis het soms wel een beetje....)

Cin, hoe gaat het met je?
Stressed is just desserts spelled backwards
Hé wat goed van Jonathan! Dat schiet lekker op dus! Hier nog steeds 4 te gaan En fijn dat hij ook zo lekker ontwikkelt. Hopelijk straks de juiste dosering waardoor de aanvallen ook minder worden...

Kokos; mooie foto's! (Mal: even het hele stukje kopieren, bij de link mist het laatste stukje...) Wat een lekker ventje is het!

Suus: succes! Ben benieuwd wanneer je online bent!

Hel: mooie laarzen hoor! En schoentjes ook leuk, en vooral ook leuk geprijsd haha!

Compu: wanneer krijgt vriend de uitslag ook alweer? Ben ook benieuwd naar het grenzenboek. Haal je alles uit bieb of koop je alles?

Amalia: hè wat vervelend van je arm zeg... Hopelijk gaat het snel beter. En ik zou gewoon dokter bellen hoor. Daar wordt hij toch ook voor betaald?

Leuke site ook. Had Star hem niet ook al eens gegeven? Erg handig in ieder geval!

Juud; er is nog hoop qua eten... Hier lijkt het opeens iets beter te gaan... Hij eet weer kleine beetjes, en proeft meerdere dingen. Zegt wel zelf dat hij het mag uitspugen als hij het niet lekker vind, maar dan nog... hij proeft!!!

Cin: kreeg je nu vandaag weer nieuws van de artsen?

Hier is meisje vandaag alweer 8 maanden!!! Wat gaat het toch snel. En Ties lijkt niet meer te slapen voorlopig... (overdag hè) dus ben bang dat het hier nu ook echt over is... Maar gelukkig is hij redelijk te pruimen dan nog aan het einde van de dag...

"Nee hoor, ik ben niet ondeugend..."
Wat een bos haar Bridge! Mooi meisje hoor!
Jeeeee wat is ze groot geworden Bridges!!! Ze lag nog in de mc toen je hier was. Mss nu ook wel, maar toen als klein frummeltje. Wat een schatje!

Mal, schattig dat J Mmmmba zegt. Lief hoor!

Ik heb net The Ninth Gate gekeken, best een leuke film. Lief was er niet (kan elk moment thuiskomen) en hij houdt helemaal niet van dit soort films, dus ik kon nu even lekker alleen op de bank genieten. Leuk.

En met Johnny Depp, dus niet vervelend om te kijken

Laurens is door opa en oma opgehaald vandaag, morgen breng ik Berend ook en dan gaan we eens even wat klusjes doen hier in huis --> plinten leggen, muurtje verven, plinten van de deur verven en nog 100 dingetjes. Fijn.

Het huis is ook bijna af qua verven aan de buitenkant (jaaaa, week 6 is dit, echt veel werk! Hij werkt ook wel heel netjes hoor), dus ik is blij blij blij.

Berend was vanavond alleen met mij en hij vond het geweldig! Zat te geinen! Ik heb nog wat gefilmd, maar die camera heeft meer aantrekkingskracht dat hetgeen hij mee bezig was, dus de echte leuke dingen staan er niet op, maar toch wel leuk. Lekker ventje hoor. Echt een dondersteen, zo anders dan Laurens.

Nou, even de hond uitlaten, op m'nman wachten en lekker naar bed. trusten!
Ze lijkt helemaal niet op Ties, klopt dat Bridges? grappig
Joehoeoeoeoee, daar is mijn man!!
Bam, heb je vannacht wel beter geslapen? Wat gaat Bammeisje koken? help je haar een beetje op weg?
Goedemorgen!

Compu: Jij vannacht wat beter geslapen?

Mal ikheb wel iets beter geslapen, want ben in mijn bed blijven liggen Ik slaap heel slecht en dat was vannacht niet anders.

Was gisteren Mal van Bammeisje

ZO verder
quote:amalia schreef op 15 oktober 2008 @ 22:40:

Ze lijkt helemaal niet op Ties, klopt dat Bridges? grappigIk heb ook het idee dat Fieke meer op mama lijkt en Ties op papa.
Wij zijn ondanks de regen net gaan zwemmen. M moest even bloedprikken en heeft ons gehaald en gebracht. Wat een rotweer zeg! Niks aan.

Wat had Bammeisje gemaakt dan Bam? En jullie lekker pizza gegeten?
zo vervolg:

Ik heb haar geholpen met de voorbereidingen enzo. Tafel mooi gedekt enzo ( met hartjes enzo )en alles klaargezet en haar wat tips gegeven. En uiteraard overal kaarsjes, haha

Ze had het niet zo moeilijk.

Vooraf: Champignonnensoep

Hoofdgerecht: Gekruide aardappeltjes, broccolimet kaassaus, kipfile en appelmoes.

Nagerecht: Citroenijs met vruchtjes en slagroom

haar vriendje was helemaal verrast en missie dus geslaagd.

ze had nog eenkussensloop en boxershort als cadeautje voor hem, met foto's en teksten erop. was goed gelukt al zeg ik hetzelf

Wij werden dus om kwart voor 6 de deur uit gebonjourd, haha.

We zijn met de trein naar Utrecht gegaan en daar naar de Pizzeria geweest. Was erg gezellie en Juul was een voorbeeldig kind. We waren pas om 22:00 weer terug, dat was wel een beetje later dan gepland, maar ach.
Goedemorgen

Zo nu net pas begonnen met werken, nou ja werken... CSI was hier even bezig want ze hebben dus gisteravond bij ons op kantoor ingebroken. Vreemde inbrekers..kas meegenomen en een laptop, maar de voeding laten liggen, alle LCD schermen en andere computers staan er nog en ook de digitale camera lag er nog

Maar ja het blijft gewoon niet leuk.

Verder gaat alles lekker, Thijmen vind het eindelijk leuk op zijn nieuwe groep op het KDV, toen ik hem gisteren kwam halen was hij lekker aan het kleien en hij had een mooie tekening gemaakt.

Morgen ga ik ook maar eens voor nieuwe laarzen, ik zie hier zoveel leuke voorbij komen Nu wil ik ook.

Met buik gaat ook alles goed, tjsa er is zo weinig over te melden, ik zit "heerlijk" onder de pukkels en volgende week donderdag pas weer naar de VK. Dan ben ik al 17 weken en dan gaan we pas voor de 2e keer. Ben wel weer benieuwd.

Afgelopen week geregeld dat we nog lekker een weekje naar Terschelling gaan, even uitwaaien. Lekker hoor. Vriendin en fam gaan dan op vakantie en wij in hun huis.

Suus, succes met dozen sjouwen en uitpakken!

Bam, leuk dat het zo geslaagd was voor Bam meisje. En jullie avond trouwens ook, lekker dat Julian zo voorbeeldig was.

Mal, jippie weer een kies erdoor. Gelukkig weer een stapje dichterbij. Mmmmba is Bumba, dat zei Thijmen namelijk ook altijd eerst. Fijn zeg dat je zo'n vooruitgang bij hem merkt.

Compu, ik ken dat boek ook nie maar zoveel van die boeken lees ik niet. Ik ga toch meer op mijn gevoel af zeg maar. Wat moeten jullie trouwens lang wachten op een uitslag voor CV.

Rissie, fijn zeg dat de echo goed was. Gaat het nu een beetje allemaal?

Hel, leuke schoenen en laarzen! En nu druk bezig met koekjes bakken?

Kokos, hoe was het met de CB mevrouw? Is Tim alweeraangekomen? Jammer dat het weer nu weer instort, het was vorige week net zulk lekker weer om te gaan wandelen, maar dat komt vast snel weer. En ho bevalt het om het alleen te doen? Lieve foto's trouwens.

Even posten...
Goedemorgen Drek fans, worden jullie al zenuwachtig?

CB weegmevrouw was langs geweest; Tim was 900 gram aangekomen in 3 dagen. Zit nu boven zijn geboortegewicht.

Maandag naar de kinderarts.

Tim dacht vannacht: laat ik een feestje houden....gaaaappp.....

Lianne is nu bij opa en oma tot het avondeten, ze was erg blij dat ze met opa mee ging, had zelfs geen tijd om mama een kus te geven totdat opa zei: ga je mama nog een knuffel geven?

En wat een weer! Bah. Ik duik vanmiddag na de voeding van Tim lekker mijn bed in.

Bam, ik had over je posting heen gelezen. Druk maar gezellig weekend voor de boeg. Jij ook al naar MB. Ben je lid van de fanclub? Ik heb 2x een poging gedaan om kaarten te krijgen maar die waren binnen no-time uitverkocht.

Ach, die Juul. Wat zal jij je inderdaad rot hebben gevoeld.

