help..kado baby 3 maanden

24-07-2009 11:58 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is vast iemand die mij kan helpen, mijn schoonzusje komt vanmiddag met haar dochtertje langs en wegens omstandigheden hebben wij haar baby nog niet gezien, nou leek het me wel gepast om even een kleinigheidje te kopen maar er zit bij ons alleen een DA in het dorp
Ze hebben bij de da best leuke dingetjes. Plastic Sleutels een knuffeltje.
Dan kun je denk ik beter naar een ander dorp gaan waar wel winkels zijn als het echt iets voor de baby moet zijn.
Bij de DA hebben ze wel rammelaars
Een ander dorp is even geen optie ze komt over een uur en heb even geen auto vandaar
iets van natusan bedtime, bv zeep voor in bad, shampoo, olie of lotion.

ruikt echt heerlijk!
Lovelymissj, als ze er al over een uur zijn zou ik toch maar snel naar die DA gaan!
Is dat de enige winkel in jullie dorp? Of is er een boekenwinkel waar je een leuk boekje kan kopen?

Bij de DA kan je ook een lekker zwitsal-pakketje samenstellen. Mooi laten inpakken en evt een badeendje of leuk washandje erbij (als ze dat hebben) en je hebt een mooi kado!
Bij DA hebben ze ook Lief! verzorgingsproducten in een leuk pakketje, leuke knuffel /rammelaar van Difrax erbij en klaar ben je.
Ik vind Lief! sooooo overrated en uitgemolken.

Ze hebben bij de DA (ligt natuurlijk een beetje aan de grootte van de winkel) altijd wel kleine speeltjes, enzo. En anders inderdaad wat verzorgingsproducten, hoewel je daar weer wat voorzichtiger mee moet zijn, want niet alle babyhuidjes kunnen tegen geparfumeerde producten.

Het is dus je nichtje? De kraamvrouw is on tour en komt naar je toe deze zomer .
Koop ook gelijk even wat voor de moeder. Is voor haar ook wel leuk om iets van een ontspannende douchegel te krijgen ofzo. Die van thermen zijn heerlijk.

en voor de baby; ze hebben daar echt wel iets leuks; klein knuffeltje/rammeltje/speeltje en iets voor in bad ofzo.
pfff thanx dames het is gelukt, wat leuke speeltjes gevonden en een zwitsal pakketje. Ben alleen moeders vergeten maar daar haal ik nog wel even een kado bon voor.

Nou maar hopen dat ze het leuk vind
Je hebt je nichtje nog nooit gezien en dan koop je een kleinigheidje bij DA? Sorry, er is misschien een reden voor; ik wil je absoluut niet veroordelen hoor. Maar mijn eerste reactie is wel gelijk: huh? Toen mijn schoonzusje van mijn nichtje beviel ben ik gelijk naar de kinderkledingzaak gecrosst om het mooiste pakje/jurkje te scoren dat ik vinden kon!
mmmoi25, je hebt gelijk hoor maar er was tussen mijn man en zijn zusje een mega ruzie en die hebben ze gister avond uitgepraat vandaar dat ik niet veel tijd had om een groter kado aan te aschaffen en aangezien ze pas belde dat ze langs wou komen zit ik een beetje krap met de tijd.
Maar nu ga ik koffie en thee zetten want ze zal zo wel komen met mn nieuwe nichtje ben hardstikke nieuwschierig hoe ze er uit ziet nogmaals thanx!
Zie je nou wel, er is een reden voor. Zucht...haha!

Nou, als je nog tips voor leuke meidenkleertjes wilt; die heb ik genoeg, haha!

Fijn dat de ruzie uitgepraat is. Veel plezier straks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven