Help: hoe vouw je een hema kinderspeeltentje op?

05-06-2009 17:00 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een cadeautje gekocht voor de verjaardag van mijn kleine nichtje. Een speeltentje van de hema. Heeft iemand deze ook en weet je hoe je deze weer in elkaar kan vouwen. Ben nu al ruim een uur bezig en krijg dat ding niet op de goede manier opgevouwen. En helaas, de instructie is niet zo duidelijk. Heb ook al zitten googelen, maar dat mocht ook niet baten.

Alvast hartelijk bedankt voor de hulp!
Doormidden knippen en dan dubbelvouwen. Past precies. Succes!
Loretta is De Mol. Punt.
Mmm wachten tot er een man thuiskomt.
Dat moet je toch in elkaar draaien?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Moet dat niet net als een zonneschermpje?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Haha!! Wilde net zeggen duk-tape! Doet altijd wonderen bij mij!!
Hahaha, mag ik even zeggen dat ik dit een briljante vraag vind? Ik zie je al helemaal voor me met een rood hoofd en een Hema-tentje!

Helaas heb ik geen tips voor je, wel: veel succes!!!!
Je moet ook niet eerst zélf gaan spelen met het cadeautje voor een ander

(sorry, geen ervaring mee, maar als je het uitgevogeld hebt zijn de ouders van het betreffende nichtje vast ook heel blij met die kennis )
Geen tips, maar vind het antwoord van pop1980 erug leuk, hihi! Net als die van Kess.
Vouw 'em plat, pak de uiteinden vast en maak er een soort 8 van. Dan kun de twee rondjes weer dubbelvouwen en klaar is ....eehmmm wzk. Succes!!!

Het is inderdaad ook heel suf, maar ik zit er wel mooi mee. Nu staat het tentje pontificaal in de woonkamer en zit ik me suf te peinzen hoe dat ding ook alweer was opgevouwen.

Heeft echt helemaal niemand dat ding?
Heb je genoeg inpakpapier? Gewoon zo inpakken joh, ze zullen denken dat je enorm hebt uitgepakt met je kado voor de kleine!
quote:Nellebelletje schreef op 05 juni 2009 @ 17:50:

Vouw 'em plat, pak de uiteinden vast en maak er een soort 8 van. Dan kun de twee rondjes weer dubbelvouwen en klaar is ....eehmmm wzk. Succes!!!Hoe vouw je hem plat?
quote:misschicken schreef op 05 juni 2009 @ 17:55:

Heb je genoeg inpakpapier? Gewoon zo inpakken joh, ze zullen denken dat je enorm hebt uitgepakt met je kado voor de kleine!Zou ik ook doen! Als dat ding dan nog in de auto past tenminste.
quote:Zwieber schreef op 05 juni 2009 @ 18:11:

[...]

Zou ik ook doen! Als dat ding dan nog in de auto past tenminste.

Past echt niet! Plus dat je dan 10 rollen inpakpapier nodig hebt ofzo ...

Ik word er tamelijk melig van. Dom ding!
Tja, er zit niets anders op dan he. Bellen naar de Europecars dus en een busje huren voor die dag.
Hoe groot is dat ding? foto?

Sorry geen idee, maar vind het een briljante vraag!
Dat zeg ik....

en: Makkelijk opvouwbaar!
Dat zeg ik....
Ik heb hem ook!!

Eerst: dak eraf en links en rechts tegen elkaar leggen . Nu heb je 1 plat dak. Dit vouw je als een zonnescherm of als een soort een 8 in elkaar.

Dan het huisje. Ook eerst plat maken en wederom als een soort dubbele 8 inelkaar vouwen. Die delen kunnen dan mooi in het tasje. (hoeft allemaal niet heel netjes, gelukkig)

Succes!
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Ik heb dat tentje laatst ook gekocht!

Ziet er heel leuk uit hoor,maar dat opvouwen ging dus voor geen meter.

Zelfs manlief (en die is toch wel handig met dat soort dingen) kreeg het niet voor elkaar.

Na een dag was ik zo gefrustreerd dat ik hem aan flarden heb geknipt (hij was al gescheurd aan de onderkant ook!)

Wat een onding!
hahahahahahahaha ik lig in een deuk hier.

Ik zie het al voor me, een tentje in de huiskamer van TO

whahahahahhaaha
Echt waar ,de tranen rollen over m'n wangen hihihihihihihihihi

Of hoe een gefrustreerde volwassene met een schaar het hematentje te lijf gaat dat midden in de huiskamer staat
quote:Gamuza schreef op 05 juni 2009 @ 18:40:

Ik heb hem ook!!

Eerst: dak eraf en links en rechts tegen elkaar leggen . Nu heb je 1 plat dak. Dit vouw je als een zonnescherm of als een soort een 8 in elkaar.

Dan het huisje. Ook eerst plat maken en wederom als een soort dubbele 8 inelkaar vouwen. Die delen kunnen dan mooi in het tasje. (hoeft allemaal niet heel netjes, gelukkig)

Succes!Hoe maak je dat huisje dan plat????? Dat is namelijk wat ik absoluut niet snap.
Lol allemaal gefrustreerd over een Hema tentje

Ik heb een zelfde soort tentje. Gad gehoopt dat je hem intussen doormidden geknipt had en dubbelgevouwe, zoals ik in mijn eerste post opperde, maar zal nu toch vertellen hoe dat dan moet...

Dak eraf. In 8-tje vouwen en in zak doen.

Pak het tentje op en leg de lange muur op de korte muur. Dan is hij plat. De bodem flubbert er dan wat bij, maar dat is oké. Dan weer in een 8-tje draaien en erbij in de zak doen. Dichtristen en nóóit meer openmaken!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven