Happy, Heiter, Joyeuse, Alegre... nee VROLIJKE feestdagen!!

01-12-2007 19:52 710 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op naar 2008!
Nog 7 uurtjes en dan is het 2008! Gek idee hoor... vond 2007 een mooi jaar en zal hem niet snel vergeten :heart:

Pebbles, schouder uit de kom én misschien zwanger. En dat in 1 posting. Meid, hoop dat je niet al te veel last heb van je schouder. Heb je zelf het idee dat je zwanger bent?

We hebben sinds gisteren, eindelijk, een laptop. We vonden het heel lang te decadent, maar nu icm studie en fantasie-rijk wel heel makkelijk. En nu wil het dat ik aan de woonkamertafel zit te forummen en KW naast me zit tje knippen ("mama, HELP... je moet even sturen" :) )

Wij blijven vanavond ook thuis en gaan zo vuurwerk afsteken met de kinderen (sterretjes... spannend zat). GW heeft ook vuurwerk en ben benieuwd. Vind het vooral zonde van het geld en hoeft niet zo nodig van mij.

Schoonouders komen zo en wilde uitgebreid voor ons koken.

En nu gaan we op mijn verzoek stampot zuurkool eten! Mmmmhh.

Meiden, fijne jaarwisseling en ik zal het glas heffen op een mooi 2008. :heart:
Een heel gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik heb een hele leuke avond gehad en ga nu naar bed. Pebbeltjes zijn wakker geweest en waren opgewonden van vuurwerk enzo.

tTruste en nogamaals± Beste Wensen!
Hai lieve buurtjes, voor iedereen de beste wensen voor 2008!!!
Dag buurmeisjes, heel gelukkig nieuwjaar! Met veel vrolijkheid, gezondheid en mooie babies!
Gelukkig Nieuw Jaar allemaal! Beetje laat vanwege zeeeeer dichte mist waardoor we langer in Arnhem zijn blijven hangen dan gepland, maar nu eindelijk thuis. En nu naar bed!
Gelukkig Nieuwjaar ! Wat een gezelligheid hier met de buren :).

Hier komen we zo'n beetje uit de kreukels. Kindjes gingen om 22.30 pas naar bed, want kindervuurwerk om 20.00 uur ging over in gezelligheid bij de buren en filnje voor alle kindjes op zolder. Onze dappere dodo's hebben het tot einde van de film volgehouden. En dan denk je dat ze uitslapen.... maar neen, 6,20 reveil.... Kiloknaller dan, dochter wat later, maar zij was ook wakker geworden van het vuurwerk om 24.00.

Was erg gezellig, fijn hoor, om in een leuke buurt te wonen waar iedereen wel op elkaars kinderen let en sterretjes aan elkaar kinderen worden uitgedeeld enzo. Ja ik ben een weekdier X-D.

Nogmaals een goed en vooral gezond 2008!
Gelukkig nieuwjaar!!

Wij lagen er om 2.45 uur in en de jongens werden om 7.15 uur wakker. Daarna heeft GW me laten liggen tot 10.45 uur. :heart:

Ja... en toen werd ik wakker gemaakt door KW. Kietelen, op me springen en vervolgens liet hij het kraamkado van Dropje (ja.. hoe leg ik zoiets uit? Een tuimelaar met een hele harde onderkant) boven op mijn voortanden vallen. Ik voelde meteen de scherven in mijn mond en was meteen goed wakker. Allebei mijn voortanden aan gort en ik lijk dracula wel. Tandarts gebeld, vervanger, maar die slijpt alleen de scherpe randjes vandaag. Morgen mijn eigen tandarts bellen....
Gelukkig 2008 lieve mensen. :heart:
O jee, raar begin van 2008 Wind.

En Peb, spannend. :hug: Een vriendin van mij heeft trouwens ook zo'n arm die regelmatig uit de kom schiet. Zij gaat ook alleen maar naar de dokter als ze hem zelf niet terugkrijgt.
Oh jasses, dat ding is inderdaad hard, Wind! Jemig, sterkte vandaag en morgen! En gefeliciteerd met je laptop!

Wij zaten dus bij vrienden in Arnhem, hadden eigenlijk om 1u terug willen rijden maar je zag geen hand voor ogen. Na 50 meter zijn we omgedraaid en teruggereden, zelfs de stoeprand, verkeerslichten en andere auto's waren niet te zien. Ik liep voor de auto uit anders hadden we het huis van onze vrienden niet eens teruggevonden. Was wel erg gezellig, vriendin (zij is de vriendin van een oude studievriend van me) is van Spaanse origine, haar zus en moeder waren er ook, evenals een vriendin van haar en haar Spaanse man (en twee kinderen) en nog twee andere stellen. Beetje Spaanstalig gebeuren dus, met allemaal lekkere hapjes, iedereen had wat meegenomen. Rond 3.15u was de mist eindelijk zover opgetrokken dat we weg konden. Helaas was de mist verder getrokken richting onze woonplaats, waardoor we halverwege op de snelweg nog maar 40 km/u reden. Ik was blij toen we thuis waren.
Ik wens jullie allemaal alle goeds voor 2008!
Jeetje, die mist klinkt inderdaad eng Drop! Wel een latertje zo!

En Wind, aiaiai zonder voortanden. Jakkes, krijg er de kriebels van!

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Zonder teleurstelling ofzo hoor, begrijp me niet verkeerd. Eigenlijk ook wel met wat opluchting.

Pebbeltjes waren hier om 8.45 en 9.30 wakker. Heel schappelijk dus. Om 10 uur gingen we pas naar beneden en 2 uur later zaten we bij mijn ouders op de koffie. Iedereen was er (broers, zus en toebehoren) dus druk. mama was erg stil vond ik. Begin nieuwe chemokuur morgen is week uitgesteld vanwege bacterie in ziekenhuis. Ze heeft weer haaruitval, is vaker misselijk en houdt veel vocht vast. Maar was wel blij dat we er allemaal waren.

Ook nog bij Pebblo's ouders geweest en de afgelopen 2 uur heb ik op de bank liggen dutten en ligt Pebblo boven in bed terwijl de Pebbeltjes áan tafel zitten te tekenen.

Wel gek hoor, ik vind het moment van 12 uur, vuurwerk, champagne en iedereen buiten echt superleuk. Praatje hier en daar en iedereen uitbundig en alle buren een gelukkig nieuwjaar wensen. Nu ook nog stuiterende kindjes in de voortuin erbij met sterretjes en gegil van de spanning. Heerlijk. Mijn zusje vind daar niets aan, haar dochtertje was bang en wilde binnen blijven. Mijn zusje vond dat helemaal niet erg want voor haar hoefde het buiten toch niet zo. Ik krijg echt om 5 voor 12 kriebels in mijn buik en had later ook telkens de neiging om te gaan applaudiseren voor vuurwerk enzo.

Ga nu Pebblo uit bed schoppen om hem de uiensoep af te laten maken, eitjes koken voor de Pebbeltjes en kijken welke restjes nog meer in de koelkast staan.
Jee Wind, door een opmerking bij de Julibeebs even op zoek gegaan naar je verhaal. Wat ellendig! Gelukkig weet ik uit ervaring dat je zonder voortanden ook een heel leuk leven kunt hebben hoor! :) En als ik het goed lees heb je je wortels nog gewoon in je kaak? Dan kunnen ze er weer wat mooi opzetten, nog beter dan bij mij dus! Komtgoed, heus! Wel balen. Heb je nog even vrij van werk? Sterkte!
Ja, Toet moest meteen aan jou denken omdat ik me zoeits herinnerde. Ik had vanmiddag een afspraak bij een vervangende tandarts maar ben niet gegaan, omdat ik liever naar mijn eigen tandarts ga. Nee, ben niet meer vrij, maar ik wil me echt niet op mijn werk vertonen op deze manier. Echt voor lul! Ik kan niet eens normaal praten, drinken en eten. Morgen dus eerst eigen tandarts bellen en hopen of ik terecht kan. Ben wel benieuwd wat ze gaan doen!

Oh... GW heeft 24 klaar gezet.

We gaan even een paar series kijken.
Lieve Vrolijke meisjes,

Ik wens jullie een prachtig 2008 toe!
Een heel goed, gelukkig en gezond 2008 allemaal!

Met hopelijk een goed te restaureren gebit Wind. Lekker begin van het jaar inderdaad, auw..
Ai Wind, jij maar als eerste de beste wensen voor 2008 ? Ik hoop echt dat alles goed komt en dat je niet teveel pijn hebt!

Verder lieve Vrolijkerds, de allerbeste wensen voor jullie allemaal! Als we terugkijken op het afgelopen jaar hebben we een hoop lief en leed met elkaar gedeeld. Een toast op het komende jaar dat we nog veel meer lief met elkaar mogen delen en lekker minder leed!

Buurtjes en meelezers allemaal, ook een heel goed 2008 voor jullie :-)
Goedemorgen, kerstboom is weg en Kiloknaller kwam vanochtend helemaal bedremmeld boven dat hij het niet leuk vond, de schat. Dol op lichtjes en gezelligheid. Vervolgens bedremmelde dochter toen ik tafel ging dekken "gaan we dan niet eerst een koekje eten bij de tv? Ik wil nog niet ontbijten". Kortom: echt vakantie X-D. Vent is werken en morgen moet ik weer aan de bak. Pffft, gelukkig is vent dan weer thuis en kunnen kindjes nog gewoon in pyjama blijven. Had wel uitgekeken naar volgende week, weer een normaal ritme enzo, maar dat haasten 's ochtends, dat is maar niets.

Wind, ik hoop dat je vandaag bij eigen tandarts terecht kan, wat een gedoe en vervelend zeg.
Moggel!

Boom staat hier nog, ff kijken wanneer ik 'm ga opruimen (lees: geen zin). De kerstkrans hangt bij ons gewoon permanent in de hal, ik vind het wel een gezellig verlichtingsornament.

Jullie ook de aller-, aller-, allerbeste wensen trouwens voor 2008!

Vent is vandaag weer aan de bak, ik mag vrijdag weer, en da's de enige dag waarop de kinderen deze vakantie naar de bso gaan. Ik vind de kerstvakantie echt een vakantie die je zo veel mogelijk thuis doorbrengt, of in ieder geval in gezinsverband. Is gevoelsmatig, maar ook omdat deze vakantie zo ongeveer halverwege het schooljaar valt (in onze regio tenminste wel).

Het normale ritme is op zich wel aantrekkelijk, maar bij ons hoort bij dat ritme ook gehaast 's morgens, en daar heb ik zoooo'n hekel aan! Iedere week neem ik me voor om vroeger op te staan om meer tijd te hebben, maar het haalt niets uit. Zoals vanmorgen, heerlijk keutelen met de kinderen, is wel erg luxe hoor. Had ik trouwens al verteld dat de kinderen deze vakantie iedere dag tot ongeveer 9u sliepen, en gisterochtend tot 11u? X-D

Gistermiddag trouwens bij ons in de buurt nog een wandeling gedaan van 3,5 km die ze zelf helemaal hebben uitgelopen, echt super! Daarna waren ze helemaal knock-out.

Zometeen even kijken of ik vanmiddag nog met ze terecht kan bij de kapper, lukte voor de feestdagen niet meer maar het is nu echt heel erg nodig.
Morrie, alles goed? Al afspraak met de verloskundige staan?

Pebb, ik vind het stiekem wel een beetje jammer, maar ik kan me jouw opluchting helemaal voorstellen.

Wind, al weer zicht op een gaaf gebit?

Wij zijn net aangekleed en gaan zo maar eens naar buiten, prachtig weer zo te zien.

Drop, dat lijken wel haast Vrolijke slaapgenen. Hier was Kiloknaller om 7.00 AM wakker, keurig klokje rond, maar toch echt geen minuut langer doorgaans, eerder een half uur korter :).
Hier is de boom al een week weg. We hadden dit jaar een behoorlijk sippe boom. De takken hingen van ellende haast op de grons zodat de ballen er bijna uit gingen vallen. Geen idee hoe het kon. Vandaag ook de kerstkaarten opgeruimd en wat vind ik het dan weer fijn dat je huis meteen weer zoveel groter lijkt.

Drop en Lien... klinkt gezellig die kerstvakanties van jullie!

Hier ook hekel aan de stress 's morgen op onze werkdagen maar wel iedere ochtend gezamelijk ontbijten. Hoop dat nog lang vol te houden.

Inschrijfformulier voor de basisschool van KW is ingevuld en gaat deze week in de bus bij de school. Nu Bries en KW nog opgeven voor de chreche/BSO en dan zijn we er klaar voor. Oh, had ik verteld dat we er uit zijn? Bries en KW gaan 2 dagen naar de chreche/BSO en een dag naar de ouders (om de week). Tot KW zijn verjaardag oude schema en dan vanaf basisschool nieuw schema om niet nu een half jaar paniekvoetbal te hoeven spelen.

Toch geen goed gevoel bij gastoudergezin uiteindelijk...

Vanmorgen meteen de tandarts gebeld en kon om 09.30 uur terecht. En was om 12.45 (!!!) uur thuis. Had voor de zekerheid de afgebroken stukken meegenomen en die zitten er nu weer aan. Maar man... watv heb ik een pijn (gehad). En als klap op de vuurpijl nu ook nog koorts en lig (maar wel met jullie ---> lang leve de laptop :worship: ) in bed.

Balen want van de week zijn we begonnen KW zindelijk te maken 's nachts en die is meteen droog! Als beloning mocht hij een kadootje uitzoeken bij Bart Smit en dat is hij nu met mijn schoonouders doen. Balen.
Allemaal een heel erg liefdevol, gezond en geweldig nieuwjaar gewenst!

Hier boom weg sinds 31e. Vond het wel weer mooi geweest en buiten dat begon hij uit te vallen ook.

Zorro is de 31e jarig, maar we vieren het altijd de 30e.

We hadden dus een gezellig feestje van de week.

Oud en nieuw was ook geslaagd, we hebben het met vrienden gevierd, hier thuis.

Zen en Zootje allebei uit bed om 0.00 uur, ze vonden het prachtig, het vuurwerk. Genieten hoor, die enthousiaste koppies :heart:

Verder hier druk met opruimen van alles. Het was zo'n ongelooflijke klerezooi, dat er hoognodig wat aan gedaan moest worden.

Dus we beginnen netjes het nieuwe jaar.

Ben benieuwd hoe lang het netjes blijft ;-)

Zootje is ziek, ligt als een dood vogeltje op de bank. Zen hoest en Zeefje klinkt weer vanouds als een roestig esspresso apparaatje.

Ook weer tijd voor gezond eten dus, ik ben blij dat ze geen scheurbuik hebben opgelopen met het gebrek aan vitamientjes de afgelopen week.

En hoe staat het hier.

Wind, dus ook een laptop. Fijn joh! (als hij het doet \\:-)// )

En ik ga zo verder schrijven, eerst even Zen helpen met duplo-en.
Zo, ben ik weer.

Hij is lief aan het spelen met Dora en Diego meuk.

Is trouwens echt leuk, het is van megablocks, maar het past op Duplo. Dat hebben ze goed gedaan, van Megablocks.

Wind, rot van je gebit. Ziet het er weer oke uit?

En Pebbles, goed dat je ongesteld bent geworden, het lijkt me heel erg rot als je zwanger wordt, als je er niet bewust voor kiest.

En waarom nemen jullie een risico, als je nu opgelucht bent? Er bestaan toch ook condooms voor als pil niet werkt?

Morrie, als iets minder misselijk?

En al stoere kinders op zwemles, leuk!

Zootje wil ook zo graag, maar staat nog op wachtlijst.

En stiekem vind ik dat niet zo heel erg :-$
Goed van KW, dat hij zindelijk is 's nachts. Ik weet niet eens meer wanneer Zen zindelijk was 's nachts. Al heel lang geleden in ieder geval.

En Dropje, klinkt supereng die mist.

Dat hadden Pimpel en ik ook in de auto en ik vond het heel erg eng
Balen dat de kinderen zich niet lekker voelen, Ely!

Ben net wakker en voel me echt zo gaar!

Kinderen en GW eten bij schoonouders en hoorde net dat KW ook een 'kjuuter' heeft uitgekozen in de speelgoedwinkel. Een echte Nijntje laptop X-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven