Het theehuis
vrijdag 4 januari 2008 om 12:10
Arme Chick. Hoop dat het geen blaasontsteking is, arm schaap. Aan de cranberrysap dan maar, voor de zekerheid?
Ik ren naar NS. En ik kan Eowman dus thuishouden maandag?
Kess, ik doe dat ook weleens hoor, Juna een fles pap en dan weer terug in bed, in ons bed wil ze niet slapen. Vind ze wel lekker geloof ik. Als ik haar 's ochtends uit bed kom halen zegt ze altijd 'nee' Ze heeft een hekel aan opstaan.
Doe je goed trouwens wb MP. Ik heb mijn eerste koop net gesloten, en een tientje verdiend, vond ik al heel wat
Star, gefeliciteerd! Wat leuk!
Ik ren naar NS. En ik kan Eowman dus thuishouden maandag?
Kess, ik doe dat ook weleens hoor, Juna een fles pap en dan weer terug in bed, in ons bed wil ze niet slapen. Vind ze wel lekker geloof ik. Als ik haar 's ochtends uit bed kom halen zegt ze altijd 'nee' Ze heeft een hekel aan opstaan.
Doe je goed trouwens wb MP. Ik heb mijn eerste koop net gesloten, en een tientje verdiend, vond ik al heel wat
Star, gefeliciteerd! Wat leuk!
vrijdag 4 januari 2008 om 12:13
vrijdag 4 januari 2008 om 12:24
Whaaaaa, helemaal niet meer slapen! Wat erg voor je! Voel echt met je mee. Hier een Vitootje die nog maar drie kwartier op een dag slaapt, 's middags. En dat was het dan. Maar het kan dus erger!!! Mijn ervaring met Tony is wel dat zodra ze gaan lopen, toch ook weer (meer) overdag gaan slapen. Dus ik hoop voor jou dat B&J morgen leren lopen, Luun!
EOw, harstikke stoer, dat lopen!
EOw, harstikke stoer, dat lopen!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 4 januari 2008 om 12:37
En weet je wat het afkiccken zo zwaar maakt? B&J sliep tot voor woensdag 2x zo'n 2 uur, soms zelfs nog een 3de keer (3 kwartier).
Dit is dus echt cold turkey en ik geloof dat ik er zo mogelijk nog meer last van heb dan zij.
Lopen en meer slapen. Na oudste geloof ik daar helaas niet meer in.
Vito slaapt dan ook heel weinig he? En Tony?
Oudste gaat tegenwoordig 's middags onder lichte dwang slapen (want hij voindt tuurlijk van niet) en dan slaapt ie toch zo'n anderhalf tot 2 uur.
Vind het niet erg dat kinders niet willen slapen overdag, maar dat humeur en dat hangen/jengelen dat ze krijgen van niet slapen, trek ik niet zo goed met 3 stuks.
Dit is dus echt cold turkey en ik geloof dat ik er zo mogelijk nog meer last van heb dan zij.
Lopen en meer slapen. Na oudste geloof ik daar helaas niet meer in.
Vito slaapt dan ook heel weinig he? En Tony?
Oudste gaat tegenwoordig 's middags onder lichte dwang slapen (want hij voindt tuurlijk van niet) en dan slaapt ie toch zo'n anderhalf tot 2 uur.
Vind het niet erg dat kinders niet willen slapen overdag, maar dat humeur en dat hangen/jengelen dat ze krijgen van niet slapen, trek ik niet zo goed met 3 stuks.
vrijdag 4 januari 2008 om 12:42
Tony slaapt al zeker een jaar niet meer tussen de middag. Mede daardoor was einde zwangerschap van Vito behoorlijk zwaar.
Daar staat dan wel tegenover dat we uitslapers hebben en dat is toch ook wel weer heel fijn. Maar ik realiseer me maar al te goed dat dat bij jou heel anders is.
Daar staat dan wel tegenover dat we uitslapers hebben en dat is toch ook wel weer heel fijn. Maar ik realiseer me maar al te goed dat dat bij jou heel anders is.
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 4 januari 2008 om 12:53
vrijdag 4 januari 2008 om 12:53
vrijdag 4 januari 2008 om 13:00
vrijdag 4 januari 2008 om 13:04

vrijdag 4 januari 2008 om 13:20
Oja, dat wasmiddel, die heb ik voor Mille ingevuld als soort referent ofzo (je moet het toch aan anderen geven ook?
Star, gefeliciteerd met tanteschap!
Eow, wat goed, dat hardlopen. Stoer
Pep, fulltime werken Valt wel mee hoor, tegen de tijd dat hij er aan toe is speelt ie ook beter zelfstandig misschien. Ik vind het heel erg meevallen nu met Chica, en t voordeel is dat je weer hele dagen weg kunt.
even posten..
Star, gefeliciteerd met tanteschap!
Eow, wat goed, dat hardlopen. Stoer
Pep, fulltime werken Valt wel mee hoor, tegen de tijd dat hij er aan toe is speelt ie ook beter zelfstandig misschien. Ik vind het heel erg meevallen nu met Chica, en t voordeel is dat je weer hele dagen weg kunt.
even posten..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

vrijdag 4 januari 2008 om 13:43
quote:Kess schreef op 04 januari 2008 @ 12:42:
Tony slaapt al zeker een jaar niet meer tussen de middag. Mede daardoor was einde zwangerschap van Vito behoorlijk zwaar.
Zo'n periode heeft oudste ook gehad: op einde van mijn zwangerschap sliep hij ook niet meer overdag. Idd vermoeiend.
Sinds een goeie 2 maand gaat ie plots weer wel slapen overdag.
Blijven hopen dus, Kess.
Zo'n periode heeft oudste ook gehad: op einde van mijn zwangerschap sliep hij ook niet meer overdag. Idd vermoeiend.
Sinds een goeie 2 maand gaat ie plots weer wel slapen overdag.
Blijven hopen dus, Kess.