Help!
zondag 20 december 2009 om 16:54
Hallo iedereen!
Ik ben helemaal nieuw hier maar lees al wel een tijdje mee op het forum.
Maar nu heb ik zelf hulp nodig...
4 weken heb ik sex gehad met mijn partner en ben al 3 maanden gestopt met de pil en ben altijd regelmatig ongesteld. Nu zou ik 11 dec ongesteld moeten worden maar dat gebeurde niet ik kreeg wel ontzettend veel krampen.. de 15de heb ik een zwangerschapstest gedaan en die was positief. de 16de heb ik de huisarts gebeld vanwege de buikpijn en die heeft mij gelijk doorgestuurd naar de gynaecoloog. daar werd ik onderzocht en hij kon niet echt iets vinden maar dat was omdat het zo pril was.. ik moest een urine monster inleveren en bloed af laten nemen. diezelfde dag gebeld voor de uitslag en de urine was negatief maar in mijn bloed zat een kleine hoeveelheid hcg hormoon. nu moet ik over 1 week weer naar de gynaecoloog dan wordt ik weer onderzocht.
Maar nu ben ik vanmiddag ongesteld geworden en niet zo'n beetje ook! Wat moet ik hier nu mee?? Het is zoooo onzeker allemaal!! Heeft iemand zoiets meegemaakt?? Ben ik nu wel of niet zwanger :-s ik wil het zo graag!!!
groetjes..
Ik ben helemaal nieuw hier maar lees al wel een tijdje mee op het forum.
Maar nu heb ik zelf hulp nodig...
4 weken heb ik sex gehad met mijn partner en ben al 3 maanden gestopt met de pil en ben altijd regelmatig ongesteld. Nu zou ik 11 dec ongesteld moeten worden maar dat gebeurde niet ik kreeg wel ontzettend veel krampen.. de 15de heb ik een zwangerschapstest gedaan en die was positief. de 16de heb ik de huisarts gebeld vanwege de buikpijn en die heeft mij gelijk doorgestuurd naar de gynaecoloog. daar werd ik onderzocht en hij kon niet echt iets vinden maar dat was omdat het zo pril was.. ik moest een urine monster inleveren en bloed af laten nemen. diezelfde dag gebeld voor de uitslag en de urine was negatief maar in mijn bloed zat een kleine hoeveelheid hcg hormoon. nu moet ik over 1 week weer naar de gynaecoloog dan wordt ik weer onderzocht.
Maar nu ben ik vanmiddag ongesteld geworden en niet zo'n beetje ook! Wat moet ik hier nu mee?? Het is zoooo onzeker allemaal!! Heeft iemand zoiets meegemaakt?? Ben ik nu wel of niet zwanger :-s ik wil het zo graag!!!
groetjes..
zondag 20 december 2009 om 17:06
JA, of het zijn innestelingsbloedingen. Die had ik ook, en dat was een heel erg verschrikkelijk bloedbad, maar in jouw geval gezien d ekrampen zou ik me er maar niet te veel aan vast houden dat het goed gaat. Maar we kunnen je allemaal wel iets vertellen, maar we weten allemaal niet of jij nog zwanger bent. Dus ga lekker een stuk wandelen met je man of lekker op de bank met een dekentje ene film kijken en vroeg naar bed zodat je morgen asl eerste aan de beurt bent.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 20 december 2009 om 17:07
Grappig hoor Paque_in_Pink.. Ik ben gewoon een beetje desperate.. en vraag gewoon wat jullie hiervan denken..
Ik ben al zo bang voor een miskraam.. de gyn zei ook al dat dat niet echt normaal is dat ik zo'n last van m'n buik heb...
Ik ga morgen de gyn bellen.. nu 'gezellig' naar een etentje
bedankt voor jullie reacties.. moest gewoon ff m'n verhaal kwijt..
Ik ben al zo bang voor een miskraam.. de gyn zei ook al dat dat niet echt normaal is dat ik zo'n last van m'n buik heb...
Ik ga morgen de gyn bellen.. nu 'gezellig' naar een etentje
bedankt voor jullie reacties.. moest gewoon ff m'n verhaal kwijt..
zondag 20 december 2009 om 17:14
Paque_in_Pink:
Maar ik vraag me echt af waarom je dit aan ons vraagt. wij kunnen dit toch nooit weten?
Het kon zijn dat iemand iets soort gelijks heeft mee gemaakt.. daarom..
Ik hoop gewoon dat iemand zegt dat ie zich in mijn verhaal herkent en zegt dat ik me geen zorgen moet maken.. ik weet ook wel dat jullie geen idee hebben en dat ik gewoon naar de gyn moet gaan.. maar zoals ik zei.. ben een beetje desperate.....
Maar ik vraag me echt af waarom je dit aan ons vraagt. wij kunnen dit toch nooit weten?
Het kon zijn dat iemand iets soort gelijks heeft mee gemaakt.. daarom..
Ik hoop gewoon dat iemand zegt dat ie zich in mijn verhaal herkent en zegt dat ik me geen zorgen moet maken.. ik weet ook wel dat jullie geen idee hebben en dat ik gewoon naar de gyn moet gaan.. maar zoals ik zei.. ben een beetje desperate.....
zondag 20 december 2009 om 17:23
Hier hetzelfde meegemaakt hoor. Niet met zoveel kramp gelukkig, maar een positieve test en een week later toch ongesteld. Helaas, miskraam/missed abortion/geen innesteling maar wel wat hcg aangemaakt. Noem het zoals je wilt, maar in ieder geval niet meer zwanger.
Heel sneu en verdrietig, zeker omdat je het graag wilt. En het is altijd een dooddoener waar je nu echt niets maar dan ook niets aan hebt; dit kindje had geen kans. Aan de ene kant geluk dat het meteen loslaat, want het kan ook na 13 weken bv gebeuren en dat is helemaal heftig.
Veel sterkte en hopelijk is het snel weer raak.
Heel sneu en verdrietig, zeker omdat je het graag wilt. En het is altijd een dooddoener waar je nu echt niets maar dan ook niets aan hebt; dit kindje had geen kans. Aan de ene kant geluk dat het meteen loslaat, want het kan ook na 13 weken bv gebeuren en dat is helemaal heftig.
Veel sterkte en hopelijk is het snel weer raak.
zondag 20 december 2009 om 17:30
maandag 21 december 2009 om 08:43