Het grote speelgoedtopic 2017
dinsdag 9 augustus 2016 om 08:41
De zomervakanties zijn nog in volle gang.
Ondanks dat het begin augustus is, voelt het alsof het herfst is.
Een dezer dagen zullen de eerste kruidnootjes weer in de winkels liggen en de dikke speelgoedgidsen weer op de mat ploffen.
Bij mij begint het inmiddels weer te kriebelen om verlanglijstjes te maken en de cadeautjeskast weer aan te vullen.
Tijd om een nieuw topic te starten; op zoek naar dé hits van dit seizoen/jaar, om cadeautips te delen, de beste aanbiedingen/kortingen te vinden of juist je geheime adresjes prijs te geven.
Een topic voor jong en oud, voor ouders, opa's en oma's, ooms en tantes, kortom voor iedereen.
Wees welkom!
Ondanks dat het begin augustus is, voelt het alsof het herfst is.
Een dezer dagen zullen de eerste kruidnootjes weer in de winkels liggen en de dikke speelgoedgidsen weer op de mat ploffen.
Bij mij begint het inmiddels weer te kriebelen om verlanglijstjes te maken en de cadeautjeskast weer aan te vullen.
Tijd om een nieuw topic te starten; op zoek naar dé hits van dit seizoen/jaar, om cadeautips te delen, de beste aanbiedingen/kortingen te vinden of juist je geheime adresjes prijs te geven.
Een topic voor jong en oud, voor ouders, opa's en oma's, ooms en tantes, kortom voor iedereen.
Wees welkom!
zondag 16 oktober 2016 om 23:31
quote:modus_ schreef op 16 oktober 2016 @ 14:09:
[...]
Ze verzenden überhaupt niet naar Nederland (of buiten Duitsland zelfs). Ik ken ook niemand in Duitsland waar ik het naartoe zou kunnen laten sturen en ik woon zelf in het westen van Nederland dus ruim 4 uur in de auto zitten om een paar tientjes te besparen is ook wel overdreven. Wel een mooie aanbieding!Kom je mijn kant nog op voor die tijd? Moet ik voor je kijken?
[...]
Ze verzenden überhaupt niet naar Nederland (of buiten Duitsland zelfs). Ik ken ook niemand in Duitsland waar ik het naartoe zou kunnen laten sturen en ik woon zelf in het westen van Nederland dus ruim 4 uur in de auto zitten om een paar tientjes te besparen is ook wel overdreven. Wel een mooie aanbieding!Kom je mijn kant nog op voor die tijd? Moet ik voor je kijken?
maandag 17 oktober 2016 om 08:28
Ik denk dat het dit jaar een goedkope Sinterklaas wordt. Mijn dochter van zes heeft veel spullen waar ze ook veel nee speelt. Aanvulling op playmobil is niet nodig, zegt ze zelf ook.
Ik heb al liggen:
mandala kleurboek (wil ze graag)
]setje strijkkralen[/list]
herst/winter spellenboek
Er komt nog bij:
leesboekje m3
]mini-loco pocket of boekje geschikt voor gr 3
Ik ben benieuwd wat er op haar lijstje komt te staan, maar bij het meeste dat ze in het Bart Smitboek ziet staan zegt ze dat het saai is of dat ze het al heeft.
Ik heb al liggen:
mandala kleurboek (wil ze graag)
]setje strijkkralen[/list]
herst/winter spellenboek
Er komt nog bij:
leesboekje m3
]mini-loco pocket of boekje geschikt voor gr 3
Ik ben benieuwd wat er op haar lijstje komt te staan, maar bij het meeste dat ze in het Bart Smitboek ziet staan zegt ze dat het saai is of dat ze het al heeft.
maandag 17 oktober 2016 om 10:29
maandag 17 oktober 2016 om 18:38
maandag 17 oktober 2016 om 20:26
Vandaag de keuze gemaakt welke kadootjes we met zoons verjaardag gaan geven en ingepakt:
- brandweerman Sam kustwacht hoofdkwartier
- brandweerman Sam puzzel
- co de rups
- vormenspel
En er komen als het goed is nog wat autootjes van brandweerman Sam binnen, eentje voor nu en de anderen voor Sinterklaas.
We pakken flink uit, ik weet het, maar ik denk ook dat het allemaal in de smaak zal vallen.
- brandweerman Sam kustwacht hoofdkwartier
- brandweerman Sam puzzel
- co de rups
- vormenspel
En er komen als het goed is nog wat autootjes van brandweerman Sam binnen, eentje voor nu en de anderen voor Sinterklaas.
We pakken flink uit, ik weet het, maar ik denk ook dat het allemaal in de smaak zal vallen.
maandag 17 oktober 2016 om 20:50
maandag 17 oktober 2016 om 20:53
quote:lemoos2 schreef op 17 oktober 2016 @ 20:25:
Vraag aan (groot)moeders met (klein)dochters van 7 jaar: wat is momenteel hip and happening voor een 7-jarige? Budget is 50,-
Een tip voor mensen wiens kind alles al heeft maar een onderzoekend type is en dol op Nemo-achtige toestanden: metaaldetector.
Dochter viel hier vandaag in kayzwijm voor een knuffel die uit een groot ei komt.
Maar al googlend kan ik hem nu nietvinden...
Vraag aan (groot)moeders met (klein)dochters van 7 jaar: wat is momenteel hip and happening voor een 7-jarige? Budget is 50,-
Een tip voor mensen wiens kind alles al heeft maar een onderzoekend type is en dol op Nemo-achtige toestanden: metaaldetector.
Dochter viel hier vandaag in kayzwijm voor een knuffel die uit een groot ei komt.
Maar al googlend kan ik hem nu nietvinden...
maandag 17 oktober 2016 om 22:23
Nou ons lijstje voor de verjaardagsgasten is klaar (gebruik hem ook altijd voor het kinderfeestje)
Nu moeten we zelf nog even gaan kijken wat we gaan geven.
Denk het My Little Pony kasteel (die oude die in de aanbieding is bij intertoys), een bureau, en dekbed overtrek
Heb ook nog poppetjes van de Equestria Girls (In spanje gekocht) , denk dat ik die voor schoenkadootje ga gebruiken
Denk het My Little Pony kasteel (die oude die in de aanbieding is bij intertoys), een bureau, en dekbed overtrek
Heb ook nog poppetjes van de Equestria Girls (In spanje gekocht) , denk dat ik die voor schoenkadootje ga gebruiken
maandag 17 oktober 2016 om 22:26
quote:fanatic schreef op 17 oktober 2016 @ 22:23:
Nou ons lijstje voor de verjaardagsgasten is klaar (gebruik hem ook altijd voor het kinderfeestje)
Bedoel je deze? Wij hebben deze en ik vind het eerlijk gezegd maar een gammel ding.
Bedoel je deze? Wij hebben deze en ik vind het eerlijk gezegd maar een gammel ding.
maandag 17 oktober 2016 om 23:15
Ik had vandaag een mazzeltje. Met 10 euro korting een mooie step kunnen scoren en wehkamp brengt hem morgen gratis thuis. Hoe het kan dat er geen verzendkosten op zit, geen idee, maar het was een mooie aanbieding. Dochter heeft het al vaker over een step gehad, dus ik denk dat het wel een succes wordt. Dat wordt dan het grote cadeau. Speelgoed ga ik niet teveel kopen, daar doet ze toch niets mee. Dan investeer ik liever in mooie potloden en goede kwasten enzo. Dat wordt tenminste gebruikt.
Hallo?!
maandag 17 oktober 2016 om 23:18
quote:Anouscha schreef op 17 oktober 2016 @ 20:50:
[...]
Ze praten niet, maken wel geluiden en bewegingen. Een surrogaat-huisdier eigenlijk.
Ik vind het zelf verschrikkelijk, maar dochter (7) en vriendinnen vinden het helemaal te gek.Welke hebben ze? Ik zag My bouncing pup voor heel weinig, maar vond het maar een raar ding. Hij kan alleen keffen en om z'n eigen as draaien.
[...]
Ze praten niet, maken wel geluiden en bewegingen. Een surrogaat-huisdier eigenlijk.
Ik vind het zelf verschrikkelijk, maar dochter (7) en vriendinnen vinden het helemaal te gek.Welke hebben ze? Ik zag My bouncing pup voor heel weinig, maar vond het maar een raar ding. Hij kan alleen keffen en om z'n eigen as draaien.
Hallo?!