Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk het ja Mal, 1 groot complot is het.
Mamax, stoer van pamax, en dan extra leuk dat ze winnen! Soms snap je er niks van he? Doet ie het ineens! Nou ja,fijn in ieder geval. Misschien had de firma toch achter de schermen wat gereset?

Complottheorie, mmmm klinkt spannend.
Klinkt leuk dat museum Enka, beetje ver weg voor mij helaas

Jammer ja geen zwemmen, echt balen.

Wanneer komt Star terug?
quote:amalia schreef op 24 oktober 2010 @ 21:58:

Wanneer komt Star terug?Volgens mij over anderhalve week
Stressed is just desserts spelled backwards
Morgen!

Henniedehuisvrouw: gezellig dat je er weer bent was!

Mal: verbouwfoto's?

Voetbal: haha, 10-0! Wij waren weg. Maar sport was ingetimed dus no problem! Komen we thuis, was de harddisc vol dus heeft hij maar 2 minuten opgenomen. Oei oei oei... Kwam het humeur even niet ten goede. Nu heeft hij het vannacht maar opgenomen.

Enka: gelukkig gaat het met T. Sneu hoor! Wel weer enorm crea van jou, die mitella's! Foto's?

Jin: zo, alle kids bij jou? Leuk hoor! Fijn dat het leuk was!

Bam: ah ziet er gaaf uit! Kun je nu ook mappen bedrukken?

ehm... gaan de getrokken lootjes nu dus gewoon door?

wij hebben vanmorgen bespreking gehad op school hoe het nu gaat met Mr J, dat was heel fijn!

En nu gaan we even baby kijken, tot later!!!!
Oeh, baby kijken! Leuk! (hoeveel weken echo? Dit is toch nog niet DE echo?) Fijn dat gesprek op school leuk was!
Ja, dit was DE echo, maar ik zeg alleen dat alles er mooi uitzag
.
En blijf je dat volhouden? Of komt het op de groep? Of moeten we nog een week of 20 wachten...?

Maar alles was dus wel goed en mooi?

Foto's?
Ik hou het nog wel even vol hoor vervelend he?

Wij zijn er blij mee, en dat is genoeg om te vermelden.

Ik vond het wel bijzonder om zo vroeg al 3d-plaatjes te zien, bij Mr J hebben we dat pas gedaan met 24 weken ofzo, en dan is het kindje toch al veel meer 'af', vooral het gezichtje. En dit was echt nog een ienieminie wurmpje. Wel al erg druk hoor, en net als Mr J een beetje een dwarsliggertje die gezichtje niet wilde laten zien

Ik zal zo wel wat plaatjes op de groep zetten.
Goedemorgen,

Mij maak je niet nieuwsgierig hoor, kan nooit langer duren dan nog een week of 22

Wel fijn dat je blij bent.

Hoeveel weken ben je nu?

Bridges: ja hoor, je kan inslaan. Degene die kadootjes voor hun kroost er bij krijgt, weet gelijk van wie het is
Bridges: Ja ik kan mappen drukken, dat weet ik al een tijd hoor, maar nog niet de tijd gehad, om het eens uit te proberen. alleen mappen met een linnen kaft overigens.

Zijn die er wel in de tekenmap?, die zocht je toch?
quote:bambino schreef op 26 oktober 2010 @ 08:48:

Mij maak je niet nieuwsgierig hoor, kan nooit langer duren dan nog een week of 22

Wel fijn dat je blij bent.

Hoeveel weken ben je nu?

Nou, dat kan wel langer duren hoor. Ik ben nu 17 weken, dus moet nog 23 + waarschijnlijk 2
Goeiemorgen!

Mal, fijn dat de echo goed was! Krijg jij vaker een echo, of heb je de 20-weken echo gewoon heel vroeg gekregen?

Lootjes blijven staan? Heb ik wat gemist? Ik heb maar 1 lootje getrokken, is dat dan de goeie?

Gisteren met de mannen de historische driehoek Hoorn-Medemblik-Enkhuizen gedaan, leuk! De mannen vonden het ook geweldig!
Leuk Mamax!

Nee, we hebben deze echo eerder gedaan vanwege vriendin van schoonvader, zodat ze nog weet wat we krijgen (+ naam). Ik heb haar gisteren al gebeld, maar schoonvader zei dat ze niet in orde was en zou bellen als het gaat. Het gaat niet zo goed met haar helaas.
quote:Maleficent schreef op 26 oktober 2010 @ 08:50:

[...]

Nou, dat kan wel langer duren hoor. Ik ben nu 17 weken, dus moet nog 23 + waarschijnlijk 2

ohh 17 weken pas, voor mijn gevoel ben je al veel verder.

nou die 3 tot 5 weken langer, dat wordt lastig om te overbruggen
[quote]mamax schreef op 26 oktober 2010 @ 08:56:

Goeiemorgen!

Mal, fijn dat de echo goed was! Krijg jij vaker een echo, of heb je de 20-weken echo gewoon heel vroeg gekregen?

Lootjes blijven staan? Heb ik wat gemist? Ik heb maar 1 lootje getrokken, is dat dan de goeie?

Ik had even de boel op stelten gezet, tig pagina's terug.

Maar inmiddels uitgesproken, en je huidige lootje is dus de goeie.
Wel lief van jullie, Mal. mooi K.. dat het niet goed gaat met haar.
quote:Maleficent schreef op 26 oktober 2010 @ 08:58:

Leuk Mamax!

Nee, we hebben deze echo eerder gedaan vanwege vriendin van schoonvader, zodat ze nog weet wat we krijgen (+ naam). Ik heb haar gisteren al gebeld, maar schoonvader zei dat ze niet in orde was en zou bellen als het gaat. Het gaat niet zo goed met haar helaas.De reden is minder leuk dus helaas
quote:bambino schreef op 26 oktober 2010 @ 09:01:

[quote][message=7567033,noline]

Ik had even de boel op stelten gezet, tig pagina's terug.

Maar inmiddels uitgesproken, en je huidige lootje is dus de goeie.Oké, gelukkig dat het uitgesproken is en fijn dat het lootje blijft staan, had net zoveel inspiratie
Hmmm Mal, feit dat jullie er blij mee zijn zegt mij niet enorm veel... Heb het gevoel dat jullie natuurlijk met beiden blij zijn... Dus... dat wordt wachten tot je je verspreekt

Mooi voor vriendin van je vader! Enorm gebaar hoor, heel mooi! Hopelijk kun je nog met haar praten en heeft ze nog wat tijd!

Bam: ja wilde toen een tekenmap, maar een linnenmap met het geboortekaartje erop zou ook al heel gaaf zijn!

Pfff het is hier weer raak met de kinderen. Zitten elkaar weer in de weg, Ties luistert niet, doet gewoon zijn eigen ding, slaat zijn zusje en zo... bah. Vanmiddag heeft hij een feestje, en F. is naar kdv, dus vandaag even rustig dagje...
Mamax: jij hebt how to talk to kids toch? Moeite waard?
Ik moet dus even op zoek naar linnen mappen, heb ook geen idee of ze er in het groot zijn. Jij wel?
Ik krijg niet dat ik kan dichten pas inspiratie voor het dichten, als het al lang en breed de deur uit moet zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven