Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
Mornin!

GW, beetje lekker kunnen slapen?

Hier geen nieuws. Ga vandaag lekker vakantiespulletjes uitzoeken, heerlijk die voorpret. Nog een weekje, jiehoe!

Fijne dag maissies!

Oh moom, misschien nog even voor het schema, ik gebruik nu Duphaston en ik word als het goed is 1 aug. ongesteld. Een soort 'nep'bloeding door de Duphaston. 1 aug. is precies 4 wk na mn vorige menstruatie dus: regelmatige maand, jeuj! Of dat dan ook doorzet zonder duphaston betwijfel ik nog, maar ok.
Gisteren als een blok in slaap gevallen, werd om 4 uur wakker omdat ik moest plassen, daarna helaas wel een hele tijd wakker gelegen....

En toen mijn collega vanochtend vroeg hoe het met de echo was begon ik natuurlijk meteen te huilen. Ben geloof ik een beetje een emotionele tijdbom op dit moment.

Wel een aantal positieve ervaringen gelezen op mijn topic erover, dus ik heb wel hoop dat het goed komt. Ik wil vanmiddag nog even langs de gyn, ze is dan nl. in ons ziekenhuis om consulten te doen en ik wil gewoon nog even wat kleine dingetjes vragen zodat ik hopelijk nog iets geruster dan op vakantie kan gaan!
hey gw wat een verhaal, heb je de gyn nog gesproken vanmiddag? hopelijk kon ze je nog iets meer gerust stellen. gaat vast helemaal goedkomen, als zij zegt dat het in dit stadium kan voorkomen, dan is dat ook zo toch!

momo mooi gedaan dat schema! straks nog even kijken waar jullie hebben lopen rellen.

wij waren gister naar ciske de rat en zouden in scheveningen overnachten. maar 's middags kreeg ik al pijn in mijn been, dezelfde pijn en het zelfde been als waar ik anderhalf jaar terug trombose had. 's avonds werd het alleen maar erger dus na de musical hebben we uitgecheckt en zijn in de auto gestapt om naar huis te gaan, in de auto meteen de huisartsenpost in onze woonplaats gebeld, maar gezien mijn voorgeschiedenis in combinatie met de zwangerschap vonden ze het beter dat ik daar een eerste hulp op zou zoeken ipv eerst naar huis rijden. dus daar zat ik vannacht in scheveningen op de eerst hulp. daar vermoedden ze dat ik weer trombose had, bloedonderzoek gehad en ik kreeg fraxodi ingespoten. vanochtend hier in het ziekenhuis meteen een echo van mijn been gehad maar daar hebben ze geen trombose geconstateerd. dus nu zit ik weer met m'n charmante steunkous en moet afwachten of de pijn minder wordt en anders weer terug volgende week...
Ik ben vandaag nog even bij de gyn langs geweest en ik heb haar nog even gesproken. Ze heeft me nogmaals op het hart gedrukt dat ik me (voorlopig) nog niet druk hoef te maken. Het kan heel goed nog voorkomen in dit stadium. Over 2 weken zou het wel echt weg moeten zijn. Volgens haar komt het ook omdat de echo apparatuur tegenwoordig steeds beter word en je dus dingen ziet die je vroeger makkelijk over het hoofd had gezien. Ik denk dat ik het nu wel makkelijk even los kan laten.

Vanavond de kat naar mijn ouders brengen en dan vanaf morgen lekker uitwaaien op schier!

Husky, dat was vast heel erg schrikken of niet gisteren? Is er uit het bloedonderzoek ook niets gekomen? Dat is dan wel geruststellend, maar goed echt relaxed is het natuurlijk niet. Daarom voor jou een ,

en ook voor de rest , jullie zijn lief!
Husky, dat zal wel schrikken geweest zijn! Je hoort het wel vaker he, tijdens de zwangerschap, dat het dan weer opspeelt....toevallig heb ik natuurlijk een hele hoop zitten googlen met mn Fragmin bloedverdunners en daar kwam ik heel veel meiden tegen die dat ook spoten ivm trombosebeen.

Ook vaak preventief wel volgens mij....jij hebt daar nooit iets van gehoord?
Oh en GW, ik zie dat je veel fijne reacties krijgt op je topic....gelukkig maar!

Je "moet" inderdaad maar proberen je niet te druk te maken, al is dat natuurlijk makkelijker gezegd als gedaan, daar weet ik alles van.

ook voor jou!
ik geef alleen even een dikke aan de kwakkel-zwangeren, hus en GW. of wacht, nee, doe maar gelijk aan iedereen!
Hee meisjes!!!

Allereerst: SORRY! dat ik me al zolang niet heb gemeld!

Zit nu in mijn 3e week verlof (ben nu bijna 39 weken zwanger) en ben voornamelijk aan het poetsen, wassen, strijken, boodschappen doen en weer van voor af aan beginnen... Mexxman is bang dat ik de verf van de kozijnen poets, hihi.

Maar gaat dus goed hier hoor! Met onze kleine ook. Ben het nu wel een beetje zat aan het worden, heb veel harde buiken en voorweeën en kan 's nachts niet slapen, maar daar heb ik overdag ook tijd voor.

Ben nu in totaal 5 kilo aangekomen, hou een klein beetje vocht vast in mijn benen... Maar heb verder echt geen klagen!

Ik ga nu even nog wat pagina's bijlezen, want loop een beetje achter!

Liefs, mexx
MEXX!! jaaa, wat leuk je weer te lezen.. ben echt zo benieuwd naar 'onze' 1e baby!
Hey meiden.

Vandaag weer naar de vk geweest en alles is okay!

Voelde de baby de hele week bijna niet,had last van harde buiken en misselijkheid...maar dit alles was te verklaren.Baby lag met de rug naar de buik toe.Harde buiken van de stress...en misselijkheid had met mijn dunner bloed te maken en snelle groei en minder ijzer.Dus ben nu wel weer gerustgesteld .

IK heb me ziek gemeld op het werk.Dus heb nu ook echt tijd om het rustig aan te doen.(heeft ook te maken met thuissituatie)

Afgelopen woensdag heb ik nog een vaccinatie gehaal bij de ggd,begonnen ze ineens over de malaria mug en dat ie daar dus heerste.....Charlotte,jij bent daar toch ook geweest?Had jij daar last van , heb je nog iets speciaals daar voor/tegen gedaan???

En weten jullie hoe het zit als iemand wordt bestraald of met chemo wordt behandeld hoe het dan zit als je zwanger bent?Mag je er dan bij???

Moom,de volgende afspraak is 28/8 bij de vk.

Jij weet toch wat ik ga krijgen(jongen/meisje)Ga je dit nog aanpassen in de tabel?Ik krijg de 27ste Aug een 3/4D echo en dan weten wij het heel zeker.
anoniem_74436 wijzigde dit bericht op 24-07-2009 16:04
Reden: iets vergeten...
% gewijzigd
Hoi hoi , sorry dat ik zolang niet ben langsgeweest maar ik heb thuis geen internet meer omdat we volgende week gaan verhuizen. Ik zie dat de eerste baby er elk moment aan kan komen, geweldig Mexxgirl, en superspannend! Je bent trouwens echt niks aangekomen! Ik zat vorige week (31 weken) al op 12 kilo in totaal. GW ik heb net je topic gelezen, dikke knuffel! Als ik het goed begrijp hoeft er helemaal niks aan de hand te zijn maar moet je nog twee weken geduld hebben. Het komt vast helemaal goed!

Ik hoop dat het goed gaat met iedereen, heb ook al een tijdje niet meer kunnen bijlezen. Hier gaat in ieder geval alles prima, zit al in de 32e week en krijg al de spannende kriebels want zolang duurt het niet meer! Vanmiddag krijg ik nog een echo, hopelijk kan ik dan het gezichtje goed zien.

Liefs voor allemaal!
leo heeft ons ook weer gevonden, wat fijn!!

zo leo, 12 kilo, das best wat! maar je was ook zo'n tenger poppetje...

party, weet ik wat jij gaat krijgen? ha, ok. pas ik dat in het schema aan.. momoent. krijgen wij 27 aug het ook te horen, of niet??? (houdt blauwe en roze jompels bij de hand...)
@ leonor, is inderdaad niet veel, maar goed, vind het ook niet zo heel erg... Kan ik straks m'n eigen kleren weer aan ;)

En jij geniet bij je echo! gaaf!

XXX
party, mijn voorspelling staat er in!
Op onze hyves bij mijn echo foto stond dat jij het wist

Maar de 27 ste zal ik het verklappen!
quote:partylover schreef op 24 juli 2009 @ 16:20:

Op onze hyves bij mijn echo foto stond dat jij het wist

Maar de 27 ste zal ik het verklappen!

ja, dat was zo. heb er even verder op gereageerd..

Tof, ik spreek de roze en blauwe jompels vast toe. op dit moment zou ik zeggen, doe maar een blauwe, die hebben we nog niet zo veel. aan de andere kant, die willen nog wel eens uit de maat jompelen..

hoop trouwens dat je je niet al te vervelend voelt, met die misselijkheid enzo.. je hebt je voorlopig ziek gemeld, of ook echt tot aan je verlof? (even kwijt in welke week jij zit enzo. zollie)
en vwb muggies. ik dacht altijd dat die voornamelijk in het binnenland sliepen. en niet zo zeer in de toeristenoorden langs de kust. in ieder geval goed bedekken, airco aan op de kamer. deet mag niet in de sterkste concentratie volgens mij.
Mafke!!!

Ziekmelding heeft vooral te maken met slecht nieuws van afgelopen dagen(wil ik hier niet te ver op ingaan)

Met mijn steeds zwakkere rug en mijn situatie op het werk(verhoudingen in het bedrijf worden er niet beter op)

Ben nu 22+1/2 week.

We wachten af .................................blauw/roze
Nee klopt moet deet 30% gaan kopen...Ik denk ook dat het wel los zal lopen op zo'n resort....
hihihihi. zal ik de groene maar terugzetten in afwachting van??

doe maar lekker rustig aan. dikke knuf voor jou ook! als je van je af wilt praten, kan dat. of wel hier of wel op de hyves. er zijn hier 24 paar oortjes, dus...
Party: Ik ben ook op Dominicaanse geweest. Wij hoefden niks tegen malaria muggen te doen. Deze leven daar alleen in het binnenland ( goed zo moom!)

Naar welke plaats ga je? Wij zaten in Cabarete.

Muggenmelk is wel handig om mee te nemen want gewone prikmuggen hebben ze er wel!

Wat vervelend dat je je niet goed voelt!! Hoop dat het snel wat beter gaat!!
Ooh hus, wat schrikken zeg! Kan je wel lopen enzo? Sjeempie, wat een domper na zo'n gezellig uitje. Hoop dat je Ciske wél leuk vond?

GW, iedereen heeft makkelijk praten natuurlijk met 'maak je nou maar geen zorgen'.... maar hartstikke logisch dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan! Hoop dat je lekker gaat genieten op schier en het even van je af kan zetten. En als je dan terug komt mag je al bijna naar de gyn om te horen dat alles dan wél helemaal goed is

Wij hebben flink geshopt vandaag, allerlei leuke vakantie-hebbedingetjes oeehh heb zo'n zin in de vakantie!!

Mexx en Leo leuk om van jullie te lezen!!! Gaat snel zeg.... jullie zijn gewoon bijna mama's!! Leo zet je nog even een foto op hyves? Ben ontzettend benieuwd naar je buik

Ga koken, baaai maar weer
gw, alvast onwijs veel plezier op schier!
GW, gelukkig ben je weer een beetje gerustgesteld. Hou vast dat gevoel en een hele fijne vakantie! Geniet er van meissie!

Husky, jeetje wat schrikken zeg. Nu maar hopen dat de pijn snel wegtrekt. Sterkte in ieder geval.

Heee Leo en Mexx, wat goed te lezen dat het met jullie nog steeds goed gaat. Inderdaad nog maar 2 weekjes voor Mexx en dan is het al zo ver (of iets eerder of later natuurlijk). Nou, hou ons op de hoogte hoor!

Mariss, leuk he al die vakantie aankopen. Dat vind ik dan weer het fijne van vakantievoorpret.

Party, jullie gaan toch naar Puerto? In een Iberostar meen ik?? Of die andere hele bekende keten....RIU. Nou, wij zijn daar vorig jaar geweest en ik heb geen prikkie gehaald hoor. Is inderdaad niet echt zo bij de toeristische gebieden maar meer in het binnenland. En daar kom je toch niet (de meeste mensen niet) als je in zo'n resort zit. Ik zo me niet druk maken dus.

Fijne avond allemaal!
GW: fijne vakantie!

Husky: heftige avond zeg! Hopen dat het zo klaar is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven