Halloweenkinderfeestje

28-10-2009 19:02 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Midi heeft het voor elkaar, ze krijgt dr Halloweenkinderfeestje. Een stuk of 15 verklede kinderen gaan mijn huis over 1,5 week terroriseren.

Ik ga groene limonade maken, pompoenlichtjes ophangen, pompoentaart bakken (lees: aanschaffen), een speurtocht in elkaar draaien en....?!

Iemand nog ideeën voor een halloweenkinderfeestje?

Halloween!

Totaal aantal stemmen: 10

Leuk! (70%)
Stom! (30%)
Wat? Geen stemmen
Oh dat telefoongebeuren klinkt heel cool!
quote:nouschi schreef op 28 oktober 2009 @ 19:30:

Ik ben echt helemaal verbaasd dat dit hier nu ook al gevierd wordt.

Ik vind st. maarten, sinterklaas,kerst en oud en nieuw echt meer dan genoeg in deze tijd.

Weet niet eens wat het inhoud haloweetniet en wil ik graag zo houden.Onze kant van het land viert dan weer geen Sint Maarten, wij hebben dus (inderdaad pas sinds een aantal jaar ) Halloween.
Zo,n plastic handschoen vullen met water, en dan invriezen, dit kan je dan stoppen in je groene drankje na verwijderen van de handschoen uiteraard
Minny, bij zeeman en action verkopen ze van die fluoriserende breaklight voor weinig. Je weet wel, die armbandjes die je moet knakken en dan geven ze licht voor een paar uurtjes. Leuk als je ze het bos in stuurt, kan je ze tenminste nog zien. Koop er veel, je kan ze nl. i=ook aan je jas vastmaken, tussen je veters schuiven, in je haar steken, etc.

Qua eten: zwarte tagliatelle me pesto: heksendrab!

Pizza versieren met zwarte tagliatelles: spinnenwebpizza

En als je het echt eng wilt aanpakken: een ouijabord maken
quote:tilalia2 schreef op 28 oktober 2009 @ 19:49:

En als je het echt eng wilt aanpakken: een ouijabord maken Oh, dan viel mijn 'afgehakte hand neerleggen' nog heel erg mee
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oeh, geen ouijabord, daar ben ik te bijgelovig voor
http://users.telenet.be/HappyHalloween/Partytips.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bedankt!
Leuke site BGB, kom op leuke ideeën. Eerst halloweenlampionnetjes maken en dan het donker insturen
Oogbolsoesjes maak je door kleine slagroomsoesjes in gesmolten witte chocolade te dippen. Druk er een groene of blauwe m&m's in, maak evt van rode kleurstof en glazuur nog lijntjes om de pupil heen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven