Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
Tja ,dan wordt die camping niets..Ik zat net ook even te kijken en hij toch best wat uitgebreid sinds wij er zijn geweest!

Dan heb ik de tip...Maar nee helaas die camping ligt in Luxemburg...Da's natuurlijk weer te dicht bij
Nou ik zoek ook nog een bestemming voor volgend jaar party, dus namen van leuke campings zijn altijd welkom

Nieuw topic 'we willen een baby, en nu?'

Mn eerst ingeving was uiteraard: NEEEEEEUUUUUKEEEENNN!!

maar heb een iets diplomatieker antwoord gegeven, goed he
hahahaha marriss, ik zag hem ook! en er is al een zo'n reactie gegeven inmiddels, zag ik.
Is er nog een plakkie cake over??
Vind het eigenlijk wel een goed idee als ik mijn mobiele nummer even achterlaat via hyves, want ik ben natuurlijk wel benieuwd naar de allereerste baby van ons topic!! En ik ben heeel benieuwd wat GW 10 aug. te horen krijgt, en nieuwe zwangeren enzo...als jullie het dan kunnen permitteren om af en toe een smsje naar Frankrijk te sturen Hoeft niet allemaal hoor één is genoeg. Stel je voor dat ik 24 mensen terug moet smsen vanuit Frankrijk!!
Oke,de camping heet Camping Officiel.Is dus een camping met ong 100 staanplaatsen en erg rustig..Geen animatie..lekker bij een beekje en een gezellig dorpje op loopafstand.

Deze camping ligt in Clervaux...Heb er zelf 17 jaar gestaan en mijn ouders staan er nu nog met het gevolg dat wij er ieder jaar nog eens een weekendje gaan logeren.

Ha ha ik had je reactie ook al gezien ....We willen een baby en nu??pff
Rain,voor jouw heb ik het kontje bewaard....
quote:Marriss schreef op 28 juli 2009 @ 13:55:

Vind het eigenlijk wel een goed idee als ik mijn mobiele nummer even achterlaat via hyves, want ik ben natuurlijk wel benieuwd naar de allereerste baby van ons topic!! En ik ben heeel benieuwd wat GW 10 aug. te horen krijgt, en nieuwe zwangeren enzo...als jullie het dan kunnen permitteren om af en toe een smsje naar Frankrijk te sturen Hoeft niet allemaal hoor één is genoeg. Stel je voor dat ik 24 mensen terug moet smsen vanuit Frankrijk!! marriss, oom albert betaalt mijn rekening, dus is voor mij echt geen bezwaar.
Party, bedankt...ik vind kontjes altijd het lekkerst!

Mariss, wanneer ga je precies weg dan? Meteen de 3e?
Ja dat wist ik Rain,ik vond jouw echt een kontjes type

het gaat weer eens nergens over,ga maar even naar de Appie om te kijken wat we gaan eten vanaaf...
Rain, we gaan vrijdagnacht rijden. Komen denk ik de 21e weer. Moet de 26e weer werken. Dus lekker drie weken weg, heb er zoo'n zin in! Hebben ook net een nieuwe tent gekocht, echt een enorme, met een mooie luifel ervoor die tot op de grond komt aan de zijkanten. Daar houden we het met gemak drie weken in uit... zo blij mee!

Ben in mn pauze ook even bij appie geweest, komt vanavond een dinnetje eten, het wordt pangasiusfilet uit de oven, gegratineerd met romatomaten en feta, op een bedje van aardappelpuree, geserveerd met verse brocolli
Oh nog eerder dus! Nou lekker hoor 3 hele weken in Frankrijk!

En we houden je wel op de hoogte als je je mobiel achterlaat. Komt helemaal goed.

Specu is trouwens ook weer bijna terug! En ik hoop voor haar dat ze met z'n drietjes terugkomen!
oooh, marriss, wij vertrekken pas de 22e!
Ooohh nou dan kan ik je op de valreep nog een paar tips geven. Wij gaan in ieder geval op loopafstand van Bayeux overnachten, schijnt een leuk plaatsje te zijn.
Hee dames!

@ fanatic: DIE HEBBEN WIJ OOK!

Hier is er nog niets aan het handje, althans, het is wel flink aan het rommelen, maar goed, dat doet het al een tijdje en verander je niets aan. Net weer bij de VK geweest en alles is goed! Heeft nog maar weinig ruimte daarbinnen!

@ Erine! Geniet vandaag!!!!

Liefs, mexx
Hey Mexx! Spannend hoor! Heb net al mobiele nummers met Moom uitgewisseld zodat ik op mn vakantie adres wel op de hoogte blijf van jouw wel en wee(en!)

Ik ben diep verontwaardigd. Hebben ze op mn werk, zomaar ineens, zonder vooraankondiging oid, zo ineens het forum geblokkeerd $%)(%^)#%^ GRRRRRR

Nou kan ik niet meer WOGgen
wat, marriss! dat is echt schandalig!!! nu kan je helemaal niets meer, niet meer hyven, niet meer forummen. tsjk.

ik hoop trouwens dat ik je enorm veel mag gaan lastig vallen tijdens je vakantie!
ohja, en mexxie. wanneer mag je weer terug komen bij vlosje? en deed ze nog uitspraken over hoe lang ze dacht dat het nog ging duren??

geestig dat fanatic en jij dezelfde spulletje hebben!
iedereen..

Heb ff bijgelezen, jullie waren actief bezig vandaag zag ik.. Kan helaas op mijn werk overdag niet internetten...

Kom alleen even gedag zeggen, morgen kom ik weer reageren... Nu geen tijd voor.

Moet morgen ook weer naar de vk..

Fijne avond nog!

* is weer weg*
Oef, weer bijgelezen na een paar daagjes afwezigheid, maar hallo, t hoort komkommertijd te zijn hoor! De kranten zijn de helft dunner en t nieuws de helft korter, dus ik zeg: stop der een kurk in!

Jeeeeeeeeeh Erine leeft niet meer in zonde!! Gefeliciteerd meid, ik hoop dat het een te gekke dag was! T weer zat in ieder geval mee (tenminste, hier in t noorden wel!).

Wat leuk dat iedereen zich toch blijft melden, ook al duurt het soms even. We zijn wel een stel trouwe forummers zeg! Leuk hoor!

Ik moet nog een paar daagjes werken en dan gaan we weg! Ik heb er zo veel zin in!! En ik ben er ook zo hard aan toe! Ik kroon mijzelf bij deze tot WOG-koningin, want ik krijg werkelijk niets van mijn handen in deze tijd. En mijn hele agenda is leeg, vreselijk! Als ik ergens niet tegen kan, is het wel on-drukte..

Met mij dus alles goed, ik heb in ieder geval besloten dat we na de vakantie weer lekker gaan prijsschieten voor een baby, want als ik mij aan moet passen aan mijn werk, dan ben ik over 8 jaar nog niet bevallen! Dus ik ga gewoon mijn eigen gang, en ze dealen er maar mee! En dan kan ik ook weer gezellig met jullie meestressen!

Denk aan jullie allemaal:

Mariss, fokking irritant, dat de hele tijd ongesteld worden als t niet de bedoeling is! (mijn ongesteldheid, of eerder bruine drab, is na zo ongeveer 50 dagen gestopt, dus dat scheelt!). En waar moet ik tekenen voor de petitie die jou toelaat om te forummen opt werk? Ik zie m wel voorbij komen!

Mexx, spannend zeg, onze eerste forumbaby!! Ik hoop dat de laatste loodjes meevallen en dat de bevalling er een uit het boekje wordt!

Moom: vlosje vind ik echt een ranzig woord! Ik stel een ban voor! Maar daarentegen wel the utmost respect voor jouw tabel-art! Jompels zijn bijzonder goed gedresseerd! (B.t.w. Mariss, ik denk inderdaad dat Momo al tijden op jouw functie zat te azen en zo supernoncha even tussen neus en lippen door aanbiedt om het van je over te nemen.. Het is gewoon een forum-coup geweest!)

GW: lekker op vakantie begreep ik? Niet fijn dat ze je zomaar zo zenuwachtig maken.. Alleen maar happy thoughts is de bedoeling! Hug voor jou!

Husk, tromboseverhaal klinkt niet fijn! En nachtelijk eerste hulp bezoekje ook niet.. Hoop dat het mee blijkt te vallen!

Riz, te gek, een zusje voor Lois! Ben helemaal blij voor je!

Rain, Londen is cool! En mexicaanse griep is uncool, maar 12.000 nieuwe gevallen in Londen per dag lijkt me wat overdreven.. Of heeft die gast van Harry Potter iedereen via het witte doek geinfecteerd?

Party, jij hebt t druk met je nieuwe high tea business hier!

Leo, alles goed gegaan met verhuizen? Jemig man, al de 32e week, dat gaat echt heel hard!

Fanatic ook lekker aan het babyshoppen merk ik! Doen ze dingen zoals babybadjes niet in de uitverkoop?

Ik koop me helemaal leip de laatste tijd. Gisteren een spijkerrokje gekocht van Kuyichu, een spijkerbroek van G-star en een t-shirtje van Gsus voor (jawel!) 89 euri's. Achterlijk toch? (I love it when a plan comes together!)

Poll, grappig dat je helemaal relaxt van de prikker terugkwam. Misschien moet ik dat ook eens proberen! En hoe gaat t nu, nog last van je aanvaring? Heb je al iets meer gehoord over je onderzoeken of nieuwe aanknopingspunten?

Ik, rustig aan hè! Ze mag echt nog wel even blijven zitten! Typisch een vrouw he, weer zo ongeduldig om geboren te worden..!

Maya, gefeliciteerd met je nichtje! En is t nou een keer klaar met al dat geklus??!

Nou vruchtbare vriendinnetjes, welterusten!

Liefs, Kath
hey kath, leuk dat je er weer bent, en meteen een hele roman geschreven. leuk dat jullie er na de vakantie toch weer voor gaan, spannend!! dat het op je werk nooit uit komt is ook zo, zo zie je bij mij maar weer hoe eerst makkelijk en dan opeens moeilijk ze kunnen doen. om 10 uur weer gesprek vanochtend!

erine hoe was het, hoe was het??? hoe voel je je als getrouwde vrouw gefeliciteerd meid!

deb succes bij de vk vandaag!

marriss wat een stom gedoe zeg, het forum blokkeren... wie verzint zoiets...
hoi dames. hier een korte update. ik lig sinds maandagavond in het ziekenhuis aan de weeenremmers. heb vanacht eindelijk vier uurtjes kunnen slapen want mijn buik was eindelijk rustig. ondanks de medicijnen blijven de weeen nl.komen voel me emotioneel momnteel net een wrak en ben erg ongerust. met de baby gaat gelukkig alles momenteel goed. ik probeer jullie voor zover mogelijk op e hoogte te houden.
oooh ik dit had je je niet voorgesteld bij de laatste loodjes natuurlijk. maar gelukkig gaat alles met de kleine goed! en je bent wel op een plek waar alle zorg ook direct voorhanden is! maar dat neemt niet weg dat je ongerust bent natuurlijk... heel veel sterkte meid, ik hoop dat je een beetje kunt slapen nog en we denken aan je!
Ooohh jee, IK!!! Aan de weeenremmers... was dat gerommel dan toch een voorbode ofzo?

Wat schrikken zeg. Gelukkig gaat het goed met de baby. Niet teveel zorgen maken, jij en je dochter zijn in goede handen. Zet 'm op meid!! Hele dikke knuffel en kus!!
Ooooh lieve Ik, wat vervelend zeg! Maar zoals hierboven al is gezegd ben je in goede handen en is er met je dochter niets aan de hand. Heel veel sterkte. Dikke knuffel voor jou.

Kath, wat leuk dat jullie er na de vakantie weer voor gaan! Inderdaad, kun je weer lekker met ons mee stressen.

Deb, succes vandaag! Wel even laten weten hoe het was he?

Werkse vandaag, voor diegene die moeten werken. Zal weer een WOG dagje worden denk ik zo!! Ik ben vanmorgen thuis aan het werk en vanmiddag vrij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven