Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:amalia schreef op 18 november 2010 @ 21:24:

[...]

Uitzondering hoor. Meestal als ze op hun kamer spelen worden we wakker van een brullende B Hebben ze weer ruzie.Niet ideaal dus, samen op 1 kamer?
Sorry dat ik stoorde, Bridges! Was even van de rel door een niet slapend mannetje. En een ouderwetse masjien die er de brui aangaf..

(inbakerdoeken waren plots te klein, gauw nieuwe gefabriceerd bij mijn moeder).

Ah, die kunstvoeding hou ik in gedachten, wist ik niet. Scheelt kolfstress als ik eens wegwil.

Zo, comazuipen klaar..
Geen probleem hoor Compu, je kon het proberen toch? Kon je helaas niet helpen. Is het nu opgelost?

(Ik heb nog bakerzakken die op marktplaats komen... Is dat nog wat? Of wil je echt inbakeren?)

Fijn Bam, leuke gesprekken altijd goed. Hoe reageerden ze op het schrijven?
Vertel eens Bam, wat zeiden ze over zoon?

Pietendorp slaan we over, zaterdag Sint op mijn werk, zondag op werk Starman.
Ik zag laatst trouwens een hele schattige Nijntje train lamp, om te voorkomen dat kindjes te vroeg uit bed komen.

Het is bijna jammer dat Mr J nu in de weekenden zo lekker slaapt, want ik weet zeker dat hij die lamp erg leuk vindt!

Maar ja, nu ben ik al vanaf 5 uur wakker vanwege een aanval *gaapt*

Bam, wat zeiden ze op school dan?

Amalia, wat grappig dat L & B zo samen een het spelen waren zo 's morgens vroeg
Stressed is just desserts spelled backwards
goedemorgen!

Bam, wat leuk een moeder! Wat zeiden ze over hem? Hadden ze hem beschreven zolas hij is?

Star, leuk zoveel sintfeessies!

Juud, facebook is internationaal, maar dat had geloof ik al iemand geschreven.

Mal, weer een aanval, getsie. Dr. B. moet nu maar snel reageren.

Compu, heb jij midden in de nacht Bridges gebeld?

Kokos, hoe gaat het met je?

Suze, kom hier weer eens buurten joh!

Amalia, leuk dat wilde spel van de jongens! Op één kamer slapen lijkt me helemaal niet fijn (maar er zijn zat die het wel heel fijn vinden).
quote:latoya schreef op 19 november 2010 @ 08:26:

Vertel eens Bam, wat zeiden ze over zoon?

Pietendorp slaan we over, zaterdag Sint op mijn werk, zondag op werk Starman.U heeft mail.. eeh Spam
Grappig Jin, jongens hier zeuren er al maanden om, willen heel graag bij elkaar op de kamer. Maar ben een beetje bang voor de praktijken als bij Amalia thuis.

Hel , waar is het Pietendorp ook alweer? Vind het wel leuk om heen te gaan, maar in principe zouden we dat weekend thuis aan de slag. We hebben ons alleen nu weer ingeschreven voor een kavel in dat plan waar we vorige keer een huis hadden en daarvan is de loting volgende week. Als we daar voor ingeloot zijn dan schilderen we alleen de muren, dan gaan we niet de vloer schuren enzo, dus dan zou het wel kunnen.

Ja Bam, daar ben ik ook benieuwd naar, hoe ze op het schrijven reageerde.
Sociaal, gevoeling enthousiast ondernemend kind.

Geeft graag zijn bijdrage aan de les. Heel fantasierijk ( vertel mij wat), leert heel snel, is leergierig. En 1x uitleggen is zelf doen.

Veel vriendjes in de klas. en doet het liefst mee met groep 2 Laat niet over zich heenlopen , komt soms te goed op voor zijn eigen mening

En zijn uitspraken uiteraard, maar goed daar zijn we mee bezig.
even copypaste gedaan hoor
Op het schrijven reageerde ze niet eens zo slecht, wel een preek over hoe en wat en ze zou achter zo,n vel aangaan maar wist niet of ze ze nog hadden....

Ze vertelde dat Juul in de klas ook graag schrijft!

Dus als iemand hem op wil sturen heel graag!
Jee mal weer een aanval, mooi kut zeg. Hopelijk reageerd B snel!
De logopodiste belde woensdag voor een afspraak. Juul wordt volgende week woensdag uitgebreid getest!

Nog best snel, dat hij terecht kan.. fijn!
Wanneer is Juul op de wachtlijst gezet? Mini staat ook al een tijdje op de wachtlijst, maar tot nu toe nog niks gehoord.

Ik zal het vel voor je kopieren en opsturen! Wat voor preek kreeg je dan? Hij schrijft op school toch ook al?
Reden genoeg om trots te zijn Bam, goed hoor!

Whahahaha, lekker stel Amalia. Wat super dat ze zo lief samen spelen (ook al is het een uitzondering - het begin is er, nu vooral omstandig en uitgebreid belonen en prijzen dit initiatief, alle chantagemiddelen in de strijd )!

Mal voor aanval zo vroeg in de ochtend. Is hij wel naar school nu?

Star, nee dat wordt een beetje Sint-overload zo. Sint komt bij ons op werk niet meer, bij gebrek aan belangstelling (aaaahhhh). Heb nog wel een uitnodiging voor receptie van Sint in onze lokale herberg hier, initiatief van de plaatselijke ondernemersvereniging. Maar denk dat ik die maar laat gaan (Maatje waarschijnlijk toch met geen stok naar binnen e krijgen, onze held ). Maar ze wilde wel graag zondag naar Sint in de Bijenkorf (daar was ik woensdag even met 'r, naar de klimmende Pieten kijken) dus wie weet.

Mamax, joh, zelfde project als toen? Wat grappig! En een kavel, dus zelf bouwen? Jullie speelden toen ook al met dat idee he? Spannend!

Mag zo de kleutertjes in Maatje 'dr klas melk brengen en kijken of ze wel netjes hun broodjes opeten.
Zelfde project ja. Het is echt voor ons de perfecte kavel. Zuid-west ligging en aan een doodlopend straatje. Dus ik hoop heel erg ingeloot te worden.

Leuk bij Maatje in de klas! Maatje lange dag vandaag hè? Maxi is om 11.45 klaar, hij had geen zin vandaag zei hij
Mal, wat vervelend, nog even gelegen?

Bam, wat fantastisch om te horen! Jij wilt vaker naar ouderavonden. Heb je het hem ook verteld dat juf zo tevree is?

Nee, belde niet vannacht naar Bridges hoor haha! Gisteravond toen ik in Bridgesdorp was.

Bridges, hij ligt in de doekies hoor! Heb ook een bakerzak, die ga ik straks als tussenoplossing gebruiken als ie moet afkicken.

Amalia, wat was D.'s eerste kunstje? Weet niet meer waar het mee begint enzo. Bij CG ging alles zo anders natuurlijk.

Zal eens googelen.
Volgens mij komt het rollen als eerste Compu.

Was je de weg kwijt in Bridgedurp ?
'Kee. Hij wil idd van zijn buik omrollen zie ik. Gooit zijn zwaargewicht gewoon naar achteren en wacht dan wat er komt haha.

Mijn moeder woont er. En ik kom er ook vandaan. CV ook. Etc. etc...

Heb je berichtje over het huis gemist, Mamax. Staat dat op de groep soms of hier?
Vorige pagina denk ik Compu. Geen huis, maar grond deze keer.
quote:mamax schreef op 19 november 2010 @ 09:58:

Wanneer is Juul op de wachtlijst gezet? Mini staat ook al een tijdje op de wachtlijst, maar tot nu toe nog niks gehoord.

Ik zal het vel voor je kopieren en opsturen! Wat voor preek kreeg je dan? Hij schrijft op school toch ook al?

3 weken.

Die preek ben ik alweer vergeten hoor, bij mij gaan dat soort dingen de ene oor in en de andere oor uit.

Graag!
Maatje tot 14.15 vandaag ja. Had ook geen zin zei ze. Maar wel toen ze zich weer herinnerde dat ik melk zou komen schenken. Lief.

Klint goed Mamax, dat kavel. Wanneer uitslag van loterij, komende week ergens?

Grappig Compu, die eerste pogingen tot rollen van je zwaargewicht. Daar gaat je rust. Maatje rollen op de kop af met 4 mnd weet ik nog wel (jee, wat lang geleden allemaal toch alweer...).

Over zwaargewichten gesproken, Suus, mooie cijfers weer op het cb!

Ha, morgen verse baby kijken. En eergisteren andere buurvrouw bevallen. De week daarvoor ook al eentje wat verderop in het rijtje. Je zou bijna denken dat er wat in het water zit hier.
Bam, voor Juul. Mooi verwoord van juf en wat leuk dat ze hem zo goed doorziet!

Compu, voor cb! Knapperd!

Hel, van die herbergen de bijenkorf (nu al een shopping queen). Jammer van het feest op je werk!

Mamax, spannend van de kavel! Ik duim! Misschien gaat het wel heel goed samen op een kamer, lijkt me zo gezellig!
Mal, voor J. Hoe is hij zelf na zo'n aanval? En 5 uur... dat is wel heel vroeg

En verder negeer ik je weer hoor

Compu, het eerste kunstje? ehh lachen? A draaide van rug naar buik met 3,5 maand, maar pas een dag voor haar 5e maand weer terug van buik naar rug (en BOINK dat hoofd op de grond Maargoed ze moest lachen. Ze rolde naast haar speelkleed namelijk...). Tja, wat nog meer? Gericht pakken, vooral mijn haar, neus en oorbellen, hoofd omhoog houden (buikspieroefeningen zeg maar ) voetjes pakken en brabbelen natuurlijk. Oja, een bruggetje maken (heel fijn als de luier net bijna goed zit en je 'm dus weer onder de billen door trekt ). Zoiets?

Straks oudste bij judo laten uitrazen. Helaas ligt A net te slapen. Dat is wel lastig dan soms hoor, die slaapjes. Ik moet haar toch maar wekken.... Gelukkig is ze dan wel altijd heel vrolijk.

skatje
Top Bam van Juul! Daar mag je zeker trots op zijn!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven