Help: hoe vouw je een hema kinderspeeltentje op?
vrijdag 5 juni 2009 om 17:00
Ik heb een cadeautje gekocht voor de verjaardag van mijn kleine nichtje. Een speeltentje van de hema. Heeft iemand deze ook en weet je hoe je deze weer in elkaar kan vouwen. Ben nu al ruim een uur bezig en krijg dat ding niet op de goede manier opgevouwen. En helaas, de instructie is niet zo duidelijk. Heb ook al zitten googelen, maar dat mocht ook niet baten.
Alvast hartelijk bedankt voor de hulp!
Alvast hartelijk bedankt voor de hulp!

vrijdag 5 juni 2009 om 18:40
Ik heb hem ook!!
Eerst: dak eraf en links en rechts tegen elkaar leggen . Nu heb je 1 plat dak. Dit vouw je als een zonnescherm of als een soort een 8 in elkaar.
Dan het huisje. Ook eerst plat maken en wederom als een soort dubbele 8 inelkaar vouwen. Die delen kunnen dan mooi in het tasje. (hoeft allemaal niet heel netjes, gelukkig)
Succes!
Eerst: dak eraf en links en rechts tegen elkaar leggen . Nu heb je 1 plat dak. Dit vouw je als een zonnescherm of als een soort een 8 in elkaar.
Dan het huisje. Ook eerst plat maken en wederom als een soort dubbele 8 inelkaar vouwen. Die delen kunnen dan mooi in het tasje. (hoeft allemaal niet heel netjes, gelukkig)
Succes!
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
vrijdag 5 juni 2009 om 20:24
Ik heb dat tentje laatst ook gekocht!
Ziet er heel leuk uit hoor,maar dat opvouwen ging dus voor geen meter.
Zelfs manlief (en die is toch wel handig met dat soort dingen) kreeg het niet voor elkaar.
Na een dag was ik zo gefrustreerd dat ik hem aan flarden heb geknipt (hij was al gescheurd aan de onderkant ook!)
Wat een onding!
Ziet er heel leuk uit hoor,maar dat opvouwen ging dus voor geen meter.
Zelfs manlief (en die is toch wel handig met dat soort dingen) kreeg het niet voor elkaar.
Na een dag was ik zo gefrustreerd dat ik hem aan flarden heb geknipt (hij was al gescheurd aan de onderkant ook!)
Wat een onding!

vrijdag 5 juni 2009 om 21:38
quote:Gamuza schreef op 05 juni 2009 @ 18:40:
Ik heb hem ook!!
Succes!Hoe maak je dat huisje dan plat????? Dat is namelijk wat ik absoluut niet snap.
Ik heb hem ook!!
Succes!Hoe maak je dat huisje dan plat????? Dat is namelijk wat ik absoluut niet snap.
vrijdag 5 juni 2009 om 21:43
Ik heb een zelfde soort tentje. Gad gehoopt dat je hem intussen doormidden geknipt had en dubbelgevouwe, zoals ik in mijn eerste post opperde, maar zal nu toch vertellen hoe dat dan moet...
Dak eraf. In 8-tje vouwen en in zak doen.
Pak het tentje op en leg de lange muur op de korte muur. Dan is hij plat. De bodem flubbert er dan wat bij, maar dat is oké. Dan weer in een 8-tje draaien en erbij in de zak doen. Dichtristen en nóóit meer openmaken!
Dak eraf. In 8-tje vouwen en in zak doen.
Pak het tentje op en leg de lange muur op de korte muur. Dan is hij plat. De bodem flubbert er dan wat bij, maar dat is oké. Dan weer in een 8-tje draaien en erbij in de zak doen. Dichtristen en nóóit meer openmaken!
Loretta is De Mol. Punt.