Good Luck
donderdag 25 november 2010 om 14:19
donderdag 25 november 2010 om 21:21
Wat leuk Star! Gaaf zeg! Welke smaken heb je? Heb je ook die Japanse mayonaise erbij, die is zoooo lekker!!
*Noot aan mezelf: sushi maken (met de soep die ik iedere week zou maken is het nooit wat geworden, dus kan me nu mooi op iets anders focussen )
Zooo, Sintkado's had ik al in huis, gedicht net gemaakt dus deze Sint is keurig op tijd.
Nou nog op tijd op de post doen 30e hadden we afgesproken toch? Moet lukken.
*Noot aan mezelf: sushi maken (met de soep die ik iedere week zou maken is het nooit wat geworden, dus kan me nu mooi op iets anders focussen )
Zooo, Sintkado's had ik al in huis, gedicht net gemaakt dus deze Sint is keurig op tijd.
Nou nog op tijd op de post doen 30e hadden we afgesproken toch? Moet lukken.
donderdag 25 november 2010 om 22:21
Bridges, wat leuk, naar de manege. Beter een paard in de manage dan in de gang .
Amalia, wat gezellig, een avondje met vriendinnen. Wat heb je allemaal gekregen?
Mamax, heb je nog last van het bultje dat is verwijderd?
Star, wat leuk samen sushi maken! Gezellig en lekker!
Mal, hoe is het vandaag met jullie gegaan?
Hel, helemaal klaar voor de grote reis? Worden de kriebels groter nu het nadert?
Zo, net een Amaliaatje gedaan, voor 100¤ bij Lobbes besteld .
Amalia, wat gezellig, een avondje met vriendinnen. Wat heb je allemaal gekregen?
Hel, helemaal klaar voor de grote reis? Worden de kriebels groter nu het nadert?
Zo, net een Amaliaatje gedaan, voor 100¤ bij Lobbes besteld .
donderdag 25 november 2010 om 23:04
quote:Jinny schreef op 25 november 2010 @ 22:21:
Bridges, wat leuk, naar de manege. Beter een paard in de manage dan in de gang .
Zo, net een Amaliaatje gedaan, voor 100¤ bij Lobbes besteld .Voor 100 Euro aan clownsneuzen ?
Zo, net een Amaliaatje gedaan, voor 100¤ bij Lobbes besteld .Voor 100 Euro aan clownsneuzen ?
donderdag 25 november 2010 om 23:14
donderdag 25 november 2010 om 23:25
Nee, echt te stom voor woorden, dit is een bordenwisser:
http://www.lobbes.nl/products/detail/3350229
Ja, de softneuzen. Die andere lijken me zo hard en niet fijn zitten op die neusjes.
http://www.lobbes.nl/products/detail/3350229
Ja, de softneuzen. Die andere lijken me zo hard en niet fijn zitten op die neusjes.
donderdag 25 november 2010 om 23:30
donderdag 25 november 2010 om 23:31
quote:Jinny schreef op 25 november 2010 @ 23:29:
Bij jongste kan ik het nog opdringen, die heeft nog weinig inspraak (nee hoor, hij vindt Bumba erg leuk, en ze kennen het hier niet dus als de taart net-niet-op-bumba-lijkt geeft het ook niet zo).
Juul heeft ook niks te willen, dat denkt hij alleen maar
Julian had Bumbataart toen hij 1 werd.
Jij maakt de taart tenminste nog zelf, ik bestel hem gewoon.
Eigenlijk best flauw
Bij jongste kan ik het nog opdringen, die heeft nog weinig inspraak (nee hoor, hij vindt Bumba erg leuk, en ze kennen het hier niet dus als de taart net-niet-op-bumba-lijkt geeft het ook niet zo).
Juul heeft ook niks te willen, dat denkt hij alleen maar
Julian had Bumbataart toen hij 1 werd.
Jij maakt de taart tenminste nog zelf, ik bestel hem gewoon.
Eigenlijk best flauw
donderdag 25 november 2010 om 23:32