Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
ja, dat vond ik in die shows ook al zo freaky. Dat hij kon vertellen dat iemand zich had gesneden bij het scheren van haar d**s.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 18 oktober 2008 @ 18:37:

Moeten we niet een of andere etherische outfit aan. Een mooie blauwe vleermuismouwenjurk a la Jomanda? Dan pikt Drek ons er vast wel uit.

[afbeelding]Ik hang iig een streng knoflook om mijn nek, komt ie iig niet bij mij in de buurt.
Hou gewoon een staak recht vooruit.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Heb hier een pak satéstokjes, zal ik die meenemen?
quote:Star schreef op 18 oktober 2008 @ 18:39:

[...]

Ik hang iig een streng knoflook om mijn nek, komt ie iig niet bij mij in de buurt.Flesje wijwater mee, dan kun je dat over hem heen gooien en dan smelt ie.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja en zilveren kogels meenemen.
Nu mag je niet lelijk doen tegen mijn wunderschöne Germaanse Sprache hoor Star .
quote:Maleficent schreef op 18 oktober 2008 @ 18:40:

[...]

Flesje wijwater mee, dan kun je dat over hem heen gooien en dan smelt ie.En dat in combinatie met daglicht. Soort mix tussen een Gremlin en een vampier. Bright light, bright light.
NOGMAALS WIE IS TOCH DREK? (ja, ik weet het een beetje door jullie hoor, maar wie is toch die beste man?)
Entschuldigung Frau Jinny

O ja Vish, sateprikkers kunnen vast doorgaan voor houten staken.
quote:Jinny schreef op 18 oktober 2008 @ 18:42:

NOGMAALS WIE IS TOCH DREK? (ja, ik weet het een beetje door jullie hoor, maar wie is toch die beste man?)Wil je nou weer een plaatje van de geile beer?
Drek ist wie Gott.
Geile beer:

http://www.derekogilvie.com/
Heb je dat topic al gevonden over wie er bij zijn show is geweest?
Nee, nee, nee, geen plaatje. Dat haal ik me nog voor de geest (mooie woordspeling he). Wat ik wil weten, is hij vane en tv-programma of zo?
Ja had ik gezien, maar hij houdt zich gewoon in voor als wij er zijn.
Jin, het is een medium. Bekend geworden met zijn werk met kinderen als baby whisperer en nu whispert hij met alles wat los en vast zit.
Eigenlijk gaan we dus naar een mannelijke Jomanda.
He he, dank Star. Dit heb ik jullie al weeeeeken gevraagd! En nu weet ik het. De beste man is hier nog niet doorgebroken hoor.

Dan ben ik het met Mal eens. Een blauwe jurk aan allemaal!
Ha Star is er weer! Welkom terug! Klinkt goed. Geen kleren gescoord voor Ceetje? Niks voor jou!

Juud: beterschap!

Amalia: veel plezier vanavond

Cin: hoe gaat het???
Wat is dit nou weer, een satehstok in je doos? Ik zie een nieuw topic voor me

Ooh, we zijn maar even wat gaan halen qua eten. Zus was nog aan het stucen en ik had niet zo;n zin om met m'n vent te gaan eten, ha ha! nee hoor, lekker bankhangen, oridinair biertje er bij. Helemal goed. Ga maandag namelijk ook al uit eten :-)

Vish, ik heb ook lang naar je avator gekeken. Dacht eerst een vleermuis maar dat was het na lang kijken niet. Maar nu zie ik hem idd, een mokkend meisje.

Tsss, vent zapt wat rond en blijft nu hangen bij My super sweet 16 op MTV. Wat een slechte smaak heeft hij toch. Zegt ie wat van mij. Als ik wat kijkt zegt ie: mag ie op Nova of 2 vandaag of Journaal. Maar als ik van sporten thuiskom zit ie naar van die politieachtervolgingsdingen te kijken of Funniest Home Video's. Ik voel nog een nieuw topic aankomen

Opties...

Star, gezellig dat je er weer bent.

vish, ben je al uit de namen?
quote:Jinny schreef op 18 oktober 2008 @ 18:49:

He he, dank Star. Dit heb ik jullie al weeeeeken gevraagd! En nu weet ik het. De beste man is hier nog niet doorgebroken hoor.

Dan ben ik het met Mal eens. Een blauwe jurk aan allemaal!Echt al weken? Was dat wel hier op dit topic?
Ik weet Bridge, Mal, Amalia en Star. Wie rijdt er met Mal mee, dan weet ik die ook

Geen stok in doos maar in piemel van kind

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven