Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Arme Chick. Hoop dat het geen blaasontsteking is, arm schaap. Aan de cranberrysap dan maar, voor de zekerheid?

Ik ren naar NS. En ik kan Eowman dus thuishouden maandag?

Kess, ik doe dat ook weleens hoor, Juna een fles pap en dan weer terug in bed, in ons bed wil ze niet slapen. Vind ze wel lekker geloof ik. Als ik haar 's ochtends uit bed kom halen zegt ze altijd 'nee' Ze heeft een hekel aan opstaan.

Doe je goed trouwens wb MP. Ik heb mijn eerste koop net gesloten, en een tientje verdiend, vond ik al heel wat

Star, gefeliciteerd! Wat leuk!
Running Eow.

Succes in ieder geval.

En Star, gefeliciteerd met je forumtanteschap.

Heb ik trouwens al gemeld dat Ben en Jerry sinds woensdag belsoten hebben dat ze overdag niet meer hoeven te slapen? Erg bevorderlijk voor de feestvreugde kan ik je vertellen...
Oei, dan kom je zeker armen tekort Luun. Einde van de middag drama? Of valt het mee?
Nou Luun, dan weet ik niet of ik donderdag wel kom
Drama begint al rond middaguur, Eow. Want ze zijn wel moe, maar willen dus niet slapen.

En Pep, als jij komt leg ik ze gewoon toch in bed en zet de babyfoon uit. Lekker rustig toch?
Whaaaaa, helemaal niet meer slapen! Wat erg voor je! Voel echt met je mee. Hier een Vitootje die nog maar drie kwartier op een dag slaapt, 's middags. En dat was het dan. Maar het kan dus erger!!! Mijn ervaring met Tony is wel dat zodra ze gaan lopen, toch ook weer (meer) overdag gaan slapen. Dus ik hoop voor jou dat B&J morgen leren lopen, Luun!

EOw, harstikke stoer, dat lopen!
Loretta is De Mol. Punt.
En weet je wat het afkiccken zo zwaar maakt? B&J sliep tot voor woensdag 2x zo'n 2 uur, soms zelfs nog een 3de keer (3 kwartier).

Dit is dus echt cold turkey en ik geloof dat ik er zo mogelijk nog meer last van heb dan zij.

Lopen en meer slapen. Na oudste geloof ik daar helaas niet meer in.

Vito slaapt dan ook heel weinig he? En Tony?

Oudste gaat tegenwoordig 's middags onder lichte dwang slapen (want hij voindt tuurlijk van niet) en dan slaapt ie toch zo'n anderhalf tot 2 uur.

Vind het niet erg dat kinders niet willen slapen overdag, maar dat humeur en dat hangen/jengelen dat ze krijgen van niet slapen, trek ik niet zo goed met 3 stuks.
Tony slaapt al zeker een jaar niet meer tussen de middag. Mede daardoor was einde zwangerschap van Vito behoorlijk zwaar.

Daar staat dan wel tegenover dat we uitslapers hebben en dat is toch ook wel weer heel fijn. Maar ik realiseer me maar al te goed dat dat bij jou heel anders is.
Loretta is De Mol. Punt.
Oh shit, moet em nog typen, was druk mt Chicaatje

Ga nu schrijven en mail je wel PopdeE. Ik ga even boodschappen doen, word gek van binnen zitten, en daarna naar de dokter.

moet nog even bijlezen hier & daar.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Jeetje, Kess, dat lijkt me geen pretje, wakker kind terwijl je zwanger bent.

Ben blij dat Juna nog gewoon een uur of 2 slaapt tussen de middag. Ze heeft het ook echt nog nodig. Vaak wil ze tegen 11 uur echt naar bed, dan gaat ze zelf haar slaapzak pakken
Als Wup niet meer zou slapen overdag... pfff, ik zou niet weten wat ik zou doen maar accuut fulltime gaan werken zodat meneer op KDV hangt/jengelt zou toch wel heel hoog op lijstje staan

Run Eow Run
quote:Star schreef op 04 januari 2008 @ 11:20:

Ontboezeming? Ooeee spannend.

Dunya kwam ik trouwens in iemands haaifs tegen vandaag

Ja, daar heb ik mee geacteerd in een BNNserie heel lang geleden

*leest nog bij en bedankt dat ze zou minderen met forummen..*
Ik kreeg een mailtje van buzzer en de nieuwe campagne Kort & Krachtig begint eind deze maand. Dus dan krijg ik mijn eerste echte buzzkit!

* bedenkt zich hoe triest het eigenlijk is om zo blij te zijn met wasmiddel *
Loretta is De Mol. Punt.
Krabbel mij eens wie Scorpion is Inad

Hardlopen? Wow, dat vind ik stoer!

Ben en Jerry niet meer slapen? Dat vind ik ook stoer. Minder stoer voor jou natuurlijk.
Oja, dat wasmiddel, die heb ik voor Mille ingevuld als soort referent ofzo (je moet het toch aan anderen geven ook?

Star, gefeliciteerd met tanteschap!

Eow, wat goed, dat hardlopen. Stoer

Pep, fulltime werken Valt wel mee hoor, tegen de tijd dat hij er aan toe is speelt ie ook beter zelfstandig misschien. Ik vind het heel erg meevallen nu met Chica, en t voordeel is dat je weer hele dagen weg kunt.

even posten..
Check NS, Star
quote:Kess schreef op 04 januari 2008 @ 12:42:

Tony slaapt al zeker een jaar niet meer tussen de middag. Mede daardoor was einde zwangerschap van Vito behoorlijk zwaar.

Daar staat dan wel tegenover dat we uitslapers hebben en dat is toch ook wel weer heel fijn. Maar ik realiseer me maar al te goed dat dat bij jou heel anders is.

Zo'n periode heeft oudste ook gehad: op einde van mijn zwangerschap sliep hij ook niet meer overdag. Idd vermoeiend.

Sinds een goeie 2 maand gaat ie plots weer wel slapen overdag.

Blijven hopen dus, Kess.
Ow Kess, Buzz mij eens met dat wasmiddel. Ik was te laat geloof ik en mocht niet meer meedoen

Ik bedoelde als Wup nu niet meer zou slapen overdag Inad

Ik ben even bij m`n moeder, laterrrr
Wat een ontzettend geil sjurlockerig openingsplaatje trouwens.

Ken die vlechtjes ergens van...
Uhmzzz...Inad, jij wist toch een maniertje om foto iets kleiner te krijgen?
Loretta is De Mol. Punt.
Seg Kess, mis ik iets als ik niet Buzz?
Moet lachen om theehuis bericht Inad

Ja dat zijn mijn vlechtjes

En geloof het of niet, laat ik nou vandaag echt vlechten hebben
quote:Laluna schreef op 04 januari 2008 @ 14:06:

Seg Kess, mis ik iets als ik niet Buzz?Ja wasmiddel
Dan mis je tot nu toe ene gratis fotoalbum van albumprinter.nl en een nieuw wasmiddel dat je mag gaan gebruiken en promoten.
Loretta is De Mol. Punt.
Star, nu weten we ook meteen waar Ceetje die voorliefde voor ruitjesrokjes vandaan heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven