Het grote speelgoedtopic 2017

09-08-2016 08:41 3001 berichten
De zomervakanties zijn nog in volle gang.

Ondanks dat het begin augustus is, voelt het alsof het herfst is.

Een dezer dagen zullen de eerste kruidnootjes weer in de winkels liggen en de dikke speelgoedgidsen weer op de mat ploffen.

Bij mij begint het inmiddels weer te kriebelen om verlanglijstjes te maken en de cadeautjeskast weer aan te vullen.

Tijd om een nieuw topic te starten; op zoek naar dé hits van dit seizoen/jaar, om cadeautips te delen, de beste aanbiedingen/kortingen te vinden of juist je geheime adresjes prijs te geven.

Een topic voor jong en oud, voor ouders, opa's en oma's, ooms en tantes, kortom voor iedereen.

Wees welkom!
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of dat er hier nog dames zijn met My Little Pony liefhebsters? Bij de kruidvat ligt Rarity's Boutique. Bij de intertoys nog 40 euro. En bij de kruidvat 15 euro.... scheelt toch een mooie bak met geld
quote:fanatic schreef op 15 oktober 2016 @ 22:36:

Weet niet of dat er hier nog dames zijn met My Little Pony liefhebsters? Bij de kruidvat ligt Rarity's Boutique. Bij de intertoys nog 40 euro. En bij de kruidvat 15 euro.... scheelt toch een mooie bak met geldJa, ik was deze week bij Kruidvat voor My Little Pony. Heb deze niet gezien.
quote:Anouscha schreef op 15 oktober 2016 @ 22:38:

[...]

Ja, ik was deze week bij Kruidvat voor My Little Pony. Heb deze niet gezien.

Ik denk dat hij er aankomende week in gaat. Er lagen veel nieuwe dingen

Deze week was het die set met 2 MLP figuren en er ligt ook al een tijdje een MLP in een koets

(die wil ze ook, maar hij is allang door haar tante gekocht voor verjaardag)
Ga ik nog eens kijken.

Ineens is dochter fan van My Little Pony. Die boetiek staat op haar lijstje. Ik heb al een kasteel, de trein en een paar figuurtjes in huis.

Ik ga de Littlest Pet Shop wel opruimen nu, dat is een beetje hetzelfde idee.
Ik kan de folder nog niet zien jullie wel
Ik ook niet, zie er maar een: van 10 t/m 23 oktober.
Playmobil en Lego is in Duitsland 30% goedkoper. Combineer het met goedkoop tanken en een restaurantje, dan heb je meteen een leuk dagje uit in de herfstvakantie.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:modus_ schreef op 15 oktober 2016 @ 22:04:

[...]

Voelt een beetje als een nepaktie. Alle dingen die mijn zoon op zijn verlanglijstje heeft staan zijn online niet verkrijgbaar terwijl hij vandaag druk in de Bart Smit folder heeft lopen knippen om zijn verlanglijstje (voor zijn verjaardag) te maken. Ik wilde Playmobil 6000 bestellen. Op een bedrag van meer dan €100 tikt 10% wel aan en deze was al goedkoper dan elders bij Bart Smit in de folder.Bij Amazon.de is ie 115 volgens mij verzenden die nu wel naar nl? Zou ff kijken scheelt wel dan.
quote:Anouscha schreef op 15 oktober 2016 @ 22:51:

Ga ik nog eens kijken.

Ineens is dochter fan van My Little Pony. Die boetiek staat op haar lijstje. Ik heb al een kasteel, de trein en een paar figuurtjes in huis.

Ik ga de Littlest Pet Shop wel opruimen nu, dat is een beetje hetzelfde idee.

Wij hebben hier al een MLP collectie waar je helemaal naar van wordt hahahaha.

Hebben veel te veel in het verleden gescoord op de rommelmarkt / vrijmarkt

Hier ook een enorme Littlest Pet Shop verzameling, maar vind ik toch weer heel anders
quote:modus_ schreef op 15 oktober 2016 @ 22:04:

[...]

Voelt een beetje als een nepaktie. Alle dingen die mijn zoon op zijn verlanglijstje heeft staan zijn online niet verkrijgbaar terwijl hij vandaag druk in de Bart Smit folder heeft lopen knippen om zijn verlanglijstje (voor zijn verjaardag) te maken. Ik wilde Playmobil 6000 bestellen. Op een bedrag van meer dan €100 tikt 10% wel aan en deze was al goedkoper dan elders bij Bart Smit in de folder.

Bij galeria kaufhof is de playmobil 6000 €95,99. Ze hebben daar vandaag namelijk extra aanbiedingen op heel veel speelgoed.

Geen idee wat de verzendkosten naar NL zijn overigens.
Er stond niets van my little pony in de folder of heb ik nu zo scheel gekeken
quote:pimpelmeesje123 schreef op 16 oktober 2016 @ 08:28:

[...]

Bij Amazon.de is ie 115 volgens mij verzenden die nu wel naar nl? Zou ff kijken scheelt wel dan.In de Bart Smit folder kost het kasteel €106. Nog zonder de 10% extra korting van vandaag. Daarom wil ik het bij Bart Smit bestellen.
quote:smart79 schreef op 16 oktober 2016 @ 09:55:

[...]

Bij galeria kaufhof is de playmobil 6000 €95,99. Ze hebben daar vandaag namelijk extra aanbiedingen op heel veel speelgoed.

Geen idee wat de verzendkosten naar NL zijn overigens.Ze verzenden überhaupt niet naar Nederland (of buiten Duitsland zelfs). Ik ken ook niemand in Duitsland waar ik het naartoe zou kunnen laten sturen en ik woon zelf in het westen van Nederland dus ruim 4 uur in de auto zitten om een paar tientjes te besparen is ook wel overdreven. Wel een mooie aanbieding!
quote:queenfan25 schreef op 16 oktober 2016 @ 13:55:

Er stond niets van my little pony in de folder of heb ik nu zo scheel gekeken

Nee, je hebt niet scheel gekeken.

Maar hij lag er echt. Heb hem gisteren nog in mijn handen gehad

Gewoon even naar kruidvat gaan en kijken of hij er misschien tussen ligt. Heb wel eens het idee dat het erg per filiaal verschilt wat ze hebben liggen !!!
Vandaag toch nog geslaagd met duplo Het zijn wel andere sets geworden, maar deze zijn nog leuker! Deze hadden ze helemaal niet online staan dus ik wist niet eens dat ze die mogelijk ook zouden hebben. En dit filiaal was gisteren bij gevuld en had veel meer dingen dan online, ik heb wel van alle 3 de sets de laatste mee gepakt. Ik ben er super blij mee en zoon gaat dat zeker weten ook zijn.
quote:modus_ schreef op 16 oktober 2016 @ 14:03:

[...]

In de Bart Smit folder kost het kasteel €106. Nog zonder de 10% extra korting van vandaag. Daarom wil ik het bij Bart Smit bestellen.Wat stom heb het boek hier idd en daar staat ie inderdaad in... Heb je er nog een email aan gewaagd?
quote:pimpelmeesje123 schreef op 16 oktober 2016 @ 20:20:

[...]

Wat stom heb het boek hier idd en daar staat ie inderdaad in... Heb je er nog een email aan gewaagd?Ik kan nergens een mogelijkheid tot mailen vinden op de site...
quote:fanatic schreef op 16 oktober 2016 @ 14:23:

[...]

Gewoon even naar kruidvat gaan en kijken of hij er misschien tussen ligt. Heb wel eens het idee dat het erg per filiaal verschilt wat ze hebben liggen !!!Dan heb ik pech, beide filialen in ons stadje al gehad. Daar lag het niet.
quote:modus_ schreef op 16 oktober 2016 @ 21:13:

[...]

Ik kan nergens een mogelijkheid tot mailen vinden op de site...

Bij mijn Bart Smit is aanstaande woensdag VIP avond met 15% korting op alles. Je zou kunnen kijken of dat voor alle filialen geldt en dan een filiaal uitzoeken waar dat kasteel staat op voorraad. Is via de site te bekijken:

http://www.bartsmit.com/n ... n-de-leeuwenridders-6000#
Mocht iemand trouwens ergens houten Thomas treintjes zien in een aanbieding

Heb een houten brio set gekocht maar hij kijkt nu online Thomas filmpjes en vind die het einde... En aangezien ze redelijk uitwisselbaar zijn dacht ik ik zoek treintjes.... Maar ik vind Thomas wooden Railway best prijzig (en ik dacht dat brio prijzig was ) en het is bijna niet te vinden. Alleen online tot bog toe
quote:Anouscha schreef op 16 oktober 2016 @ 21:17:

[...]

Bij mijn Bart Smit is aanstaande woensdag VIP avond met 15% korting op alles. Je zou kunnen kijken of dat voor alle filialen geldt en dan een filiaal uitzoeken waar dat kasteel staat op voorraad. Is via de site te bekijken:

http://www.bartsmit.com/n ... n-de-leeuwenridders-6000#Bedankt voor de tip! Bij mijn kleine filiaal in het dorp staat deze als beperkt beschikbaar. Ik kan ze morgen wel even bellen om deze te reserveren. Hoe kom ik aan zo'n uitnodiging voor de VIP avond of is dat niet nodig?
quote:fanatic schreef op 16 oktober 2016 @ 14:23:

[...]

Gewoon even naar kruidvat gaan en kijken of hij er misschien tussen ligt. Heb wel eens het idee dat het erg per filiaal verschilt wat ze hebben liggen !!!Bij "ons" filiaal lag er inderdaad iets van My Little Pony. Ik heb niet gekeken wat het precies was, omdat ik het niet nodig heb maar dacht inderdaad meteen aan hetgeen hier al werd gezegd.
quote:modus_ schreef op 16 oktober 2016 @ 21:27:

[...]

Bedankt voor de tip! Bij mijn kleine filiaal in het dorp staat deze als beperkt beschikbaar. Ik kan ze morgen wel even bellen om deze te reserveren. Hoe kom ik aan zo'n uitnodiging voor de VIP avond of is dat niet nodig?Ik kreeg vrijdag een papiertje in mijn handen gedrukt toen ik er iets kleins kocht.
quote:Anouscha schreef op 16 oktober 2016 @ 21:29:

[...]

Ik kreeg vrijdag een papiertje in mijn handen gedrukt toen ik er iets kleins kocht.Ah, ok. Ik koop nooit wat in de fysieke winkel van Bart Smit en kom er ook niet voor die tijd. Ik vraag het wel aan de telefoon :-)
quote:modus_ schreef op 16 oktober 2016 @ 21:34:

[...]

Ah, ok. Ik koop nooit wat in de fysieke winkel van Bart Smit en kom er ook niet voor die tijd. Ik vraag het wel aan de telefoon :-)Ik weet dus niet of het een plaatselijke actie is of niet. Maar, niet geschoten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven