Good Luck!
donderdag 4 december 2008 om 20:48
donderdag 4 december 2008 om 21:03
Haai!!!
Gatver wat een ranzig topic! (grappig ook dat iedereen even moet kijken wat het is...) Dat maar even als binnenkomer!
Verder hier het speldje voor dirty son: meneer zat vanmorgen in zijn oor te wroeten (wat al niet onwijs fris is) en voor ik het doorhad stak hij zijn vinger in zijn mond. ieeeeuuwww...
Weet niet wat nou ranziger is, dat topic of...
Mamax: hè fijn dat alles is goed gegaan joh! En morgen al naar huis, super! En wat lief van Max zeg!
Mal: fijn dat jij ook wat opknapt en dat de rijles goed ging! Zal mr. J in boxers even gaan bewonderen...
Juud: hoe is het met Mart zijn eten?
Gatver wat een ranzig topic! (grappig ook dat iedereen even moet kijken wat het is...) Dat maar even als binnenkomer!
Verder hier het speldje voor dirty son: meneer zat vanmorgen in zijn oor te wroeten (wat al niet onwijs fris is) en voor ik het doorhad stak hij zijn vinger in zijn mond. ieeeeuuwww...
Weet niet wat nou ranziger is, dat topic of...
Mamax: hè fijn dat alles is goed gegaan joh! En morgen al naar huis, super! En wat lief van Max zeg!
Mal: fijn dat jij ook wat opknapt en dat de rijles goed ging! Zal mr. J in boxers even gaan bewonderen...
Juud: hoe is het met Mart zijn eten?
donderdag 4 december 2008 om 21:17
donderdag 4 december 2008 om 21:24
Fijn dat ie beter is Mal. Heb jij grijze haren? Echt waar? Dat zou je niet zeggen!
Bridges, he getver. Van wie heeft ie dat geleerd???
Mamax, fijn dat het achter de rug (buik) is. En nu opknappen, hopelijk gaat dat heel snel.
Amalia, respect voor dat gespin van jou zeg. Net vijf km op de hometrainer gefietst, pffffffft. Nu een maskertje en dan zo lekker douchen.
Bridges, he getver. Van wie heeft ie dat geleerd???
Mamax, fijn dat het achter de rug (buik) is. En nu opknappen, hopelijk gaat dat heel snel.
Amalia, respect voor dat gespin van jou zeg. Net vijf km op de hometrainer gefietst, pffffffft. Nu een maskertje en dan zo lekker douchen.
vrijdag 5 december 2008 om 10:15
vanmorgen laurens naar de psz gebracht, moest snel weg daar wat Hij kwam er al aan (Sint, niet Derek ) en idd, toen ik wegliep met Berend kwamen we hem tegen met 4 pieten. Berend zat te kijken joh! Lachen. En hij kreeg een pepernootje van piet. Vond het zo raar dat ie het niet aanpakte ha ha. Ben benieuwd hoe Laurens het vond. Vind het zo jammer dat we er niet bij mochten blijven.
Berend duwt nu een stekker in mijn mond, irritant kind Ga hem maar aandacht geven...
Berend duwt nu een stekker in mijn mond, irritant kind Ga hem maar aandacht geven...
vrijdag 5 december 2008 om 10:45
Ik heb mijn pakje uitgepakt en had een mooi gedicht en ook wel een vaag vermoeden wie bij mij de hulpsint is.
Wat ik heb gekregen is kniekousen met ruitjes en een paar zonder ruitjes en hele mooie oorbellen met een grote diamant (geen echte )
Bedankt hoor Sinterklaasje!
Wat ik heb gekregen is kniekousen met ruitjes en een paar zonder ruitjes en hele mooie oorbellen met een grote diamant (geen echte )
Bedankt hoor Sinterklaasje!
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 5 december 2008 om 11:15
Leuk Mal!
Ik kon me ook niet meer inhouden
Ik heb 3 prachtige kaarsen gekregen en een mooie roze sleutelhanger. En ik heb ook een vermoeden waar mijn pakje vandaan komt
Ik zal het gedicht vanavond hier wel even opzetten. Ik heb nu nog steeds een sjagerijnige Berend. Die wil naar bed, maar hij moet nog 50 min wachten want ik wil eerst Laurens ophalen. Moet hij maar niet zo vroeg wakker worden, kwart voor 7....
In ieder geval bedankt Sint!!! Enne.... die kroonluchter heeft Juud in de wc
Ik kon me ook niet meer inhouden
Ik heb 3 prachtige kaarsen gekregen en een mooie roze sleutelhanger. En ik heb ook een vermoeden waar mijn pakje vandaan komt
Ik zal het gedicht vanavond hier wel even opzetten. Ik heb nu nog steeds een sjagerijnige Berend. Die wil naar bed, maar hij moet nog 50 min wachten want ik wil eerst Laurens ophalen. Moet hij maar niet zo vroeg wakker worden, kwart voor 7....
In ieder geval bedankt Sint!!! Enne.... die kroonluchter heeft Juud in de wc