Good Luck
vrijdag 3 december 2010 om 12:56
Sjonge de Hema kan dus ook wel een lesje klantgerichtheid gebruiken op de klantenservice wat een droeftoeter Star
Jinny, hoe gaat het nu met jongste? Weer stukje beter dan gisteren?
Ik ben al bij de fysiotherapeut voor mijn rug. Maar dat zet nog geen zoden aan de dijk. Vorige zwangerschap had ik er ook last van.
Jinny, hoe gaat het nu met jongste? Weer stukje beter dan gisteren?
Ik ben al bij de fysiotherapeut voor mijn rug. Maar dat zet nog geen zoden aan de dijk. Vorige zwangerschap had ik er ook last van.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 3 december 2010 om 13:24
vrijdag 3 december 2010 om 13:44
Hai!
Zo. Dakkapel bij buren zit erop. Maandag bij ons. Joehoe!
Meisje nog ziekjes. Op kdv heerst RS-virus. Zou best kunnen dat dat het is.
Mal: ai rugklachten. Vervelend... Zo'n soort band al eens geprobeerd?
Bam: zo, juul verwend! Leuk! Hier krijgen ze dit jaar ook opeens best veel! Eerste keer dat we zelf vieren en niet bij opa's en oma's. Tsja dan verlies je ook het overzicht
Enka: oh balen van telefoon. Altijd irritante dingen!
Star: tsss.... rare Hema-meneer zeg!
Zo. Dakkapel bij buren zit erop. Maandag bij ons. Joehoe!
Meisje nog ziekjes. Op kdv heerst RS-virus. Zou best kunnen dat dat het is.
Mal: ai rugklachten. Vervelend... Zo'n soort band al eens geprobeerd?
Bam: zo, juul verwend! Leuk! Hier krijgen ze dit jaar ook opeens best veel! Eerste keer dat we zelf vieren en niet bij opa's en oma's. Tsja dan verlies je ook het overzicht
Enka: oh balen van telefoon. Altijd irritante dingen!
Star: tsss.... rare Hema-meneer zeg!
vrijdag 3 december 2010 om 14:08
Hoe raad je het zo Mal? Haha, L loopt altijd met de telefoons rond, gelukkig kunnen we ze allemaal op slot zetten. Hij loopt dan rond en roept Hawwooo, hawoo
Vervelend trouwens van je rug, geen andere opties als fysio?
Net is de post geweest en nog geen Viva Sint , u rijdt toch niet stilletjes mijn huisje voorbij???
Bridges, RS virus? Ja dan kan het zeker nog wel even dooremmeren. Succes en beterschap. Zo en jullie dus pas na het weekend de rommel. De maten kloppen nu wel?
Vervelend trouwens van je rug, geen andere opties als fysio?
Net is de post geweest en nog geen Viva Sint , u rijdt toch niet stilletjes mijn huisje voorbij???
Bridges, RS virus? Ja dan kan het zeker nog wel even dooremmeren. Succes en beterschap. Zo en jullie dus pas na het weekend de rommel. De maten kloppen nu wel?
vrijdag 3 december 2010 om 14:19
De post is hier nog niet geweest, maar tot nog toe is mijn Viva Sint ook nog niet geweest.
Bridge, RS virus is heftig hoor. Geen van die kleintjes er last van? Wij waren er bij Maxi als de dood voor. Mini werd gelukkig er tegen ingeent.
Mal, misschien ook in combinatie met alle spanning je rugpijn? Hopelijk zakt het snel af!
Vanmorgen Sintfeest op school gehad. Leuk, als klassenmoeder mocht ik er de hele ochtend bij zijn. Leuk hoor, al die gespannen snoetjes. Max zat naast Sinterklaas, hij ging helemaal op de andere helft van z'n stoel zitten
Bridge, RS virus is heftig hoor. Geen van die kleintjes er last van? Wij waren er bij Maxi als de dood voor. Mini werd gelukkig er tegen ingeent.
Mal, misschien ook in combinatie met alle spanning je rugpijn? Hopelijk zakt het snel af!
Vanmorgen Sintfeest op school gehad. Leuk, als klassenmoeder mocht ik er de hele ochtend bij zijn. Leuk hoor, al die gespannen snoetjes. Max zat naast Sinterklaas, hij ging helemaal op de andere helft van z'n stoel zitten
vrijdag 3 december 2010 om 17:13
Jongste was vanochtend echt een hoopje zieligheid. Nu gaat het iets beter. Hij drinkt goed gelukkig!
Bridges, spannend van de dakappel . Wordt vast prachtig! Zijn dat de kinderkamers daar bij de dakkapel?
Mamax, leuk als klassenmoeder aan de slag! Leuk om te zien he?
Mal, sterkte met de rug. Wel fijn dat je al bij de fysio loopt, hopelijk is het te harden tot eind van de zwangerschap!
Bridges, spannend van de dakappel . Wordt vast prachtig! Zijn dat de kinderkamers daar bij de dakkapel?
Mamax, leuk als klassenmoeder aan de slag! Leuk om te zien he?
Mal, sterkte met de rug. Wel fijn dat je al bij de fysio loopt, hopelijk is het te harden tot eind van de zwangerschap!
vrijdag 3 december 2010 om 19:48
vrijdag 3 december 2010 om 20:23
Gelukkig, Suus! Zou zonde zijn.
Klote Mal, van je rug. Ik had er ook last van, oefeningen. Pilates gedaan, aangepast. Nu nog af en toe pijn, met name na voeden. Het zit in het midden aan de rechterkant. Waar bij jou?
Goed geslaagd voor de nieuwe trolley van CG bij kadoshop de Giraf. En je wordt er zo leuk geholpen!
Klote Mal, van je rug. Ik had er ook last van, oefeningen. Pilates gedaan, aangepast. Nu nog af en toe pijn, met name na voeden. Het zit in het midden aan de rechterkant. Waar bij jou?
Goed geslaagd voor de nieuwe trolley van CG bij kadoshop de Giraf. En je wordt er zo leuk geholpen!
vrijdag 3 december 2010 om 20:35
quote:compu schreef op 03 december 2010 @ 20:23:
Het zit in het midden aan de rechterkant. Waar bij jou?
Bij mij ook! Net naast de ruggegraad en dan rechts in het midden, dat is het ergste. De andere kant doet wel vrolijk mee na een tijdje, maar daar begint het.
Suze, wat balen niks meer mee te doen?
Het zit in het midden aan de rechterkant. Waar bij jou?
Bij mij ook! Net naast de ruggegraad en dan rechts in het midden, dat is het ergste. De andere kant doet wel vrolijk mee na een tijdje, maar daar begint het.
Suze, wat balen niks meer mee te doen?
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 3 december 2010 om 20:45
Even laten kraken die rug Mal, ben je weer een stuk mobieler.
Nou, gezellig pakje uit VivaSintdorp met duidelijke stempel erop Dus of iemand heeft heel ver gereden om een pakketje in een andere vivasint haar dorp te posten, of het is wel heel duidelijk wie mijn vivasint is
Heb net de jongens de schoen laten zetten, bedenk ik me dat ik geen kadootje voor A heb!! Dat is toch erg? Moet dus morgen het dorp inrennen voor zondag, want ik heb even een lijstje gemaakt en Aatje komt er bekaaid vanaf.. Wat moet je nou ook allemaal aan een baby geven? Pfff.
Wanneer gaan die vivapakjes nou open?
Hel, al geland??
Suze, Star, jullie hebben met de aaiphone een andere nick, hoe komt dat? Of doen jullie het niet via Safari?
Kokos, bedankt voor je felicitaties vandaag Ik was vorige week donderdag jarig
Nou, gezellig pakje uit VivaSintdorp met duidelijke stempel erop Dus of iemand heeft heel ver gereden om een pakketje in een andere vivasint haar dorp te posten, of het is wel heel duidelijk wie mijn vivasint is
Heb net de jongens de schoen laten zetten, bedenk ik me dat ik geen kadootje voor A heb!! Dat is toch erg? Moet dus morgen het dorp inrennen voor zondag, want ik heb even een lijstje gemaakt en Aatje komt er bekaaid vanaf.. Wat moet je nou ook allemaal aan een baby geven? Pfff.
Wanneer gaan die vivapakjes nou open?
Hel, al geland??
Suze, Star, jullie hebben met de aaiphone een andere nick, hoe komt dat? Of doen jullie het niet via Safari?
Kokos, bedankt voor je felicitaties vandaag Ik was vorige week donderdag jarig
vrijdag 3 december 2010 om 21:48