Jin, ja, ik geef jkunstvoeding. Had bij de apotheek nagevraagd of ik bv mocht geven mét medicatie. Maar dat raden ze niet aan omdat Tim dan kleine hoeveelheden binnen krijgt.

Amalia, kl*te van pols/arm. Schiet niet echt op hè.

Wat lekker zo'n avondje alleen genieten met je jongste.

Compu, nu je het zegt: nee, we hebben nog geen gezinsfoto. De kraamverzorgster zei vorige week nog: vergeet geen foto's te maken. Dus die heb ik gelijk een fotocamera in haar handen geduwd . Hmmm... ik moet mijn broer maar eens lief aankijken, hij is fotograaf.

Mal, yesss! Een kies voor Jonathan (hoe blij kun je dan zijn ). Hoeveel nog te gaan? Mosterd, nog 1 dus...

Heb je de foto's nu gezien? Je moet inderdaad de hele regel even copiëren en plakken.

Bridges, is dat Fieke??? Wat is ze veranderd. En 8 maanden alweer... het gaat écht snel.

Enka, gatsie, ingebroken. Nu is het niet bij jullie thuis, maar toch geen prettig idee.

Voel je al kleine schopjes in je buik? Oh, lekker er even tussenuit!

Alleen voor Tim en Lianne zorgen gaat goed. Valt niet tegen of zo. Tim ligt na de voeding weer snel in bed; dus kan ik tijd besteden aan Lianne. Ik doe het hoognodige in het huishouden en de rest komt wel. Daar ben ik vrij makkelijk in.

Tijd voor een boterham, doei!
Nee geen lid, gewoon erbovenop zitten, haha

Maar had maar gezegd, ik kon 2 gratis kaartjes krijgen, maar omdat ik al kaartjes had en ook zo 1 twee zes niemand wist die meewilde, heb ik maar gezegd dat ze iemand anders blij moest maken.
Hmmm ik zit hier eens te denken over sintkadootjes en omdat Julian nogal van het zorgen is wil ik een pop kopen ( nu heeft hij dus wel een pop, maar die pop heeft verder niks, en gaat al stuk) en kwam ik de Babyborn pop Boy tegen, lijkt mij echt heel erg leuk. Maar zou het het geld waard zijn? gezien het toch een jongen is, en dat ding een rib uit je lijf kost en er dus geen boy's op marktplaats cq speurders staan. Anderzijds is het echt een zorgenjongetje en altijd bezig met zijn knuffels te laten slapen, eten etctera.
Dat is best dom Bam, om die kaartjes niet te nemen, je kan ze dan toch verkopen op Marktplaats ofzo? Ik geloof niet dat jij ooit rijk wordt ha ha!
Ha, hebben jullie al gehoord dat ik vanavond op tv kom?

Kwart voor 10: echte Gooise Meisjes

Not. Ben heel benieuwd wat ik nog allemaal moet leren om erbij te horen

Zo, kinderen zijn bij m'n ouders, en ik heb meteen maar de kwast in mijn hand genomen om een muurtje te verven. Helemaal goed. Heb nu de helft gedaan van het kozijn achter bij de tuindeuren en ziet er mooooi uit!! Ik zit nu aan tafel zodat ik het onder het genot van een colaatje goed kan zien . Even genieten van mijn werk.

Ik heb wel een lamme arm en ik moet nog de helft --> 5 kwartier werk dus...Maargoed, het is dankbaar werk laten we maar zeggen.
Kokos, 900 gram in 3 dagen?! Moet dat geen 90 gram zijn of geef je hem slagroom?

Bam, Max is ook veel met z'n knuffels bezig, speelt ook veel met het poppenhuis op de PSZ. Heb je niet nog een pop van jezelf? Ik heb er 2 bewaart, een jongetje en een meisje. Ik kan dat jongetje weleens tevoorschijn toveren, kijken wat Max er van vindt. Menu van Bammeisje klinkt goed!

Jin, schoonouders alweer weg?

Mal, nog een kies te gaan! Max heeft ze al een tijdje allemaal, wat een verademing. Niet meer van die vieze m'n-tanden-komen-door luiers. Alhoewel ik ze nu van Sam heb...

Cin, hoe is het? Trek je het nog een beetje?

Ik ga weer, zit bij m'n ouders. Manlief heeft vanavond z'n afscheidsetentje van z'n werk.
Amalia, kijk je uit, straks loop je met 2 zere armen! Wel lekker, als het zo opknapt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven