Help mijn peuter is al 2 uur wakker.

17-02-2020 23:53 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
... dus...

mijn man is in het buitenland en mijn twee jarige is sinds 21.45 wakker.

Geen koorts, niet verdrietig of bang, maar gewoon om de vijf minuten roepen over de gang.

Waarom!?

Dit doet hij noooooit.

Ik wil slapen!

Help!?

Gouden tip?

Knuffel anyone?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Peuter is om half een gaan slapen en heeft geslapen tot 7.00 dus valt nog wel mee allemaal. In ons bed slapen hebben we nooit gedaan, want dan wordt het veel spelen en weinig slapen. Maar vannacht wel veel geknuffeld en naast hem zitten en geruststellen.

Morgen brengt papa hem weer naar bed 😉
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
JenBarber schreef:
18-02-2020 07:42
En voor je het weet ligt je bed vol pubers.. moet je niet hebben natuurlijk.
Waarom niet? Gezellig toch?

Mijn kids zijn beginnende tieners en slapen regelmatig bij mij in bed. Super gezellig. Maar ja ik woon niet met mijn partner samen. Maar als.papa er niet is... waarom zou kind niet bij mama mogen slapen? Of ie nou 2 is of 20?

Ik ben bijna 40 en als ik bij mijn zusje logeer wel eens slaap ik ook gezellig bij haar in bed. Allebei in ons onesie. Super leuk, net als vroeger. En ze blijft dan net als vroeger net zo lang doorouwehoeren dat ik op het geluid van haar stem wegdommel (wij sliepen vaak op 1 kamer)... O nostalgie...
Alle reacties Link kopieren
abracadabra schreef:
20-02-2020 21:23
Waarom niet? Gezellig toch?

Mijn kids zijn beginnende tieners en slapen regelmatig bij mij in bed. Super gezellig. Maar ja ik woon niet met mijn partner samen. Maar als.papa er niet is... waarom zou kind niet bij mama mogen slapen?
Nee ze slapen toch echt in hun eigen bed, is voor iedereen beter. ‘s Ochtends komen ze lekker even bij ons in bed om boekje te lezen, filmpje te kijken en lekker te knuffelen. :heart:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Olina schreef:
17-02-2020 23:55
Neem je zoon bij je in bed hij mist je man,
Een kind voelt dat hij ver weg is.
Mijn kleuter inmiddels gaat ook altijd bij mij in bed als mijn vriend weg is van zijn werk. Duurt meestal een weekje, dus is het valt mee gelukkig :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven