Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.brilamsterdam.nl/monturen.php?brand=5

En dan de rode bril links.
Ties blijft ook prima in bed liggen maar begint te huilen en roept meteen uit! als hij doorheeft dat hij ons wakker heeft gemaakt... Vanmorgen dus tien voor 6... Ietwat te vroeg nog. Meestal is/was hij rond 7 uur wakker en dat gaat wel. (al klinkt dat van jou wel heeel erg fijn!) Maar ja, Ties slaapt wel door, hoe doet Ceetje dat nu?

Hmmm wilde nog wat typen over het einde maar dat doe ik maar niet...

Tsss vanmorgen zat Ties in bad, bridgesvriend was erbij en ik was opvouwen in slaapkamer. horen we opeens: bidge, bidge, kommaa... (maar dan met echte naam hè...) bijdehandje.Heb hem maar genegeerd. Ben mama en geen bidge... Toen begon hij wel mama te roepen en toen maar wel heengegaan. Hoe hij daar nu bij komt? Mijn vriendinnetje heeft zelfde naam als ik, die was er deze week en haar naam kent hij nu goed, maar dat hij dat aan mij zou koppelen...
Spannende bril Star! Leuk!
Pffffffff tien voor zes, nee dat is wel heel erg vroeg! En als je hem dan een flesje drinken geeft, slaapt hij dan niet verder? Of een schone luier?

Ceetje lijkt *klop klop klop* een stuk beter te slapen, vorige week heeft ze DOORGESLAPEN. Echt een hele nacht. 12 uur achter elkaar. Viel zowat uit mijn bed

Hahahaha Ceetje noemt mij soms ook bij mijn naam. Nieuwe leidster op het kdv heet zo en ze hoort Starman en mijn ouders me natuurlijk ook zo noemen. Gaat wel weer over
Oh ja Cin, moest erg lachen om jouw verhaal van het rollen van Cas. Kan me dat van Gijs ook nog zo goed herinneren, dat je dat schreef! Rotjochies hè!
quote:bridges6 schreef op 16 december 2007 @ 21:18:

Spannende bril Star! Leuk!Ja spannend. Mijn broertje zei al 'oe, een secretaresse-bril'
Neuh... meneer moet en zal naar grote bed (ons bed) en favoriet is daar staan en dan jezelf elke keer een andere kant op laten vallen. kamikaze-Ties

Vanmorgen kunnen rekken tot half 7 en toen maar tv aangezet bij ons zodat wij nog wat konden blijven liggen...
Past dan goed bij Kamikaze-Ciara

Dat kind geeft je af en toe een kopstoot omdat ze zich zo laat vallen. Pfffffff, leuk 's ochtends.
Haha! Slaap tegenwoordig weer met voedinngskussen dus heb een mooie stootband...Maar af en toe geen fijne aangelegenheid...

vanmorgen had hij trouwens in ons bed een stuk wcpapier versnipperd toen wij half sliepen... Makkelijk opruimen...pfff!
Goedenavond!

De mannen zijn met Bandy maar de eendjes gaan voeren. Ik ben ondertussen maar aan het eten begonnen en wat van die vreselijke hhklusjes gedaan bah bah, haha

Juud: Het is vast erg gezellig vanavond.

Star: Heftige bril, maar denk wel dat het goed bij je past.

Suze: Julia ook al naar een groter bed, wat worden ze toch groot
Ik ga naar bed, goed slapen voor mijn laatste werkweeek... *slik* vind ik dit nu leuk... Ben er nog niet over uit... Nou ja. Straks heb ik verlof en dan worden jullie weer helemaal gek van me, genoeg tijd dan om hier weer goed bij te blijven!
Compu, wat goed van jullie meisje!!!!! Knap hoor! En zet ze hoge stapjes of schuivelstapjes (onze fysio zei dat het altijd het een of het ander is). Weer een nieuwe mijlpaal, goed hoor!!!!

Arme Mart...! Waar zit de wond, zie je het goed? Arm manneke.

Gave bril Star!!!!

Hier gaat het slapen nog erg k*t, maar we zagen dat de luchtvochtigheid erg laag was dus die hebben we wat omhoog gekregen met de waterkoker en er staat een klein pannetje water, misschien is het gewoon een droog mondje (let's hope so), En we hebben zijn kamer nu veranderd dat zijn bedje wat warmer staat en de kachel helemaal uit.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hmmm, ik zag vanavond in het praxis krantje een leuk bed voor Julian, en daar stond bij alleen bestellen in onze webshop. Nou de webwinkel heb ik gevonden maar ik zie nergens het bedje staan, ook erg handig
Wat vind je niet leuk dan Bridge? Verlof is hasske leuk toch? Of jammer om je kindjes weer gedag te moeten zeggen?

Wcpapiersneeuw roels

Die website van Praxis heb ik ook eens iets op gezocht, erg onoverzichtelijk hè?!

Mal, luchtvochtigheid? Hebben jullie daar een meter voor?
Haai, allez goed hier, lekker weekend gehad allemaal? Wij vrijdag eerst bezoek van Suus en Julia, toen lunchen met kennissen in DH en vervolgens naar mijn ouders blijven slapen. Zaterdag beetje aan gerommeld daar en zondag even naar het strand (Mare voor het eerst poffertjes gegeten, nou, dat ging erin, haha!) en toen door naar H. Mare is helemaal gek op opa en oma maar is toch altijd wel heel blij dat ze 'dr papa weer ziet na zo'n weekend, lief is dat.

WCpapiersneeuw, ha ha, herkenbaar. Heb ook wel eens twee hele rollen teruggevonden in de pot.

Coole bril Star!

Suus, Julia ook al een grot bed joh! Had ik helemaal niet meegekregen. Klom ze uit 'r ledikantje? Stoer. Was 't leuk bij de geitjes?

Zie je op tegen afscheid van je werk Bridges? 't Is maar tijdelijk toch? Maar goed, toch wel maf ook lijkt me.

Mmm, wil een laptop en heb een aanbieding bij de Gamma gezien maar twijfel of ik niet toch beter voor een Dell kan gaan. Wil iig draadloos kunnen internetten en CDtjes kunnen branden, en liefst XP (Vista zit nog vol kinderziektes, hoor ik), verder maakt 't me net zo veel uit allemaal. Wat hebben de laptopsters hier voor modelletjes en merken?
anoniem_23476 wijzigde dit bericht op 17-12-2007 11:42
Reden: wat vergeten
% gewijzigd
Hallllloooooo!!!

Na het ultieme dieptepunt sinds de geboorte van Berend --> hij werd van za op zo nacht 3x wakker!!!! ben ik gisteren het dorp ingerend (was open) en heb naast 4 broeken voor Laurens een neusspray en Luuf gehaald voor Berend. Om half 10 lagen we allebei in bed, en om half 6 werd hij wakker voor een slok om vervolgens samen nog tot 9 uur door te slapen. Heerlijk, eindelijk weer een beetje uitgerust. Ik denk dat hij de afgelopen week door die verstopte neus steeds wakker werd omdat hij een droge mond had. Maar men, de hele week 2x per nacht wakker vind ik echt teveel. Dus nu gaan we hopelijk weer de goede kant op...

En nu snel het einde van Harry lezen. Daar was ik gisteren te moe voor, ik stond te tollen op mijn benen.

Einde ego-bericht....
Lang leve Luuf
nog een paar blz, dan is het uit... Idd lang leve Luuf, want berend slaapt nu ook alweer ruim anderhalf uur. Is echt aan het inhalen. Arm kind. Op ma en di slaapt hij overdag sowieso lang, lekker rustig zonder Laurens. maarja, nog maar 2 dagen en dan is die rust over..
Uit, Amalia?? En, bevredigend of onbevredigend (hihi)?

Ik denk dat het schuifelstapjes zijn, Mal. Kunnen beter die andere zijn toch?

Vandaag weer een move gezien, laten we hopen dat het niet weer iets eenmaligs is.

Goed idee van de luchtvochtigheid, baadt het niet dan schaadt het niet he.

Star, bril al in huis? Hij's moooooi!

Zijn opa en oma ook dol op Mare, Hel? Hier grijpen ze CG gelijk om haar plat te knuffelen.

Ga zo schoenen kijken voor CG. Als ik geen andere dingen in de stad zie..
quote:Helenita2 schreef op 17 december 2007 @ 11:40:

Mmm, wil een laptop en heb een aanbieding bij de Gamma gezien maar twijfel of ik niet toch beter voor een Dell kan gaan. Wil iig draadloos kunnen internetten en CDtjes kunnen branden, en liefst XP (Vista zit nog vol kinderziektes, hoor ik), verder maakt 't me net zo veel uit allemaal. Wat hebben de laptopsters hier voor modelletjes en merken?

Ik heb een Apple Ibook en ben er zeer tevreden over, maar goed ik ben nogal apple minded, ik kan wel op een pc werken maar liever niet zeg maar.

Hmmmm, ik weet niet of het DE oplossing was maar Jonathan heeft heel rustig geslapen tot 6 uur! Ik voel me weer helemaal fit vandaag haha.

Star, onze oude babyfoon geeft de luchtvochtigheid aan en die was 20% gisteren en toen las ik dat alles onder de 40% onaangenaam is. Komt door de verwarming en de droge wind natuurlijk. Dus nu de kamer veranderd, verwarming helemaal uit en een pannetje water in zijn kamer.
en als je geen pannetje water neer wilt zetten voldoet een mooie vaas met bloemen ook (in de woonkamer staat dat wat leuker)

Nee, Harry nog niet uit. Berend wil vermaakt worden.
Hel, ik heb een Sony Vaio, heel mooi. Dell heeft hele mooie kleuren (roze, paars e.d), maar mijn vader zweert bij Mac. moeilijk he?
Mmm, Apple Mal. Tja, heb ik nooit mee gewerkt dus denk niet dat het handig is om daar nu naar over te schakelen. Is vooral fijn als je veel grafische dinges doet toch? Wat een feestje dan he, een nacht lekker slapen?! Pannetje water werkt bij ons ook altijd goed als Mare hoesterig is. Dus dat kan geen toeval zijn!

Ha, nog leuke schoentjes gescoord Compu? Leuke bijkomstigheid dat je weer een nieuw schopexcuus hebt . Ja, opa en oma zijn helemaal verliefd!
Yep, die kleuren van Dell vond ik ook erg erg verleidelijk Amalia . Sony, zal eens even kijken. Maar die van jou eet tekst op toch?
Helen, Op een Mac kun je (naast alle grafische programma's) ook heel goed Word, Excell etc op draaien en het is gewoon veel gebruiksvriendelijker dan een PC. Ook als je een cd-tje moet branden is zo gefikst, als ik dat op de PC moet doen ben ik een uur bezig met dat stomme nero, snap ik niks van. Als je eenmaal gewend bent wil je nooit meer anders!

Compu, onze fysio zegt dat de waaghalzen beginnen met hoge stappen en de voorzichtigen met schuivelstappen (hier ook schuivelstappen dus )

Amalia, knuffelze met Berend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven