Good Luck
donderdag 2 december 2010 om 16:25
donderdag 2 december 2010 om 16:28
donderdag 2 december 2010 om 17:31
Een homo-verdenking, geweldig!
Zow, maar McDreamy woont in de buurt dus. Of doe jij toevallig al de hele week rond lunchtijd boodschappen in de super naast de praktijk?
Jee Jin, je hebt beroerde momenten achter de rug met jongste. Wat sneu voor hem. En dan nog zo dapper!
Benieuwd of er ook een pakje van vivasint voor mij klaar ligt zaterdag. Wanneer gaan we dan open maken? Ik land om half 7 's morgens op schiphol.
Zow, maar McDreamy woont in de buurt dus. Of doe jij toevallig al de hele week rond lunchtijd boodschappen in de super naast de praktijk?
Jee Jin, je hebt beroerde momenten achter de rug met jongste. Wat sneu voor hem. En dan nog zo dapper!
Benieuwd of er ook een pakje van vivasint voor mij klaar ligt zaterdag. Wanneer gaan we dan open maken? Ik land om half 7 's morgens op schiphol.
donderdag 2 december 2010 om 19:11
Over schaamte momenten gesproken. Ik heb een hele, hele, hele erge: ik heb dus vannacht gedroomd dat ik stond te zoenen met Jeroen vd Boom. Je-f***ing-roen vd Boom off al griezels... Dat geloof je toch niet?!?! Ga ik eens vreemd is het met die lelijkerd....
Mijn meneer hoeft zich dus duidelijk geen zorgen te maken.
Maar goed, andere droom was dat de steen uit mijn ring viel dus toen dacht ik er weer aan dat ik hem even voor de jaarlijkse check moet sturen.
Al met al een boeiende nacht dus.
Nog opgefleurd door een bezoek van Jeetje om 04.00 uur die kwam melden dat ze heerlijk geslapen had. Fijn schatje. Nog maar even verder dutten dan he liefje? Oke mama, maar mag ik dan bij jou? Tuurlijk. Jammer dat het dekbed te klein is. Brrrrrrrr kouhouhouddddd.
Mijn meneer hoeft zich dus duidelijk geen zorgen te maken.
Maar goed, andere droom was dat de steen uit mijn ring viel dus toen dacht ik er weer aan dat ik hem even voor de jaarlijkse check moet sturen.
Al met al een boeiende nacht dus.
Nog opgefleurd door een bezoek van Jeetje om 04.00 uur die kwam melden dat ze heerlijk geslapen had. Fijn schatje. Nog maar even verder dutten dan he liefje? Oke mama, maar mag ik dan bij jou? Tuurlijk. Jammer dat het dekbed te klein is. Brrrrrrrr kouhouhouddddd.
donderdag 2 december 2010 om 19:33
donderdag 2 december 2010 om 20:59
Jeroen van de boom , niet verkeerd hoor
Zeg mijn VivaSint is van Suze, want hier nog niets in huize Amalia
Ik ben de hele dag al naar van een stukje uit de krant over kindermisbruik. Ik weet ook niet waarom ik dat lees, lijkt wel alsof dat moet. Maar dan geven ze te veel details en nu ligt dat dus echt als een klomp in mijn maag . Zal verder niets opschrijven maar misschien ben ik het nu even een beetje kwijt door het hier te vertellen.
Star, ha ha zie al lopen met je rooie boei! Komt omdat je het hier hebt gepost. ha ha ha. Muts.
Zeg mijn VivaSint is van Suze, want hier nog niets in huize Amalia
Ik ben de hele dag al naar van een stukje uit de krant over kindermisbruik. Ik weet ook niet waarom ik dat lees, lijkt wel alsof dat moet. Maar dan geven ze te veel details en nu ligt dat dus echt als een klomp in mijn maag . Zal verder niets opschrijven maar misschien ben ik het nu even een beetje kwijt door het hier te vertellen.
Star, ha ha zie al lopen met je rooie boei! Komt omdat je het hier hebt gepost. ha ha ha. Muts.
donderdag 2 december 2010 om 20:59
quote:bambino schreef op 02 december 2010 @ 20:38:
ohh mensen, ik moet een gedicht maken voor mijn schoonvader...
zucht steun, kreun pfff
De Sint die moest deze keer wel echt hard denken
Wat hij je zou schenken
Een man zo wijs als jij
Wat kan daar nog bij?
Oke, oke, een Porsche of Ferrari doet het natuurlijk altijd lekker
Helaas voor jou ligt Sint niet aan de geldmasjien-stekker
Het moest wel wat worden dat handig en leuk was
Geen sokken, portemonnee of das
Zo, de eerste 4 hebbie binnen
Oehoehoe Star, een lekker wijf met een Marliesje op rtl 4, joepie!
ohh mensen, ik moet een gedicht maken voor mijn schoonvader...
zucht steun, kreun pfff
De Sint die moest deze keer wel echt hard denken
Wat hij je zou schenken
Een man zo wijs als jij
Wat kan daar nog bij?
Oke, oke, een Porsche of Ferrari doet het natuurlijk altijd lekker
Helaas voor jou ligt Sint niet aan de geldmasjien-stekker
Het moest wel wat worden dat handig en leuk was
Geen sokken, portemonnee of das
Zo, de eerste 4 hebbie binnen
Oehoehoe Star, een lekker wijf met een Marliesje op rtl 4, joepie!
donderdag 2 december 2010 om 21:18
Amaal, hier is de Sint ook nog niet geweest en ik ben gisteren nog naar de brievenbus gesjeesd.
Suze fantastisch Jeroen van de Boom dat was echt een geweldige droom. En je dochter om 4 uur koud in bed is ook geen pret.
Bam, Juul is echt een schat en die gesprekjes lees ik met smart
Star, haha ik zie je al staan en met klotsende oksel weer henen gaan.
Jullie zien het, ik zit in de fantastische rijmelarij modus
Suze fantastisch Jeroen van de Boom dat was echt een geweldige droom. En je dochter om 4 uur koud in bed is ook geen pret.
Bam, Juul is echt een schat en die gesprekjes lees ik met smart
Star, haha ik zie je al staan en met klotsende oksel weer henen gaan.
Jullie zien het, ik zit in de fantastische rijmelarij modus
donderdag 2 december 2010 om 21:29
[quote]enka schreef op 02 december 2010 @ 21:19:
Wij zijn helemaal inkoop klaar, zoveel hoefden we niet dus dat scheelde een hoop.
Speelt hij er niet meer mee Bam?[/quotzucht.. heel verhaal, maar komt we op neer dat ik me heb laat paaien door meneer...
Zijn oude was stuk, maar Juul wilde perse een nieuwe, en hij was zo verdrietig, dat ik overstag ging. Man zei al doe het nou niet, want daar speelt hij niet meer mee. maar Juul bleef verdrietig, en toen mocht hij kiezen tussen een keuken (omdat ik een nieuwe beloofd had) of een houten werkbank., in de hoop dat hij die werkbank zou kiezen... niet dus.. Je raad het al, hij staat er 3 maanden en er is geen minuut mee gespeeld
en nu heb ik besloten dat hij gewoon weg gaat, want is gewoon zonde van zo,n mooie keuken. en plaats gaat maken voor een houten winkel, die sinterklaas schenkt.
Ben er dus wel een beetje ziek van, maar goed is ook eigen schuld dikke bult.. hij weet zijn moesje precies om zijn vinger te winden
Wij zijn helemaal inkoop klaar, zoveel hoefden we niet dus dat scheelde een hoop.
Speelt hij er niet meer mee Bam?[/quotzucht.. heel verhaal, maar komt we op neer dat ik me heb laat paaien door meneer...
Zijn oude was stuk, maar Juul wilde perse een nieuwe, en hij was zo verdrietig, dat ik overstag ging. Man zei al doe het nou niet, want daar speelt hij niet meer mee. maar Juul bleef verdrietig, en toen mocht hij kiezen tussen een keuken (omdat ik een nieuwe beloofd had) of een houten werkbank., in de hoop dat hij die werkbank zou kiezen... niet dus.. Je raad het al, hij staat er 3 maanden en er is geen minuut mee gespeeld
en nu heb ik besloten dat hij gewoon weg gaat, want is gewoon zonde van zo,n mooie keuken. en plaats gaat maken voor een houten winkel, die sinterklaas schenkt.
Ben er dus wel een beetje ziek van, maar goed is ook eigen schuld dikke bult.. hij weet zijn moesje precies om zijn vinger te winden
donderdag 2 december 2010 om 21:38
donderdag 2 december 2010 om 21:40
Haha nee T (naam....) krijgt juist niet de lego trein, die wil hij alleen heeeeeeel graag. Maar wijd oen met familie altijd een beetje rustig aan met de Sint en we vinden hem nog wat te klein daarvoor (staat op de planning voor verjaardag 2012 haha).
Hij krijgt de Lego advent kalender en de letterdoos en een kruising voor de houten trein en een spel voor ons allemaal en dan nog iets van oma, opa en oma, schoonzus 1 +aanhang, schoonzus 2+aanhang en mans werk. En L krijgt een boerderij vloerkleed van ons en een kassa van Fisher Price en dan nog van alles van iedereen.
Hij krijgt de Lego advent kalender en de letterdoos en een kruising voor de houten trein en een spel voor ons allemaal en dan nog iets van oma, opa en oma, schoonzus 1 +aanhang, schoonzus 2+aanhang en mans werk. En L krijgt een boerderij vloerkleed van ons en een kassa van Fisher Price en dan nog van alles van iedereen.