Het grote speelgoedtopic 2017

09-08-2016 08:41 3001 berichten
De zomervakanties zijn nog in volle gang.

Ondanks dat het begin augustus is, voelt het alsof het herfst is.

Een dezer dagen zullen de eerste kruidnootjes weer in de winkels liggen en de dikke speelgoedgidsen weer op de mat ploffen.

Bij mij begint het inmiddels weer te kriebelen om verlanglijstjes te maken en de cadeautjeskast weer aan te vullen.

Tijd om een nieuw topic te starten; op zoek naar dé hits van dit seizoen/jaar, om cadeautips te delen, de beste aanbiedingen/kortingen te vinden of juist je geheime adresjes prijs te geven.

Een topic voor jong en oud, voor ouders, opa's en oma's, ooms en tantes, kortom voor iedereen.

Wees welkom!
Alle reacties Link kopieren
Hier is de koopavond pas in november !! Maar je kon wel al je lijsten in leveren tm 17/10 (dan zetten ze alles klaar voor je)
quote:modus_ schreef op 16 oktober 2016 @ 14:09:

[...]

Ze verzenden überhaupt niet naar Nederland (of buiten Duitsland zelfs). Ik ken ook niemand in Duitsland waar ik het naartoe zou kunnen laten sturen en ik woon zelf in het westen van Nederland dus ruim 4 uur in de auto zitten om een paar tientjes te besparen is ook wel overdreven. Wel een mooie aanbieding!Kom je mijn kant nog op voor die tijd? Moet ik voor je kijken?
Ik denk dat het dit jaar een goedkope Sinterklaas wordt. Mijn dochter van zes heeft veel spullen waar ze ook veel nee speelt. Aanvulling op playmobil is niet nodig, zegt ze zelf ook.

Ik heb al liggen:

mandala kleurboek (wil ze graag)

]setje strijkkralen[/list]

herst/winter spellenboek

Er komt nog bij:

leesboekje m3

]mini-loco pocket of boekje geschikt voor gr 3

Ik ben benieuwd wat er op haar lijstje komt te staan, maar bij het meeste dat ze in het Bart Smitboek ziet staan zegt ze dat het saai is of dat ze het al heeft.
Ik was vanochtend even bij de Kruidvat ivm de 2+1 actie op Lego en Playmobil, en de verkoopster gaf aan dat ze vanmiddag nieuwe voorraad zouden krijgen met weer andere dozen erbij. Voor wie nog niet heeft gevonden wat hij/zij zocht: het kan dus lonen om deze week nog eens te kijken!
Intertoys heeft bij ons ook een koopavond, morgenavond.

Ik kreeg ook een papier in mijn handen toen ik er wat kocht maar je kan alleen komen als je dat kaartje hebt. (Uitnodiging en dan mag je 2 mensen mee nemen)
Ik ga eigenlijk altijd naar de koopavond bij intertoys maar daar kom je ook binnen zonder uitnodiging.

(Ik werkte als student in een winkel als bijbaan, hadden we ook van die koopavonden. Daar geleerd dat je niemand mocht weigeren om binnen te komen, weet niet of het klopt)
Wat gek al die verschillende koopavonden. Hier is intertoys op woensdag 26 oktober en bart smit op 1 november
quote:zecora schreef op 16 oktober 2016 @ 23:31:

[...]

Kom je mijn kant nog op voor die tijd? Moet ik voor je kijken?Ik kijk even woensdagavond. Als ik dan niet ben geslaagd laat ik het je weten.
quote:modus_ schreef op 17 oktober 2016 @ 19:58:

[...]

Ik kijk even woensdagavond. Als ik dan niet ben geslaagd laat ik het je weten.

Al gecheckt of jouw filiaal dan open is?

Ik lees hier dat het per filiaal verschilt namelijk.
Vraag aan (groot)moeders met (klein)dochters van 7 jaar: wat is momenteel hip and happening voor een 7-jarige? Budget is 50,-

Een tip voor mensen wiens kind alles al heeft maar een onderzoekend type is en dol op Nemo-achtige toestanden: metaaldetector.
Vandaag de keuze gemaakt welke kadootjes we met zoons verjaardag gaan geven en ingepakt:

- brandweerman Sam kustwacht hoofdkwartier

- brandweerman Sam puzzel

- co de rups

- vormenspel

En er komen als het goed is nog wat autootjes van brandweerman Sam binnen, eentje voor nu en de anderen voor Sinterklaas.

We pakken flink uit, ik weet het, maar ik denk ook dat het allemaal in de smaak zal vallen.
quote:lemoos2 schreef op 17 oktober 2016 @ 20:25:

Vraag aan (groot)moeders met (klein)dochters van 7 jaar: wat is momenteel hip and happening voor een 7-jarige? Budget is 50,-

My Little Pony Kristallenkasteel

Lego Friends Popster

Fur Real Friends
Fur real friends, zijn dat die knuffelbeestjes die 'praten'?
quote:lemoos2 schreef op 17 oktober 2016 @ 20:46:

Fur real friends, zijn dat die knuffelbeestjes die 'praten'?

Ze praten niet, maken wel geluiden en bewegingen. Een surrogaat-huisdier eigenlijk.

Ik vind het zelf verschrikkelijk, maar dochter (7) en vriendinnen vinden het helemaal te gek.
quote:lemoos2 schreef op 17 oktober 2016 @ 20:25:

Een tip voor mensen wiens kind alles al heeft maar een onderzoekend type is en dol op Nemo-achtige toestanden: metaaldetector.

Dochter viel hier vandaag in kayzwijm voor een knuffel die uit een groot ei komt.

Maar al googlend kan ik hem nu nietvinden...
Pluizig beestje met geluidjes, liefst uit ei... genoteerd (klinkt stiekem best leuk)
Toch gevonden

Hatched of zo iets?
Die dingen zijn wel duur zeg.
quote:reisa1978 schreef op 17 oktober 2016 @ 21:08:

Die dingen zijn wel duur zeg.Bij thijstoys is hij 54 euro.
NYC, ik heb je een pb gestuurd over Co de rups.
Nou ons lijstje voor de verjaardagsgasten is klaar (gebruik hem ook altijd voor het kinderfeestje)

Nu moeten we zelf nog even gaan kijken wat we gaan geven.

Denk het My Little Pony kasteel (die oude die in de aanbieding is bij intertoys), een bureau, en dekbed overtrek

Heb ook nog poppetjes van de Equestria Girls (In spanje gekocht) , denk dat ik die voor schoenkadootje ga gebruiken
quote:fanatic schreef op 17 oktober 2016 @ 22:23:

Nou ons lijstje voor de verjaardagsgasten is klaar (gebruik hem ook altijd voor het kinderfeestje)

Nu moeten we zelf nog even gaan kijken wat we gaan geven.

Denk het My Little Pony kasteel (die oude die in de aanbieding is bij intertoys), een bureau, en dekbed overtrek

Heb ook nog poppetjes van de Equestria Girls (In spanje gekocht) , denk dat ik die voor schoenkadootje ga gebruiken

Bedoel je deze? Wij hebben deze en ik vind het eerlijk gezegd maar een gammel ding.
Ik had vandaag een mazzeltje. Met 10 euro korting een mooie step kunnen scoren en wehkamp brengt hem morgen gratis thuis. Hoe het kan dat er geen verzendkosten op zit, geen idee, maar het was een mooie aanbieding. Dochter heeft het al vaker over een step gehad, dus ik denk dat het wel een succes wordt. Dat wordt dan het grote cadeau. Speelgoed ga ik niet teveel kopen, daar doet ze toch niets mee. Dan investeer ik liever in mooie potloden en goede kwasten enzo. Dat wordt tenminste gebruikt.
Hallo?!
quote:Anouscha schreef op 17 oktober 2016 @ 20:50:

[...]

Ze praten niet, maken wel geluiden en bewegingen. Een surrogaat-huisdier eigenlijk.

Ik vind het zelf verschrikkelijk, maar dochter (7) en vriendinnen vinden het helemaal te gek.Welke hebben ze? Ik zag My bouncing pup voor heel weinig, maar vond het maar een raar ding. Hij kan alleen keffen en om z'n eigen as draaien.
Hallo?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven