Half aug uitgerekend!! wie kletst er mee??

29-01-2009 10:38 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

ik ben op 15 augustus uitgerekend, dus nu 11 weken en 5 dagen zwanger!! gisteren echo gehad en alles was goed!!

ik zou er graag met andere meiden over kletsen, maar de andere topics voor deze datum zijn al zo druk, dat ik het lastig vind om me daar bij aan te sluiten.

Dus..... wie kletst er mee???
niemand?
.
Hoi Marina, ontzettend leuk voor je!

Ik ben zelf eind augustus uitgerekend. Maar er zijn al twee augustus topics vandaar dat je weinig respons krijgt denk ik.

Je kunt kijken bij: Uitgerekend augustus 2009

Of: Eind augustus begin September.
Hai Tsara en Aruba!

Jullie ook van harte gefeliciteerd! Ik heb inderdaad al bij de andere topics gekeken, maar ik vind het daar veel te druk om nog gezellig mee te schrijven, zie dan door de bomen het bos niet meer. en iedereen is hier natuurlijk welkom! maakt niet uit welke datum precies!

dus tsara,.. gezellig! we zijn al met z'n 2en!

ik heb gisteren een echo gehad en we hebben 3 kwartier naar ons frutje kunnen kijken, omdat er een echoscopist in de leer was, dus het duurde allemaal best lang. vonden wij natuurlijk helemaal niet erg!! alles was in orde en heb wel 8 foto's mee gekregen.

ik ben erg misselijk geweest. tot deze week. ik voel me nu gelukkig een stuk beter en hoef niet meer te spugen! hoe voel jij je tsara?

groetjes, Marinde
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven