Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 29 november 2008 @ 21:16:

Mal, neem jij de lucifers mee, regel ik de benzine? En een staaf dynamiet voor in het derriere.wat zeg je dat laatste netjes als je de boodschap verder begrijpt haha
Stressed is just desserts spelled backwards
Sally Spectra

Ja beetje cryptisch Mal
speciaal voor Star

zodat je weer lekker kunt slapen

:puke:
O nee doe die geile van Wit Licht, daar heeft ie geil haar op z'n gezicht.
O ik moet poepen, het loopt er al uit (lijkt hij te denken)

kleed je toch eens naar je leeftijd!

rose uggs :puke:
Hieperdepiep voor Juud!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag mop. Heb je een leuke dag gehad? Bezoek van Mal, vast gezellig?

Zo, verder weer een hoop zitten o-h-en dames, ik moest toch weer een heuleboel blz bijlezen.

Amalia, vakantie nog geboekt trouwens?

Compu, je verhaal mbt het oortje gelezen. Jammer dat je er toch even aan moest wennen maar het wordt vast hastikke mooi. Hoest verder met je man ondertussen?

Jinster, die trein klinkt echt helemaal leuk. Echt Kersterig. Met de betekenis van Kerst heb ik weinig (lees niks) maar de lichtjes en de dingen die erbij horen is wel mijn ding. Gezellig

CD, jeetje meis, wat een vreselijk nieuws voor je vriendin. Ik werd er even helemaal verdrietig van. Heel veel sterkte!

Bridge, ik las je topic over thuisonderwijs nog van de week. Niks voor mij, ik heb het leukste kind ter wereld maar het ontbreekt ons beiden nogal aan geduld. Beter als ze gewoon naar school gaat

Hellus, fijn dat jullie al redelijk op orde zijn. Wij komen snel bij jullie langs. Donderdag is ook nog een optie dus komt goed! Hoe bevalt het OV? Nog veel last gehad van gezeik bij spoor? De baas hier wel, steeds een omleiding dus half uur langer bezig.

Cin, men, wat duurt het lang voor je ok zeg.... Hebbie nou nog steeds geen datum?

Oh ja, nwe foto is van de tuin. Geinig he?

Star, rustig aan mop. Werk is niet belangrijk, gelukkig zijn wel!
quote:Maleficent schreef op 29 november 2008 @ 21:45:

kleed je toch eens naar je leeftijd!

[afbeelding]

rose uggs :puke:Jezus, is dat ma B weer? Dat smoel is zo volledig verziekt door de plastisch chirurg dat ik niet snap dat hij nog met zichzelf kan leven....
Heel geinig Suus, vroeg me al af wie je was

Mooi plaatje!

Hoe is het met u?
Right, wij gaan vroeg onder de wol

tot morgen
zo, klaar met naaien!

Val meteen in de leuke plaatjes, gezellig joh!

Juud: gefeliciteerd vandaag!!! Hopelijk heb je een leuke dag gehad met heeeeel veel leuke visite en cadeautjes!!!
Tas maken Mal?
Juud, van harte meid! Heb je een leuke dag gehad (lees, heeft Mal zich gedragen )? Heb je leuke cadeaus gekregen?

Haai Suus, . Geile garten hoor!
Nee Mal gaat scrabbelen
quote:Star schreef op 29 november 2008 @ 22:01:

Nee Mal gaat scrabbelen
Ik zou bijna zeggen, suffe doos .
Denk dat dat suffe dan wel weer meevalt hoor!
Proest. Ik heb veel te veel chocolade gegeten (echt heel ernstig te veel), nu komt het bijna letterlijk mijn neus uit. Geen geintjes Bridges, dat houdt mijn buik niet...
Zal ik het geintje dan maar maken?
Dat zijn intikkertjes Jin... Dat is vragen om moeilijkheden!!!
Heb ik scrabbel-technisch iets gemist??? Is dat weer een ander woord voor neuken ( )?

Bam, dat bloed als een rund he? En doet eigenlijk helemaal niet zo erg veel zeer (tenminste, bij mij niet). Mijn vader schrok zich rot toen het mij eens gebeurde. Hoest met Bandy? Alles goed??

Hier alles ok hoor. Nog steeds niet zwanger en daar baal ik goed van maar ja, wat doe je er aan? Verder veel lol om Jeetje, die heeft ineens haar pop een naam gegeven: Sofietje. Ik heb me rot gelachen toen ik het door had. Het wachten is op haar eerste imaginary(??) friend .

Verder blijf het druk hier, alleen met leuke dingen dus is gezellig. Vandaag met Dinnetjes en kinders naar strand geweest, morgen naar vrienden en dan maandag weer aan de arbeid.

Bridge, hoe vaak komt Sint nog? Bij jullie ook zo belachelijk vaak (en dus veel cadeau's)?
dit krijg ik o.a. als ik google op afbeeldingen en dan chocolade uit neus...

Teveel chocolade Jin, kan dat? Over welke hoeveelheid hebben we het dan??
Flink verder scrabbelen Suus

Wat een lekker meidje die Juul! Doe eens nieuwe foto's van die druif? Heb haar al geen tijden meer gezien!
Dat scrabbelen had ik dan iig goed begrepen, ha ha ha.

Ik zal morgen eens wat foto's op photobucket zetten, van huis en de chick. Mamax, ter inspiratie zal ik de badkamer ook even soppen en vastleggen (wat ik al niet voor jullie over heb, poetsen op zondag...X-D)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven