HCG-monster-hormonen!

08-12-2010 12:05 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk zegt de titel al voldoende!

Herinner je je nog die keer dat je tijdens je zwangerschap veranderde in HCG-zilla? Een hysterisch monster met overduidelijk hormonaal gedrag? Gierende huilbuien, afgewisseld met angstaanjagende lachsalvo's? Of had je juist nergens last van en ben je fluitend door die 9 maanden gekomen?

Ik ben zo benieuwd! Ik heb last van premature-zwangerschapsverstrooidheid. Ofwel: nu heel pril zwanger, maar net zo chaotisch als een premenstrueel wezen. Gisteren stond ik te koken en liet ik in alle hectiek die door de chaos werd veroorzaakt een glas kapotvallen. Tranen, tranen, tranen! Jankbui met grote uithalen. En het ergste was nog: totaal niet in verhouding tot de schade. Mocht ik nog twijfelen of die dikke strepen op de test wel echt waren, nu weet ik het zeker!
Alle reacties Link kopieren
Ik was vanmorgen een boterham kwijt!

Ik had 6 sneetjes uit de vriezer gehaald en op het aanrecht gelegd om te ontdooien.

Tijdens het smeren kwam ik er ineens eentje tekort! Verdacht eerst manlief, maar die zou dat niet doen. Begon echt aan mezelf te twijfelen.

Uiteindelijk maar twee dubbele boterhammen ingepakt en het overgebleven sneetje met nutella besmerd en opgegeten.

Zit ik op m'n werk m'n boterhammetjes te verorberen, zie ik ineens sneetje nummer 6! Die had zich tussen m'n bterham met kaas en die met cervelaat verstopt! De genieperd. Voor straf maar zonder beleg opgegeten.

En afgelopen zaterdag echt heel veel stennis lopen schoppen tegen manlief omdat ik niet 1 uur wilde wachten voordat ik naar de kapper kon (waar we een heel eind voor hadden gereden). Dat vond ik zonde van m'n tijd, dan ging ik liever niet. Uiteindelijk zijn we maar gaan winkelen en ben ik 's middags naar een kapper in ons eigen winkelcentrum gegaan waar ik binnen 10 minuten terecht kon.

Verder val ik volgens mij best mee *grijns* Ben in ieder geval niet misselijk.

(Ben morgen 7 weken)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven