Halverwege strip stoppen

24-09-2009 13:45 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera het is zover.

Na ruim 2 jaar is manlief eindelijk ook toe aan een 2e. wat mij betreft was ik na nummer 1 helemaal niet meer aan de pil gegaan maar ja, daar moet je samen achter staan he.

Maar goed deze week was het dan eindelijk zo ver, ook hij is er klaar voor. Nu moet ik nog bijna 2 weken de pil slikken, maar eigenlijk wil ik er niet eentje meer nemen natuurlijk.

Iemand ervaringen hiermee? Zou dat heel storend zijn voor je cyclus? En zou je dan gelijk ongesteld worden? Of raden jullie aan gewoon nog even die 2 weken te slikken?
Je kan gewoon stoppen hoor.

Je moet alleen even je eerste menstruatie afwachten en ik denk dat die wel snel komt.

Je lichaam weet snel genoeg dat er geen troep meer binnen komt.

(want ja, dat is het toch uiteindelijk he?)

Heey...SUCCES met zwanger worden!!
Je kunt inderdaad gewoon stoppen. je cyclus zal dan vanzelf weer op gang komen.
Gewoon stoppen met de pil en genieten van elkaar.

Succes en veel plezier
.
hahaha dat is al om 7 uur, heb ik even mazzel...

Ik weet wat me te doen staat, weg met die strip dus en wel vandaag!
.
Heeeee Buurvrouwtje!!!

Wat leuk, jullie gaan voor een tweede!

Ik ben 4 weken geleden bevallen van nr. 2! Weer een knul, genaamd Luuk. Kom nog eens langs bij je "oude" clubje, we schrijven er bijna allemaal nog!

Hoe gaat het met jullie meisje (een meisje was het toch of heb ik nu heel veel last van after-zwangerschapsdementie?!)

Groetjes Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Strip afmaken en nu beginnen met foliumzuur is natuurlijk ook nog een optie....
hoi Nadine,

wat leuk. Hopelijk lees je dit berichtje nog want zou graag nog eens op het oude tpic kijken maar hoe heet het nu??? Wat leuk dat jij al een tweede erbij hebt. Ik heb inderdaad een dochter. Wat grappig dat iedereen nog steeds schrijft zeg! Hopelijk lees je dit want weet niet hoe dit te beantwoorden. Groetjes Buurvrouwtje
Hey Buuf!! Das lang geleden! Een aantal van ons schrijft nog steeds zoals Nadine noemde hier:

Gestopt met de pil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven