Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
arme hel!

su, gesprek ging dus goed? makelaar al bij jullie geweest? en???
Jeeeeeeeeeeeee CB, harstikke goed

Arme Davy was helemaal van slag. Ik vind Nathalie juist erg goed. En Nikki.
oh, wie zijn er uit? Dat gilkind met die enorme bos haar, wat een stem zeg!!!
oh, even op idols.nl gekeken en ik zie wie er door zijn. Fijn voor dat jongetje van die hele familie die het al 6 jaar probeert, dat hij door is.

Ik vind er 2 echt goed, dat zijn die met dat enorme haar, en dat andere donkere meisje die die lakbroek aanhad en dat gouden topje.

Leuk hè Jinny, dat Idolsgeklets. Kan je ook zo lekker aan meedoen

Hmm, er kwam net iemand weer afzeggen voor de gluhweinborrel. Jammer. Mensen vinden het ook heel jammer als ze niet kunnen. En heel aardig dat ze komen afzeggen. Gelukkig kunnen er ook een aantal wel. Als het te druk is kan je ook met niemand echt kennis maken, schiet ook niet op. En we doen in de lente gewoon een herhaling met een spring-bbq ofzo.
hallo!!!

Applausje voor de kleine meid Compu, wat goed zeg, kleine kanjer!

Ik vind die enorme bos en die lakbroekgeval, dus echt vreselijk. Ja zingen kunnen ze wel, maar wat een irritantelingen zeg, bah
Suze, spannend de huizenjacht. Naar wat voor soort optrekje zoeken jullie?

Helenita, dat is dan heel wat, Mare very impressed haha. Ik zie je al gaan haha, wat kan een mens soms lomp doen he?

Amalia, leuk zwemmen! Hebben ze dan tegelijk zwemles? Je hebt het zwaar te pakken van de buren he?

Compu, wat een heldin is CG! Knap, dik applaus!!!

Mal, ben benieuwd naar je boompies. Het is hier heel erg koud!

Rissie, hoe gaat ie daar???

Mamax, dank voor je kerstkaart!

Mmm, ging gisteren de boom optuigen, maar kwam er achter dat wat ik had of heel breekbaar was of de verhuizing niet overleefd heeft. En lampen zo in de knoop dat dat een klusje voor Jinnyman is . Maar goed excuus voor een kerstmarktje deze week en dan ga ik allemaal leuke houten dingetjes scoren en ik ga daar lang mee doen dus ik mag lekker geld uitgeven.

Jinnyman heeft zijn check erg goed gedaan. Opluchting! Dat hebben we achter de rug.
Amalia, nog bedankt voor de tip van esprit online! Moest nog ondergoed en een pyjama hebben voor Th en die heb ik daar nu besteld. Handig!

Mogge Bam, alles kits?
Goed gedaan van Jinnyman. Komt ie vandaag weer thuis?

dan mag het wel wat kosten, doe je erg lang mee..hier voornamelijk stof in de boom, maar ook houten dingskes. Julian geeft de sneeuwpoppen die er inhangen en de rendiertjes steeds te eten. Ze komen niks te kort dus
ja hoor alles goeddies aan deze zijde.
AAAAAAAAAAH dat is lief van Julian zeg! Smelt.

Vanavond rond half twaalf komt ie weer thuis. Morgen nog een hele drukke dag werken voor hem en dan is ie vier dagen vrij en ga ik enorm mutsen heb ik besloten. Voeten hebben erg te lijden gehad afgelopen tijd dus ga naar de pedicure, nagels moeten kerstchique worden , heb drie speelgroepjes met Thomas, wil naar de kerstmarkt en verder wil ik helemaal niks.

Jullie leuke plannen deze week?
nee, geen leuke plannen. we gaan zo naar het bos of zo denk ik, ff juul en bandy uit laten razen.

verder erg druk, moet nog veel gedaan worden voor aankomende zaterdag.
Wow, Julia ook al een groot bed!

Huizenjacht? Leuk!

Amaal, ze kan wel heel goed zingen die Tina Turner met dat gouden topje, maar ik vind het een verschrikkelijk mens. En die Neil blijft ook maar janken. Ja die is bang voor zijn vader anders.

Jin, je kan alle optredens op de site van Idols terugzien van gisteravond. Kan je toch nog een beetje kijken. Man alweer thuis? O half twaalf vanavond lees ik. Hopelijk gaat Thomas zo lief slapen dat je ook even kunt gaan liggen.
Mal waren jullie nog lekker uiteten geweest?

Star nog een leuke bril gevonden?

Enka hoe is het daar?

Lekker gewandeld Bam?

Hahaha Jinny jouw niksen is toch heel anders dan de mijne. 3 Speelgroepjes, een kerstmarkt en een pedicure... Dat is niet niksen dat is socializen! Maar je verder maar lekker door je man in de watten laten leggen!

Ooh compu wat fijn dat ze haar eerste stapjes heeft gedaan! Ontroerend he! Wat een knapperd is ze ook he! !

Gister bij mijn ouders en toen viel Mart daar tegen de knip van de deur. Bloeden! Dat was dus een diepe snee. Naar de huisartsenpost en nu is het weer dichtgelijmd. Maar het eerste litteken is een feit, op naar de volgende!

Nu wacht ik op vent want we hebben een bedrijfsfeest en ik ben er niet onderuit gekomen helaas. Ik heb nog geprobeerd om Mart z'n wond in de strijd te gooien, maar helaas Mart werkte niet mee. Die was veel te vrolijk en actief... Dus nu op naar ~geen idee waar we heen gaan eigenlijk~ joepie!
Oh bah Juud, wat eng! Gaat het goed met Mart of is hij al over de schrik heen?

Bam, ik vind die 2 ook vreselijk ja, maarja, het gaat toch om de stem, en die is bij beide erg goed!

Jin, ondergoed voor jezelf of voor Thomas? Laurens loopt nog gewoon lekker warm in een rompertje. Als hij dat nl niet heeft, loopt hij de hele dag zijn shirt omhoog te doen: buit, buit, buit.

Star, Neil heet hij idd. Pff, echt een jankerd ja. Maar hij gaat het ver schoppen deze keer, want heel NL vindt hem zielig en stemt dan op zijn of haar favoriet én ook nog even op Neil wat hij is zo lief. Zo gaat het vast.

Net nog even op de valreep hier in het dorp 4 broeken gekocht voor Laurens. Zeeman en Wibra hoor. Ik was helemaal klaar met die ene spijkerbroek die hij nog maar aankon + zijn tuinbroek. Maar die tuinbroek heeft drukknoopjes en hij heeft door hoe dat werkt. Gevolg: hij doet 'm gewoon zelf uit en loopt met blote benen! Bridges, jij had die toch ook voor Ties? Past hij hem nog? Ik had voor L een maat groter. Nu hoef ik eindelijk de pijpen niet meer om te slaan.

Hai!

Harry Potter is uit... Nu nooit meer wachten op een nieuwe Potter... Maar wel een bevredigend einde vind ik...

Hier alles ok. Moet vanavond voor laatste keer werk voorbereiden voor deze week... nog 3 dagen en dan verlof. Wordt wel spannend hoor! En vriendinnetje van mij en Mamax was dus gisteren uitgerekend. Daar is het helemaal spannend! (Ben benieuwd, straks heeft ze dezelfde naam als wij... ieks...De jongens heten Tijs en Ties dus qua smaak komt dat redelijk overeen...)

Mannetje slaapt prima in grote bed trouwens, heerlijk! Alleen sindsdien erg vroeg wakker. Star: herken jij dat? Gaat het weer over? (please please please)

Enka: arme jullie... Hoe is het nu verder? Wat zei de fokker en hoe gaat het verder?

Jin: aftellen, nog maar 4 uurtjes... en 1 dagje en dan even lekker laten verwennen door alle mensjes daar! Kerstmarkten daar klinken erg gezellig!

Compu: wow wat een knappe zet van CG! Goed zeg! Kan me voorstellen dat je er emo van werd!!! Gaat CG nu al elke keer naar psz of is er wachtlijst?

Mal: hoe is het nu bij jullie? Jonathan zijn tanden al wat meer door? Hoe gaat het slapen?

Star: hmmm... wilde wat schrijven maar ben het vergeten. Komt zo wel weer, doe alles namelijk uit het hoofd...

Juud: hoe voel je je nu? Wat was het feestje uiteindelijk? Deze week echo toch? Arme Mart! Ties heeft ook al twee littekens... een van de waterpokken op zijn neus en een van geboorte op zijn wang. Toen heeft hij zichzelf gekrabt en dat is nooit helemaal weggegaan. Ach, staat charmant! (iedereen was toch altijd verliefd op die van BH90210 met dat litteken?)

Bam: en gaat het met de voorbereidingen? Spannend hoor, en leuk natuurlijk! Ben benieuwd! Bandy lekker uitgewaaid?

Amalia: jammer dat er meerdere mensen afzeggen voor de borrel... Des te meer gl;ühwein voor jou! (even afkolven... heb er zo'n trek in, maar hier nog even geduld. Hier gaat de fles in feb wel open of zo!)

Suus: haha wij zijn al heel lang geen kroegtijgers meer! Door omstandigheden 9ziekte, financien) hield dat bij mij al vrij snel op dus ... en vriend later ook, al ging die nog wel eens alleen. Komt nu eigenlijk vrijwel nooit voor. Maar die avondjes borrelen met vrienden bij iemand thuis mis ik soms wel inderdaad! Hoe was het met makelaar?

Hel:oei pas je op... Dat klinkt niet lekker! Haha lekker bijdehand van Mare!

Noos: ha goede echo dus. Dat is fijn. En nog geen idee! Hier ligt de envelop nog te wachten. Was overtuigd van een jongen, maar neig nu weer naar meisje hier. Nog 8 weken geduld...(ongeveer dan)

Ehm... rest weet ik niet meer...
Hai Amalia, nee hoor geen tuinbroeken hier. Ontwijk ik zoveel mogelijk, mijn stiefmoeder draagt ze namelijk erg graag en haar voorkeur gaat dan ook nog naar zelfgemaakte exemplaren... Ik zal het niet verder uitleggen, not a nice picture...
ha ha ha ha!

Wie had dan die broek gekocht toen ik 'm voor Laurens kocht?
Mamax volgens mij? Denk dat jullie wel zelfde smaak hebben wat kinderkleding betreft...
Hoi,

Bridges, is man ook aan het balen van de voetbal? Ze vallen in een gat haha.

CG gaat vanaf deze week 2 keer naar de psz. Er was geen wachtlijst gelukkig. Vrijdag kerstfeest!

Succes met de laatste werkloodjes!

Bam en Jinny, hier ook houten dingskes hihi in de boom.

Fijn voor je Jinny, dat je deze week wat meer aan jezelf toe komt. Het is je gegund. Ik ben gestopt met de spielgruppe, vond het teveel met met school enzo erbij.

Star, ik denk dat Neils familie de banden lek gaat steken van de jury als hij niet door gaat haha. Wie is er gisteren eigenlijk uit gegaan??

Waar ben je geweest, Juud? En waar zit Marts gehavende plekkie? Er is geloof ik littekencreme..?

Amalia, ik heb zo'n broek gekocht ooit, maar het was geen succes: billenschuiver+knoopjes van onderen.

Even kijken of er nog wat leuks op tv komt. De Reunie misschien?
Haha compu, viel mee hier. Er waren veel blessures en hij kon niet kijken/luisteren dus hij vond het wel best eigenlijk!

Nu hebben we film gekeken. Wij hebben echt neus voor waardeloze films! Twee avonden achter elkaar gekeken en bij alletwee verveelden we ons! Zonde!
Jammer van de films. Ik ga me heerlijk nestelen voor Boer zoekt Vrouw.
Oeh nieuwe deel? Vanaf vanavond? leuk!
BzV vind ik zooo suf. Ik snap niet dat dat een hit is. Veel plezier! Paul de Leeuw komt ook om half 10. En hier is het ook gezellig;-)

Ik durf niet verder te lezen in Harry P. Ik ben bijna klaar, maar dan is het klaar....
Haha herkenbaar Amalia... Jammer hè, als het voorbij is...
Ja leuke bril gevonden Juud, dinsdag bestellen denk ik!

Arme Mart, was hij erg verdrietig of was mama meer geschrokken?

Misschien is feestje wel heel leuk, good luck

BEVREDIGEND einde? Pffffffff ik vond het zo suf.

Nee herken het niet helaas voor jou Bridge

Hebben jullie een hekje oid voor de kamer? Hebben wij wel namelijk en vaak wordt ze rond een uur of half acht wakker, dan gaat ze spelen en om een uur of half negen wil ze er echt pas uit.

Compu, zo'n beeld heb ik dus ook van de familie van Neil

Boer zoekt vrouw, vind er ook niks aan. Ik wacht op Wie is de mol begin januari!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven