Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben vannacht bericht gekregen dat de vriendin van schoonvader is overleden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, gecondoleerd. Wat is dat snel gegaan. Vandaag naar Malman's vader meteen? Sterkte.

Oooo Enka wat zielig, arme T die dacht vast hele enge dingen bij het zien van die zaag
En dan een berichtje later; gefeliciteerd met je verjaardag Amaal
Mal: Gecondoleerd, wat is dat nog snel gegaan. Sterkte!
Wat verschrikkelijk Mal...
Amaal, gefeliciteerd! Mannen hadden ook al een sleutel gevonden, volgens mij zitter er heel veel deuren in dat Pietenhuis

Enka, ik kreeg dinsdag een mailtje dat er zoveel animo voor was dat de controle van de gemeente wat langer zou duren. Vandaag of morgen is nu de 'loting' en dan horen we het zaterdag. Leuk zo'n verlegen stoere T

Bam, voor Juul met z'n beukenootjes

Vanmiddag toch maar weer met kat naar de dierenarts. Wat hij eet komt er net zo hard weer uit. Maar even een bloedonderzoekje laten doen.
Mal, gecondoleerd. Veel sterkte. Weet je al wanneer de begrafenis of crematie plaats vindt? .
Amalia, hieperdepiep hoera! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ben je goed verwend?

Mamax, sterkte met de kat. Hopelijk kan de dierenarts snel helpen . En spannend van de loting!

Enka, hebben ze het gips met zo´n soort "tol of zaag" er af gehaald? Wilden ze het niet knippen dan, omdat hij het zo eng vond? Wat lief zo´n verlegen stoere vent!
Zie net dat je vandaag geen verzendkosten hoeft te betalen bij Lobbes.
Gecondoleerd Mal! Ik wens jullie allen veel sterkte toe voor nu en later... Wat een nare dingen. Ik hoop dat ze ergens een mooi plekje heeft...
quote:Jinny schreef op 25 november 2010 @ 10:49:

Zie net dat je vandaag geen verzendkosten hoeft te betalen bij Lobbes.Doen ze altijd als ik uitgekocht ben .....
Ga je nu die neuzen bestellen Jinny?
Jaaaahaaaaaaaaa . Ik ben zo blij met mijn gejatte originaliteit . Man is vanavond eten met collega´s en ik ga er dan eens rustig voor zitten.
Gefeliciteerd Amalia! Hopelijk leuke dag met leuke cadeaus!

En vandaag snuffelen bij Lobbes dus... hmmm...
quote:Jinny schreef op 25 november 2010 @ 11:06:

Jaaaahaaaaaaaaa . Ik ben zo blij met mijn gejatte originaliteit . Man is vanavond eten met collega´s en ik ga er dan eens rustig voor zitten.Geef je je man een clownsneus mee, eens kijken of het werkt
Heb je die pruiken gezien met lang haar Jinny? Hilarisch..
Mal gecondoleerd

Dank voor de felicitaties!
Jemig Mal, dat is rap gegaan.

Gecondoleerd. En sterkte deze week meis!
Gecondoleerd Mal, heel veel sterkte voor schoonvader en jullie. Wat snel...
Amalia, hieperdepiep hoera! Gefeliciteerd, heb je een leuke dag - mannen je vanochtend al verwend?

Mamax, he, poes kat nog niet beter dus, arm beest! Ben je weer met 'm naar de dierenarts?

Jin, oooo, ik had die laborant denk ik wat aangedaan. Wat sneu voor jongste. Als hij al geen aversie tegen naalden had, dan heeft hij het nu wel...

Amalia, wat lief, van die sleutel!

Bam, ben je uitverkocht? Gaat lekker!

Enka, wat fijn dat het gips eraf is (ook al kostte het wat moeite)! Twee weken een stoeigrage kleuter in de gaten houden - die man heeft zeker geen kinderen... En voor de praatjes NA Sinterklaas, haha!

Maatje wilde vanochtend weten waarom sommige kinderen een koe van Sinterklaas krijgen. Hoezo dat dan? Nou, je weet wel mama; "Vol verwachting klopt ons hart, wie de KOE krijgt, wie de gard...".
UitGEkocht is Bam Hel

Whoehahahahahahahahahhaha wie de koe krijgt, briljant. Opschrijven voor later die
Aaaaaaah zo! Ik snappum.

Jah, een koe, hoe komt ze erop...
Amalia gefeliciteerd! Zijn we nog even een paar maandjes even oud Fijne dag!

Wanneer de uitvaart is, weten we nog niet. Ik denk begin volgende week.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, nog een extra .

Hel, ze baalt zeker dat het geen: wie het paard krijgt, wie de gard is. Geweldig die koe!

Amalia, heb je het een beetje feestelijk?

Bam, ik boycot pruiken met lange haren .
Hel: ik was vanmorgen met klas van T. naar de manege. (Ze hebben n.a.v. Sint het thema paard, dus nu op bezoek.) Koude bedoening daar zeg! Maar superleuk. Moest meteen aan Maatje denken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven