Help graag tips om de 6 weken zomervakantie door te komen!

23-04-2012 15:44 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met een beperkt budget.



We gaan dit jaar niet eventjes weg omdat ik nieuwe dingen in huis moet aanschaffen.



Nu wil ik natuurlijk wel leuke dingen doen met onze zoon maar heb een beperkt budget woon in de omgeving van Enschede en geen auto.



Nu zullen we af en toe wel even een auto kunnen lenen en zou ook graag naar apenheul willen gaan maar dat is behoorlijk prijzig voor 4 personen.



Wie heeft er tips of paginas waar je kortingen kunt krijgen op dit soort dingen.



Of andere tips wat erg leuk is met een kind van 4,5 jaar (die het niet heeft op van de pretpark attracties vind de draaimolen voorlopig nog voldoende).



Ik wil eigenlijk in ieder geval iedere week iets ondernemen zodat hij steeds uit kan kijken naar het volgende.



Nu ben ik rond die tijd ook nog eens zo 5/6 maanden zwanger dus kan wel fietsen maar het moet echt niet te ver worden.
Wij reizen nooit met het openbaar vervoer. Met de bus naar het dorp, daar een ijsje eten en weer terug is ook een heel uitje.

De trein zouden mijn meiden nog mooier vinden.
Alle reacties Link kopieren
De vakantie die ik mij nog het beste kan herinneren was de vakantie dat we thuisbleven. Mijn moeder was zwanger van mijn zusje, ik was 6 en mijn broertje 4. Mijn vader had een fietskarretje gemaakt en iedere dag werd er gefietst. Ik en mijn broer in het karretje, mijn vader en moeder op de fiets. Een deken in de kar voor als het koud werd, een mand met eten en drinken mee. Gewoon in de eigen omgeving op ontdekking. Geen ijsjes of dure pretparken, een kleed op de grond en picknicken met ranja en boterhammen. En op tijd thuis voor het avondeten. We vonden het geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat ook leuk is, kleine briefjes maken met activiteiten erop: naar het......, naar........, samen cakejes bakken. En dan mag hij elke weer een briefje trekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven