Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
Hai !!! Nou alles was goed bij de verloskundige. Ben nu 1 kilo aangekomen in 1 maand, dus ik ben weer terug op het gewicht waar ik mee begonnen ben.(dus eigenlijk ben ik voor mezelf nog steeds niets aangekomen.

Bloeddruk was ook goed, aan de lage kant, maar ik heb er geen last van. Hartje klonk ook heel goed Dus eigenlijk alleen maar positieve berichten !
fijn fanatic. en hoe was het met schoonma?

heej yaya, aan jezelf blijven denken he!?

ik durf het bijna niet te hopen, dat dit een symptoom kan zijn. maar ik zat net te googlen wat er toch bedoeld wordt met die pijnlijke borsten waar iedereen het over heeft als ze net zwanger zijn. en dat klinkt toch wel een beetje hetzelfde.... branderig gevoel aan de zijkant zeg maar... nouja, pessimistje in mij gaat van het ergste uit.
GW, wat leuk, een bericht vanaf schier. fijn dat je de rust daar goed vindt!

en duvel, wat fijn dat alles goed gaat met jullie! doe lekker rustig aan!
erine, wat waren jullie mooi!!!
momo, schoonma komt misschien morgen. Vandaag is ze zowiezo niet geweest. Ach we zien wel hoe ze gaat doen...
Hoi allemaal, leuk om van iedereen weer te lezen en tof Kath dat je er weer voor gaat! er is inderdaad altijd wel wat waardoor het 'niet uitkomt' maar ja, blijven uitstellen is natuurlijk ook geen optie. Momie, spannend die voortekenen, ik hoop het echt!!! Trouwens, ik krijg de indruk (duveltje, husky) dat er nogal wat werkgevers lastig doen! Kan me daar vaak boos om maken! Grrr...

Ik, dat is schrikken zeg, beetje aan de vroege kant.... Doet mij ook weer met de neus op het feit drukken dat het elk moment al kan gebeuren (terwijl ik nog moet verhuizen, maar dit door omstandigheden steeds nog maar niet kan). Je zult nu wel op ongeveer 34 weken zitten, dus mijn vraag is: waarom wordt het zo hard geprobeerd tegen te houden? Want in principe moet je kindje makkelijk kunnen leven nu. Even googelen:

34 weken zwanger

Alles werkt al voldoende. De nieren kunnen het op eigen kracht redden, en ook de longetjes zijn zo goed als klaar. De levensvatbaarheid buiten de baarmoeder is erg goed. Zo'n 99% van de baby's die in deze week geboren worden, overleven zonder veel problemen buiten de baarmoeder. Het hangt onder andere van het gewicht af of hij nog eventjes de couveuse in moet om aan te sterken.

De baby kan het verschil tussen licht en donker makkelijk onderscheiden, want de oogjes doen het al perfect.

We denken aan je in ieder geval!!

GW geniet nog lekker op Schier he!

Speec zal ook wel terugkomen een dezer dagen toch?

Mexx alles nog rustig in je buik?

O ja, ik had een echo vorige week vrijdag (32 weken). Baby is 42 cm, netjes volgens mij!! Alles gaat prima hier. Liefs aan allemaal!
Shame on me, nog gefeliciteerd Erine en geniet van de wittebroodsweken! VEEL GELUK!
Goedenavond,

Ben benieuwd naar een foto van t kamertje husky! Grrr lastige baas die van jou zeg, bah, groot gelijk heb je!

Deb, wat fijn dat alles goed gaat, ja dat vocht lijkt me wel minder ja!

Haha Rainbow, ja stel je voor dat je gaat trouwen!!

Heeeuul lief Momie die smeilie..

Wat een gezelligheid hier gister!!

Spannend Mexx, ben zo benieuwd! Ik gok trouwens op een meisje voor de Mexxies, wie gokt er mee ???

Zullen we bij de adresgegevens op hyves telefoonnummers bij zetten (voor wie wilt) Wil ook wel graag op de hoogte blijven….

Joehoeee Kath doet weer meee!!!

Ooh Ik wat naar zeg een hele dikke knuffel van mij, en zal heeel hard duimen!

Eum Marriss leukste moment van de dag eeeuhm samen lunchen met de gouden ei meisjes???

He daar is gw. Lekker daar in Schier???

Goed om te horen Duvel!

Wat fijn Fantic!

Wat goed Leo, altijd leuk om je even van je te lezen!

Ooh wat was het heerlijk weer gister (bedankt voor het duimen). Was echt een super dagje. We hebben drie daagjes Zeeland cadeau gekregen. Joepie we gaan op huwelijksreis….

We vetrokken morgen en moet nog alles inpakken, hihi. Dus ik meld me even af voor de komende drie dagen. Lief dat jullie nog even aan ons gedacht hebben!

Heb al een foto op hyves gezet, kunnen jullie even spieken.

Vandaag trouwens bloed dus geen moed meer, heel jammer. Maar ander geluk overheerst nu.

Slaap lekker lieffie’s…..

Ooh en voor de komende vakantiegangers die ik ga missen; een hele fijne (vruchtbare) vakantie, geniet ervan en kom weer goed thuis!! Dikke kus…
Thanks Leo , al gesetteld in jullie nieuwe huisje???
Erine, gefeliciteerd met je huwelijk! Heb je gehuild bij de ceremonie?

Ik, balen dat je opgenomen moest worden. Ik hoop dat de bevalling nog even uitgesteld kan worden. Heb je ook last van bijwerkingen van die weeënremmers?

Husky, goed gedaan. Soms wel lekker hè om je werkgever met de mond vol tanden te zetten.

Momo, mijn buik(je) komt nog niet in de buurt van die van Charlotte (hyves) maar ik begin het wel te merken. Vooral als ik zit en voorover buk zit er echt iets tussen. En het bijwerken van de bikinilijn wordt iets lastiger (die broek moet zover omlaag bij de verloskundige dus ik wil het wel een beetje bijhouden).

Duvel, kun je de laptop al op je buik leggen?

Annika, je hebt gelijk. Ik heb wel meegelezen maar niet veel gereageerd. Probeer mijn leven te beteren Onze computer is verhuisd van de woonkamer naar de zolder (i.v.m. box straks) en ik zit nu in de puinzooi omdat vriendlief bezig is om een extra slaapkamer (we hadden er maar 2) op zolder te maken.

Fanatic, fijn zo goed nieuws bij de verloskundige. Je kunt weer even vooruit. Heb je de nieuwe afspraak over 5 weken of zit er al een kortere periode tussen?

Leonor, was bij jou de echo nou standaard bij elk bezoek? Ga zo door. Jullie baby’tje hoeft nog maar een paar centimeter te groeien.

Polleke en Erine, heel veel succes met piezen.

Voor de anderen een vette
@ Erine: Gefeliciteerd! hoop dat je een mooie dag hebt gehad.

@ Ik: Hoe gaat het met; wel schrikken! Wel fijn dat je nu in een 'beschermde' omgeving bent.

Ik was tijdens de aanrijding aan het fietsen, klapte er achterop. Nu is alles weer redelijk normaal gelukkig. Maar kon echt een paar dagen mijn armen niet gebruiken. Gelukkig deden mijn benen het toen wel alweer, hahaha.

Nog geen nieuws op piesgebied. Dit is de 30ste dag van mijn cyclus en over het algemeen heb ik een cyclus van 29 a 30 dagen. Spannend dus.

Dank je voor jullie lieve berichten. Ik heb besloten maar gewoon zelf af en toe te vertellen hoe het gaat. Wat meer openheid geeft mss aanleiding tot het uit henzelf vragen hoe het gaat.

Morgen (of nu net eigenlijk) is mijn vriend jarig. Ik ben vrij en heb een soort speurtocht door de stad gemaakt. Hij krijgt de hele tijd enveloppen met de volgende plek waar we heen gaan. En aan het eind van de rit wachten zijn vrienden ons op in de kroeg. Heb er zin in!

Ik hou jullie op de hoogte van hopelijk niet verschijnende bloedperikelen...
polleke wat leuk die speurtocht! dat had ik ook wel willen verzinnen spannend al dag 30, ik ga heeeel hard voor je duimen!

erine wat leuk dat jullie een paar daagjes weg gaan, heeeel veel plezier! (ook al lees je dit misschien niet meer voor je weggaat). heb hyves ook nog even gelezen voor jou, en wat een mooi plaatje jullie foto!

ik doe mee hoor met het uitwisselen van telefoonnummers! blijf ook errug graag op de hoogte van jullie laatste nieuws (niet te verwarren met nieuwsgierigheid trouwens )

fanatic fijn dat alles goed was bij de verloskundige! wel een beetje jammer he dat je schoonmoeder dan nog niet langs komt meteen die avond. nou ja, misschien maakt ze het vandaag allemaal goed, ik hoop het voor je!

hey murron goed je weer te zien! moet je vriend nog veel doen om die slaapkamer te verbouwen? hebben jullie nu vakantie?

en leonor is er ook! ook bij jou alles goed gelukkig! jullie krijgen daar wel vaker een echo he? krijg je er nou nog weer 1 of is het nu de laatste weken wachten tot je straks zelf echte foto's kan maken?

gw leuk dat je op schier nog effe aan ons denkt en fijn dat je een relaxte vakantie hebt! ga zo door!

momo dat klinkt spannend die voortekenen! zou toch helemaal super geweldig zijn, ik ga ervoor! 6 augustus is nog precies een week, hmm hoeveelste dag van je cyclus is dat dan? *gaat nog harder voor momo duimen*

yaya heel goed dat je dat niet accepteert hoor, je bent je baas toch al hartstikke aan het helpen doordat je nog steeds nachtdiensten doet terwijl dat eigenlijk niet meer hoeft. succes! laat effe horen hoe het gesprek gegaan is!

duvel bij jou ook alles goed bij de verloskundige, mooi zo. lekker avondje gehad gisteren?

marriss wat is het antwoord geworden voor het personeelsblaadje?

nou ik ga eens een poging doen aan het werk te gaan, na de controle bij de verloskundige kom ik me wel weer even melden.
Goeiemorgen meisjes,

Ik zie dat bijna alle "verloren vievertz" zich weer even gemeld hebben. Leuk! Heb alleen geen zin om uitgebreid te reageren want voel me emotioneel even niet zo fijn op het moment. Had namelijk gisteren ineens een heel klein beetke bruin slijm en aangezien dat meestal de voortekenen zijn voor mijn naderende ongesteldheid is het dus wederom niet gelukt om zwanger te raken. En daar baal ik op het moment behoorlijk van. Ik wil het zoooooo graag, en ben zooooo bang dat er iets aan de hand is dat ik het even niet zie zitten op het moment. En tegelijkerijd baal ik daar dan weer van want ik heus wel dat ik pas 9 maanden / 10 rondes bezig ben en dat het wel een jaar kan duren maar toch....

Sorry hoor voor mijn egobericht.
knuf voor rain!!

husk, vandaag is dag 27.

voor de rest: zwaai!

heb echt heel rot geslapen en uiteindelijk verslapen, heb nu een knijter van een hoofdpijn. kom op kantoor, echt IEDEREEN is er al, ook die normaal laat zijn (en zo laat was ik niet eens). bah.
ik lees op hyves dat mexx bevallen is!! een jongen!!! dikke feli meis!

wauw onze eerste forum baby!! en eergisteren was ze hier nog vrolijk met "nog niks aan de hand" super zeg, mexx gefeliciteerd!! zo even hyves checken!

rain voor jou een hele dikke omdat je je zo rot voelt, ik laat de cliche's dat ongesteldheidstekenen ook zwangerschapstekenen kunnen zijn even achterwege. het is ook gewoon ontzettend moeilijk om geduld te hebben als je het zoooo graag wilt...

momo sterkte met de hoofdpijn! is niet leuk..
Blokkering weer opgeheven?!?! Prima!!

Rain

Moom, irritant he als je wekker gaat na een klote nacht! Hier ook weinig geslapen van het onweer... maar goed, met het idee dat dit mn laatste dagje is voor de vakantie kon ik wel aardig mn nest uitkomen

Sjee, die stekende borsten, zou het zou het zou het?? Ik hoop het zoo!!

Leo, fijn dat alles goed gaat!! Gaat snel zeg, 32 weken alweer. Er komen echt spannende tijden aan!!!

Erine, kan nu niet op hyves, maar ben erg benieuwd. Ga vanavond even spieken. Fijn dat het zo'n mooie dag was, en wat leuk dat jullie een honeymoon hebben gekregen!! Geniet ervan

Hier ontopic geen fuk te melden maar het kan me even niet zoveel schelen, ik ga morgenavond op vakaaaanttiieeee!!! zo'n zin in!! Ga tijdens de vakantie nergens aan denken en veel seksen, en dan begin ik -indien nodig- in september weer met ovutesten...

Goed, ga laatste dingetjes doen voor de vakantie (laatste telefoontjes enzo...) Baaai!!

Ps: IK, hoop snel weer van je te horen / lezen!!!! Heel benieuwd hoe het nu gaat
marriss, heb je mijn sms niet gehad? je leest zo over het ubernieuws heen!!!
Aaaahhhhh een baaabbyy!!! Geweldig!!

Dikke gefeli Mexx en Mexxman!
Ja sorry, had mn reageerscherm te lang open (kwam tussendoor telefoontje binnen) waardoor ik het gemist had... maar nu lees ik het op scherm én telefoon. Super!
hahahaha, ik dacht al, faalt het hysterie alarm nú al?

mijn dag is gelijk goeder, weet je dat? ben echt blij voor mexx en mexxman!
Denkt dat je mijn sms per direct wist Moom
die zin snap ik niet. moet ik je sms wisten als in weten of als in wissen?

kwartje valt. nee hoor, ik doe met liefde een tweede poging. i love bringing hysterical news. dat het de ontvanger niet lijkt de boeien, trek ik me mooi niets van aan

* DJ Momo heeft enorm de neiging om allemaal hysterische blauwe plaatjes te gaan zoeken en neerzetten enzo!
wist als in wissen. ivm allergie
quote:DJ Momo schreef op 30 juli 2009 @ 10:03:

DJ Momo heeft enorm de neiging om allemaal hysterische blauwe plaatjes te gaan zoeken en neerzetten enzo! Mie toe!! Ik zeg: DOEN! We hebben wat te viieerren!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven