Halloweenkinderfeestje
woensdag 28 oktober 2009 om 19:02
Midi heeft het voor elkaar, ze krijgt dr Halloweenkinderfeestje. Een stuk of 15 verklede kinderen gaan mijn huis over 1,5 week terroriseren.
Ik ga groene limonade maken, pompoenlichtjes ophangen, pompoentaart bakken (lees: aanschaffen), een speurtocht in elkaar draaien en....?!
Iemand nog ideeën voor een halloweenkinderfeestje?
Ik ga groene limonade maken, pompoenlichtjes ophangen, pompoentaart bakken (lees: aanschaffen), een speurtocht in elkaar draaien en....?!
Iemand nog ideeën voor een halloweenkinderfeestje?

woensdag 28 oktober 2009 om 19:40
quote:nouschi schreef op 28 oktober 2009 @ 19:30:
Ik ben echt helemaal verbaasd dat dit hier nu ook al gevierd wordt.
Ik vind st. maarten, sinterklaas,kerst en oud en nieuw echt meer dan genoeg in deze tijd.
Weet niet eens wat het inhoud haloweetniet en wil ik graag zo houden.Onze kant van het land viert dan weer geen Sint Maarten, wij hebben dus (inderdaad pas sinds een aantal jaar ) Halloween.
Ik ben echt helemaal verbaasd dat dit hier nu ook al gevierd wordt.
Ik vind st. maarten, sinterklaas,kerst en oud en nieuw echt meer dan genoeg in deze tijd.
Weet niet eens wat het inhoud haloweetniet en wil ik graag zo houden.Onze kant van het land viert dan weer geen Sint Maarten, wij hebben dus (inderdaad pas sinds een aantal jaar ) Halloween.

woensdag 28 oktober 2009 om 19:49
Minny, bij zeeman en action verkopen ze van die fluoriserende breaklight voor weinig. Je weet wel, die armbandjes die je moet knakken en dan geven ze licht voor een paar uurtjes. Leuk als je ze het bos in stuurt, kan je ze tenminste nog zien. Koop er veel, je kan ze nl. i=ook aan je jas vastmaken, tussen je veters schuiven, in je haar steken, etc.
Qua eten: zwarte tagliatelle me pesto: heksendrab!
Pizza versieren met zwarte tagliatelles: spinnenwebpizza
En als je het echt eng wilt aanpakken: een ouijabord maken
Qua eten: zwarte tagliatelle me pesto: heksendrab!
Pizza versieren met zwarte tagliatelles: spinnenwebpizza
En als je het echt eng wilt aanpakken: een ouijabord maken
woensdag 28 oktober 2009 om 19:57
http://users.telenet.be/HappyHalloween/Partytips.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.