Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Ha, wat grappig, allemaal aan de radio/CD-spelerTs! Maatje heeft er een van Sint gekregen, echt groot succes.

Bridges, je moet wel een beetje voor die mannen zorgen hoor! Jeuh, bijna klaar dus!

Amalia, gefeliciteerd met de halve verjaardag van dochter!

Stom, thuis alles en iedereen op stelten omdat ik perse voor een telemeeting om 10.00 hier moest zijn, gaat 't niet door. Dan maar Forummen.

Ga gauw naar de foto's van je mooie dame kijken Star!

Maatje vandaag koken bij klasgenootje thuis voor kerstdiner vanavond. Samen met haar tafelgenootjes; eentje uit haar klas, twee uit de middenbouw en twee uit de bovenbouw, en dan zitten ze bij de meester van de bovenbouw - ze vond het helemaal spannend.
quote:Helenita2 schreef op 16 december 2010 @ 10:23:

[...]

Slaat echt nergens op, die online sale van ze. In de winkel nog wel veel, ook dingen die on de site al lang uitverkocht zijn (was er gisteren toevallig even, voor ¤1 een prachtige grote roze bloem gescoord die ik als corssage op Maatje 'dr zwarte kerstvestje ga stikken straks ).O leuk! Staat hartstikke leuk die grote corsages
Ben je op tijd thuis om Maatje op te halen van diner Hel?
Tsss ik wilde rond uur of 9 koffie aanbieden. niet als ze er "net" zijn. Eerst maar eens werken.

Maar goed, heb net de tweede ronde aangeboden, inclusief koek. Om het goed te maken. Twee bakkies zelfs!

Hel: klinkt leuk dat diner! Schattig hè! Hier vandaag tot 14 uur, kerstknutselen met soep en van alles erbij. Leuk.
Hier ook een kind wat niet kan wachten tot het donker word. Hij heeft er zo'n zin in.

En dan moet hij ook nog naar judo vandaag voor zijn oranje slip, lekker getimed....

Ah zo bridges, daar heb je wel een punt. Ik start altijd met koffie, dan kan ik een potje breken bij ze ;)
Jij scoort nu ook punten met je koek, en vanmiddag een bakkie snert voor ze, en ze vliegen voor je
quote:Star schreef op 16 december 2010 @ 10:54:

Ben je op tijd thuis om Maatje op te halen van diner Hel?Ja, ik haal haar straks op van BSO en breng haar om 17.30 weer naar school. Vriend en ik halen haar dan om 19.00 samen op (want de ouders krijgen gluhwein en oliebollen. ).
Oei. snert... gaat lastig worden...

Ik vind de judo kinderen zoooo knap!
Koek da's bonuspunten Bridges!
Nou inderdaad, echt heel erg knap, de kleine judoka's!
quote:Helenita2 schreef op 16 december 2010 @ 11:22:

[...]

Ja, ik haal haar straks op van BSO en breng haar om 17.30 weer naar school. Vriend en ik halen haar dan om 19.00 samen op (want de ouders krijgen gluhwein en oliebollen. ).Leuk, gezellig!
Knappe judo-jongens en mooie meisjes hier (wel of geen hm ), leuk hoor! En allemaal kerstfeestjes, ook leuk!

Bridges, spannend van de dakkapel, het wordt vast prachtig!

Hel, balen van die mislukte tien uur....

Wij gaan straks naar het kerstfeest van de gym van oudste, gaan we met z´n vieren heen, leuk.
Moest helemaal zoeken. Iedereen kerstliederen aan het zingen en aan de glühwein?

Hebben alle kids nu vakantie? T krijgt volgende week pas vakantie, maar een dorp verder hebben ze dus vandaag vrij gekregen. Raar hoor
Gezellig hier, ik ga zo ook maar even een glühwein maken en dan kruip ik even achter de naaimachine voor nog wat engeltjes en wat andere fröbel dingen.

Amalia, wilde ik nog zeggen. Leuke laarzen!

Bridges, hebben de timmermeneren het nog een beetje af gekregen vandaag?
Gefeli met je grote meid, Amalia! Of kleine meisje, mag ook.

Wat vervelend dat je af en toe zo'n pijn had bij het voeden. Dan zou ik ook afbouwen hoor. Hou je de avond erin denk je? Heeft ze goed doorgeslapen toen je weg was?

Hongerlap hier schreeuwt om de 2,5 uur. Als ik dan zeg dat hij zich niet moet aanstellen, dan gaat ie lachen.

Het fragment bij De tv draait door is genomineerd. Maar met een andere naam erbij vermeld, jammer..
Net even snel een gluhweintje naar binnen gemikt en weer thuis om alles op bed te gooien. Leuk zo'n AM moment met dit soort dagen

Man baalt ook als een stekker.

En Bam, trotse mama van een Dennis van der Geest in de maak . L mag morgenmiddag

Hoe gaat de zwemles trouwens van Juul? Waar zwem je nou ook alweer?

Enka, laarzen vandaag aangehad met dit snertweer. Ze zitten ook lekker en geen koude voeten

Hier morgen gewoon nog school. Sowieso slecht geregeld hier, want vanwege de korte schooldagen (3 kwartier korter dan de rest van de scholen ofzo) hebben we ook 2 weken minder vakantie in een heel schooljaar! Achterlijk....Maar aan de andere kant wellicht wel handig voor de werkende ouders.

Bridges, ik ben een waardeloze gastvrouw voor de mensen die op zolder bezig zijn, dus ik vind jou nog superattent met dat kopje koffie om 9 uur. Ik vergeet het gewoon! Met 3 kinderen ben ik al aan het rennen tot 10 uur en ben blij dat ik dan eindelijk zelf eens koffie kan nemen. En dan denk ik meteen: ojee, de schilder, of de bouwvakker. Ik zeg het ook meteen zelf: als jullie koffie willen gewoon komen halen hoor, want ik vergeet het anders!
Haii

Hier net terug van Juul halen, we hebben de boel maar meteen even opgeruimd!

Was een succes en op het einde gingen ze zo lief zingen (l)

Trotse mama hier. Mijn mooie knul

Juul moet eigenlijk morgen nog naar school, maar hij mocht kiezen of lekker thuis blijven of naar school. Die keuze was toch nog niet zo makkelijk. Want lekker bij mama lonkte heel erg, maar naar de juf is ook zo gezellig, aldus juul.

Toen ik zei dat zijn vriendje ook thuis bleef, en nog een boel kindjes meer, bleef hij toch ook maar thuis
Jaaa Aatje een half jaar

Ik geef nog 1 a 2x per dag. Wil het er wel inhouden, want dat is wel zo handig voor als ik eens melk vergeet of als het op is

En ook gezellig.

Pijn is een groot woord. De ene keer deed het best pijn, maar er waren ook best wat periodes dat het wel goed ging. Maar nooit zo soepel als bij B.

Om de 2,5 uur? Hongerlapje En in de nacht?
Jaaa, heel trotse mama. Hij deed het geweldig!

De vorige keer vertikte hij het, maar nu deed hij het super!

Hij is er geen ster in, maar hij doet het toch maar. ik is supertrots!

Julian zwemt daar bij jou, gaat ook heel goed, al heeft hij de laatste weken last van concentratie ( altijd wel wat, maar nu nog wat meer). zaterdag nog 1x zwemmen en dan 2 weken niet, dan is er geen zwemles.

Afgelopen weekend hadden ze pyjama zwemles!

Ik ben nog steeds erg blij dat we overgestapt zijn.

En hoe doet jou aap het?
ohh wat wordt ze groot Amalia. leuk.

Kwam vorige week het kaartje tegen wat ik had willen sturen.

Heb hem maar in de kliko gegooid, lekker suf :(
Ja en nu wordt het ineens gezellig

Maar trotse moeders hier dus, leuk zeg dat zingen. En ook het judo gebeuren, ik ga morgen bellen voor een proefles. Kijken of meneer het wat vind. Op maandag, dus dat komt goed uit.

Amalia, dan ben jij ook al een aardige gastvrouw hoor. Mijn zusje had laatst mannen voor haar cv ketel over de vloer en die vroegen of ze alstublieft aan de eettafel hun brood mochten eten, schijnt dus bij veel mensen niet te mogen

En gefeliciteerd met je dochter!

Bam, bij jullie dus morgen vrij en dan weer 2 januari beginnen? Wij dus pas de 10e. Wel lief dat Juul de keuze toch wel moeilijk vond. Heeft hij het in ieder geval echt naar zijn zin op school.
Bam, zwemmen gaat goed hoor. Maar ik weet niet hoe het moet gaan en hoe snel enzo. Ik vind het sowieso goed gaan Het is zo'n klein groepje, erg prettig. Maar in een grote groep zou ik mss verschillen zien ofzo, nu zie ik dat niet zo.

Kaartje? Voor de geboorte ofzo? Ha ha ja dat is een beetje laat nu ja.

Enka, ik heb idd werklui gehad hier die iedere dag aan tafel zaten. Dat vind ik niet zo erg (want ze waren beneden de bijkeuken aan het doen), maar dat geouwehoer, pfff. L kwam dan thuis van de psz en wilde wat vertellen en die kwam er gewoon niet tussen. Dat vind ik sneu.

Die lui van de zolder aten gewoon daar en toen het nog mooi weer was zaten ze in de tuin.

Ik heb binnenkort een jodelahietieieieie thema feestje. Iemand nog een leuke site waar ik niet al te duur een Heidipakje kan scoren?

Moet ineens aan Star denken en haar 1e Hyvesfoto ofzo, met die vlechten.

Suze, mijn ouders hadden afgelopen weekend opgepast en mijn moeder was helemaal weg van het spijkerjurkje van Meetje wat jij had gegeven. Grappig he?
Zit nu The Familyman te kijken. Wat een geweldige film! Ik moet er toch elke keer bijna van huilen!

Zo dit wilde ik even kwijt en morgen kom ik wel weer bijlezen. Fijne avond allemaal.
hahah aja, voor de geboorte. Die had ik seciaal voor jou gekocht.

Vond hem heel erg bij je passen, hahaha. Hij was ook al geschreven, dacht ook dat ie gepost was, niet dus....
Hier zwemmen ze met 8 kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven