Heel licht streepje?!

15-09-2009 19:29 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Misschien een domme vraag maar ik ben even te in de war om nog logisch na te denken.

Zojuist heb ik een zwangerschaps test gedaan van Predictor en er is een vaag maar aanwezig streepje te zien. Ik moet pas over een paar dagen ongesteld worden vandaar dat ik niet weet hoe betrouwbaar dit is? Ik heb sinds een week ongeveer last van bruinig bloedverlies (sorry voor de details), erg veel pukkeltjes en heb vlagen van misselijkheid (2 keer overgegeven smorgens). Misschien vraag ik naar de bekende weg hoor maar ik heb hier dus nog totaal geen ervaring mee

LinLin182
quote:droppertje schreef op 15 september 2009 @ 20:03:

ik denk trouwens dat de rechter (niet zwanger) automatisch kleurt als er geen HCG wordt gemeten. Misschien omdat het zo weinig was dat het kleurde en dat de linker (wel zwanger) toch ook kleurde

De meeste zwangerschappen hebben een teststreep en een controlestreep. De teststreep kleurt alleen als je zwanger bent, de controlestreep kleurt altijd, want die is er alleen maar om aan te tonen dat de test correct is uitgevoerd.

Ik heb nog nooit gehoord van een zwangerschapstest met een streep die alleen kleurt als je niet zwanger bent en als ik op de website van Predictor kijk, is dat bij die test ook niet het geval. Je hebt altijd een of twee streepjes, niet of het ene streepje, of het andere streepje.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Net nog een test gedaan en hier geen test streep =/
Hoi Linlin,

Misschien stomme vraag, maar heb je de tweede test met dezelfde ochtendurine gedaan of heb je zojuist een test gedaan met 'nieuwe urine'? (ik hoop dat je het nog snapt)

Meestal zijn zwangerschaptesten het meest betrouwbaar met ochtendurine. Over de gehele dag heb je toch gedronken en zijn de meeste stoffen je lichaam uit.