Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bridge, balletje zal vanzelf wel gaan rollen. Dat was de vorige keer en bij Julia ook zo. Als je al in VU zit zit je iig op de juiste plek.

Nog een week....

Fijn dat je vader ok is!

Ga slapen. Trusten allemaal!
Trusten Suus! Ik zend je een goede, fijne nacht toe!
Bij jou precies andersom dus Suus. Bij mij wordt het spannend vanaf de 20 weken.

Bridge, fijn dat met je vader alles oke was!

Amalia, wat ben je vergeetachtig! Zwanger ?
Suus

Het gaat hier qua slapen nog niet beter, maar ik denk dat Jonathan iets onder de leden heeft. Wilde niet lekker eten vanmorgen en wat last van diarree. Vanmorgen een heel kort aanvalletje, gisteren een wat langere.
Stressed is just desserts spelled backwards
Bah, dacht even bij te lezen, zie ik op het andere forum dat het kindje van Arc overleden is. En dan besef ik weer hoe dankbaar ik mag zijn dat mijn mannen het zo goed doen...
Mal, yessss! Gefeliciteerd! Was niet een makkelijk examen ofzo hoor; kwam door onze duim- en instraalacties. En omdat je het gewoon kunt natuurlijk

Bam, van de drain verlost, mooi. Kan dat in elk geval geen problemen meer geven. Verder geen infecties?

Compu, zow, wat een leuk nieuws! Spannend! We stellen ons weer in op slijmdraden en klusdagen.

Amalia, balen van Berend z'n heupjes. Kunnen jullie zelf ind e tusentijd nog iets doen, oefeningen ofzo?

Enka, nog even spannend hoe baby ligt dus. Heb je bij Thijmen nog proberen te laten draaien (weet niet meer...)?

Star, hoezo kijkt de gyn mee bij jou eigenlijk? Fijn dat chicky weer is goedgekeurd. Wilde ze een beetje meewerken?

Mamax, mooi, dan ga ik dat ook eens proberen met die bosbessen! Denk dat ik ook ga reserveren voor kikker. Weet nu ook op welke tijd. Jammer dat jij niet gaat (je man is vast ook heel aardig hoor, maar goed, is toch anders ).

Kokos, mooie meevaller van het parket (of laminaat?). Was dat trouwens de kapster die zo ziek was? Of ben ik nou in de war me iemand anders? Lief dat je vraagt naar nwe woonplaats. Ik mis bepaalde dingen van oude plek erg. Maar overal zijn voor- en nadelen, je moet het toch zelf je plekje maken. Dus ik vind m'n draai wel. Vriend heeft er meer moeite mee helaas.

Bridges, fijn dat het geen prostaatkanker is bij je vader. Maar wat naar dat het op je werk zo moeizaam loopt. Het is vast al eens gevraagd, maar kijk je uit naar een andere baan? Of zijn het tijdelijke problemen en zit je op zich prettig op je plek?

Suus, wou jou net vragen hoe jurkjesmerk ook alweer heette. Als jij het niet kunt vinden, zie ik het somber in. Maar ga een poging wagen (als ik weet hoe het heet ). Yes, erg gezellig gisteren. Ben helemaal jaloers op jullie dynamische shopparadijs.

Vandaag thuiswerkdagje maar dan moet ik natuurlijl wel aan de slag...
Wat een naar nieuws Mamax...
suze: Wat ben je toch een vreselijke lieverd, zo in de rats zitten en dan toch nog aan andere denken, Hartstikke bedankt.

Ik denk dat Juul zijn boekie helemaal geweldig vindt.

Wel aan jezelf denken hoor!

Knuf voor jou
Mamax, ik kende het verhaal niet, en ben even gaan lezen, vreselijk zeg!
Morguh,

Compu, leuk nieuws! En dat het maar snel raak mag zijn

Bridges, gelukkig goed nieuws van je vader. Hé, nog steeds niet zo lekker op je werk?

Amalia, dat is vast niet wat je wilde horen over Berends heupen. Maar er is nog steeds kans dat het wel goed komt, toch?

Hel, dat is inderdaad de kapster die zo ziek is geweest. Ze heeft weer bestraling gehad en zit nu op het maximum aan wat ze heeft binnen gekregen. Ik heb begrepen dat nog een keer bestralen niet meer mogelijk is. Maar het gaat goed met haar.
Ik krijg net een mailtje. We hebben onze wandkast op Marktplaats gezet (t.e.a.b.), maar hadden tot nu toe geen enkel bod. Dus al afspraak gemaakt met een winkel die het vrijdagochtend komt ophalen. Die kan ik dus afbellen, want ik heb net een bod van (jawel!) 40 euro gekregen (toch weer 6 pakken luiers voor Tim ).
Hel, muffins zijn echt een aanrader! Ik weet niet of jij op zaterdag nog wel eens hier naar de markt gaat, maar tegenover Ziengs zit een groentekraam. Daar had ik zaterdag 4 bakjes voor een euro. Vent en Max zitten op de eerste rij, dus als je snel bent hebben ze misschien nog wel plaatsen daar.

Bam, naar hè. Ik weet dan ook nooit zo goed wat te schrijven. Ik vind dat zoveel moeilijker dan wanneer je iets tegen iemand zegt. Dit komt vaak zo leeg over. Stom is dat, door dat soort berichtjes komt die hele spannende tijd met Sam ook altijd weer terug.

Kokos, lekker dat je hem verkocht hebt! Ik heb al een tijdje een grenen tv-kast op Marktplaats staan, maar daar is heel weinig interesse in. Ga hem van het weekend maar schilderen denk ik en dan nog eens proberen.
quote:bambino schreef op 25 februari 2009 @ 10:01:

suze: Wat ben je toch een vreselijke lieverd, zo in de rats zitten en dan toch nog aan andere denken, Hartstikke bedankt.

Ik denk dat Juul zijn boekie helemaal geweldig vindt.

Wel aan jezelf denken hoor!

Knuf voor jou

Ik heb er niks mee te maken. De kinderen (Julia en Mare dan dus) hebben het geregeld

En meis, je hebt het gewoon dik verdiend! Nou lekker met zijn3-en op de bank fluffen ja!!
Claesens Hel. Regel dat ff want ik baal dr van!
Ach, wat naar dat het kindje van Arc+ Arcman het niet heeft gered...
Stressed is just desserts spelled backwards
Tim draaide net van buik naar zij Niet helemaal op zijn zij, maar hij rolde ook niet terug.
quote:Suze2 schreef op 25 februari 2009 @ 11:07:

[...]

Ik heb er niks mee te maken. De kinderen (Julia en Mare dan dus) hebben het geregeld

En meis, je hebt het gewoon dik verdiend! Nou lekker met zijn3-en op de bank fluffen ja!!

Ohh SHIT:

Mare helemaal over het hoofd gezien.

Mare & Julia:
ik en fluffen..............

te druk ook, we zitten midden in de verhuis van Bammeis
quote:bambino schreef op 25 februari 2009 @ 11:29:

ik en fluffen..............

te druk ook, we zitten midden in de verhuis van Bammeis

Stop zoeken naar excuses, fluffen moet je!!!!!

quote:Maleficent schreef op 25 februari 2009 @ 11:25:

Ach, wat naar dat het kindje van Arc+ Arcman het niet heeft gered... ik heb er net even stevig om zitten te janken, arme Arc+man
Goed zo Tim!!!!
Bah wat een naar bericht van Arc. Ken ik niet maar het is inderdaad wat Mamax zegt; je mag jezelf dan zo gelukkig prijzen....

Hel, Kokos, nee er zijn geen oefeningen voor Berend z'n heupjes. als het blijft zoals het nu is is er ook niets aan de hand. Maar het mag niet erger worden.

Deze afwijking kan je zonder foto nieteens waarnemen, dus mss heb ik het ook wel, of jij of Laurens. En dan weten we het helemaal niet.

Stel ik mezelf gerust

Knappe Tim!!!!

Nee Mamax, niet zwanger helaas Ongesteld zelfs.
Jemig wat naar voor Arc. Kan me voorstellen dat het voor jou dan ook weer hevig om te lezen is Mamax... voor jou. Is het bij Sam ook wel zo spannend geweest? (Als je het er niet over wilt hebben, prima hoor... En excuus als ik het vergeten ben...)

Goed van Tim hoor Kokos!

Qua werk: zet ik wel even een keer op de groep. Dank voor het medeleven in ieder geval...

Straks krijgt Ties een voetbaltenuetje van de voetbal... Is hij weer helemaal het mannetje en kan hij tenminste straks beetje knap dat kampioensfeest vieren! (Haha zo'n giller. Hij heeft besproken om naar wedstrijd te gaan waar ze kampioen gaan worden. Ook als het uit is. En anders in de kroeg kijken of zo, maar hij wil het niet missen. En zoals het er nu uit ziet en bij steeds positieve resultaten is dat precies op de avond dat we bruiloft hebben van vriendinnetje van mij... DEn dat wil hij ook niet missen natuurlijk... We hopen dus maar op ergens iets tegenvallends... )
Huh, snap niets van het voetbalverhaal van Ties.

- als het uit is?

- in de kroeg?

- bruiloft vriendin en Ties wil voetbal niet missen?

Of gaat het over je vent? Oooh, uit is = uit spelen. Ik dacht uit met een vriendinnetje.

Vaag
Haha nee ging over vent en uitwedstrijd idd. Ja staat er vaag ja...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven