Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sjonge de Hema kan dus ook wel een lesje klantgerichtheid gebruiken op de klantenservice wat een droeftoeter Star

Jinny, hoe gaat het nu met jongste? Weer stukje beter dan gisteren?

Ik ben al bij de fysiotherapeut voor mijn rug. Maar dat zet nog geen zoden aan de dijk. Vorige zwangerschap had ik er ook last van.
Stressed is just desserts spelled backwards
Star, dat is super onbeschoft, volgens mij zou ik dan weer een klacht indienen bij het hoofdkantoor

(ik ben nog wel blij met de hema)

Jinny, hoe gaat het vandaag?
Whahahahaha goeie actie wel Enka, telefoon op trillen en 'm dan kwijtraken
quote:enka schreef op 03 december 2010 @ 12:54:

Uiteindelijk Sim maar geblokkeerd en 10 min later vind ik hem in de speelgoedkist.Dat heb ik een keer gehad met mijn sleutelbos. Laat me raden, een actie van L?
Hai!

Zo. Dakkapel bij buren zit erop. Maandag bij ons. Joehoe!

Meisje nog ziekjes. Op kdv heerst RS-virus. Zou best kunnen dat dat het is.

Mal: ai rugklachten. Vervelend... Zo'n soort band al eens geprobeerd?

Bam: zo, juul verwend! Leuk! Hier krijgen ze dit jaar ook opeens best veel! Eerste keer dat we zelf vieren en niet bij opa's en oma's. Tsja dan verlies je ook het overzicht

Enka: oh balen van telefoon. Altijd irritante dingen!

Star: tsss.... rare Hema-meneer zeg!
Hoe raad je het zo Mal? Haha, L loopt altijd met de telefoons rond, gelukkig kunnen we ze allemaal op slot zetten. Hij loopt dan rond en roept Hawwooo, hawoo

Vervelend trouwens van je rug, geen andere opties als fysio?

Net is de post geweest en nog geen Viva Sint , u rijdt toch niet stilletjes mijn huisje voorbij???

Bridges, RS virus? Ja dan kan het zeker nog wel even dooremmeren. Succes en beterschap. Zo en jullie dus pas na het weekend de rommel. De maten kloppen nu wel?
De post is hier nog niet geweest, maar tot nog toe is mijn Viva Sint ook nog niet geweest.

Bridge, RS virus is heftig hoor. Geen van die kleintjes er last van? Wij waren er bij Maxi als de dood voor. Mini werd gelukkig er tegen ingeent.

Mal, misschien ook in combinatie met alle spanning je rugpijn? Hopelijk zakt het snel af!

Vanmorgen Sintfeest op school gehad. Leuk, als klassenmoeder mocht ik er de hele ochtend bij zijn. Leuk hoor, al die gespannen snoetjes. Max zat naast Sinterklaas, hij ging helemaal op de andere helft van z'n stoel zitten
RS virus en emmeren, mooi gevonden wel

Beterschap daar Bridge!
quote:mamax schreef op 03 december 2010 @ 14:19:

De post is hier nog niet geweest, maar tot nog toe is mijn Viva Sint ook nog niet geweest.

Zou het Suze zijn
quote:Maleficent schreef op 03 december 2010 @ 15:16:

[...]

Zou het Suze zijn Nee, mijn Enka Viva Sint is net geweest Wanneer gaan we openmaken?
Jongste was vanochtend echt een hoopje zieligheid. Nu gaat het iets beter. Hij drinkt goed gelukkig!

Bridges, spannend van de dakappel . Wordt vast prachtig! Zijn dat de kinderkamers daar bij de dakkapel?

Mamax, leuk als klassenmoeder aan de slag! Leuk om te zien he?

Mal, sterkte met de rug. Wel fijn dat je al bij de fysio loopt, hopelijk is het te harden tot eind van de zwangerschap!
Mijn Julius heeft een badkledingfestish. Ik weet niet waar hij het steeds vandaan haalt (ja uit de kast, maar hoe), ik vind zeker 3 keer per week een bikinibroekje of topje beneden, die sleept hij naar de woonkamer
Oh oh, Meetje heeft laptop op grond gesmeten. Ziet er naar uit dattie stuk is

Oh wacht, ik zie leven...
Gelukkig, Suus! Zou zonde zijn.

Klote Mal, van je rug. Ik had er ook last van, oefeningen. Pilates gedaan, aangepast. Nu nog af en toe pijn, met name na voeden. Het zit in het midden aan de rechterkant. Waar bij jou?

Goed geslaagd voor de nieuwe trolley van CG bij kadoshop de Giraf. En je wordt er zo leuk geholpen!
anoniem_1019 wijzigde dit bericht op 03-12-2010 20:24
Reden: Herhaling van posting
% gewijzigd
Shit, slechts stuiptrekkingen zo te zien....

Daar gaat mijn eindejaarsuitkering, zucht.
Hai Compu.
En Bam, hij is zo leuk, er hoeft helemaal geen plaatje op. Die bloemetjes zijn leuk, goed gezien van jou.
Haai Suus.

Was ie nog erg nieuw?

Hoe is het met de verbouwingsplannen?

Ik ga weer een paar verdiepingen dalen vanwege the Voice, mijn favo is Kim de Boer.
Twee jaar ofzo.
quote:compu schreef op 03 december 2010 @ 20:23:

Het zit in het midden aan de rechterkant. Waar bij jou?

Bij mij ook! Net naast de ruggegraad en dan rechts in het midden, dat is het ergste. De andere kant doet wel vrolijk mee na een tijdje, maar daar begint het.

Suze, wat balen niks meer mee te doen?
Even laten kraken die rug Mal, ben je weer een stuk mobieler.

Nou, gezellig pakje uit VivaSintdorp met duidelijke stempel erop Dus of iemand heeft heel ver gereden om een pakketje in een andere vivasint haar dorp te posten, of het is wel heel duidelijk wie mijn vivasint is

Heb net de jongens de schoen laten zetten, bedenk ik me dat ik geen kadootje voor A heb!! Dat is toch erg? Moet dus morgen het dorp inrennen voor zondag, want ik heb even een lijstje gemaakt en Aatje komt er bekaaid vanaf.. Wat moet je nou ook allemaal aan een baby geven? Pfff.

Wanneer gaan die vivapakjes nou open?

Hel, al geland??

Suze, Star, jullie hebben met de aaiphone een andere nick, hoe komt dat? Of doen jullie het niet via Safari?

Kokos, bedankt voor je felicitaties vandaag Ik was vorige week donderdag jarig
Had je nou al een leuk melanine setje voor haar? Ik vind die van de Gouden Boekjes zo leuk.

En heb je al een skibroek of zal ik hier nog gaan zoeken?

Mal, sterk, exact dezelfde plek. Heb nu ook weer last en ga mijn oefeningen doen.
En Amalia, heb je het skippybeest nog niet dan?
quote:Maleficent schreef op 03 december 2010 @ 19:48:

Mijn Julius heeft een badkledingfestish. Ik weet niet waar hij het steeds vandaan haalt (ja uit de kast, maar hoe), ik vind zeker 3 keer per week een bikinibroekje of topje beneden, die sleept hij naar de woonkamer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven