help..kado baby 3 maanden
vrijdag 24 juli 2009 om 11:58
vrijdag 24 juli 2009 om 12:05
vrijdag 24 juli 2009 om 12:13
Ik vind Lief! sooooo overrated en uitgemolken.
Ze hebben bij de DA (ligt natuurlijk een beetje aan de grootte van de winkel) altijd wel kleine speeltjes, enzo. En anders inderdaad wat verzorgingsproducten, hoewel je daar weer wat voorzichtiger mee moet zijn, want niet alle babyhuidjes kunnen tegen geparfumeerde producten.
Het is dus je nichtje? De kraamvrouw is on tour en komt naar je toe deze zomer .
Ze hebben bij de DA (ligt natuurlijk een beetje aan de grootte van de winkel) altijd wel kleine speeltjes, enzo. En anders inderdaad wat verzorgingsproducten, hoewel je daar weer wat voorzichtiger mee moet zijn, want niet alle babyhuidjes kunnen tegen geparfumeerde producten.
Het is dus je nichtje? De kraamvrouw is on tour en komt naar je toe deze zomer .
vrijdag 24 juli 2009 om 12:16

vrijdag 24 juli 2009 om 13:11
Je hebt je nichtje nog nooit gezien en dan koop je een kleinigheidje bij DA? Sorry, er is misschien een reden voor; ik wil je absoluut niet veroordelen hoor. Maar mijn eerste reactie is wel gelijk: huh? Toen mijn schoonzusje van mijn nichtje beviel ben ik gelijk naar de kinderkledingzaak gecrosst om het mooiste pakje/jurkje te scoren dat ik vinden kon!
vrijdag 24 juli 2009 om 13:14