Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
Ja, rustig hier, want:

1) druk op het werk

2) heel klein beetje afstand nemen van het babygebeuren

Maar ik volg het nog wel hoor!

Hus, wat spannend was dat zeg. Kan me voorstellen dat je acuut in de stress schiet als je even minder beweging voelt. Gelukkig was alles goed!

Justdeb, 19 oktober he? Dat is een hele goede dag om je zoon geboren te laten worden. (of had ik een dochter gegokt?)

Ik zag Maya ook alweer op de hyves. Petje af hoor dat je ons van updates voorziet zo vlak na de bevalling.

En nee Rain, specu gaat nog niet piesen op 1 oktober. Ik denk (hoop) dat m'n ovutest vanavond positief is (gezien de slijmerigheid enzo, willen jullie nog meer details?), dus dan duurt het nog wel even voordat ik ga piesen. Maar ik zit dan wel op de tribune uiteraard!!

Marriss, hoe is't met de kater en de stoelgang?

Fanatic, leuke foto's op hyves!
Kijken jullie trouwens ook boer zoekt vrouw??

Kromme tenen zeg als ik die Wytze zie (horen doe je hem eigenlijk niet). Plaatsvervangende schaamte dat ik vlakbij Friesland woon...
Neej speecie ik kijk dat eigenlijk niet. Is op zondagen toch? Ik denk dat ik dan So You think you can dance & red mijn vakantie kijk....
specu, ik kijk bauer sucht frau, maar daar hebben er (gelukkig) ook veel boeren ondertiteling, kan ze ook nauwelijks verstaan!

momo, poeken door de apk gekomen?
Specu, heb weer een beetje hetzelfde als jij. Beetje afstand proberen te nemen. Maar is zo verdomde moeilijk. Ik vind het hele zwanger worden gebeuren echt helemaal niet leuk meer. Het is dat ik sexen zo lekker vind anders had ik dat vast ook niet meer gedaan. Nee, de lol is er eventjes vanaf. Hopenlijk komt het snel weer terug maar ben er wel een beetje bang voor.

Het is op het moment ook zo dat ik alweer krampen heb en dat heb ik altijd zo na mijn eisprong tot aan menstruatie dus denk alweer helemaal dat het weer niet gelukt is. Hoe lang moet ik nog wachten totdat ik ook een keer zwanger wordt....

Goed, einde van dit zeikbericht want er zijn natuurlijk ook leuke dingen....

BNTM is vanavond weer toch? Nou, daar ga ik dan maar eens voor zitten. Lekker ongegeneerd zitten zeiken op andere vrouwen hahahaha

Mariss, heb je het overleefd vandaag?

Part, is niet leuk dat je je verveeld. Ik heb nog wel wat klusjes voor je maar daar zul je ook niet op zitten te wachten. Wat heb je vandaag gelezen.

Ik ga ook eens een hapje eten maken. Wij eten lekker pannenkoeken vanavond!
Party, heb je niet nog bergen foto's die je kunt inplakken/digitaal album kunt gaan maken. Dit heb ik me voorgenomen voor als ik verlof heb, of als ik aan het eind geen puf/zin meer heb om te gaan sporten.

Nu is mijn project eerst de kinderkamer, eerst verfen etc., daarna de fröbel dingen, maar die kan ik hopelijk ook nog in mijn verlof doen.

Specu en rain, en voor wie hem verder nog nodig heeft:

Ik heb vandaag om mijn werk drie gebakjes gegeten (en er was niet eens iemand jarig..... ) dus ik heb eigenlijk echt nog geen honger....
Rain,tuurlijk komt 'het' wel weer terug!!!!Maar voor nu een dikke X.

Heb de Mannentester uitgelezen van Heleen van Rooijen.

Gw,Ik kan idd nog wel wat foto's gaan plakken.Heb bijna alle foto's wel op orde...Vindt dat echt een leuk karweitje en vooral tegenwoordig met de digitale albums!!!

Hier geen boer zoekt vrouw......speec
Trouwens lekker die gebakjes.......Ik krijg spontaan zin om iets te bakken.......
duitsers zijn zo fout qua gebak, vorige week hadden we ook al 4 van de 5 dagen gebak..... gewoon omdat ze zin hadden iets te bakken..... en ik kan natuurlijk niet nee zeggen en bovendien vinden ze dat ik goed moet eten....

Ik moet nog steeds de foto van ons huwelijk/honeymoon doen, straks bijna een jaar geleden en verder alleen nog ijsland, dus ik vind dat ik ook best goed bij ben, maar die 2 albums wil ik echt tijdens mijn verlof gaan maken.
ja gw, poezen zijn weer goedgekeurd! ben trots op mijn aapjes, zo goed hielden ze zich. Mijn DA is altijd zwaar verliefd op ze.
BNTM is idd vanavond !!! Ik ga er ook lekker voor zitten, vind het altijd leuk om naar die hysterische wijven te kijken (ze krijgen make overs vanavond) en daarna ga ik lekker Project Runway/Catwalk kijken.

Zometeen lekker broccoli eten en daarna op naar de VK !

Rain, meid. Ik vind het zo ontzettend klote voor je... ik wou dat ik iets tegen je kon zeggen of iets voor je kon doen om het beter voor je te maken (en voor alle anderen natuurlijk die sexen tot ze een ons wegen...)
mijne is ook altijd weg van de mijne (of zouden ze dat bij iedereen doen?) en hij moet altijd lachen om de naam van onze kat (zowel voor als achternaam zijn voor duitsters niet fatsoenlijk uit te spreken).
Nou gw...ik ga morgen zeker iets lekkers bakken!

Als je verlof hebt kun je ook echt tijd in je albums stoppen....heerlijk dat worden mooie albums.
haaai liefies, ik ga lekker ff bijlezen en bijbeppen en dan mijn eerste avontuur (ahum) bij de VK eens hier neerplempen....
Gister ook BNTM gekeken: Tessa is echt heel irritant en opgefokt zeg! En Justine vind ik eigenlijk normaal best een raar gezicht hebben. Maar haar foto's zien er wel goed uit. Dan denk ik: misschien kan ik ook wel topmodel worden

Rain: ik begrijp je zo goed. Ik ben hier ook een beetje moe van alles. Ik wil zoo graag zwanger worden, maar het gevoel overheerst nu vooral dat het toch wel weer niet zal lukken...
Annika;jij ook al???Dikke X voor jou
Speec, Rain en Annika: voor jullie alle 3 even een hele dikke knuffel

En natuurlijk ook voor alle anderen die er een nodig hebben!!

Speec: ja 19 oktober ja... K ben echt zoooooo nieuwsgierig of wij een jongen of een meisje krijgen

Becky: ben benieuwd naar je verhaal van de vk.

GW en party: ik ben nu tijdens mijn verlof ook bezig met foto's plakken en digitale albums maken, leuk om te doen en goede bezigheid

Ook heb ik nu een nitendo ds te leen, werkt ook wel verslavend moet ik zeggen.

Ga zo even de foto's van onze babykamer op hyves zetten!
De foto's staan erop!!

Ga nu eerst ff wat andere dingen doen, kom later nog wel ff terug denk ik!
becky, waar blijft je vk avontuur?

justdeb, mooi geworden hoor jullie kamertje!
@ momo, wb het testen op 1 oktober, dan ben je gewoon al twee dagen overtijd dus dan is het wel spannend natuurlijk.

Wel spannend al die piezzertz, ik ga voor iedereen raak! Fijn dat de poezen weer door de APK zijn.

@ marriss, goed weekend heb jij gehad zeg! Wel lekker zo'n stapweekendje! Dat echte op stap gaan heb ik niet echt vaak meer gedaan sinds ik met vriendlief (1 oktober anderhalf jaar dus.....een dag met veel positive vibes!!).

@ husky, jeetje wat een weekend, maar mag het nou wel of niet, naar de chiropractor? Maar fijn dat die kleine van jullie het nog gewoon doet! En ik kan me helemaal voorstellen dat het nogal vermoeiend is, een hele dag fietsen.

@ party, lijkt me vreselijk dat je je verveelt. Nu moet je echt op zoek naar een hobby, lastig hoor. Maar taarten bakken is natuurlijk een goed begin.

