Het theehuis
maandag 7 januari 2008 om 15:39
Oeeei, die Tony, sneeuwkonijnenzus die nu zwanger is heeft ooit een gummetje in haar neus gestopt. Toen moesten we op verjaardag van andere jongere zus met dr naar de EHBO. Andere zus is er nog steeds boos over
En weken met neusspray?
Is serieus best een optie misschien trouwens!
Clusterposten want sprookjesfiguuralert
En weken met neusspray?
Is serieus best een optie misschien trouwens!
Clusterposten want sprookjesfiguuralert
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

maandag 7 januari 2008 om 15:46
maandag 7 januari 2008 om 15:47

maandag 7 januari 2008 om 16:24
Star, nouhouuuuu
Hij kéék eerst heel lang en zei toen haaaaaai
ik zie patroon trouwens, vind echt tussen de NOD's (proeeeessst ) in mannen ineens aantrekkelijk. Zeikhormonen
Ze hoeft niet eens achter schoonmoedercompu toch, met dr stoere Iphone. Gewoon net doen alsof je ziek bent, Star en dan met je Iphone in bed gaan liggen
Hij kéék eerst heel lang en zei toen haaaaaai
ik zie patroon trouwens, vind echt tussen de NOD's (proeeeessst ) in mannen ineens aantrekkelijk. Zeikhormonen
Ze hoeft niet eens achter schoonmoedercompu toch, met dr stoere Iphone. Gewoon net doen alsof je ziek bent, Star en dan met je Iphone in bed gaan liggen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

maandag 7 januari 2008 om 16:34

maandag 7 januari 2008 om 16:53
maandag 7 januari 2008 om 18:29
Pep, klinkt niet slecht als tijdelijke casa.
En ik vind paars ook leuk. Heb paars bankstel. En onze slaapkamer is paars en zwart.
Kess, hoe was je dag? Zat mijn kaartje er al bij?
Star, alvast veel plezier/sterkte/succes met minitrip.
Inad,ben benieuwd naar volgende stap in 'leuke man die hallo zegt'-verhaal.
Werken vandaag was flut. Mijn lievelingscollega werkt sinds vandaag op andere school. Ik mis haar nu al enorm.
Kinderen in klas moesten ook weer volledig heropgevoed worden. Wat ouders al niet kunnen verkloten in 2 weken kerstvakantie.
Heb net hut grondig gepoetst (want kinderloos), nu onder douche want last van Dierewiersyndroom.
Tot later.
En ik vind paars ook leuk. Heb paars bankstel. En onze slaapkamer is paars en zwart.
Kess, hoe was je dag? Zat mijn kaartje er al bij?
Star, alvast veel plezier/sterkte/succes met minitrip.
Inad,ben benieuwd naar volgende stap in 'leuke man die hallo zegt'-verhaal.
Werken vandaag was flut. Mijn lievelingscollega werkt sinds vandaag op andere school. Ik mis haar nu al enorm.
Kinderen in klas moesten ook weer volledig heropgevoed worden. Wat ouders al niet kunnen verkloten in 2 weken kerstvakantie.
Heb net hut grondig gepoetst (want kinderloos), nu onder douche want last van Dierewiersyndroom.
Tot later.