Good Luck!
zaterdag 6 december 2008 om 20:38
Hmmm dat kan ik best zeggen natuurlijk! Aangezien hij met maleficent bij de voetbal zit, "mag"ik ook wel toch?
Oh leuk nog: we kregen een financieel steuntje van schoonouders en ik mag daar wat leuks qua kleren voor gaan kopen! Joehoe! Daar ben ik namelijk echt wel aan toe, maar het schoot er steeds bij in. Ik ben blij!!! Op zoek naar een leuk jurkje voor kerst en een mooie broek dus!!!
Oh leuk nog: we kregen een financieel steuntje van schoonouders en ik mag daar wat leuks qua kleren voor gaan kopen! Joehoe! Daar ben ik namelijk echt wel aan toe, maar het schoot er steeds bij in. Ik ben blij!!! Op zoek naar een leuk jurkje voor kerst en een mooie broek dus!!!
zaterdag 6 december 2008 om 20:46
Hé Star!
Vriend gaat hem maandag halen dus in de loop van de week dan neerzetten. Kan hij eerst even uithangen in de schuur!
Hier springen ze vanaf vandaag echt bij bosjes voor de ramen zeg! Gaat echt snel, en krijg er dus eigenlijk stiekem ook wel zin in! (ik was altijd feestdagen-depressief, en dat wordt met de jaren steeds minder...)
Vriend gaat hem maandag halen dus in de loop van de week dan neerzetten. Kan hij eerst even uithangen in de schuur!
Hier springen ze vanaf vandaag echt bij bosjes voor de ramen zeg! Gaat echt snel, en krijg er dus eigenlijk stiekem ook wel zin in! (ik was altijd feestdagen-depressief, en dat wordt met de jaren steeds minder...)
zaterdag 6 december 2008 om 20:48
Hier een hele mooie Sjaal gekregen die ik ook erg hard nodig had, echt top! Dank Dank Sinterklaas!
Suze was mijn klaasje
Gedicht:
Lieve Bam,
Sint die moest hier toch wel even goed over denken.
Wat moest hij het hart van ons forum toch schenken
Je staat altijd voor iedereen klaar.
De kinderen, Bandy en digidinnetjes, ik noem er maar een paar.
Iemand ziek, zwanger, in een nieuw huis of bevallen.
JIj stuurt wat op wat zeker in goede aarde zal vallen
Ook nu het thuis allemaal nog drukker is geworden ben jij een rots.
Tot je helaas door een virus geveld wordt plots.
Een ding wist ik wel heel zeker,
Het moet iets ijn wat alleen voor jou is.
De kinderen, je man of de hond grijpen nu mis!
SInt is trots op de liefde en het geduld dat je geeft.
Ook als er soms prioriteiten verkeerd liggen en je van woede beeft
Dankzij joukomt het straks met bammeis helemaal goed
zij gaat het redden, je doet wat je moet.
Toen bedacht ik ineens wat ik voor cadeautje kon schenekn
iets om je warm te houden deze kille winter dagen
ik hoop dat je het met veel plezier zult dragen!
Lief Bammetje denk ook een beetje aan jou
en sta niet mee in de kou!
Sint
Suze was mijn klaasje
Gedicht:
Lieve Bam,
Sint die moest hier toch wel even goed over denken.
Wat moest hij het hart van ons forum toch schenken
Je staat altijd voor iedereen klaar.
De kinderen, Bandy en digidinnetjes, ik noem er maar een paar.
Iemand ziek, zwanger, in een nieuw huis of bevallen.
JIj stuurt wat op wat zeker in goede aarde zal vallen
Ook nu het thuis allemaal nog drukker is geworden ben jij een rots.
Tot je helaas door een virus geveld wordt plots.
Een ding wist ik wel heel zeker,
Het moet iets ijn wat alleen voor jou is.
De kinderen, je man of de hond grijpen nu mis!
SInt is trots op de liefde en het geduld dat je geeft.
Ook als er soms prioriteiten verkeerd liggen en je van woede beeft
Dankzij joukomt het straks met bammeis helemaal goed
zij gaat het redden, je doet wat je moet.
Toen bedacht ik ineens wat ik voor cadeautje kon schenekn
iets om je warm te houden deze kille winter dagen
ik hoop dat je het met veel plezier zult dragen!
Lief Bammetje denk ook een beetje aan jou
en sta niet mee in de kou!
Sint
zaterdag 6 december 2008 om 20:50
quote:bridges6 schreef op 06 december 2008 @ 20:46:
Hé Star!
Ja nu heb je twee prachtkinders die het allemaal zo verwonderlijk vinden, dat maakt het mooi!
Lijkt me leuk gezicht, springende kerstbomen
Hé Star!
Ja nu heb je twee prachtkinders die het allemaal zo verwonderlijk vinden, dat maakt het mooi!
Lijkt me leuk gezicht, springende kerstbomen
zaterdag 6 december 2008 om 20:59
Je hebt nog even Star! Ik heb voor Ties de racebaan van LP. Zag ook een bouncebackracer, ook errug gaaf! Geen idee of het iets voor Ceetje is, is ze erg van de auto's?
Kerst: is duivekater, tulband en stol met spijs en nootjes! Jummie! En Pasen is gewoon hetzelfde recept, maar dan zonder die hele boom!
Kerst: is duivekater, tulband en stol met spijs en nootjes! Jummie! En Pasen is gewoon hetzelfde recept, maar dan zonder die hele boom!
zaterdag 6 december 2008 om 21:02
Ik wil voor Jonathan een keukentje waar wel geluidjes in zitten.
Hij was trouwens ook erg blij met het Teletubbiehuis. Ik vind het wel moeilijk om kado's te verzinnen want ik kan geen dingen kopen voor zijn echte leeftijd omdat dat soms te moeilijk is. Maar wil ook geen babyspeelgoed want hij moet ook wel uitgedaagd worden. Thee-serviesje en magnetenboekje waren dus ook wel een goede zet.
Hij was trouwens ook erg blij met het Teletubbiehuis. Ik vind het wel moeilijk om kado's te verzinnen want ik kan geen dingen kopen voor zijn echte leeftijd omdat dat soms te moeilijk is. Maar wil ook geen babyspeelgoed want hij moet ook wel uitgedaagd worden. Thee-serviesje en magnetenboekje waren dus ook wel een goede zet.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 6 december 2008 om 21:06
zaterdag 6 december 2008 om 21:11
quote:bridges6 schreef op 06 december 2008 @ 21:06:
http://www.djimmi.nl/Playskool-Playskoo ... Racer.html
Deze wil ik Star!O, afstandsbestuurbare auto hebben we al
http://www.djimmi.nl/Playskool-Playskoo ... Racer.html
Deze wil ik Star!O, afstandsbestuurbare auto hebben we al