Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik maak dan wel typfouten, maar ik denk dat je 1 komma weg moet laten, PEp. Dat Inad die ook tveel typte. Dus img= en niet img,=
Loretta is De Mol. Punt.
Euhoooooh, dat belooft wat

Inad, ik krijg het niet voor elkaar hoor met dat [img,=450,350]
Jaaaaaaaaaaaa, Kess heb dan wel gesopeh maar ze wéét het wel!
Sow, probleem met openingsplaatje opgelost
O, fijn dat je openingspost ook bewerkjt heb., Weet dan wel hoe ut moet, maar trek het nu niet. Ik ga zo met Don Pirates III kijken. Leuk!

EN Pep, ik denk ook waterpokken. Dat jeerst enorm en begint met bultjes/blaasjes opd eromp.
Loretta is De Mol. Punt.
Kheb wat Wuppenmateriaal in de NS gezet en nog een badderfilmpje op m`n eigen Hyves omdat ie maar liefst 5 minuten duurt....
Pirates? Met Johnny? Da`s lekker leuk inderdaad
Kheb geen zin in waterpokken, waar kan ik dat afbellen?
Je ziet de achterkant ook niet, waarschijnlijk zítten haar billen ook niet in dat rokje
Loretta is De Mol. Punt.
Lampje? Roklampje?
Ik kom hier even koekeloeren en zie die bultjes-foto van Wuppeke... Wat zielig zeg! Arme beebie... Zolang hij die bultjes heeft izzie bij mij niet welkom he?
Gadverdamme, Katja vs is echt goor
Ik heb precies zo'n bultjesfoto van Juna, en dat waren waterpokken
Gheghe Mmomo, als het echt waterpokken zijn dan duurt het nog 3 weken dus
Ow joepie, morgen gelijk maar zemelenbadje halen dan....
Iemand nog een tip wat verkoelend werkt? Menthollotion ofzo?
VSM heeft een lotionnetje, dat werkte bij Juna heel goed. Mentholpoeder is er ook, maar dat mogen ze onder de 2 niet.
Okay, VSM op m`n lijstje
Gisteren iemand trouwens die documentaire gezien op NL 2? Ging over de NICU in Groningen en over wanneer er wel en niet behandeld wordt bij ernstig premature kinderen onder de 32 weken. Bij een aantal kindjes werd de behandeling gestopt ivm ernstige complicaties. Vreselijk zitten janken.

Zal maar niet in detail treden, maar was erg aangrijpend. Ik kon er gek genoeg al wel een stuk beter tegen nu, een paar weken geleden had ik dat écht niet gekund.

Zo gek, ik hoorde op tv alle bekende piepjes van de apparatuur en monitors en dan kijk je automatisch meteen naar Juno, omdat dat meestal betekende dat er iets mis was. Dat zit er nog steeds in, al lag hij gewoon lekker te slapen.
dag poekies, ik ga naar bed, ik bevries.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ow Eow Is dat die docu waar we het laatst over hadden hier? Daar heb ik 1 aflevering van gezien en zo zitten janken dat ik het mezelf maar niet meer heb aangedaan. Dus voor jou moet het natuurlijk 10x zo hard binnenkomen Fijn wel dat je mannetje gewoon lekker bijj jullie lag te slapen terwijl je die piepjes hoorde

Truste Vishie! Hopelijk hebben jullie een leuke treindag gehad!
Ik had de Calendulan al gevonden op de site van VSM Eow. Ik hoop gewoon nog steeds dat de bultjes weeeeeeggaan
Nee, dat was een andere. Die was vanuit het oogpunt van de ouders gemaakt geloof ik, heb ik ook niet gezien. Hier ging het puur om de artsen en de vraag wanneer behandeling nog zinvol was en waar de grens getrokken moet worden. Er worden nu kindjes van 25 weken (soms) wél behandeld en dat gaat vrijwel nooit goed en op een gegeven moment moeten ze dan besluiten om te stoppen met behandelen. Zag gister ook een stel ouders die te horen kregen dat behandeling na een aantal weken tóch geen zin meer had. Echt afschuwelijk om te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven