help een jongensnaam
zaterdag 14 januari 2012 om 13:58
zaterdag 14 januari 2012 om 14:01
quote:Sakara schreef op 14 januari 2012 @ 13:58:
Ze wilt iets aparts, en als ze iets aangeeft wat ze leuk vind dan is dat een standaard (tokkie) naam.
Angelinaaa is ook al zo plat
Ik kan geen leuke tokkie naam verzinnen want daar ben ik niet in thuis en volgens mij is dat wel wat nathaly wilt.
Ieder ze eigen smaak maar vindt het absoluut geen tokkie namen!
En als je niks weet reageer dan niet!
Ze wilt iets aparts, en als ze iets aangeeft wat ze leuk vind dan is dat een standaard (tokkie) naam.
Ik kan geen leuke tokkie naam verzinnen want daar ben ik niet in thuis en volgens mij is dat wel wat nathaly wilt.
Ieder ze eigen smaak maar vindt het absoluut geen tokkie namen!
En als je niks weet reageer dan niet!
zaterdag 14 januari 2012 om 14:02
Laurens
Renzo
Fabio
Giovanni
(allemaal nog een beetje italiaans)
Verder denk ik dat jouw smaak is:
Ricardo
Justin
Vince (kun je de officiële naam nog italiaans maken ook: Vincente)
Jaimie
Deano
Damian
Ik zou als je Jaison mooi vindt toch voor Jason gaan. Het klinkt hetzelfde en Jasons is gewoon de officiële spelling. Anders weet ik nu al dat je kin zijn hele leven blijft spellen of dat zijn naam altijd verkeerd staat op uitnodigingen van vriendjes en ander dingen.
Bovendien vind ik het altijd een beetje dom staan als een naam raar gespeld is. Dan denk ik altijd dat mensen zo dom zijn dat ze het maar fonetisch hebben opgeschreven. Dat vooroordeel gaat ook over op het kind, sorry
maar daar kan ik niks aan doen...
Dat wil je je kind toch niet aandoen alleen omdat jij zo van apart houdt
Edit: bovenstaande namen zijn ook niet mijn smaak, maar ik denk met TO mee.
Ik kan wel Siem, Mees, Valentijn en Julius gaan roepen, maar daar help ik niet echt mee denk ik.
Renzo
Fabio
Giovanni
(allemaal nog een beetje italiaans)
Verder denk ik dat jouw smaak is:
Ricardo
Justin
Vince (kun je de officiële naam nog italiaans maken ook: Vincente)
Jaimie
Deano
Damian
Ik zou als je Jaison mooi vindt toch voor Jason gaan. Het klinkt hetzelfde en Jasons is gewoon de officiële spelling. Anders weet ik nu al dat je kin zijn hele leven blijft spellen of dat zijn naam altijd verkeerd staat op uitnodigingen van vriendjes en ander dingen.
Bovendien vind ik het altijd een beetje dom staan als een naam raar gespeld is. Dan denk ik altijd dat mensen zo dom zijn dat ze het maar fonetisch hebben opgeschreven. Dat vooroordeel gaat ook over op het kind, sorry
maar daar kan ik niks aan doen...
Dat wil je je kind toch niet aandoen alleen omdat jij zo van apart houdt
Edit: bovenstaande namen zijn ook niet mijn smaak, maar ik denk met TO mee.
Ik kan wel Siem, Mees, Valentijn en Julius gaan roepen, maar daar help ik niet echt mee denk ik.
zaterdag 14 januari 2012 om 14:34
quote:Sakara schreef op 14 januari 2012 @ 13:58:
Wat een trieste reactie! Ook al is het jou smaak niet, heb een beetje respect voor andermans smaak joh!
Justin, Jason en Julian zijn toch geen "tokkie"namen? Vind ik meer onder de categorie normaal. Niet iedereen houd van "kak"namen als: Milou,Stijn,Annabel,Olivier. (en gelukkig maar)
Wat een trieste reactie! Ook al is het jou smaak niet, heb een beetje respect voor andermans smaak joh!
Justin, Jason en Julian zijn toch geen "tokkie"namen? Vind ik meer onder de categorie normaal. Niet iedereen houd van "kak"namen als: Milou,Stijn,Annabel,Olivier. (en gelukkig maar)
zaterdag 14 januari 2012 om 14:40
Ik vind Jaaason en Juuulian geen tokkienamen, maar Djeeson en Djoelian wel.
Sorry, maar ik zie dat soort namen meestal wel bij bepaalde gezinnen...
En ik vind ook dat iedereen zelf mag weten wat voor naam hij kiest, maar er zitten nu eenmaal vooroordelen aan bepaalde namen.
Net zoals Annabel en Stijn een kak-vooroordeel hebben...,
En ik vind ook dat iedereen zelf mag weten wat voor naam hij kiest, maar er zitten nu eenmaal vooroordelen aan bepaalde namen.
Net zoals Annabel en Stijn een kak-vooroordeel hebben...,
zaterdag 14 januari 2012 om 14:56
quote:gemini2011 schreef op 14 januari 2012 @ 14:40:
Mee eens
Net zoals Annabel en Stijn een kak-vooroordeel hebben...,klopt, maar waarom moet dat altijd gemeld worden?
Mee eens
Net zoals Annabel en Stijn een kak-vooroordeel hebben...,klopt, maar waarom moet dat altijd gemeld worden?
zaterdag 14 januari 2012 om 15:28