@ fanatic, hopelijk alles goed bij de vk? Enne, ik kijk ook erg graag So you think you can dance, gister niet gezien helaas, maar vanavond laat de herhaling! En vanavond BNTM en project catwalk, vriendje mag wel aan het werk blijven

@ specu, en en en een positieve ovulatietest? *duimt verder*

En dat afstand nemen, kan me helemaal voorstellen, maar toch is het moeilijk he.

@ rain, pannenkoeken! Jummie! En de lol is er af, logisch, het is ook stom, sexen op commando en zo. Tijdens onze vakantie was het ook echt anders dan thuis met ovutestjes.

@ gw, haha wat een taart zeg! Daar hou ik echt helemaal niet van en nu moet ik er ook niet aan denken zeg. Je bent lekker bezig met frobelen en zo. Mijn moeder vroeg of zo ons boxkleed moest/mocht maken, graag, dat vind ik leuk, een origineel boxkleed.

@ annika, ook jij een dikke knuf! Het komt echt wel goed! Ondanks dat je daar natuurlijk niets aan hebt.

@ justdeb, leuk je hier wat vaker te lezen, en goede foto van jou op hyves. Van voren zie je niet eens dat je zwanger bent! En ben benieuwd naar je kamertje.

@ riz, hoest met jou? Spannende en emotionele tijd komt eraan he. Nog even, het stel waar ik het wel eens over heb gehad die hun kindje zijn verloren met 38 weken zwangerschap, die zijn weer zwanger, echt zooooo leuk voor ze! Omdat ik wel eens een kaartje wilde sturen maar het hypocriet vond omdat ik zwanger ben, heb ik ze een kaartje kunnen sturen omdat ze weer een kindje verwachten. Ze zijn iets verder dan ik. Binnen een jaar na het overlijden van hun eerste wordt de tweede geboren. Spannend.

ff plakken.
Vandaag dus naar de vk geweest, eerst alle medische dingen maar eens op tafel gelegd, dat was nog best veel eigenlijk. Bloeddruk goed, bloedonderzoeken goed (yesss), gewicht aan de lage kant en verder had ik niet veel vragen. Toen gehad over de cyste en die gaan we tijdens een bezoek aan de gynacoloog met 16 weken nog maar eens checken. Echt een pak van mijn hart!

Voor het schema: 26 oktober vk en 16 oktober nekplooimeeting. Dan ergens half november die 16 weken echo. En woensdag weer naar het EMC voor de 3d echo.

Begin wel iets meer last te krijgen van misselijkheid, en het is nog niet zo erg dat ik heb wel fijn vind, namelijk een teken van zwanger zijn. Deze week die kleine van ons inschrijven voor kdv en kraamzorg. Woensdag ben ik 9 weken en als alles het dan nog doet (waar ik vanuit ga natuurlijk ) ga ik dat regelen.

Offtopic, meen ik heb nog veeel te veel vakantieuren (220 uur, is nog 5.5 week) staan, en ik wil eigenlijk wat extra meenemen naar volgend jaar, ivm verhuizing (ga ik vanuit) en die kleine. Nu moet ik daar een plan voor schrijven hoeveel ik nog ga opnemen en hoeveel ik mee wil nemen. Gedoe allemaal.
Nu heb ik nog wel een vraag aan jullie, ben ik vergeten bij de vk, maarre ik wil graag nog naar een concert van de Golden Earring in november, mag ik dat nou wel of niet doen?
En het licht moet hier gewoon al weer aan bah het wordt veel te vroeg donker buiten.
becky, ik ben nog wel naar U2 geweest toen ik zwanger was, maar ik zou niet voor veldkaarten gaan (weet niet of ze dat hebben bij golden earring) enige waar je aan moet denken is dat de muziek een beetje hard is en dat je kind dat vanaf een week of 17 ook hoort. Tja, als jij je verder toch goed voelt, waarom niet? Gewoon niet recht voor een box gaan staan.

En fijn dat je nu toch al eerder ter controle mag voor je cyste, had je vk nog gezegd waar die cyste nu precies zat?
gw, de cyste zat rechts dorsaal (in medische termen ) recht in mijn rug begreep ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven